Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Укидање старог пре комплетирања новог је била жешћа грешка у корацима.
 
Krenula je ograda do stanice

IMG_5609.jpeg
IMG_5606.jpeg
 
Kakav video WOW!!! Kako je sredjeno. Ovo bi na zapadu sve unistili i rascupali. Na ovim klupama bi samo beskucnici bili.

 
Wow! Kako prijatno mesto, ne zna se da li je ugodnije pesacima da hodaju po biciklistickoj stazi ili biciklistima sa pesacima po biciklistickoj stazi.

To je prva stvar na koju sam kliknuo, zivela Srbija, zivela kultura hodanja po biciklistickoj stazi, zivelo novo setaliste sirine metar i po uz privremeni objekat!!!

1000013004.jpg
 
Poslednja izmena:
Stranci gledaju ovu sliku iznad i vicu: Wow, omg, ovo nema kod mene, hocu da dodjem u Srbiju da zivim da me gaze biciklisti dok setam ili da ja gazim pesake dok vozim bajs!
 
Wow, zena sa kolicima, u nedostatku prostora, sa bebom prolazi na milimetar od bicikla dok detence slobodno samo trckara po bici stazi

1000013005.jpg


1000013006.jpg


Ovde je visoka, napredna kultura bajo moj, ni ne trebaju nam siroka setalista i biciklisticke staze, svi se savrseno postuju i sve funckionise. Biciklisti, kao i svi vozaci generalno su izuzetno kulturni ljudi koji uvek voze polako i oprezno, ovde jedino neki divljak stranac na bajsu moze da napravi problem, ja bih zabranio pre svega zapadnjacima ulaz u Beograd na vodi da ne kvare ovu idilu svojim divljastvom.
 
Wow! Kako prijatno mesto, ne zna se da li je ugodnije pesacima da hodaju po biciklistickoj stazi ili biciklistima sa pesacima po biciklistickoj stazi.

To je prva stvar na koju sam kliknuo, zivela Srbija, zivela kultura hodanja po biciklistickoj stazi, zivelo novo setaliste sirine metar i po uz privremeni objekat!!!

Pogledajte prilog 216750
Wow, kakav si ti negativac.....smiri se malo. Ako se nekome nesto svida, neznam zasto je to takav veliki problem tebi???
Mozda ti je krivo sto moras da zivis u prelepim soliterima kraj autoputa?

Ali se slazem da je put ekstremno mali za pesake i bicikliste....
 
Укидање старог железничког чвора је предвиђено осамдесетих година. Једино нам преостаје ширење новог.
Zamolio bih vas da ne širite dezinformacije. Do raspada Jugoslavije četvrtu armiju su vodili profesionalci, entuzijasti i patrioti. Regrutovali su ljude odmah po dobijanju diplome Saobraćajnog fakulteta, Srednje železničke ili neke druge škole za tu vrstu strateškog sistema. To što su neki gradski i arhitektonski i politički antitalenti usvajali neke svoje "vizije" projekata na praznim livadama sa kojih je uklonjena strateška infrastruktura (koja je zauzimala 6% "Savskog amfiteatra"), nema veze sa onim što je po logici državnosti više instance.

Tek je 2012 državnost dovoljno degradirana da se uklanja sve uključujući i državno strateško, investitoru korisno. Investitor nije "investitor". Investitor bira da napravi Empire State Building u trouglu dve najprometnije železničke stanice u Americi, i najprometnije autobuske stanice.
 
Stranci gledaju ovu sliku iznad i vicu: Wow, omg, ovo nema kod mene, hocu da dodjem u Srbiju da zivim da me gaze biciklisti dok setam ili da ja gazim pesake dok vozim bajs!

Brate 4 posta, za redom :) Mora da te to stvarno nervira, idi zapali jednu i smiri se.
Sta ti znas sta stranci misle....Ti si pravi Srbin, ti samo cekas da odes u Nemacku na gradiliste?
 
Zamolio bih vas da ne širite dezinformacije. Do raspada Jugoslavije četvrtu armiju su vodili profesionalci, entuzijasti i patrioti. Regrutovali su ljude odmah po dobijanju diplome Saobraćajnog fakulteta, Srednje železničke ili neke druge škole za tu vrstu strateškog sistema. To što su neki gradski i arhitektonski i politički antitalenti usvajali neke svoje "vizije" projekata na praznim livadama sa kojih je uklonjena strateška infrastruktura (koja je zauzimala 6% "Savskog amfiteatra"), nema veze sa onim što je po logici državnosti više instance.

Tek je 2012 državnost dovoljno degradirana da se uklanja sve uključujući i državno strateško, investitoru korisno. Investitor nije "investitor". Investitor bira da napravi Empire State Building u trouglu dve najprometnije železničke stanice u Americi, i najprometnije autobuske stanice.


Окачио сам овде по форуму поприлично материјала, од докумената до чланака, који потврђују оно што сам написао, тако да.. Не лупетај Карло.
 
Kakav video WOW!!! Kako je sredjeno. Ovo bi na zapadu sve unistili i rascupali. Na ovim klupama bi samo beskucnici bili.

Koji si ti lik! Da u Americi ima mnogo beskućnika, ali i u Srbiji ih ima koliko hoćeš. I u SAD i u Mešovitoj Zapado-Arapo-Kineskoj Koloniji Srbija imaju neke zone za elitu, sa nešto jačom policijskom kontrolom, odakle teraju beskućnike. Sa druge strane, u evropkim anglosaksonskim zemljama imaju relativno jaku uglavnom sociosubvencionističku politiku, sa kojom ako nisu potpuno iskorenili beskućništvo, sveli su ga na statističku grešku u poređenju sa SAD i MZAKKS.

Kada je moja žena došla iz jedne od retkih država sa socijalnom politikom (ne subvencijama već politikom), u Srbiju, užasnula se kada je videla BG klošare, i neformalna naselja Roma. Takođe i ulice maltene bez funkcionalnih trotoara... Vrtiće koje bi pre nazvao betonić, jako malo zelenila i dečjih površina čak i uz "elitnu" gradnju...
 
Окачио сам овде по форуму поприлично материјала, од докумената до чланака, који потврђују оно што сам написао, тако да.. Не лупетај Карло.
Не лупета. Седамдесетих је планом београдског метроа, паралелно са усвајањем плана новог железничког чвора, на месту Главне станице у Савском амфитеатру планирана - централна (подземна) станица "Регионалног метроа" (регионалне железнице). Осамдесетих то јесте нестало из планова метроа, који су сведени на две кратке линије, али је касније враћено у измењеном облику. Двехиљадитих је стари чвор још како био у плану за даљи развој, чему сведочи и ГУП Београда до 2021. Јужни правац старог чвора је денивелисан изградњом Моста на Ади.

То је све лако доступно и провериво.
 
Окачио сам овде по форуму поприлично материјала, од докумената до чланака, који потврђују оно што сам написао, тако да.. Не лупетај Карло.
I perica može na prozoru da nacrta vrata. To nije ništa u odnosu na ono što je tati nacrtao na zidu. Vi ste iznosili pre svega arhivsku novinsku građu. I ja sam razno pisao u novinama, da li se to ostvarilo? Ni jedan dokument potvrđen od u državi koja to jeste najviše instance pre 2012. Konkretno Generalštaba Četvrte armije, koji je bio i ostao u Nemanjinoj 6, 11000 Beograd.
 
Kakav video WOW!!! Kako je sredjeno. Ovo bi na zapadu sve unistili i rascupali. Na ovim klupama bi samo beskucnici bili.

Zađi malo po centru, ne moraš dalje, donji Dorćol npr. i divi se romskim karton naseljima, ili skokni do Zelenjaka i pozdravi pijane klošare koji spavaju oko okretnice.
 
I perica može na prozoru da nacrta vrata. To nije ništa u odnosu na ono što je tati nacrtao na zidu. Vi ste iznosili pre svega arhivsku novinsku građu. I ja sam razno pisao u novinama, da li se to ostvarilo? Ni jedan dokument potvrđen od u državi koja to jeste najviše instance pre 2012. Konkretno Generalštaba Četvrte armije, koji je bio i ostao u Nemanjinoj 6, 11000 Beograd.

Не мораш да ми персираш.
Качени су својевремено и документи из осамдесетих који су били јавно доступни, а последњих година, да, новински чланци.


Добро, остварује се део од онога што си говорио, пошто превоз ретко ко плаћа после последњих "реформи" система плаћања..

 
Не лупета. Седамдесетих је планом београдског метроа, паралелно са усвајањем плана новог железничког чвора, на месту Главне станице у Савском амфитеатру планирана - централна (подземна) станица "Регионалног метроа" (регионалне железнице). Осамдесетих то јесте нестало из планова метроа, који су сведени на две кратке линије, али је касније враћено у измењеном облику. Двехиљадитих је стари чвор још како био у плану за даљи развој, чему сведочи и ГУП Београда до 2021. Јужни правац старог чвора је денивелисан изградњом Моста на Ади.

То је све лако доступно и провериво.
1974.
Screenshot (4335).png
Screenshot (4334).png



Што се петље за мост на Ади тиче, писало се увелико још тада да од старог чвора нема ништа и да је денивелација рађена да би се повећала цена радова, а самим тим и..
 
Ја се стварно извињавам, не волим да се понављам, али ово је план београдског метроа из 1976. и ту је уцртано што треба, укључујући делове старог чвора кроз Топчидерску долину који су предвиђени да остану (што је предвиђао и ГУП усвојен 2003. и у складу са тим испоштовано у потпуности градњом прилазних конструкција Мосту на Ади):

Beogradski_Metro.svg.png
 
Ја се стварно извињавам, не волим да се понављам, али ово је план београдског метроа из 1976. и ту је уцртано што треба, укључујући делове старог чвора кроз Топчидерску долину који су предвиђени да остану (што је предвиђао и ГУП усвојен 2003. и у складу са тим испоштовано у потпуности градњом прилазних конструкција Мосту на Ади):

Pogledajte prilog 216759

Ја лепо написах београдски железнички чвор, а то о чему ти пишеш је регионални метро.
А знамо да су линије метроа увек биле врло променљива категорија..

И као што написах, сада се мора радити у правцу проширења новог железничког чвора.
 
Poslednja izmena:
Vrh