Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

mi treba da ih ucimo kako da se ponasaju u drustvu, a oni kroz socijalizaciju i ono sto smo ih mi naucili treba da nadju svoje mesto u drustvu
ako sam ja kao roditelj odradio moj posao kako treba moje dete ne bi smelo da podpadne pod uticaj dece ciji roditelji se vozikaju po srbiji za 2000rsd i masu zastavicama i ponavljaju ko papagaji sta im je receno umesto da su na poslu ili da vaspitavaju svoju decu
vidis o cemu pricam
skoro sam bio na decijem rodjendanu na kom su se deca podelila za jednim stolom su bila deca koja su pricala o zadruzi, desingerici i neki drugim obskurnim likovima, a moje dete za stolom sa ekipm koja je pricala o sportu, hari poteru, putovanjima, igricama (nije pohvalno ali je realnost)
 
Isao sam na kurseve kako se boriti protiv manipulatora. Evo deco proanalizirajte prethodnih nekoliko poruka, ovo je tipican primer tehnike manipulacije koja se zove "prelazak na drugu temu". Naime, kada je manipulator sateran u cosak argumentima, on odlazi od teme ili fizicki sa recima "S tobom se ne moze razgovarati kao sa normalnim covekom" ili prevodi temu na nesto sasvim drugo. U ovom slucaju on umesto da kaze izvinjavam se, pogresio sam bio sam pogresno informisan ili cak da prizna namerno sam slagao, on citira moje argumente i prevodi temu na "Ajde reci mi sta je Vucko uradio". Veoma puno ljudi ovde na forumu i ja gledam na TV mnogi poznati i iskusni politicari podlezu takvim manipulacijama i prihvata prelazak na drugu temu. Kako se boriti sa manipulatorom u tom slucaju? Vrlo prosto, drzis se teme i kazes mu ne interesuje me da li je izgradio nesto drugo, to nije tema, ajde da se drzimo teme, a to je sofijski metro. Da li si slagao ili nisi da je od 2012 u Sofiji izgradjeno 60 kilometara metroa? :)

Како бих ти рекао, закинули су те на тим курсевима јер је окосница онога што покушаваш да урадиш хватање за неку ситницу и покушај да се побије суштина мог коментара (СНС није за разлику од Бугарске ништа урадио паметно у престоници своје земље већ туце година) инсистирањем на веродостојности неке техникалије у самом коментару. Покушаваш да побијеш моју тврдњу да је Бугарска "изградила 60 километара метроа" што би било супер да сам ја ту тврдњу игде изнео. Рекао сам, и илустровао после доказом, да је отворила 3 нове линије метроа. Ако си хтео да се ухватиш за неку техникалију било би ти паметније да си се ухватио за то како то у збиру није тачно 60 километара отворених линија већ заокружених 50 и нешто.

Након што сам јелте доказао да је моја тврдња о отварању 3 нове линије метроа истинита, наставио сам да елаборирам поенту а то је да је СНС протраћио 12 година и бар неких 10ак милијарди евра (што је иначе 10 на ЈЕДАНАЕСТИ СТЕПЕН динара) да би иза себе оставио пропалу калдрму у сувом центру, селфи мостић и пар паркинга на месту зелених разделних острва.

Србија је за време Коштунице била раме уз раме са Бугарском по величини БДП-а (52 и 54 милијарде долара номинално) и јавни дуг од 26% БДП-а насупрот Бугарском од око 15% БДП-а. Данас Бугарска има БДП већи за неких 30 милијарди долара од Србије, а Србија има јавни дуг од 30% већи од Бугарске (мерен као % БДП-а). После Коштунице су црвеноцрни кренули да се увлаче у власт преко разних коалиција прво преко Дачића а потом и Вучића као чувеног ППВ-а (први потпредседник владе) што је титула коју је сам измислио и коначно добили узде 2012.

За то време су уништили железничку станицу и направили од ње јавни веце, изгурали мртворођени пројекат претходника СеПС да се главна гурне ван центра у оно брдо, уклонили пругу и на њено место направили паркинг, уништили археолошки локалитет водене капије, повећали број сплавова, бетонирали гомилу зелених површина, уништили археолошки локалитет поред Скупштине да би себи омогућили градњу гараже тик уз стару зграду парламента, поклонили хектаре важног земљишта страној фирми да профитира од њега, уништили сајам и сад планирају да нас задуже још 19 милијарди евра (19 на 11. степен динара) да би изградили нови у сурчинским њивама, заједно са ТРЕЋИМ фудбалским стадионом у граду. Али хвала богу обећавају нам проширивање Беовоза изградњом нове линије која треба тај сајам и фудбалски стадион ван града да спаја са главном станицом престонице у брдима (помоћу железничке пруге облика латиничног слова S). Србија истински побеђује.
 
zvuci jezivo tih 19 hiljada miliona evra.
ono...milion evra pa takvih 19.000
za fakin sale i budjavi stadion.
to kad peMzionerima budu ponovo smanjili peMzije i kad pitaju gde su, samo im lepo treba reci - idite jedite stadion i sale.
ima tu hranjivih materija.
 
Не постоји никаквих 19 мипијарди за Експо и стадион - камо среће да имамо толико само за то, били бисмо најбогатија земља на свету.
 
Како бих ти рекао, закинули су те на тим курсевима јер је окосница онога што покушаваш да урадиш хватање за неку ситницу и покушај да се побије суштина мог коментара (СНС није за разлику од Бугарске ништа урадио паметно у престоници своје земље већ туце година) инсистирањем на веродостојности неке техникалије у самом коментару. Покушаваш да побијеш моју тврдњу да је Бугарска "изградила 60 километара метроа" што би било супер да сам ја ту тврдњу игде изнео.

Ej u pravu si za sve ovo sto si na dalje rekao (priznajem, iako nisam ni citao), nego sta ce mo sa ovim sto si nas spinovao da je Bugarska od dolaska Vucica na vlast izgradila 60 kilometara metroa, a ja dokazao da nije 60, nego oko 25 km, a da je cak i ukupna duzina sofijskog metroa (cija je izgradnja pocela pre oko 50 godina) 52 km sto je manje od 60 km? A jos kazes sada nisi nigde izneo tu tvrdnju. Evo ti skrinsot :) da potsetim ne tebe (jer ti to znas) nego da ljudi vide koliko ti se moze verovati. Sve drugo si potpuno u pravu, priznajem. Nego hoces li si izviniti svima zbog spinovanja? Evo forumasi pogledajte pa sami procenite da li verujete vise svojim ocima ili njemu. :)

kal.png



kal2.png
 
cek da obracunam
SNS duguje 25km metroa
Zuti duguju 8.5km
Sloba i Radikali (SNS) duguju 7.2km ali i ratnu odstetu narodu i to sto su nas vratili 50 godina u nazad
KPJ duguje 11.3km
 
Ta 25 km su linija metroa koja vodi do aerodroma, a izgradjena je specijalno zbog bugarskih turista koji dolaze u Beograd da se dive novogodisnjoj rasveti, tako da je Vucic u sustini zasluzan za tih 25 km i ne treba to nasoj vlast zamerati, sta vise.
 
Malo, malo pa izbije neka fascinacija Bugarskom na ovom forumu. Ne bih se ja menjao sa njima, ma koliko statistički bili bolji od nas.
 
Sofija je grad veličine Zagreba (Sofija grad - Zagreb aglomeracija), sa prilično rešenim saobraćajem, a i kružnom obilaznicom. Beograd je grad veći od Sofije, sa potpuno katastrofalnim saobraćajem.

Dakle, da, fasciniran sam Bugarima kada su uspeli da skockaju takav metro, a ovamo nam služe za sprdnju na svim nivoima. Što znači da nismo u pravu.

Uostalom, @Kailan je dao vrlo detaljan opis i poređenje pa ako nekome još uvek nije do fascinacije neka pogleda par postova iznad.
 
Od ovog Dragana St je toliko gadno citati komentare da ne posecujem ovu temu. Nisam nasilan lik, ali on mi budi mracnu stranu pa onda nadrljaju njegovi kolege sektasi gde god ih sretnem, na vratima, standovima, mesnoj zajednici. Ali ih je*em na finjaka, pridjem im i kazem da cu glasati za njih, samo samo da mi kazu sta su pozitivno uradili u gradu i Srbiji, a oni mukice zbune se, crvene, cute. Za svako njihovo dobro tipa izgradili smo neki put, ja postavim pitanje a koliko je km puta u okolnim drzavama, na kom tenderu su dobili Veselinovic i Radojicic da rade? Oni crveni na kraju vicu u pravu ste. Tako i ti Dragane, samo budi samouveren da ste nikad jaci i da vam nema kraja, takav je bio i DS pred kraj. Ti nekoga prozivas za laganje, a tvoj preCednik i cela vrhuska laze i krade kada stigne od 0-24h
 
Како бих ти рекао, закинули су те на тим курсевима јер је окосница онога што покушаваш да урадиш хватање за неку ситницу и покушај да се побије суштина мог коментара (СНС није за разлику од Бугарске ништа урадио паметно у престоници своје земље већ туце година) инсистирањем на веродостојности неке техникалије у самом коментару. Покушаваш да побијеш моју тврдњу да је Бугарска "изградила 60 километара метроа" што би било супер да сам ја ту тврдњу игде изнео. Рекао сам, и илустровао после доказом, да је отворила 3 нове линије метроа. Ако си хтео да се ухватиш за неку техникалију било би ти паметније да си се ухватио за то како то у збиру није тачно 60 километара отворених линија већ заокружених 50 и нешто.

Након што сам јелте доказао да је моја тврдња о отварању 3 нове линије метроа истинита, наставио сам да елаборирам поенту а то је да је СНС протраћио 12 година и бар неких 10ак милијарди евра (што је иначе 10 на ЈЕДАНАЕСТИ СТЕПЕН динара) да би иза себе оставио пропалу калдрму у сувом центру, селфи мостић и пар паркинга на месту зелених разделних острва.

Србија је за време Коштунице била раме уз раме са Бугарском по величини БДП-а (52 и 54 милијарде долара номинално) и јавни дуг од 26% БДП-а насупрот Бугарском од око 15% БДП-а. Данас Бугарска има БДП већи за неких 30 милијарди долара од Србије, а Србија има јавни дуг од 30% већи од Бугарске (мерен као % БДП-а). После Коштунице су црвеноцрни кренули да се увлаче у власт преко разних коалиција прво преко Дачића а потом и Вучића као чувеног ППВ-а (први потпредседник владе) што је титула коју је сам измислио и коначно добили узде 2012.

За то време су уништили железничку станицу и направили од ње јавни веце, изгурали мртворођени пројекат претходника СеПС да се главна гурне ван центра у оно брдо, уклонили пругу и на њено место направили паркинг, уништили археолошки локалитет водене капије, повећали број сплавова, бетонирали гомилу зелених површина, уништили археолошки локалитет поред Скупштине да би себи омогућили градњу гараже тик уз стару зграду парламента, поклонили хектаре важног земљишта страној фирми да профитира од њега, уништили сајам и сад планирају да нас задуже још 19 милијарди евра (19 на 11. степен динара) да би изградили нови у сурчинским њивама, заједно са ТРЕЋИМ фудбалским стадионом у граду. Али хвала богу обећавају нам проширивање Беовоза изградњом нове линије која треба тај сајам и фудбалски стадион ван града да спаја са главном станицом престонице у брдима (помоћу железничке пруге облика латиничног слова S). Србија истински побеђује.
Србија побеђује...сопствени народ!
 
Bicikl u metrou je uobicajena pojava, bar u Nemačkoj.


U Amsterdamu nije dozvoljen u metrou od 7-9 i 16-18:30 za vreme radnih dana, tako da mora da bude crno-belo, moze i ovako
 
Isao sam na kurseve kako se boriti protiv manipulatora. Evo deco proanalizirajte prethodnih nekoliko poruka, ovo je tipican primer tehnike manipulacije koja se zove "prelazak na drugu temu". Naime, kada je manipulator sateran u cosak argumentima, on odlazi od teme ili fizicki sa recima "S tobom se ne moze razgovarati kao sa normalnim covekom" ili prevodi temu na nesto sasvim drugo. U ovom slucaju on umesto da kaze izvinjavam se, pogresio sam bio sam pogresno informisan ili cak da prizna namerno sam slagao, on citira moje argumente i prevodi temu na "Ajde reci mi sta je Vucko uradio". Veoma puno ljudi ovde na forumu i ja gledam na TV mnogi poznati i iskusni politicari podlezu takvim manipulacijama i prihvata prelazak na drugu temu. Kako se boriti sa manipulatorom u tom slucaju? Vrlo prosto, drzis se teme i kazes mu ne interesuje me da li je izgradio nesto drugo, to nije tema, ajde da se drzimo teme, a to je sofijski metro. Da li si slagao ili nisi da je od 2012 u Sofiji izgradjeno 60 kilometara metroa? :)
Da si ti nama živ i zdrav. Hlališ prevaru veka zvanu "Beograd na vodi", i kupaca stanova i cele Srbije. Činjenica formiranja soliterčina i komercijalnih sadržaja nije u tolikoj meri sporna, koliko ne uvećanje, ne ni stagniranje, nego čak i umanjenje infrastrukturno-urbanističke baze čak do ukidanja prostorno-razvojno, ekonomski pa i vojno strateške infrastrukture. Ako bi to zaista bilo javno-privatno partnerstvo, za račun gradnje soliterčina privatni partner bi izgradio u istoj zoni novu železničku stanicu, drumski-metro most sa inicijalnom metro linijom (nek je i 4,3km Ž.St.NBG-Terazije većinom nadzemno), tehničko-putničku stanicu, socijalne stanove, kontejnerski terminal, sportske terene na periferiji, železnički muzej na mestu ložionice, priobalni LRT, i ispoštovao uslov da minimum 50% građevinskog zemljišta budu zelene površine... A kupci, kupci su dobili stanove sa možda kvalitetnijim građevinskim materijalom, ali nižim urbanističkim kriterijumima od komunističkih blokova na NBG. A cena ogromna. Na lokaciji koja je od kopnenog transporta najviših performansi imala železnicu dobili su ni železnicu ni metro. U nedostatku ostalih transportnih sistema, ostaje automobil, za koji se vreme stajanja u zastojima konstantno povećava, pa i zagađenje. Kakav divan pogled na grad kroz infracrvenu kameru kroz smog. Nema veze što sam u kućnom, pardon, soliterskom pritvoru. Nisam džaba kupio stan za pola miliona evra, pametna investicija.
Како бих ти рекао, закинули су те на тим курсевима јер је окосница онога што покушаваш да урадиш хватање за неку ситницу и покушај да се побије суштина мог коментара (СНС није за разлику од Бугарске ништа урадио паметно у престоници своје земље већ туце година) инсистирањем на веродостојности неке техникалије у самом коментару. Покушаваш да побијеш моју тврдњу да је Бугарска "изградила 60 километара метроа" што би било супер да сам ја ту тврдњу игде изнео. Рекао сам, и илустровао после доказом, да је отворила 3 нове линије метроа. Ако си хтео да се ухватиш за неку техникалију било би ти паметније да си се ухватио за то како то у збиру није тачно 60 километара отворених линија већ заокружених 50 и нешто.р
Kasnije sam proverio podatke, i došlo je do 33,2km novootvorenih deonica 2012-2024 od čega su otvorene 2012 ranije građene. Do greške sa kilometrima je došlo verovatno zbog brkanja građevinske i eksploatacione dužine metro linije. Na taj način, M4 koja koristi od ranije izgrađeni deo M1 je dodata u eksploatacionu dužinu mreže (zbir kilometraže svih linija, a ne svih pruga). Ali suština ostaje ista: u Sofiji se infrastruktura brzog, masovnog, udobnog, identitetski jakog, ekološki prihvatljivog prevoza železnica + metro širi, dok se u Beogradu smanjuje.
Verovatno ne. Nikada nigde nisam video bicikl u metrou.
Već je nekoliko učesnika pomenulo germansku kulturu prevoza gde se bicikli dozvoljavaju van špica. Ali kod železnice, evo i kod mene u Belorusiji, RVR starije od Gorbačova iz Srbije su doradili za bicikle. Ali čak i u Holandiji i Danskoj, gde je biciklistilčki tranport najrazvijeniji, mnogo je popularnije ostaviti bicikl na stanici i kombinovati bicikl sa običnim ili metro vozom. Evo, u Belorusiji Vlada i Uprava železnice otvoreno komuniciraju sa nevladinim organizacijama, i usvajaju njihove sugestije vezano za opremenje stanica i stajališta biciklističkim parkinzima, remont vozova, rekonstrukciju postojećih i gradnju novih ulica, promene zakona... Odnosno da bi društvo bilo po nekom uređenom modelu, makar i diktaturi, nema da predsednik kaže "pogrešili smo što smo vas slušali", a da institucije odgovaraju sa "primedba je neosnovana".
Мислим да је веома мала шанса да зграда поште остане ругло. Уколико се не десе неки велики потреси (политички, економски...) верујем да ће се све комплетирати у наредних неколико година. И мене нервира стално чекање, јавашлук и остало, али се најмање "бринем" да ће нешто у склопу или околини БНВ остати неуређено. Наравно, мислим да нема потребе да поново причамо о самом пројекту, неком се допада више, неком мање, све је то у реду... Ја се више плашим да ће делови града (па и самог центра) који нису везани за БНВ још дуго остати аљкави и запуштени. А ја се лично радујем да Београд добије нове садржаје попут Ложионице, Историјског музеја или Музеја Николе Тесле. Мислим да у сваком сегменту "вапимо" за садржајима који су на нивоу развијених и уређених градова...
Na primer železničke stanice u centru grada. Ali imali smo? Ups....
 
Na slici nije metro,njihov metro je onako...deciji. Ovo je S-tog,gradska zeleznica i tim garniturama mozes i ormane da nosis. Koliko kod nas ima automobila,toliko oni voze biciklete,gde god se okrenes bicikli.
Piše da je metro, ali moguće da je greška. No to je ionako ilustracija.

Evo šta kažu za metro ispod. Dakle može, a video sam da i u holandiji takođe može i u mnogim drugim mestima. Postoje gradovi i gde ne može, ali to verovatno ima veze i sa starošću celog sistema. A mi ga pravimo sada od nule i sa ovom pameću iz 21. veka trebalo bi podrži i prevoz bicikala.

Screenshot_20240510-193017.png
 
Sa kim vi polemisete, nema kada da odgovori, otisao da mase Si Djipinku i onom Sidji s pinka njegovom precedniku. Sad ih proganjam u Zarkovu, dosli iz Sapca bednici ovde da nas nesto ubedjuju za koga da glasamo na Cukarici. Al su pukli, strasno
 
U NY je dozvoljeno unosenje bicikala u subway sistem ali postoji nepisano pravilo da se ne unose bicikli tokom spica.Generalno,niko ne gleda sa odobravanjem likove koji unose bicikl u subway i time zauzimaju prostor ostalim putnicima.
 
U NY je dozvoljeno unosenje bicikala u subway sistem ali postoji nepisano pravilo da se ne unose bicikli tokom spica.Generalno,niko ne gleda sa odobravanjem likove koji unose bicikl u subway i time zauzimaju prostor ostalim putnicima.
Što se saobraćaja tiče treba da gledamo Amerikance i onda da radimo sve suprotno.
 
Što se saobraćaja tiče treba da gledamo Amerikance i onda da radimo sve suprotno.
Jedan prosecan bajs zauzima prostor za 3 putnika koji stoje i zasto bi se dozvolilo nekome koje lenj da zauzima dragocen prostor onima koji nisu u stanju da voze bajs.Ako si se odlucio za bajs onda brate pedlaj i ne uzmiravaj druge zbog sopstvene ljenosti.Izuzetak je,ako je neko povredjen ili ako je bajs neispravan ali cak i tad bi trebalo da postoji licna savest.U tom slucaju lepo uzmi taxi i ne uznemiravaj druge.
 
Vrh