Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Bravo!
luj-viton.png


 
Bravo!

Evo je ista ta vest iz 2021. godine:

A onda i iz 2022:

another-one-thank-you.gif


Honorable mention dajem za onu priču kako će Naomi Kembel lično da dođe da otvori Gucci radnju u Galeriji Beograd, 10/10 loženje
 
Evo je ista ta vest iz 2021. godine:

A onda i iz 2022:

Dobro, i sta to dokazuje sto je ista vest bila 2021 i 2022. godine?
 
Beograd je nazalost zapusten i prljav grad koji ne moze da se pohvali nijednom reprezentativnom ulicom ili bulevarom koji bi privukao brendove poput LV,Rolex,Loro Piana,Hermes itd.Takvi brendovi ne zele da otvaraju svoje prodavnice pored kladionica,second hand radnji,cevapdzinica,kafica i trafika kojima je BG prepun.Takvi brendovi tj grupe poput LVMH,Richemont,Kerring itd imaju korporativne standarde koji su veoma zahtevni.Galerija je dobar prostor ali nazalost prepun svega i svacega samo ne luksuzne robe.
 
Beograd je nazalost zapusten i prljav grad koji ne moze da se pohvali nijednom reprezentativnom ulicom ili bulevarom koji bi privukao brendove poput LV,Rolex,Loro Piana,Hermes itd.Takvi brendovi ne zele da otvaraju svoje prodavnice pored kladionica,second hand radnji,cevapdzinica,kafica i trafika kojima je BG prepun.Takvi brendovi tj grupe poput LVMH,Richemont,Kerring itd imaju korporativne standarde koji su veoma zahtevni.Galerija je dobar prostor ali nazalost prepun svega i svacega samo ne luksuzne robe.
Нажалост, слажем се потпуно са тобом. Београд нема ни један булевар, улицу или крај који би могли да задовоље било какав иоле захтевнији стандард. Негде су оронуле фасаде, негде су расклиматане плоче, негде је препуно кладионица или разних тезги... Заиста, жалосна слика. Уопште не треба да нас теши да се још неколико већих градова на Балкану налази у упоредивом стању. По уређености и одржавању БНВ нажалост и представља можда једини нешто већи уређени део града. Не рачунајући њега, то је још по који уређени стамбено-пословни блок (Нови Дорћол, Вест 65 итд...) Тужна слика заиста.
 
Нажалост, слажем се потпуно са тобом. Београд нема ни један булевар, улицу или крај који би могли да задовоље било какав иоле захтевнији стандард. Негде су оронуле фасаде, негде су расклиматане плоче, негде је препуно кладионица или разних тезги... Заиста, жалосна слика. Уопште не треба да нас теши да се још неколико већих градова на Балкану налази у упоредивом стању. По уређености и одржавању БНВ нажалост и представља можда једини нешто већи уређени део града. Не рачунајући њега, то је још по који уређени стамбено-пословни блок (Нови Дорћол, Вест 65 итд...) Тужна слика заиста.
Upravo tako.Ne postoje standardi i sve je prepusteno improvizaciji.Kada se tome doda nedostatak kulture zivljenja i odnosa prema drustvenoj infrastrukturi dobija se grad koji izgleda poput slicnih u Libanu,Turskoj i bivsim Sovjetskim republikama.
 
Širi deo centra nije teško srediti a tu mislim na Knez Mihailovu, Terazije i Kralja Milana. Jedan veći projekat obnove fasada, dvorišta i troatara (možda u sklopu Ekspa) bi doveo centar na visoki evropski nivo. Plus neka preslikaju održavanje iz BNV-a gde čistači špaklom i merom čiste trotoare i eto ti kraja za luksuzne brendove.
 
Širi deo centra nije teško srediti a tu mislim na Knez Mihailovu, Terazije i Kralja Milana. Jedan veći projekat obnove fasada, dvorišta i troatara (možda u sklopu Ekspa) bi doveo centar na visoki evropski nivo. Plus neka preslikaju održavanje iz BNV-a gde čistači špaklom i merom čiste trotoare i eto ti kraja za luksuzne brendove.
Pa ne moze grad da obnavlja fasade zgrada u kojem privatna lica imaju stanove.Grad moze da sredi okolnu infrastrukturu poput trotoara i ulica ali svaka vrsta obnove fasada bi trebalo da se finansira iz fonda koji sami vlasnici stanova finansiraju.Jedino na taj nacin se moze obezbediti kontinuirano dugorocno odrzavanje.Svaka druga vrsta obnove je kratkorocna i ne daje dugorocne rezultate.Vlasnicima stanova u Srbiji je tesko objasniti da su oni sami odgovorni za odrzavanje njihovih zgrada a ne drzava i grad.
 
Drzava je odgovorna samo za fasade koje su pod njenom zaštitom a i tu bi stanari trebali da ucestvuju
 
Širi deo centra nije teško srediti a tu mislim na Knez Mihailovu, Terazije i Kralja Milana. Jedan veći projekat obnove fasada, dvorišta i troatara (možda u sklopu Ekspa) bi doveo centar na visoki evropski nivo. Plus neka preslikaju održavanje iz BNV-a gde čistači špaklom i merom čiste trotoare i eto ti kraja za luksuzne brendove.
Из твојих уста, у Божје уши. Јако бих био срећан да буде тако, шта друго да кажем. Мислим, не толико због луксузних брендова, већ због нашег града, нашег народа и свих људи који у њега долазе.
 
neka preslikaju održavanje iz BNV-a gde čistači špaklom i merom čiste trotoare i eto ti kraja za luksuzne brendove.
Jel to spaklom i merom idu i ciste za onima sto bahato parkiraju i voze po trotoarima? Jel spaklom nanose lepak da ucvrste raskimatene trotoare? Taman oni da lux vozilom stanju ispred lux radnje pa ce kada odu neko da pocisti merom i spaklom :)

BnV je kao i vecina starih luksuznih krajeva privukao dosta bahatih i prljavih ljudi koji misle da parama mogu da dopuste da za njima nakon sto im iscuri ulje iz dvo/cetvootockasa merom ciste radnici. Valjda malo caste majstore koji im odrzavaju ta kola ili kolima nema spasa kako ih bahato koriste.

Jel BnV snima oko sokolovo i kaznjava vlasnike nepropisno parkiranih vozila ili je to obuhvaceno lex specialisom kada su otisli narkomani, pacovi i sl domoroci BnV? Nekada me TC Rajiceva podseca da je to bila pokazna vezba kako se samoproglasena elita odnosi ka istoriji tog lokaliteta. Kada se koristi saobracajna infrastruktura koliko treba iz npr. Galerije da se stigne do Starog Sajmista preko Starog savskog mosta u spicu ili do glavnog ulaza u Sava centar preko Gazele u jutarnjem spicu ili do Kosancicevog i Gundulicevog venca u spicu? Po tim merenjima moze se gledati kvalitet saobracaja u BnV
 
Širi deo centra nije teško srediti a tu mislim na Knez Mihailovu, Terazije i Kralja Milana. Jedan veći projekat obnove fasada, dvorišta i troatara (možda u sklopu Ekspa) bi doveo centar na visoki evropski nivo. Plus neka preslikaju održavanje iz BNV-a gde čistači špaklom i merom čiste trotoare i eto ti kraja za luksuzne brendove.

To održavanje nije besplatno i ne špaklaju oni tek tako da učine stanarima, već stanari to sve masno plaćaju kroz cenu dodatnog održavanja. Ko će da plati takvo održavanje u Knezu? Kada neko ovde ili bilo gde kuka kako je sve sređeno u BnV ili nekim novim blokovima po NBG, a kod njega se ulice raspadaju - koliko para toliko i muzike.

Knez može da se dovede u tip-top stanje, ali to treba da bude i održivo, kao i da se prethodno reši status niza lokala u toj ulici, a čiji je status zapeo tokom restitucije itd...
 
Jel to spaklom i merom idu i ciste za onima sto bahato parkiraju i voze po trotoarima? Jel spaklom nanose lepak da ucvrste raskimatene trotoare? Taman oni da lux vozilom stanju ispred lux radnje pa ce kada odu neko da pocisti merom i spaklom :)

BnV je kao i vecina starih luksuznih krajeva privukao dosta bahatih i prljavih ljudi koji misle da parama mogu da dopuste da za njima nakon sto im iscuri ulje iz dvo/cetvootockasa merom ciste radnici. Valjda malo caste majstore koji im odrzavaju ta kola ili kolima nema spasa kako ih bahato koriste.

Jel BnV snima oko sokolovo i kaznjava vlasnike nepropisno parkiranih vozila ili je to obuhvaceno lex specialisom kada su otisli narkomani, pacovi i sl domoroci BnV? Nekada me TC Rajiceva podseca da je to bila pokazna vezba kako se samoproglasena elita odnosi ka istoriji tog lokaliteta. Kada se koristi saobracajna infrastruktura koliko treba iz npr. Galerije da se stigne do Starog Sajmista preko Starog savskog mosta u spicu ili do glavnog ulaza u Sava centar preko Gazele u jutarnjem spicu ili do Kosancicevog i Gundulicevog venca u spicu? Po tim merenjima moze se gledati kvalitet saobracaja u BnV
Ajde redom. Taj ceo salon automobila na tom mestu je veliki fijasko. Često kada vade neke automobile ili uparkiravaju nove more prvo da isparkiraju njih 5-6 na trotoar. I to naravno ni na šta ne liči. Jednostavno mu tu nije mesto plus je prenatrpan.

Špaklom uglavnom čiste korov i fleke od žvaka ili drugih stvari koje mer ne može da skine. Generalno je ponašanje ljudi u BNV isto kao u gradu. Isti je to obrazac nebrige samo ovde imaju više para i bolje održavanje.

Oko sokolovo vidjam stalno ali bahato parkiranje očigledno ne rešava jer je pristuno svudge. Tako da nisam siguran da li naplaćuju kazne uopšte.

I u špicu mnogo malo vremena za beogradske standarde provedem u saobraćaju. Lako se uključiti na Gazelu i onda isključiti kod Sava centra da bi se otišlo na posao u Milutina Milankovića. I preko starog mosta nije tolika gužva, bar moj lični utisak. Ono što mi definitivno odgovara je da taksi, koji je inače skup u gradu, me izadje manje zbog blizine svega. Juče sam iz BNV-a do Košutnjaka platio 600 dinara preko Jandeksa.
 
To održavanje nije besplatno i ne špaklaju oni tek tako da učine stanarima, već stanari to sve masno plaćaju kroz cenu dodatnog održavanja. Ko će da plati takvo održavanje u Knezu? Kada neko ovde ili bilo gde kuka kako je sve sređeno u BnV ili nekim novim blokovima po NBG, a kod njega se ulice raspadaju - koliko para toliko i muzike.

Knez može da se dovede u tip-top stanje, ali to treba da bude i održivo, kao i da se prethodno reši status niza lokala u toj ulici, a čiji je status zapeo tokom restitucije itd...

To je tako. Ali je*** ti državu gde jedan BNV ili blokovi izgledaju bolje od centra. Grad mora da preuzme na sebe ili delimično i na stanare kroz infostan da se održavanje poboljša. Jbg, ipak ti ljudi žive u centru i to mora da se plati.
 
To je tako. Ali je*** ti državu gde jedan BNV ili blokovi izgledaju bolje od centra. Grad mora da preuzme na sebe ili delimično i na stanare kroz infostan da se održavanje poboljša. Jbg, ipak ti ljudi žive u centru i to mora da se plati.

Pa, ne znam da li Grad to treba i može da preuzme, a da to bude održivo na duže staze. Teorijski tu se plaća i porez na nekretnine kao extra zona, ali veliki deo tih para ide npr. u subvencije za gradski prevoz (oko 250mil EUR godišnje), jer niko ne plaća karte za prevoz, na primer. Složićemo se da za 250mil EUR godišnje može puno toga da se uradi u gradu.

Da li je realno da se stanarima (kojih tu i nema puno) i zakupcima lokala Infostan poveća za 5k-10k din koliko košta održavanje u novim naseljima?

Svi hoće da imaju stvari kao u "normalnoj državi", ali kada treba to da se plati, onda baš i ne bi da plate. Tako da od toga nema ništa.

Na kraju sami stanari gube, jer se sadržaji sele na drugo mesto, Knez Mihailova ostaje zapuštena. Ostaje samo taj iracionalni hejt prema svemu novom što se gradi, a zapravo problem je u parama i koliko ko plaća za nešto.
 
Oko sokolovo vidjam stalno ali bahato parkiranje očigledno ne rešava jer je pristuno svudge. Tako da nisam siguran da li naplaćuju kazne uopšte.

Da li tamo ima bilo kakva zona za parkiranje? Ako ide Oko sokolovo, a nema zone to bi značilo da teorijski ne pišu samo kazne za zonsko parkiranje, kao što se sumnja...
 
Zbog toga navodim da bilo koja rekonstrukcija (a bilo ih je) mora da bude održiva. Održivo je to sve je u Belvilu, ABloku, BNV-u iako nema kažnjavanja, jer stanari sami plaćaju za sve to i traže od održavanja da popravljaju svaku sitnicu, a sami paze na to što plaćaju.

Socijalizam nikome nije rešio probleme, pa je iluzorno očekivati da se stvari tako rešavaju i danas. Nešto mora da se promeni, ali to je šira tema.
 
Ako mene pitate, obnova / održavanje fasade je nešto što bi moglo i trebalo da ide preko gradskog stambenog, kom debelo plaćamo. Problem je što gradsko stambeno doslovno ništa ne radi, nigde. Naterati ih sijalicu da promene je višemesečni napor, da ne pričamo o nečem većem. Celo to preduzeće bi trebalo pretumbati, proširiti (ili stanjiti, ne znam ovako spolja da li je problem to što ima previše ili premalo ljudi). Pretpostavljam naravno da i budžet igra veliku ulogu.
Osim ovoga, sve i da sutra otvore ulicu gde su Luj, Guči, Prada, Fendi, Versaće i ostali, ja zaista želim da mi neko objasni kako i zašto je tako nešto značajno bilo kome u ovoj državi. Mrtav sam ozbiljan - turiste privući neće, turisti iste takve radnje imaju kod kuće, neće sigurno it Pariza ili Praga da dolazi u Beograd zbog Ermez radnje. Naši bogataši koji eventualno i kupuju originalne, a ne kod šanera, osim toga što mogu da "skoknu" do Milana za takve stvari, takođe nisu nikakav značajan procenat društva da bi bili bilo kakav prioritet.
Oni koji jesu značajan procenat društva, u međuvremenu, imaju male plate, bore se sa jednom od najvećih stopa inflacije na kontinentu, bore se sa nekim od najvećih skokova cena hrane na kontinentu, ne mogu da zakažu lekara, i tako u nedogled.

Novac koji dijaspora šalje u ovu zemlju da pomogne svoju rodbinu koja i dalje živi ovde je otprilike ravan direktnim stranim investicijama u Srbiju (Vreme). Jel niko tu ne vidi nikakav problem?
Jel ovo zaista slika društva kome je prioritet i najveća boljka to što nema Luj Viton radnju u centru grada?

1712730987413.png
 
Poslednja izmena:
Da li tamo ima bilo kakva zona za parkiranje? Ako ide Oko sokolovo, a nema zone to bi značilo da teorijski ne pišu samo kazne za zonsko parkiranje, kao što se sumnja...
samo takvima (BAHATIMA) treba da se zonira trotoar
dakle, oni nisu ni bogati, ni inovatori, ni revolucionari novog zivljenja, oni su BAHATA st*** koja parkira o vozi kola po trotoaru
a i oni kojima je to OK u ime progresa nisu nista bolji
 
Vrh