Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

A najbolje bi bilo da stanu sa radovima, AV i Siniša u zatvor gde im je mesto, železnička da ostane tu gde joj je mesto, a ovu rugobu srušiti. Obaloutvrdu će Sava i onako brzo odneti. Ovo je verovatno samo moj san.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446624#p446624:3772bigd je napisao(la):
Gazi Bengazi » 16 Apr 2017 04:16 pm[/url]":3772bigd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446537#p446537:3772bigd je napisao(la):
vradovic » Sub Apr 15, 2017 11:07 pm[/url]":3772bigd]Meni ovo stepeniste deluje na dobru ideju :)

Ne znam zasto nisu uzeli u obzir rampu za osobe sa invaliditetom ili decija kolica. Jesu strme stepenice, a i bice one dve duge rampe, ali mogli su i ovde dodati. Bilo bi lepo da se pokaze da se razmislja o svim sugradjanima.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446599#p446599:3772bigd je napisao(la):
KartmenBG » Ned Apr 16, 2017 2:09 pm[/url]":3772bigd]Uh koliko ce Beograd izgledati monumentalnije sa gazele kad se bude prilazilo gradu, samo da budu pametni i da ne uklanjaju ova 4 koloseka i zeleznicu stanicu , vec da je ostave za BG-voz i bice to super i bas dobro povezan deo grada sa ostatkom.

Svi ce koloseci biti izmesteni. Neko je spominjao (mislim da je AV), pretvaranje zeleznicke u muzej Nikole Tesle. Bolje da naprave novu zgradu muzeja ili premeste u zgradu poste, a da zeleznickoj ostave tramvajsku stanicu koja bi na svakih par minuta imala vezu sa Prokopom i novom autobuskom stanicom na Novom Beogradu. Tako bi se zadrzaj znacaj beogradska zeleznicke stanice.

Bilo bi lepo da dodaju rampu za osobe sa invaliditetom.

Mislim da nisu rekli da ce od zeleznicke stanice napraviti muzej Nikole Tesle ili nauke vec IZA nje gde su sada migranti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446624#p446624:6h8q4djf je napisao(la):
Gazi Bengazi » Sun Apr 16, 2017 4:16 pm[/url]":6h8q4djf]
Svi ce koloseci biti izmesteni. Neko je spominjao (mislim da je AV), pretvaranje zeleznicke u muzej Nikole Tesle. Bolje da naprave novu zgradu muzeja ili premeste u zgradu poste, a da zeleznickoj ostave tramvajsku stanicu koja bi na svakih par minuta imala vezu sa Prokopom i novom autobuskom stanicom na Novom Beogradu. Tako bi se zadrzaj znacaj beogradska zeleznicke stanice.

Nevjerovatno je da zgrada koja je projektovana kao zeljeznicka stanica, na prostoru koji je takodje projektovan kao trg, sa pristupnim saobracajnicama u svim pravcima, sa tramvajskim vezama prema gotovo svim dijelovima grada koje tramvaj pokriva, u prostoru koji dozivljava reurbanizaciju prakticno od nule - postaje muzej! Pa to moze smisliti samo lud, neuk ili zlonamjeran covjek.

Ako se zeli bilo kakav razvoj za BNV potrebno je formirati infrastrukturu koja je u stanju transportovati veliki broj ljudi u kratkom vremenskom roku. Velike stambene zgrade, hoteli, javni i privatni prostori ne mogu funkcionisati ako ne postoji adekvatan transport.

Bez zeljeznicke stanice, BNV je osudjen na jeftinu stanogradnju gdje osim prvog reda zgrada do Save nece biti uslova za razvoj luksuznih kvadrata.
 
RioBL u planu je metro da ide tuda i tu ce biti glavna stanica metroa (ispod zemlje).
 
Sta znaci "glavna stanica metroa" :)
Metro je isto sto i gradski autobus ili tramvaj po pitanju stanica. Niz stanica povezanih jednom linijom. Za prostor velicine BNV trebale bi biti bar dve ili tri metro stanice na jednoj liniji a jedna linija da ima bar 10-15 stanica na cijeloj svojoj duzini kroz Beograd. Drugim rijecima, jedna metro stanica u prostoru BNV ima znacaj priblizno koliko i bilo koja druga u bilo kom drugom dijelu grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446629#p446629:18bio3zt je napisao(la):
And7rey » Sun Apr 16, 2017 5:20 pm[/url]":18bio3zt]A najbolje bi bilo da stanu sa radovima, AV i Siniša u zatvor gde im je mesto, železnička da ostane tu gde joj je mesto, a ovu rugobu srušiti. Obaloutvrdu će Sava i onako brzo odneti. Ovo je verovatno samo moj san.

Pretpostavljam da tvoj ,,san'' ukljucuje i vracanje napustenih vagona i raspalih baraka. :kafa:

Ljudi kao ti nemaju sta da traze na sajtu koji se zove beoBUILD. Zao mi je sto si ovde zalutao pa se sada ovoliko stresiras.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446644#p446644:2m5ybclk je napisao(la):
RioBL » 16 Apr 2017 07:10 pm[/url]":2m5ybclk]Sta znaci "glavna stanica metroa" :)
Metro je isto sto i gradski autobus ili tramvaj po pitanju stanica. Niz stanica povezanih jednom linijom. Za prostor velicine BNV trebale bi biti bar dve ili tri metro stanice na jednoj liniji a jedna linija da ima bar 10-15 stanica na cijeloj svojoj duzini kroz Beograd. Drugim rijecima, jedna metro stanica u prostoru BNV ima znacaj priblizno koliko i bilo koja druga u bilo kom drugom dijelu grada.

Pa i bice nekoliko stanica?
Jedna glavna gde se ukrsta metro iz svih mogucih pravaca i nekoliko usput ka Adi. Naravno da treba da sklone sine sto pre.
 
Jedan od skorijih planova je da ukrštanje 2 linije bude u BNV,s tim što bi se prvo radila trasa makiško polje-višnjica


Po nacrtu plana BNV-a bilo bi malo drugačije stanica Sajam (lokacija preko puta starog mlina) podzemno kroz SA izlaz kod Beton Hale,pa dalje pruga oko Kalemegdana.
 
Милоше.тро, да поновим: ово што си поставио није никакав званичан план, већ нагађање уредника Београдске рубрике и новинара "Блица" како би то могло да изгледа, на основу онога што је речено.

Прву линију су, заиста се чини, погодили, јер из изјава Малог, Вучића и остатка булументе она ће тако и изгледати, али другу - верујем да нису; верујем, јер колики год кретени били, ипак нису довољно ненормални да не повежу Нови Београд и Земун са историјским центром Београда - односно, да направе метро којим ће се возити мање путника него аутобусима преко Бранковог моста.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446659#p446659:foe7g38c je napisao(la):
Max15 » 16 Apr 2017 08:07 pm[/url]":foe7g38c]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446629#p446629:foe7g38c je napisao(la):
And7rey » Sun Apr 16, 2017 5:20 pm[/url]":foe7g38c]A najbolje bi bilo da stanu sa radovima, AV i Siniša u zatvor gde im je mesto, železnička da ostane tu gde joj je mesto, a ovu rugobu srušiti. Obaloutvrdu će Sava i onako brzo odneti. Ovo je verovatno samo moj san.
Pretpostavljam da tvoj ,,san'' ukljucuje i vracanje napustenih vagona i raspalih baraka. :kafa:

Ljudi kao ti nemaju sta da traze na sajtu koji se zove beoBUILD. Zao mi je sto si ovde zalutao pa se sada ovoliko stresiras.
Dosta mladih ljudi otišlih u inostranstvo, kada pročitaju ovakve postove, kao trag poraza civilizacije, kažu sebi nikad više u Srbiju. Ali to je pogrešno. U iole civilizovanom svetu ne postoje napuštene mašine za pravljenje para u nekoj ekonomiji, što je definicija železničke opreme, pa i vagona. Sredstva se menjaju kada zastare za tehonološki i tržišno modernija, železničke stanice menjaju formu, ali ne i mesto. Civilizacijska tekovina je na manjem prostoru praviti daleko funkconalnije železničke stanice, i delimično podzemna infrastruktura, u određenim slučajevima nedzemna.

Dalje, funkcionalno projektovane i istorijski vredne celine, poput železničke stanice na Savskom trgu, niko civilizovan ne "oslobađa" od intenzivnog daljinskog putničkog saobraćaja.

Odnosno, ja sam u Holandiju otišao da bi se vratio u Srbiju daleko spremniji za spašavanje svega vrednog u Srbiji. Nikome u Holandiji ne možeš objasniti da je većini dece iz manjih mesta praktično zabranjeno školovanje u regionalnim srednjoškolskim centrima, time što i Plavi i Žuti subvencionisan prevoz đaka smatraju gubitkom. Sa druge strane, od mene prvi put saznaju da su Srbi najviše oštećena strana vezano za sve što se dešavalo na Kosovu. Mnogo Holanđana ni ne zna da Srbija nije u Evropskoj uniji. U biblioteci mog saradnika u Holandiji nalazi se knjižica za snalaženje u Istočnoj Evropi, od strane engleskog izdavača. U njoj se nalaze osnovne fraze na lokalnim jezicima, i kratki saveti za snalaženje za sve zemlje osim Srbije. I, vezano za motivaciju takvih ljudi da bolje upoznaju Srbiju, razviju prijateljske i poslovne odnose, najmanje vredna stvar su stakleni soliteri sa očajnom prilaznom infrastrukturom. Recimo, njima možemo ponuditi vinski turizam, ornitološke ture na ušću Dunava i Save, sakupljanje pečuraka, rafting Tarom i Limom, brendirati vodenice na način na koji su Holanđani brendirali vetrenjače, napraviti biciklističke koridore vezane za ivice pružnih pojasa, nasipe, i eventualno šumske puteve, obavezno usmerene na železničke stanice...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446659#p446659:3t38bqza je napisao(la):
Max15 » Ned Apr 16, 2017 9:07 pm[/url]":3t38bqza]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446629#p446629:3t38bqza je napisao(la):
And7rey » Sun Apr 16, 2017 5:20 pm[/url]":3t38bqza]A najbolje bi bilo da stanu sa radovima, AV i Siniša u zatvor gde im je mesto, železnička da ostane tu gde joj je mesto, a ovu rugobu srušiti. Obaloutvrdu će Sava i onako brzo odneti. Ovo je verovatno samo moj san.

Pretpostavljam da tvoj ,,san'' ukljucuje i vracanje napustenih vagona i raspalih baraka. :kafa:

Ljudi kao ti nemaju sta da traze na sajtu koji se zove beoBUILD. Zao mi je sto si ovde zalutao pa se sada ovoliko stresiras.

Meni je jezivo kakvih stavova ima ovde , greota za ovaj forum.....
 
Max15 pretera ga i ako si dobio dosta plusica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446659#p446659:37897d78 je napisao(la):
Max15 » Ned Apr 16, 2017 9:07 pm[/url]":37897d78]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446629#p446629:37897d78 je napisao(la):
And7rey » Sun Apr 16, 2017 5:20 pm[/url]":37897d78]A najbolje bi bilo da stanu sa radovima, AV i Siniša u zatvor gde im je mesto, železnička da ostane tu gde joj je mesto, a ovu rugobu srušiti. Obaloutvrdu će Sava i onako brzo odneti. Ovo je verovatno samo moj san.

Pretpostavljam da tvoj ,,san'' ukljucuje i vracanje napustenih vagona i raspalih baraka. :kafa:

Ljudi kao ti nemaju sta da traze na sajtu koji se zove beoBUILD. Zao mi je sto si ovde zalutao pa se sada ovoliko stresiras.

Nisam znao da je beoBUILD forum samo za BgH2O, hvala na objašnjenju. Znači ako ne podržavam ovaj kriminal to znači da nemam šta ovde da radim, vidim to je većina i plusićima podržala. Prosto je neverovatno kako mogu da se suprotstavim kriminalnoj gradnji, urbanističkom uništavanju jednog grada i rušenju fantomkama. Ako je to budućnost onda ja tebi želim bržu jaču i bolju budućnost. :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446664#p446664:1xej8a3o je napisao(la):
vradovic » Sun Apr 16, 2017 8:48 pm[/url]":1xej8a3o]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446644#p446644:1xej8a3o je napisao(la):
RioBL » 16 Apr 2017 07:10 pm[/url]":1xej8a3o]Sta znaci "glavna stanica metroa" :)
Metro je isto sto i gradski autobus ili tramvaj po pitanju stanica. Niz stanica povezanih jednom linijom. Za prostor velicine BNV trebale bi biti bar dve ili tri metro stanice na jednoj liniji a jedna linija da ima bar 10-15 stanica na cijeloj svojoj duzini kroz Beograd. Drugim rijecima, jedna metro stanica u prostoru BNV ima znacaj priblizno koliko i bilo koja druga u bilo kom drugom dijelu grada.

Pa i bice nekoliko stanica?
Jedna glavna gde se ukrsta metro iz svih mogucih pravaca i nekoliko usput ka Adi. Naravno da treba da sklone sine sto pre.

E, pa da bi se napravilo tih nekoliko stanica i dvije linije metroa trebalo bi nekoliko stotina miliona eura i dobila bi se infrastruktura kojom bi BNV bio bolje povezan sa nekim dijelovima Beograda. A pogledaj sada. Iz BNV imas direktne saobracajne veze sa Budimpestom, Becom, Zagrebom, Solunom...Da ne pominjem veze sa Nisom, Novim Sadom, sa Jadranom....

Znaci, kad sumiramo, trebamo odsjeci BNV od direktne veze sa ostatkom Srbije i Evrope i onda potrositi jos nekoliko stotina miliona evra da bi ga povezali sa Terazijama i Adom. Jel nekom to izgleda normalno? :shock:

Pa ja da gradim BNV bilo bi mi u interesu da imam direktnu vezu sa evropskim prestolnicama i sa ostatkom Srbije, da mogu da dovedem poslovne ljude koji bi otvarali firme, ljude koji bi radili u tim firmama i zivjeli u BNV, da dovedem hotelijere koji bi gradili hotele i slicno. A za sve to potrebno je zadrzati samo ovoliko...



Da li je moguce da ce nekoliko stambenih zgrada u uokvirenom parcetu zemlje vrediti vise od buducnosti BNV i Beograda!?
 
Ja bih ostavio tu stanicu, samo bi prugu do nje spustio ispod zemlje na dva koloseka. Koristio bih stanicu za gradsku zeleznicu, a odatle bi nastavio podzemno ka Kalemegdanu ili Visnjici.

Prednost sklanjanje te pruge (ili pomeranje ispod zemlje) je moguca gradnja na toj strani ulice, kao i bolja povezanost BG na vodi sa ostalim delom grada.
 
@Pantografe,da ti ne editujem post da ne gušimo temu:
2 linije metroa koje sam postavio iz Blica bi bili neko "kompromisno" rešenje koje bi se moglo napraviti (i sam znaš koliki sam protivnik uklanjanja šinskog sistema iz SA,ali.... )
- po obavezi iz Ugovora RS mora da uradi veze podzemne zeleznice do granice SA,zato bi se išlo sa stanicom Sajam kroz SA(izmedju stanica BNV i Dž.Vašingtona bila bi stanica Terazije,koja na ovoj skici nije ucrtana i veza sa starim delom grada)
-druga linija bi bila kompromisno rešenje zbog ogromnih troškova i realizacije linije koja se pominje u nacrtu plana Z.stanica NBG-podzemno kroz SA,pa su išli na rešenje da stanovnici NBG i Zemuna imaju vezu sa Prokopom a presedanjem na Stanici BNV bi imali i vezu sa starim delom grada(stanica Terazije).
 
Teoретски, могуће је и саградити зграде изнад пруге која би била зазидана тунелом попут Бетон хале. А друмску везу је могуће остварити подвожњацима попут оног код СРЦ Милан Гале Мушкатировић. Мада моје мишљење је да Савску не треба оптерећивати приступима БнВ и левим скретањима из правца Мостара којих сада немамо, већ треба направити везу са Газелом пре Мстара помоћу кружног тока испод и четири рампе за искључивање и укључивање са Газеле на тај кружни ток (ситуација као код Арене само обрнута - ауто пут горе, кружни ток доле) што ће обезбеђивати један правац, а други правац наравно из правца Зарићевог моста и Савамале. Мада здрав разум би подразумевао да кичма саобраћаја у БнВ буде градско-приградска железница.
 
Zbog čega bi se uopšte BnV priveligovao, pa da se baš kroz njega provuče (prva) metro linija? Šta će njima uopšte metro kada se nalaze u centru? Na kaju krajeva, kao da će se neko ko može da priušti stan od 3000+ evra po qm voziti metroom. Metro treba gledati van konteksta BnV, tj BnV treba da bude samo deo sveobuhvatnog plana za razvoj metroa. Možda ima logike da baš tu prolazi jedna od linija, al možda je logičnije da prolazi duž Sarajevske ili Kneza Miloša jer će tada kupiti više ljudi.

Osim toga, povezivanje Zvezdare, Mirijeva, Konjanika preko Ustaničke, pa i prigradskih naselja poput Kaluđerice sa centrom i dalje ka Zemunu i Novom Beogradu je po mojoj nekoj logici prioritet. Tu se ljudi klackaju po sat dva duž Bulevara Revolucije ili 29. Novembra, pa kroz centar i to sve vreme kroz guzvu.
 
Taчно тако, метро треба да споји предграђа и густо насељене делове града са укрштањем линија у уском центру града, значи укрштање линија испод Теразија. Београд на води треба да буде само закачен метро линијом која прелази Саву због премошћавања, било у оси булевара Зоран Ђинђића, било уз Зарићев мост, али обавезно улазак метроа у теразијски гребен.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446742#p446742:7spq8cii je napisao(la):
milos.tro » 17 Apr 2017 09:18 am[/url]":7spq8cii]@Pantografe,da ti ne editujem post da ne gušimo temu:
-druga linija bi bila kompromisno rešenje zbog ogromnih troškova i realizacije linije koja se pominje u nacrtu plana Z.stanica NBG-podzemno kroz SA,pa su išli na rešenje da stanovnici NBG i Zemuna imaju vezu sa Prokopom a presedanjem na Stanici BNV bi imali i vezu sa starim delom grada(stanica Terazije).

file.php


...чиме би се добило продужено време путовања за једно 70% путника линије 2, у односу на стање без метроа :o

Милоше, у Србији се сваких десетак година догоди револуција глупости, али би градња ове Линије Блиц - Рингијер - Аксел Шпрингер, нема сумње, означавала столетни тријумф те мрачне силе у нашим главама.
 
Београд на води добио и подршку Првомонаха српског:

Његова Светост Патријарх српски г. Иринеј примио је 17. априла 2017. године у Патријаршији српској у Београду господина Александра Вучића, премијера Владе Републике Србије и господина Николу Селаковића

Председник Владе Републике Србије г. Вучић је честитао најрадоснији хришћански Празник – Васкрсење Господа нашег Исуса Христа, Предстојатељу Српске Православне Цркве, затим је изразио благодарност за срдачан и пријатељски пријем током којег су разговарали о различитим аспектима живота људи у Србији и на теме од општег значаја. Патријарх српски г. Иринеј је узвратио честитком Празника премијеру г. Вучићу, и истакао како се сваки труд за добробит народа исплати, наводећи као пример обнову целог Отачаства и престоног града Београда који почиње да блиста у односу на ранији период, затим је захвалио Премијеру на посети, пожелевши му свако добро од Васкрслог Господа и успех у његовом даљем раду.

Извор: spc.rs
 
Koja je gnjida Irinej... Jos da mu obeca jednu crkvu dole pored kule i jedan lokal u trznom centru za SPC, dobija covek 1/1 fresku u hramu. Olosi


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446743#p446743:3ru3n7s1 je napisao(la):
Дошљак » Mon Apr 17, 2017 9:19 am[/url]":3ru3n7s1]Teoретски, могуће је и саградити зграде изнад пруге која би била зазидана тунелом попут Бетон хале.

Zasto teoretski? U praksi se to odavno radi.
U New Yorku, na Manhattanu u toku je izgradnja jednog velikog projekta koji podrazumjeva izgradnju niza zgrada na 50 kolosjeka koji sluze kao depo zeljeznice.

Pogledajte prilog 1



https://en.wikipedia.org/wiki/Hudson_Yards,_Manhattan

Zgrade, od kojih su neke i preko 90 spratova, u potpunosti ce prekriti zeljeznicki depo koji ce ostati u funkiciji jedne velike zeljeznicke stanice - Pennsylvania Station. Ko nije cuo za ovu stanicu (a zna engleski) evo jedan citat sa wikipedie...

Pennsylvania Station, also known as New York Penn Station or Penn Station, is the main intercity railroad station in New York City. Serving more than 600,000 commuter rail and Amtrak passengers a day, it is the busiest passenger transportation facility in the Western Hemisphere.

No, skromna beogradska glavna zeljeznicka stanica ne mora da ima ovoliku vaznost i velicinu kao stanica u srcu Menhetna ali je potrebna Beogradi u beogradjanima a za njen opstanak cak nije neophodno ni graditi preko kolosjeka kao sto to rade na Manhatnu. Za njen opstanak je dovoljan samo jedan uzak koridor sa dva kolosjeka.

Ali mi smo u svojim glavama, na zalost, stvorili sliku o ovoj zeljeznickoj stanici kao o necem izrazito negativnom i stetnom po okolinu. Kao mjestu okupljanja cigana, beskucnika i pjanaca. Kao o izvoru sveg smrada i prljavstine. I zato smo joj oderdili sudbinu, da je protjeramo u Prokop da nam vise ne smeta i da je vise ne gledamo.

Zalosno je da sami sebi to radimo.
 
In the Mile High City, 20 acres of rail yards have been transformed into Denver Union Station, a cohesive urban transit district that orchestrates light rail, commuter and intercity rail, bicycle and bus routes, and pedestrian pathways into an intuitive intermodal hub. One of the largest of its kind in the United States, the redeveloped rail yards are a case study of the power of transit-oriented urban design. This substantial public investment has catalyzed an unprecedented wave of private-sector activity and construction in the neighborhood.

https://www.instagram.com/p/BSzSmaIgvwc ... ngsmerrill
 
Vrh