Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tSUewRDXjGk[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545575#p545575:3rc6bnze je napisao(la):
milos.tro » 17 Jun 2018 06:28 pm[/url]":3rc6bnze]Koliko se sećam pruga oko Kalemegdana bi trebala da se ukloni do kraja godine,još nisu završeni radovi na rekonstrukciji pruge u Vojvodini.
U vesti se sasvim eksplicitno navodi da se 1. Jula, 6 meseci pre roka, ukida saobraćaj između Glavne železničke stanice i Pančevačkog mosta, zajedno sa konačnim ukidanjem kompletnog saobraćaja u Glavnoj stanici Beograd.
 
pariz gare de lion, moskva kijevski vokzal itd. sve vrlo lepe i funkcionalne zgrade podignute u xix veku. ćuvaju ih i to u fuhnkciji kpja im je bila namenjena.
 
Malo je tužno. Zgrada je svečano otvorena 20 Avgusta 1884. godine kada su kralj Milan, kraljica Natalija i prestolonaslednik Aleksandar Obrenović novom prugom krenuli na put ka Beču. Prva brza i direktna veza Srbije sa Evropom. To znači da je preživela sve bune i ratove i neprekidno bila u istoj javnoj funkciji čak 134 godine.

Nadam se da će na dan zatvaranja biti priređen poseban program i da ćemo svi doći.

Belgrade_Railway_Station.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545620#p545620:2adwap8u je napisao(la):
Zuma » Sun Jun 17, 2018 11:45 pm[/url]":2adwap8u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545575#p545575:2adwap8u je napisao(la):
milos.tro » 17 Jun 2018 06:28 pm[/url]":2adwap8u]Koliko se sećam pruga oko Kalemegdana bi trebala da se ukloni do kraja godine,još nisu završeni radovi na rekonstrukciji pruge u Vojvodini.
U vesti se sasvim eksplicitno navodi da se 1. Jula, 6 meseci pre roka, ukida saobraćaj između Glavne železničke stanice i Pančevačkog mosta, zajedno sa konačnim ukidanjem kompletnog saobraćaja u Glavnoj stanici Beograd.

Stara železnička pruga oko Kalemegdana biće izmeštena krajem 2018. godine. Železnički tunel će postati prostor za javne, kulturno-umetničke i komercijalne sadržaje - priča Milutin Folić.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... zi-na-reke
Evo i novije vesti (od pre par dana):
Remont prve faze na 113 km dugoj pruzi Pančevo - Orlovat - Novi Sad je završen u prvom kvartalu ove godine.
U drugoj polovini 2018. biće završen remont deonica Kać - Titel koji treba da počne ovih dana, kao i Kačarevo - Uzdin, ukupne dužine oko 59 km i na taj način pruga Pančevo - Orlovat - Novi Sad biće osposobljena za brzine od 80 km na sat.
http://rtv.rs/sr_lat/vojvodina/novi-sad ... 26713.html
 
Apropo zatvaranja glavne zelezničke stanice ne očekujem nikakav posebni program mozda nesto tipa protestni skup,okupljanje kao i prethodni povodom ukidanja sinskog sistema u SA,koji je bio jako loše posećen.
Nazalost,nazalost.....
 
Sigurno je bilo reči o tome ali ne mogu da nađem... zašto tačno smeta železnička stanica u izgradnji BNV?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545659#p545659:c4ryjt6r je napisao(la):
milos.tro » 18 Jun 2018 07:50 am[/url]":c4ryjt6r]
Stara železnička pruga oko Kalemegdana biće izmeštena krajem 2018. godine. Železnički tunel će postati prostor za javne, kulturno-umetničke i komercijalne sadržaje - priča Milutin Folić.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... zi-na-reke
Evo i novije vesti (od pre par dana):
Remont prve faze na 113 km dugoj pruzi Pančevo - Orlovat - Novi Sad je završen u prvom kvartalu ove godine.
U drugoj polovini 2018. biće završen remont deonica Kać - Titel koji treba da počne ovih dana, kao i Kačarevo - Uzdin, ukupne dužine oko 59 km i na taj način pruga Pančevo - Orlovat - Novi Sad biće osposobljena za brzine od 80 km na sat.
http://rtv.rs/sr_lat/vojvodina/novi-sad ... 26713.html
Stvarno si tvrdoglav. Evo ti zvaničnog saopštenja „Infrastruktura železnice Srbije“, sa njihovog sajta, a oni su jedini koji su ovde merodavni:

„Infrastruktura železnice Srbije“ od 1. jula obustavlja železnički saobraćaj u Glavnoj železničkoj stanici Beograd
Objavljeno 15. juna 2018. 14:55

“Infrastruktura železnice Srbije“ od 1. jula 2018. godine u potpunosti će obustaviti železnički saobraćaj u Glavnoj železničkoj stanici Beograd, kao i na pruzi Beograd Glavna stanica – Pančevački most, što je šest meseci ranije nego što je projektom bilo predviđeno.

To znači da se od 1. jula ukida železničko službeno mesto Beograd Glavna stanica i u potpunosti obustavlja železnički saobraćaj na području Savskog amfiteatra.

Radovi na izmeštanju infrastrukturnih železničkih kapaciteta iz stanice Beograd i sa područja Savskog amfiteatra realizuju se brže od planiranog.
http://infrazs.rs/2018/06/infrastruktur ... ?jezik=lat
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545675#p545675:3m9aio2a je napisao(la):
cloud041 » 18 Jun 2018 09:19 am[/url]":3m9aio2a]Sigurno je bilo reči o tome ali ne mogu da nađem... zašto tačno smeta železnička stanica u izgradnji BNV?

Skorojevići i snobovi ne žele da kupuju precenjene stanove koji gledaju na par koloseka sa putničkim kompozicijama i na sitnu boraniju koja putuje vozom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545660#p545660:1ugo47ft je napisao(la):
milos.tro » 18 Jun 2018 07:53 am[/url]":1ugo47ft]Apropo zatvaranja glavne zelezničke stanice ne očekujem nikakav posebni program mozda nesto tipa protestni skup,okupljanje kao i prethodni povodom ukidanja sinskog sistema u SA,koji je bio jako loše posećen.
Nazalost,nazalost.....
Nisam imao na umu protestni skup nego zvanično organizovanu manifestaciju koja će dostojno obeležiti kraj jedne ere duge 134 godine. Šta ko misli o ukidanju saobraćaja je sasvim druga i nepovezana stvar. Moramo imati poštovanja prema Gradu. Pogotovo ovako rušenom i stalno devastiranom na sve moguće načine. Kad bilo šta u njemu izdrži i radi bez prekida 134 godine, a pogotovo ako je imalo ovako ogroman istorijski, praktični, simbolični i lični značaj za toliko ljudi, onda prestanak rada mora biti obeležen na najsvečaniji mogući način. Koliko je samo na ovim peronima bilo sureta i rastanaka, snova, sreće i plakanja, bede i raskoši? Kad je ova zgrada otvorila svoja od tada uvek otvorena vrata, danju i noću, čitavo jedno stoleće, Beograd je bio bedna i tek oslobođena Turska kasaba a Evropa je bila samo san pun nade o narodu koji želi ponovo da zauzme svoje pravo mesto u svetu. Na nesreću, ovo poslednje je još uvek slučaj, ali ako je svo to vreme nešto u gradu bilo posebno i neraskidivo vezano za taj zamišljeni bolji život i povezanost sa svetom onda je to bila baš ova velelepna železnička stanica. Zbog toga, i zbog bezbroj tužnih i veselih ličnih priča, konačnih rastanaka i mnogo manje susreta, posebno i veoma svečano obeležavanje završetka rada Glavne železničke stanice je pitanje elementarne kulture, poštovanja Grada u kome živimo, pa čak i mogućnost da svorimo dragoceni trenutak u kome bi ljudi imali povod da razbiju zaglupljujuću rutinu i razmisle koliki smo put prešli od njenog građenja i kuda to sada, bez nje, idemo.

 
relja":1fsaoerf je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545675#p545675 je napisao(la):
cloud041 » 18 Jun 2018 09:19 am[/url]":1fsaoerf]Sigurno je bilo reči o tome ali ne mogu da nađem... zašto tačno smeta železnička stanica u izgradnji BNV?

Skorojevići i snobovi ne žele da kupuju precenjene stanove koji gledaju na par koloseka sa putničkim kompozicijama i na sitnu boraniju koja putuje vozom.
Bezveze ako je samo to razlog. Stanica je mogla da se renovira, pokrije a prilazne šine ograde. Ovako čine nepopravljivu grešku.

Ja bih na mestu kupaca stanova više brinuo na ogromnu frekvenciju saobraćaja koja će biti u tom kraju.
 
Sve je to upakovano u ugovor.

Oni koji su pravili taj ugovor mrze Beograđane i gledaju samo svoj džep i ego. Žalosno je što mnogi to ne kapiraju.
 
Pravi razlog je što šine smanjuju profit koji privatna firma može izvući iz zemljišta koje je dobila, a mi nismo samo uložili zemljište nego i poklonili pravo da se pitamo šta će na njemu biti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545576#p545576:2a5x2uvh je napisao(la):
milos.tro » Ned Jun 17, 2018 7:28 pm[/url]":2a5x2uvh]
file.php
Maliciozne tvrdnje frustriranih forumasa da se zgrada Simpa rusi, ovim padaju u vodu :kafa: :grand:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545647#p545647:f7rbiph3 je napisao(la):
Zuma » 18 Jun 2018 01:29 am[/url]":f7rbiph3]

Nadam se da će na dan zatvaranja biti priređen poseban program i da ćemo svi doći.

ja se unapred odjavljujem. imali smo svi pocetkom marta poslednju priliku da se okupimo i kazemo sta mislimo. nas nekoliko hiljada se okupljalo i pre toga, uzaludno pokusavajucu da na vreme ukazemo sta ce se dogoditi. narod je rekao svoje, znamo ko je dobio apsolutnu podrsku da od ovoga grada pravi sta mu se prohte.

ono cemu se ja nadam da cemo svi na kraju platiti postenu cenu za sve cemu smo doprineli, neko zatarabljen u koloni oko mostara ili savkog trga, neko zatarabljen u zabeli
 
Ovo je sad digresija, ali čisto u principu, nevezano za ovaj projekat ili Srbiju: Narod skoro nikada nije kriv. On se uvek ponaša savršeno u skladu sa nivoom svog obrazovanja i onim što zna i razume o tekućim događajima. Mediji su ključ svega. Ako oni koji koji znaju nisu uspeli da objasne onima koji ne znaju, to je samo krivica ovih prvih. A ne krivica nekog "naroda" ili "građana". Zašto sve ove godine nije kreiran čitav alternativni sistem informisanja, ako su već mediji pod kontrolom, a jesu? Manji odziv na razne proteste nije znak malodušnosti nego izraz bogatog iskustva Beograđana kojima je jasno da je širina baze potencijalnog pokreta, što je posledica blokiranih javnih informacija i neostatka alternativnih metoda informisanja, i mudrost trenutnih organizatora isuviše mala da bi u ovom trenutku postojali realni izgledi za promenu. Zato se odazivaju samo neki. To ne znači da su potencijali mali nego da opozicija i organizatori ne valjaju.
 
ako dobro tumacim tvoj post smatras da si ti odgovorniji za svo to zlo od npr lepog, fantasticnog ili okrecene zene, malog sinise, nebojse pandura ili aleksandra velikog.. kul, tvoje pravo samo mislim da dajes sebi previse na znacaju
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zLjO7QS_ZtU[/youtube]
 
Spori su sa izbacivanjem snimaka.
Ako danas snimiš, odmah montiraj i izbaci, u čemu je problem?
Tih par snimaka može da spakuju, izrenderuju i izbace u roku od sat vremena. Njima treba skoro mesec dana.
Kasne mnogo sa novostima... :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545718#p545718:26k9jmhc je napisao(la):
lepi » 18 Jun 2018 12:43 pm[/url]":26k9jmhc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545576#p545576:26k9jmhc je napisao(la):
milos.tro » Ned Jun 17, 2018 7:28 pm[/url]":26k9jmhc]
file.php
Maliciozne tvrdnje frustriranih forumasa da se zgrada Simpa rusi, ovim padaju u vodu :kafa: :grand:

Zgradi "Simpa" ocito nedostaje jedno identicno-simetricno "levo krilo", kao sto je sa desne strane.
Beli kamen za fasadu bi mogao da se skine sa fasade u Hercegovackoj ulici, a taj deo zgrade srusi, te bi se time malo otvorila lepa fasada hotela Bristol, koja je sada komplet zatvorena u Zvornickoj ulici.
 
Саша Бг;149573867 je napisao(la):
После неколико дана с кишом, ваља залити травњаке у новом булевару:
20180618_183418_2.jpg

Извађена су три дрвета која су се осушила:
20180618_183618.jpg

Некада је сађење дрвећа било једноставније ...:
20180618_183701.jpg

20180618_183904.jpg

20180618_184022.jpg

20180618_184041.jpg

20180618_184154.jpg

20180618_184203.jpg

20180618_184200.jpg

20180618_184255-1.jpg

Четири чистача чисте чисто на растојању од двеста метара:
20180618_184333.jpg

А мало испод ...:
20180618_184411.jpg

20180618_184446.jpg

20180618_184619.jpg

20180618_184711.jpg

20180618_184749.jpg

Као некад ...:
20180618_184938.jpg

20180618_185029.jpg

20180618_184514.jpg

20180618_184548.jpg

20180618_184609.jpg

20180618_184802.jpg

Остављен је улаз из Херецеговачке улице за овај плац:
20180618_184853.jpg

20180618_185048_3.jpg

Прошле недеље су сви камионети били ту, сад опет нису:
20180618_185108.jpg

Како упецати себе:
20180618_185412-1.jpg
SašaBg sa SSC
 
Saša je napravio baš finu reportažu i začinio vrcavim komentarima.
 
Како су пројектанти фантастично решили хлађење елитних и лукс станова прве категорије где је квадрат преко 3000 евра. Свака част!
Нова панорама Београда су Toshiba, LG, и Philips (зависи како који власник пожели да стави и на коју страну терасе).

Али још боље је у том лукс елитном простору од 3000 евра то што кад комшија лади стан, тераса испод и изнад ће имати тек неколико степени више (ништа значајно). Уопште се то неће осетити, нарочито не на стакленој огради која служи као лупа под сунцем. Рефлектовање топлоте ће помоћи у овим врелим летима да Београд буде подношљивији град за живот. Стакло, лим(оплата) и пвц погодују еко систему Београда. Али опет, шта има комшија да излази на терасу да ужива у лепотама Београда, када има доле тржни центар и кафић да плаћа пдв држави. Од терасе и седења на истој држава не убира порез. Порез мора да се пројектује и у начин зидања станова и то како ће људи да живе. Ко би рекао да се државни апарат финансира од лоше пројектованих станова где људи немају потребу да седе на терасама већ по кафићима где плаћају пдв држави. Ово нипошто није ауторитарни систем као што је био у доба Стаљина када је држава наметала систем вредности у архитектури. Оваква архитектура је потпуно ослобођена диктата и терора партијског система управљања државом.

Још једна епохална ствар на елитној архитектури јесте и то што ће визура бити додатно улепшана за неколико година када зуб времена, кошава, ледених киша, снегова, ужеглог сунца и папрене влаге оштете те климе. Тада ће клима уређаји бити на милост и немилост станара(који су се до сад показали да нису вични одржавању било чега). Тако да ће поред рђавих клима, нова визура Београда бити и лепо опрљана стакла која нико нормалан неће хтети да одржава како то стакло налаже. И за крај, предивне стаклене ограде јесу прављене тако да нико неће желети да се на њих наслања. Јер страх од тога да се полети са висине је већи од жеље да се ужива у погледу.
Нарочито је пројектантски добро решено то да стакло може да издржи случајно саплитање човека од 120 килограма. Дешава се и то.

Наравно, није власт крива за лоше пројектанте. Криви су пројектанти и дизајнери нове српске фуш архитектуре.
Срамотно. За оног ко је то потписао, а не зна му се име.
 
И још један мали додатак: Kада тако зарђале и олиндрале климе, фасаде, јефтине пвц оплате, црева од клима, каблова, полупаних тротоара и ивичњака, пожутелих стаклених ограда и гелендера (који су одвојили Београђане од реке) постану наша нова стварност, ми ћемо ту стварност да прихватимо као неминовност.

А онда ће неко за 30 година да се буни када буде потребно реновирање те олиндралости. Као што су се бунили када су легално-нелегално рушили јад и чемер целог савског платоа и приобаља. Навикну се Београђани лако на ружно, лоше, олињало и прљаво па се још од тога прави идеолошки покрет.

Тако смо се навикли и на олињалост и распад постојећег стања железничке станице. Да избегнеш пролаз кроз њу како знаш и умеш. Полупани тротари, полупана фасада, полупани перони, запишано и офуцано. Разбијене клупе. Распаднуте кафане у које улазе само они који немају где. Возови такође. 10 колосека ван употребе деценијама. Одраз времена из доба црног филма. Више неће имати где да снимају ту депресију.

Да не причамо о сиротињи која је ту била приморана да проводи своје дане до пензије у нади да ће их негде сместити где је живот достојанственији од приземног кућерка поред пруге и најзагађеније улице која води на аутопут.
 
Vrh