milanche
Advanced
- Učlanjen(a)
- 28.05.2011.
- Poruke
- 2.121
- Pohvaljen
- 4.860
Izvinjavam se na duzem postu ali mora tako
@neshaoct
Ajmo redom.Da razdvojimo prvo koja su moguca dva priliva novca. Prvi je prodaja ili davanje u zakup zemljista. Tu smo se slozili da bi moglo ad se dobije okvirno 350mil e. Drugi priliv novca je naknada za urednjenje zemljista. I tu se slazem sa tobom i sa tvojom racunicom da je se moglo dobiti 350mil e. (i da ne bi bilo realno sve odjendnom dobiti vec tokom gradnje celog SA). Dakle ukupno okvirno 700mil e nasuprot 32% profita i infrastruktura unutar granica plana.
Kada govorimo o drugom izvoru prihota (naknade) , ja govorim da bi pokrila troskove infrastrukture, onda mislim na svu komunalnu infrastrukturu na podrucju od 98ha. Dakle, svu kanalizacionu, vodovodnu,elektro, telekomunikacionu mrezu, ulice, osvetljenje, javna setalista i parkove i sl. I u vezi sa tim sam rekao da je potpuno u redu da je investitor potpuno ili delimicno oslobodjen placanja te naknade u zamenu da on sve to finansira sam. Nemam bas preterano vremena da prevcem po ugovoru ispocetka, spominjano je ovde da je u nasem slucaju, investitor dobio pravo na uravljanje to javnom povrsinom, daje na davanje u zakup standova i slicno. Ako je to istina (da ne trazim sad u ugovoru) onda je to i te kako lose, jer bi u prvobudnom slucaju Grad raspolagao tim pravom. Da ne kazem da i to otvara pitanje korupcije i transparetnosti davanjau zakup mesta za standove i sl.
Sto se tice ovog posta, koji se osvrnu na prvi izvor prihoda od prodaje ili zakupa zemljista od okvirno 350mil e, racunas stvari koji bi po pravilu bile izgradjene od priliva novca od naknada, a ne od prodaje zemljista. Tu mesas stvari. Ovih 62.000m2 su samo 3.5% od ukupne povrsine predidjene planom, sto je daleko priznaces od 20% koliko si dobija za bilo koju parcelu u gradu.
pa da citiram transparentnost srbija
Takodje, ne odgovori mi, ko nam garantuje da ce nasih 32% profita biti tih 150mil e, mozda nude i 0e, pa onda em ostadesmo bez placa, bez profita, jos moramo da doplatimo 150mil e. Takodje, kako komentarises to sto nema nikakv nezavisan nadzor nad trosenjem novca, prihodima, rashodima, i ako se ovo predstavja kao drzavni projekat, gde su se menjali i usvajali novi zakoni zbog toga? Da li je to u redu. Koliko to otvara prostor manipulacijama? Da li bi ti po istum ovom principu dao svoj plac nekom investitoru?
@neshaoct
Ajmo redom.Da razdvojimo prvo koja su moguca dva priliva novca. Prvi je prodaja ili davanje u zakup zemljista. Tu smo se slozili da bi moglo ad se dobije okvirno 350mil e. Drugi priliv novca je naknada za urednjenje zemljista. I tu se slazem sa tobom i sa tvojom racunicom da je se moglo dobiti 350mil e. (i da ne bi bilo realno sve odjendnom dobiti vec tokom gradnje celog SA). Dakle ukupno okvirno 700mil e nasuprot 32% profita i infrastruktura unutar granica plana.
Kada govorimo o drugom izvoru prihota (naknade) , ja govorim da bi pokrila troskove infrastrukture, onda mislim na svu komunalnu infrastrukturu na podrucju od 98ha. Dakle, svu kanalizacionu, vodovodnu,elektro, telekomunikacionu mrezu, ulice, osvetljenje, javna setalista i parkove i sl. I u vezi sa tim sam rekao da je potpuno u redu da je investitor potpuno ili delimicno oslobodjen placanja te naknade u zamenu da on sve to finansira sam. Nemam bas preterano vremena da prevcem po ugovoru ispocetka, spominjano je ovde da je u nasem slucaju, investitor dobio pravo na uravljanje to javnom povrsinom, daje na davanje u zakup standova i slicno. Ako je to istina (da ne trazim sad u ugovoru) onda je to i te kako lose, jer bi u prvobudnom slucaju Grad raspolagao tim pravom. Da ne kazem da i to otvara pitanje korupcije i transparetnosti davanjau zakup mesta za standove i sl.
neshaoct":3i79bdwk je napisao(la):Čini mi se da si zaboravio da država dobija, pored 32% profita, i ove stvari:
- 62.000 kvadrata objekata javne namene u SA
- 24 ha uređenih zelenih površina
- komplet izgrađenu infrastrukturu u granicama SA
Sto se tice ovog posta, koji se osvrnu na prvi izvor prihoda od prodaje ili zakupa zemljista od okvirno 350mil e, racunas stvari koji bi po pravilu bile izgradjene od priliva novca od naknada, a ne od prodaje zemljista. Tu mesas stvari. Ovih 62.000m2 su samo 3.5% od ukupne povrsine predidjene planom, sto je daleko priznaces od 20% koliko si dobija za bilo koju parcelu u gradu.
Cekaj zar zaista hoces da mi kazes da nije od javnog interesa koliko ce drzava da dobije para od profita? Ako jeste, onda moram da znam kako se trose pare i da li je trosenje racionalno radi maksimizacije profita, ili da bi izbegli lose manere.neshaoct":3i79bdwk je napisao(la):Zakon o dostupnosti informacija se ustvari zove ''Zakon o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja'', i već kad se napiše pun naslov vidi se da nije to baš da svako mora da deli sve informacije. Mogu li na osnovu tog Zakona da tražim od Miškovića da mi jedna od njegovih firma dostavi neki papir koji eto baš želim? Mogu samo da se slikam...
Javna sredstva su sva ona sredstva koja su naraspolaganju i pod kontrolom Republike Srbije, lokalne vlasti i organizacija za obavezno socijalno osiguranje- kaze u zakonu. Sredsvko koje daje drzava je zemljiste. Za mene kao gradjanina je to bitno. Vucic moze da daje svoje zemljiste i za to me bas briga. Ti mozez da das svoje zemljiste kome hoces i pod kojim god oces uslovima, i za to me bas briga. Ali javno i zajednicko zemljiste da dajes pa da onda ogranicavas kontrolu toga..e pa nemoz' tako.neshaoct":3i79bdwk je napisao(la):Pominješ državnog revizora...
Ko može, po Zakonu, da bude subjekt revizije od strane državnog revizora? Može li bilo koja firma upisana u registar APR-a? Ne može.
Ukratko, suština je da to mora biti pravno lice koje koristi javna sredstva. Koja to javna sredstva koristi preduzeće BNV d.o.o.?
pa da citiram transparentnost srbija
http://www.transparentnost.org.rs/i...ljno-podataka-o-isplativosti-beograda-na-vodiKljučna stvar na koju treba obratiti pažnju u primeni ovog ugovora je kontrola troškova. Mogućnosti Srbije, kao manjinskog partnera, u tom pogledu su ograničene. Zbog toga bi, prema našem mišljenju, pre svega, trebalo insistirati na preciziranju pravila o nabavkama koje će vršiti zajedničko preduzeće, i to tako da zastupnici i organi države Srbije nad tim procesom imaju kontrolu. Ova kontrola je pogotovo neophodna kod troškova javnih radova. Naime, investitor će dobiti posao izvođenja javnih radova, i ima pravo da sve te troškove odbije od doprinosa za građevinsko zemljište. Zbog toga, svako neopravdano uvećanje troškova ovih radova, direktno bi se odrazilo na ostvarivanje javnih prihoda
Takodje, ne odgovori mi, ko nam garantuje da ce nasih 32% profita biti tih 150mil e, mozda nude i 0e, pa onda em ostadesmo bez placa, bez profita, jos moramo da doplatimo 150mil e. Takodje, kako komentarises to sto nema nikakv nezavisan nadzor nad trosenjem novca, prihodima, rashodima, i ako se ovo predstavja kao drzavni projekat, gde su se menjali i usvajali novi zakoni zbog toga? Da li je to u redu. Koliko to otvara prostor manipulacijama? Da li bi ti po istum ovom principu dao svoj plac nekom investitoru?