Karlo del Ponte
Advanced
Buka iz Vudrua Vilsona je u prizemnoj zoni. Bukom kola je najviše ugroženo prizemlje gde su lokali, a još imaju i drvored, onu isprekidanu živu ogradu. Sa svim tim, određena buka ostaje, ali je konstantna, ne upadljiva kao kada 5 minuta nema tramvaja, pa protutnji. Ka buci sa Vudrua Vilsona, onoj sa Gazele, i onoj sa starog/novog/proširenog mosta postoji empatija, zato što sami koriste pre svega kola. Pored same Gazele, odakle se front buke širi mnogo jače sa visine, grade nestambene sadržaje.Bučni tramvaj, a kroz BnV prolazi super-prometna 3 + 3 saobraćajnica... Dajte ljudi, malo realnosti. Ukidanjem tramvaja preko mosta bi se dezintegrisao tramvajski saobraćaj.
Ne kažem 100%, ali velika je šansa da ne krene tramvaj preko novog mosta. Za Stari železnički most, koji je jedini koji ometa plovidbu, hoće da ostave kao držač za kafiće, i već su preraspodelili parcele između istog Sajma i Bigza. Mora se voditi računa da je projekat međunarodni, i da čak i sa eventualnim skidanjem Dahija sa vlasti u Beogradu vrlo teško će se menjati bilo šta na urbanističkom tumoru Navodni Beograd, koji neki nazivaju i "Beograd na vodi".