Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Bučni tramvaj, a kroz BnV prolazi super-prometna 3 + 3 saobraćajnica... Dajte ljudi, malo realnosti. Ukidanjem tramvaja preko mosta bi se dezintegrisao tramvajski saobraćaj.
Buka iz Vudrua Vilsona je u prizemnoj zoni. Bukom kola je najviše ugroženo prizemlje gde su lokali, a još imaju i drvored, onu isprekidanu živu ogradu. Sa svim tim, određena buka ostaje, ali je konstantna, ne upadljiva kao kada 5 minuta nema tramvaja, pa protutnji. Ka buci sa Vudrua Vilsona, onoj sa Gazele, i onoj sa starog/novog/proširenog mosta postoji empatija, zato što sami koriste pre svega kola. Pored same Gazele, odakle se front buke širi mnogo jače sa visine, grade nestambene sadržaje.

Ne kažem 100%, ali velika je šansa da ne krene tramvaj preko novog mosta. Za Stari železnički most, koji je jedini koji ometa plovidbu, hoće da ostave kao držač za kafiće, i već su preraspodelili parcele između istog Sajma i Bigza. Mora se voditi računa da je projekat međunarodni, i da čak i sa eventualnim skidanjem Dahija sa vlasti u Beogradu vrlo teško će se menjati bilo šta na urbanističkom tumoru Navodni Beograd, koji neki nazivaju i "Beograd na vodi".
 
@Karlo del Ponte

Treba imati u vidu i da novi tramvaji, kakve takođe imamo, ne prave ni približno buke kao stari češki. Zapravno, češke trebe izbaciti, jer su od njih manje bučni, stabilniji i u boljem stanju i oni koje smo dobili na poklon od Bazela...

Stanovao sam kao student u 27. marta... Isti češki tramvaji voze i sada. Sa česima su veliki problem vibracije, pa onda i buka. Tada nije bilo španskih...
 
...и да бука може да се пригуши конструктивним решењима пруге.

Ал` Гангуле трамваје не љубе; могао би уместо њега да иде аутобус, а све 4 траке са стране за аутомобиле, и право у "мали метро" (Гангуле лајк).
 
U prilogu je građevinska dozvola za izgradnju novog mosta na mestu starog, čiji je sastavni deo, kako se navodi:

Извод изпројекта; 0 Главна свеска; 1 Пројекат архитектуре; 2/1.1 Главна конструкција моста -суперструктура; 2/1.2 Главна конструкција моста - субструктура; 2/1.3 Главнаконструкција моста – друге конструкције; 2/2.1 Друмска саобраћајница на мосту; 2/2.2 Трамвајска саобраћајница;
...

Znam da imamo posla sa ludim ljudima, i da im svašta može pasti na pamet, ali ovo su bar lako proverljive stvari - projekat novog mosta je prošao sve planske korake - od arhitektnoskog konkursa, usvajanja urbanističkog projekta, do lokacijskih uslova i konačno građevinske dozvole, i u svkaom koraku je tramvajska pruga bila integralni deo projekta.
 

Prilozi

  • Грађевинска дозвола - Верзија за објављивање_20241021112244.pdf
    138,9 KB · Pregleda: 6
Слава борцима Црвене армије радника и сељака! Слава борцима НОВЈ!
Живео Стаљин и светска револуција!
Фабрике радницима!
Имаш кућу - врати стан!
Zanimljiva je Sapiceva mrznja prema komunizmu, a bez istog, nikad ne bi bio gradonacelnik.

Vucic kao novi drug Tito, vatrometri, spektakli, parade i kurci palci... preuzeo od druuguua Tiitiee i biracko telo i sve, Titini drugovi clanovi partije i danasnji sendvicari su isti ljudi, neki bukvalno isti, neki isti profili licnosti, samo naslednici onih umrlih.

I bez svega toga sto nam je Tito ostavio u nasledje, to zombiranje i kult licnosti, nikad neo-radikali ne bi vladali pa samim ti niko onda ne bi postavio je*******enog Gangulu za gradonacelnika.

Gangula sliku druga Titeee da okaci u dnevnu sobu, u prirodnoj velicini.
 
Промени се намена накнадно: "Трамваји сметају на кружним токовима пред мостом и смањују капацитет малог метроа" и - оде.

Не би требало у ово време да имамо неку веру у стабилност инфраструктурних система и планова који се на њих односе, рекао бих.

Уосталом и на Мосту на Ади је из Мадрида предлаган БРТ уместо трамваја; да је било ово време, можда би послушали предлог, као што су преузели и план метроа.
 
Poslednja izmena:
Neverovatno kako nam je danas jedna ovakva stvar sasvim obicna. Kada je pre dve godine organizovan prvi novogodisnji vatromet, to je bio dogadjaj kao da smo sleteli na Mars. I ljudi se onda naviknu na te standarde, i danas im je ovo nesto sasvim normalno, kao nesto sto se podrzaumeva. I u toj opustenosti, mnogi ne shvataju da se vrlo lako moze desiti da sve to nestane i da se vratimo tamo gde smo bili. Jedan ili dva pogresna koraka i kraj.
A vatromet (i dronovi) su poboljšanje kako? Nije postojao vatromet u Srbiji do pre dve godine? Šta ćemo tačno izgubiti ako "nestane" ovaj vatromet?
Mislim da kapiram u neku ruku, to je kao kada bi porodica danas imala pun frižider, a odjednom da nema ni pola pun frižider jer inflacija i ostalo što se dešava. Isti efekat ima i gubitak vatrometa iznad Save i ispred BnV. 🤓
 
Vrh