Neka me neko ispravi ako grešim, ali po starom sistemu, svi smo uplaćivali na račun zgrade. Taj novac se onda koristio za investiciono održavanje. Onda su u nekom trenutku promenili sistem, da bude kao zdravstveno. Sad više zgrade nemaju račune, nego to što mesečno plaćamo fiksno je za tekuće održavanje i hitne intervencije - bilo njih mesečno 1000 ili 0. Za investiciono održavanje treba da vide šta mi to hoćemo, da sastave ponudu, koja će biti 3x skuplja od bilo koga drugog na tržištu, da zgrada prihvati ponudu, pa se onda mesečni račun uveća za dogovorenu ratu i broj meseci. Lupam, ako imaš 10 stanova u zgradi, i radiš krov koji je 500 000 (znam da brojevi nisu realni), i kažemo da imaš 10 mesečnih rata, onda svaki stan ima uvećan račun za 5000 za 10 meseci. Iskreno ne znam napamet koliko inače plaćamoKoliko se izdvaja za gradsko stambeno?
Ovako su bar meni objasnili nov sistem kad sam se raspitivao skoro, ponavljam, ispravite me ako grešim. Suština je da više ne možeš kao zgrada da imaš pare u šteku, nego sve ide njima, a ti veruj da nešto sa tim rade u tvoju korist. A kad treba da se ulaže, onda posebno ide naplata