Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446142#p446142:1c9ljskz je napisao(la):
Вожд » Thu Apr 13, 2017 1:26 pm[/url]":1c9ljskz]Колико ме сећање служи, локација непосредног окружења Београдске тврђаве је био проблем у вези Захиног пројекта, између осталих и за мене, а не пројекат сам по себи.

Такође, не сећам се да је неко имао нешто против изградње објеката културе на ушћу.


U Londonu bi odavno bila prekinuta svaka gradnja zbog blizine Tower tvrđave!
Theshard1_2266604b.jpg


Gradite bre!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446282#p446282:1rawi7wk je napisao(la):
Дошљак » 14 Apr 2017 09:08 am[/url]":1rawi7wk]А где је у целој тој причи најбитније и оно што највише кочи брже радове у БнВ - железничка обилазница до Панчева? Или можда планирају селидбу резервоара са ушћа Топчидерске реке (што искрено веома ишчекујем и поздрављам ако се одлуче за тај потез)?
Postojanje NIS-ovog skladista kod hipodroma nije jedini razlog koriscenja pruge oko Kalemegdana. Opasne materije(u 90% su naftni derivati) koje se transportuju od Panceva ka Beogradu u velikom delu idu dalje ka krajnjim destinacijama sirom Srbije i Evrope. Tako da kada bi se skladiste i izmestilo, pruga kroz SA bi se i dalje koristila dok se ne odradi obilaznica i most kod Vince.
 
Зар није била нека прича да ће за транспорт опасних материја користити пруге кроз Војводину, и постојећу обилазницу Батајница-Сурчин-Остружница?
 
Problem je što "pruge kroz Vojvodinu" znače odlazak do Novog Sada. Tako bi teret za bilo koje odredište južno od Beograda morao prvo da ode na sever, u Novi Sad, a to bi jezivo koštalo. Plus što se i opasnost havarije drastično povećava zbog dužine puta. Tako bi ispalo da zbog privatne koristi i Beograda na vodi mora da plaća i železnica i njene mušterije u čitavoj Srbiji, što posledično znači svi mi. Imali bi ogromno prelivanje i novca i rizika koje je nemoguće opravdati. Tako da očekujem da će jedostavno ostaviti prugu i napraviti obične pružne prelaze u nivou. I to će tako stajati do ko zna kada.

IMG_0108_1.jpg

IMG_0109_1.jpg

IMG_0115_1.jpg
 
Слажем се да је кружење кроз Војводину само повећавање трошкова али и ризика, али то су информације које су последње биле у медијима по питању обилазнице и моста код Винче. Мада сам ја за опцију спајања Падинске скеле и Батајнице премошћавањем Дунава.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446275#p446275:2mrkfe0o je napisao(la):
Zderic222 » Pet Apr 14, 2017 8:29 am[/url]":2mrkfe0o]--Znaci u narednih par meseci krece izgradnja 2 poslovne zgrade na prostoru simpa.
--Donji deo promenade gotov u narednih 2-3 nedelje.
--1 maja gotovo postavjanje sipova na Visti ,krecu radovi na izgradnji temelja.
-- Svi sipovi na TS gotovo do Juna,tad krece izgradnja temelja.
-- Novi bulevar gotov u narednih mesec-dva.

Neke informacije koje smo sakupili za sada.
Ovo prvo mogu da potvrdim, pre neki dan sam uslikao te dve zgrade iza Bristola sa uklonjenom stolarijom i natpisom ,,Simpo''. Dakle, pripremaju ih za rušenje.
 
Plusić za fotkice, samo prilično sam siguran da o rušenju niti izgradnji novih zgrada nema
ni govora.

Već isključivo rekonstrukcija i prenamena postojećih.
 
Da li je moguce da ce id*** da sruse zgradu simpa?
Mogli su da joj urade prenamenu i da budu poslovne prostorije u njoj.
Ovo je cisto bacanje para.
 
Tреба неко да заради и од рушења, а неко и од нове изградње.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446341#p446341:289vki5t je napisao(la):
kkorisnikk » Pet Apr 14, 2017 5:34 pm[/url]":289vki5t]Plusić za fotkice, samo prilično sam siguran da o rušenju niti izgradnji novih zgrada nema
ni govora.

Već isključivo rekonstrukcija i prenamena postojećih.

I ja bih voleo da je tako. Zgrada mi se bas svidja.
 
Bas je simpa...ova zgrada Simpa. A koliko vidim i zgrada pored je bez prozora. Ode citav blok!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446341#p446341:3uvqapx5 je napisao(la):
kkorisnikk » Pet Apr 14, 2017 5:34 pm[/url]":3uvqapx5]Plusić za fotkice, samo prilično sam siguran da o rušenju niti izgradnji novih zgrada nema
ni govora.

Već isključivo rekonstrukcija i prenamena postojećih.
Ne delim nažalost optimizam da će postojeće dve zgrade biti rekonstruisane i sačuvane, ako je sudeći prema ovim šturim rečima gradonačelnika (na 10:10 sekundu): ,,i ove dve zgrade, to je Simpo i Iskra, krenuće da se rade nove poslovne zgrade već u narednih nekoliko meseci.'' Takođe je u kontekstu zgrade pošte na Savskom trgu istakao da se pregovara sa investitorom, tj. da će joj se možda vratiti predratni izgled (sa prenamenam u hotel, što znači, jelte, da je poklanjamo kao uostalom i sav prostor SA). Na mestu BAS-a se razmišlja ili o javnim objektima ili o javnim površinama. Ja sam za drugu opciju, budući da ovom projektu najviše manjka slobodnih površina u vidu parkova i pjaceta.
Emisija: https://youtu.be/dHz3cON6BmA
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446341#p446341:3mv221c5 je napisao(la):
kkorisnikk » Fri Apr 14, 2017 5:34 pm[/url]":3mv221c5]Plusić za fotkice, samo prilično sam siguran da o rušenju niti izgradnji novih zgrada nema
ni govora.

Već isključivo rekonstrukcija i prenamena postojećih.

Tako je,isključivo rekonstrukcija i prenamena u poslovni prostor.To su tzv "pridodati objekti" koji idu u zajedničku firmu(nezamislivo mi je da neko objekte koje je dobio za dž...ruši i gradi nove,ne isplati se).Sve pohvale na fotkama,koliko mogu da se setim nije bilo skorašnjih fotki zgrade Simpa.Obzirom da su uklonili i prozore,ovo bi skoro trebalo da krene sa rekonstrukcijom nadam se sa sve gradjevinskom tablom :dil: ,nadam se ....

Zeleznička pruga takodje spada u nadzemne objekte koji se trebaju ukloniti po slovu ugovora,tako da je opcija transporta nafte kroz Vojvodinu sasvim realna (kao što je i nagovešteno),da li će to biti do kraja godine ili do useljenja u BW residences videćemo,ali ne verujem da će pruga kroz SA sa sve vozovima koji prenose naftu sačekati prve stanare SA.
 
Izgleda da nam se priprema baš velika ofanziva pred lokalne izbore, jer do sada realno gradske vlasti nisu uradile ništa za 3 godine. Sada odjednom: Fasade (sa izuzetnim vizuelnim efektom, ali puno kontroverzi oko finansiranja i kvaliteta), najava dramatičnog ubrzanja BnV projekta (nakon izuzetno sporog i spornog starta), UMP (u prve tri godine Male vlasti ništa infrastrukturno a značajno se nije radilo) i ostaje nam bum-bum najava za metro sa nekim svečanostima verovatno pred same izbore.
 
Pitanje je šta se više isplati ako su Simpo dobili džabe i ne postoji zaštita. Stare zgrade ne mogu da koriste prostor tako efikasno kao nove, nisu tako dobro prilagođene budućoj nameni i eksploatacija je skuplja. A to važi i kad su dozvoljene visine iste, i kad nema slobodnog zemljišta u susedstvu, pa se ne mogu dobiti veći slobodni blokovi. A ovde imamo još i to. Maksimalna dozvoljena visina je sada 18,5 metara, a u susedstvu imamo prazno dvorište i montažni parking. Lepo mogu srušiti sve i dobiti slobodan ceo blok 6, pa onda ići sa većom gustinom gradnje do visine 18,5 m na čitavom tom, daleko većem prostoru. Onda, sem visinom, nisu ničim drugim ograničeni, pa svi novi objekti imaju daleko veću fleksibilnost što se tiče oblika i korišćenja prostora.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446361#p446361:1po5o9nr je napisao(la):
GOJE » 14 Apr 2017 06:42 pm[/url]":1po5o9nr]Izgleda da nam se priprema baš velika ofanziva pred lokalne izbore, jer do sada realno gradske vlasti nisu uradile ništa za 3 godine. Sada odjednom: Fasade (sa izuzetnim vizuelnim efektom, ali puno kontroverzi oko finansiranja i kvaliteta), najava dramatičnog ubrzanja BnV projekta (nakon izuzetno sporog i spornog starta), UMP (u prve tri godine Male vlasti ništa infrastrukturno a značajno se nije radilo) i ostaje nam bum-bum najava za metro sa nekim svečanostima verovatno pred same izbore.

Ne bi se slozio sa tim da gradske vlasti nisu nista uradile u proteklih 3 godine, mnogo cesto mislimo da ako se nije odmah krenulo sa gradnjom, to znaci nuzno da se nije nista uradilo, a to nije tacno naravno.
Ciscenje Savskog Amfiteatra je jako slozen posao i to je zaista uradjeno izuzetno brzo, tako da ja nemam zamerke sto se toga tice.
Slicni projekti u svetu se isto grade na period od 20 godina gde pripremanje terena traje bar 3 godine tako da je dinamika po mom skroz normalna.
Jedini objekat koji zabusava je Kula za sada i obaloutvrda koja je, svedoci smo svi, uradjena malo trapavo i bez jasnog plana od pocetka.
 
Јесу ли при себи, какво рушење зграде Симпа, то никако не сме да се дозволи!
 
Ja vidim da se sledeće sprema:
- Simpo dole, još spratova gore
- pruga se diže, vozovi preko Novog Sada
(sve u svrhu maksimiziranja profita)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446339#p446339:3r65dx2n je napisao(la):
Njuškalo » Pet Apr 14, 2017 5:25 pm[/url]":3r65dx2n]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446275#p446275:3r65dx2n je napisao(la):
Zderic222 » Pet Apr 14, 2017 8:29 am[/url]":3r65dx2n]--Znaci u narednih par meseci krece izgradnja 2 poslovne zgrade na prostoru simpa.
--Donji deo promenade gotov u narednih 2-3 nedelje.
--1 maja gotovo postavjanje sipova na Visti ,krecu radovi na izgradnji temelja.
-- Svi sipovi na TS gotovo do Juna,tad krece izgradnja temelja.
-- Novi bulevar gotov u narednih mesec-dva.

Neke informacije koje smo sakupili za sada.
Ovo prvo mogu da potvrdim, pre neki dan sam uslikao te dve zgrade iza Bristola sa uklonjenom stolarijom i natpisom ,,Simpo''. Dakle, pripremaju ih za rušenje.
file.php

file.php

Nece ih rusiti nego rekonstuisati ,preurediti i nesto dograditi.Bice poslovne zgrade za izdavanje.Ne znam tacno koliko je max dozvoljena visina ,ko zna mozda dodaju koji sprat sa nekom terasom na vrhu.
Pa i najbogatiji nemaju toliko para da ruse dobru zgradu da bi zidali novu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446384#p446384:3dd1hatl je napisao(la):
spatiotecte » 14 Apr 2017 09:16 pm[/url]":3dd1hatl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446361#p446361:3dd1hatl je napisao(la):
GOJE » 14 Apr 2017 06:42 pm[/url]":3dd1hatl]Izgleda da nam se priprema baš velika ofanziva pred lokalne izbore, jer do sada realno gradske vlasti nisu uradile ništa za 3 godine. Sada odjednom: Fasade (sa izuzetnim vizuelnim efektom, ali puno kontroverzi oko finansiranja i kvaliteta), najava dramatičnog ubrzanja BnV projekta (nakon izuzetno sporog i spornog starta), UMP (u prve tri godine Male vlasti ništa infrastrukturno a značajno se nije radilo) i ostaje nam bum-bum najava za metro sa nekim svečanostima verovatno pred same izbore.

Ne bi se slozio sa tim da gradske vlasti nisu nista uradile u proteklih 3 godine, mnogo cesto mislimo da ako se nije odmah krenulo sa gradnjom, to znaci nuzno da se nije nista uradilo, a to nije tacno naravno.
Ciscenje Savskog Amfiteatra je jako slozen posao i to je zaista uradjeno izuzetno brzo, tako da ja nemam zamerke sto se toga tice.
Slicni projekti u svetu se isto grade na period od 20 godina gde pripremanje terena traje bar 3 godine tako da je dinamika po mom skroz normalna.
Jedini objekat koji zabusava je Kula za sada i obaloutvrda koja je, svedoci smo svi, uradjena malo trapavo i bez jasnog plana od pocetka.
U savskom amfiteatru za prethodne tri godine gradske vlasti nisu uradile mali posao, ALI: ono što je stvarno bilo do gradskih vlasti je išlo jako sporo, netransparentno, bez projekata i protiv zakona. Ako je to kontraargument za moju tvrdnju da gradske vlasti nisu uradile ništa u Beogradu za prethodne tri godina onda.......
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446360#p446360:1m97imgu je napisao(la):
milos.tro » Pet Apr 14, 2017 7:33 pm[/url]":1m97imgu]
Zeleznička pruga takodje spada u nadzemne objekte koji se trebaju ukloniti po slovu ugovora,tako da je opcija transporta nafte kroz Vojvodinu sasvim realna (kao što je i nagovešteno),da li će to biti do kraja godine ili do useljenja u BW residences videćemo,ali ne verujem da će pruga kroz SA sa sve vozovima koji prenose naftu sačekati prve stanare SA.

Jako bih voleo da sklone tu prugu...Kao, pricas o luksuznom delu grada i luksuznim stanovima, a ispod prozora ti danju i nocu trube vozovi natovareni opasnim materijama.

To bi svakako oslobodilo prostor pored obale Save, na Kalemegdanu i kod 25. maja. sve do Dorcol Marine.
 
Vrh