Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Jedan prosecan bajs zauzima prostor za 3 putnika koji stoje i zasto bi se dozvolilo nekome koje lenj da zauzima dragocen prostor onima koji nisu u stanju da voze bajs.Ako si se odlucio za bajs onda brate pedlaj i ne uzmiravaj druge zbog sopstvene ljenosti.Izuzetak je,ako je neko povredjen ili ako je bajs neispravan ali cak i tad bi trebalo da postoji licna savest.U tom slucaju lepo uzmi taxi i ne uznemiravaj druge.
Niko neće pod zemlju biciklom, ako baš nije prisiljen zbog nečega. Opušteno.
 
Niko neće pod zemlju biciklom, ako baš nije prisiljen zbog nečega. Opušteno.
Hoce itekako.Mnogo je lenjivaca koji bi i jedno i drugo.Mnogi imaju tu predstavu kako je bajno i lepo voziti bicikl a posle sat vremena kada noge i telo krenu da se zamaraju onda bi da se malo posluze gradskim prevozom i da svojom lenoscu remete ionako skroman komfor u prevozu.
 
Hoce itekako.Mnogo je lenjivaca koji bi i jedno i drugo.Mnogi imaju tu predstavu kako je bajno i lepo voziti bicikl a posle sat vremena kada noge i telo krenu da se zamaraju onda bi da se malo posluze gradskim prevozom i da svojom lenoscu remete ionako skroman komfor u prevozu.
Moraćemo da osnujemo bici policiju vidim ja.
 
Nemoj samo jos jednu policiju ljubi brat. Dosta nam je specijalna, interventna, vojna, granicna, saobracajna, obicna, komunalna... ionako ne rade ni ovi svoj posao
 
CDE4BBD5-16D9-4B40-BD5F-02327A6BE8FA.jpeg

U Italijanskom jeziku postoji rec”Dolce Far Niente” sto bi u bukvalnom prevodu na srpski znacilo “umetnost ne cinjenja nista”tj ne brini se do toga nece doci!
 
Iz Brošure za BW Novu, ovo bi trebalo da je parkić kod Starog železničkog mosta, tj. silazak sa mosta u BNV.

6b86353084cb92fef58d5c68c2ba2541.jpeg


Baš me zanima da li će napraviti ovaj vodopad, pošto, koliko mi je poznato, BNV zasad nema nijednu fontanu osim one parterne kod pokojne Železničke stanice koja još ne radi.

Zgrade iza se ne poklapaju baš sa onima sa rendera za BW Novu, ali ova zgrada levo jeste deo kompleksa pored Gazele čije smo rendere nedavno videli na forumu:

 
Kakva dva posta jedan za drugim, na jednom se trazi da vrate koseve, a vec u sledecem renderi gde park ima neku fensi fontanu i vodopade 🤣

Pravi instagram vs reality, odnosno Srbija kako je SNS predstavlja u medijima vs Srbija stvarno.

Nek stave koseve prvo.
 
Nije nego puna usta svima sport,zelenilo,divno za decu a koseve nikako da vrate.Ne znam ni sto ih sklanjaju zbog zimske bajke kao da ni pa smetaju
 
Iz Brošure za BW Novu, ovo bi trebalo da je parkić kod Starog železničkog mosta, tj. silazak sa mosta u BNV.

6b86353084cb92fef58d5c68c2ba2541.jpeg


Baš me zanima da li će napraviti ovaj vodopad, pošto, koliko mi je poznato, BNV zasad nema nijednu fontanu osim one parterne kod pokojne Železničke stanice koja još ne radi.

Zgrade iza se ne poklapaju baš sa onima sa rendera za BW Novu, ali ova zgrada levo jeste deo kompleksa pored Gazele čije smo rendere nedavno videli na forumu:
Ponadaću se da za ostale zgrade na ovom renderu još nemaju projekte pa su samo na njemu samo plejsholderi. Ako ovo na renderu jesu zgrade po projektu, onda dobijamo JOŠ zgrada sa po 3 stepenika kao što su Terra, Aria, Nika, Iris, Eden, Thalia.
 
Što se saobraćaja tiče treba da gledamo Amerikance i onda da radimo sve suprotno.
Amerika ima jaku školu planiranja saobraćaja. Samo je pitanje ciljeva koji se postavljaju. SSSR je takođe imao dosta ozbiljnu školu planiranja saobraćaja, i Francuska i svaka ima svoje nedostatke. SFRJ škola je bila jedna od slabijih, ali ipak, SNS je najgora. Jedino za tu školu planiranja saobraćaja stvarno treba raditi sve suprotno.

U američkoj školi planiranja saobraćaja, vezano za javni prevoz nešto bolji i uporedivi sa Evropom su primeri Njujorka, Čikaga, Bostona, Vašingtona, Filadelfije, San Franciska, Sijetla, možda sam neki preskočio. Ja u SAD nikada nisam bio, a zaključak je na osnovu merljivih rezultata, pa i analizirajući njihove metode planiranja i studija opravdanosti. Jedna od najvećih grešaka koje SAD pravi je što se u večini gradova sve što je neautomobilsko gleda kao "alternativno". Kada žele da privuku deo korisnika sa automobila na javni prevoz zbog zagušenja, često formiraju jedan pravac ne formirajući mrežu sa nekim osnovnim standardom kvaliteta, makar autobusa. "Sprawl" urbanizam dodatno otežava ekonomsku održivost dovoljno guste mreže autobusa koji idu svakih makar 15 minuta. Mnogo je ljudi koji prosto ne umeju da koriste javni prevoz. Odnosno, tu postoji mnogo nivoa rada koji se tiču i društvenih nauka.

Ali turbo-folk-parovi-zadruga kultura koji nekom igrom slučaju imaju mnogo para, koji ne sumnjaju u prenaduvanost cene stanova u BNV, i oni koji su tu kupili stan da peru novac, da li za njih postoji drugo transportno sredstvo osim kola? Da li ta tu nažalost elita kakve se normalan čovek stidi, da li su im sagradili bar jedan novi most, pa makar i sa mostarinom da finansijska elita dobije "fast lane" o kojem je visoki mršavi veleizdajnik sa debelim usnama još 2012. govorio? Kao, Grad Beograd će dobiti stanove, da li će te stanove moći da pretvori u most, metro, glavni komunalni koridor, železničku stanicu bez koje je ostao?
 
Dovezli dva autobusa sa botovima da za TV kazu most je lep. :)
Most je predivan, neznam u cemu je problem???

To ste se tebi ne svida je tvoje misljenje. Ali mislim da mnooogo puno ljudi vole most i da se njima svida. Neznam zasto to ne zelis da svhatis?
Svako ima pravo na svoje misljenje. Pa cak i ti. Ali nemoj da siris lazi da se nikome ne svida most i da su dosli neki botovi. Jer se dobroj vecini mostic mnogo svida.

A ako ti se nesto ne svida, ispricaj svima sta i zasto.
 
Najgadniji metro sistem koji sam ikada video,....tako, da, vazi i za NewYork
1) Добра географска покривеност града
2) Вуче 32% транспорта, што је у рангу Москве, Лондона и Париза
3) Мрежа добро погушћена аутобусом, који вуче око 25% транспорта ту спада и највећа аутобуска станица у Америци која је, гле безобразлука, на чувеном Тајмс Скверу у центру дешавања. Шире се аутобуске саобраћајне траке
4) Две највеће и најкоришћеније железничке станице у Америци у самом центру и града и система.
5) Комбинација локалне и експресне услуге, предност која је реткост код метро система.
6) Када је био хурикан Сенди, када је метро у целој јужној половини Мехетна био потопљен, у року од 10 дана 90% потопљених тунела било у пуној функцији.
7) Градња са економским разумом. 40% система надземно. Двоколосечне пруге најчешће имају по 2 линије које се гранају, а четвороколосечне 3-4 такође са гранањима.
8) Везано за чистоћу и естетику, ту је тешко направити мерљиве оцене, али критике могу бити оправдане.
9) Последњих година много ради на безбедном бициклирању.

Напредни метро:
1) Чак и ако би нам пао са неба на поклон, метро са најгором географском покривеношћу града у историји планирања у Београду. Прескаче болничке центре, факултете, железничке и аутобуске станице са најмање станица у "кругу двојке". Железничка мрежа се чак и преполовила у критички важној зони за покривеност масовних кретања и капаците, а то је центар града.
2) Вуче 0% транспорта, јер га за 12 година: нема. Изведеност економски критичних радова (мостови, тунели, подземне станице) 0%. Ако је рачунати БГ:ВОЗ, велике инвестиције у ремонт пруга су завршиле са застарелим стандардима и концепцијама станица и стајалишта, деградацијом стандарда који су успостављени за време Ђиласа, последично до повећања броја путника није дошло. Овакав какав је БГ:ВОЗ вуче тек око 1% кретања.
3) Остали јавни превоз вуче 45% кретања највише аутобусом, који уместо да буде дистрибутивни систем представља магистрални, мрежа жутих трака и трамвајских баштица где полиција забрањује приватне аутомобиле се смањује. трошкови расту сразмерно паду брзине свог уличног транспорта осим пешачког и камиказа бициклистичког.
4) Од 2018. нема железничке станице у центру, осим двоколосечног Вуковог споменика. Зоне осталих железничких станица се маргинализују, док су у Њујорку баш то зоне најгушће градње (шифра: железничка станица је локација ширег значаја са системом који има и капацитет и квалитет да повуче масу људи, и за разлику од других система копненог саобраћаја понуди и услуге које привлаче чак и елиту). У функционалном смислу дивљом градњом уз Савску улицу, технички и финансијски јако је отежана могућност да железничка станица поново буде у центру.
5) У већини градова са метроом, експресне услуге се препуштају железницама, а метро, лакошински систем или трамвај попуњавају систем са краћим међустаничним растојањем од железнице.
6) Када су у мају 2014. клизишта и поплаве направиле штету, и када је клизиште однело 200 метара пруге код Ваљева, 11 месеци је био обустављен саобраћај на магистралној прузи, од чега 9 месеци није изашао ни геометар на терен да постави ознаке за будуће радове.
7) Напредни метро се планира без јефтинијих, брже изводљивих и технички једноставнијих надземних деоница, а у функционаном смислу дивљом градњом у зони која се назива "Београд на води" отежава се или онемогућава градња најлогичијег решења прелаза Саве: метро мост. Река са муљовитим дном, десна обала са стрмим брдом од 40 метара изнад реке, паметном довољно.
8) Везано за чистоћу и естетику, први дан по укидању Железничке станице Београд појавили су се људи који су уклањали растиње у напрслинама бетона, и почели да се раде макар неки ремонтни радови. Док је објекат испуњавао националну функцију, Централни комитет Партије је дозволио, чак и подржавао запуштеност пред чин велеиздаје укидања националне институције, у саобраћајном смислу саботаже. На другој мањој станици у центру Вуков споменик као последица кадровског геноцида на железнице укинута служба хигијене. Тако је на многим станицама у Србији.
9) Иако је бицикл тренутно најбрже и најпоузданије превозно средство, општи услови бициклирања доста бољи него у Холандији (нема таквих ветруштина, топлија клима, мање падавина други системи превоза закржљали у Београду), у Београду, ништа није урађено на безбедном бициклистичком транспорту на тај начин да се формира безбедна мрежа.
 
Vrh