Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

I ja idem često pored 6 kaplara.
Svaki put se zgrozim odvratnošću tih polusolitera. Odvratne zapuštene fasade, nedirnute od 1964.
 
Jedna od omiljenih ruta za šetnju i rekreaciju je kej od Juge ka Brankovom mostu. Tamo negde kod velike livade gde se održavaju koncerti je lep pogled ka gradu gde se vide Hram, Beograđanka, Kalemegdan, a od skoro i BnV :(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437929#p437929:25s37pqh je napisao(la):
spatiotecte » Mon Mar 06, 2017 7:22 pm[/url]":25s37pqh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437845#p437845:25s37pqh je napisao(la):
milos.tro » 06 Mar 2017 01:10 pm[/url]":25s37pqh]Pogledajte prilog 1
izvor.Eagle Hills
file.php

file.php

Mislim da na ovim renderima postoji problem sa skalom.
Ovaj hotel W je mnogo visok, tj ogromno u odnosu na Zaricev most.
Koliko sam mogao da izbrojim objekat ima P+7+PK ma da kad vidim ove duple prozore deluje kao da je P+14+PK sto je i mozda slucaj.

Da ti olaksam, 16 spratova, 60m.
 
Dižu one neonske logoe BW znaka sa desetog sprata na poslednje spratove.
 
Ovo gore nije zvaničan projekat za W hotel. To je jedan od ravoda sa internog konkursa koji je postavljen na mreži Behance.

Ono što, nažalost, jeste izvesno je da će hotel biti 60m visok bedem i imati ovakav "Г" oblik :(

Ova varijanta sa dve kule koja je ranije bila aktuelna je bila mnogo, mnogo bolja (projekat danskog studija Akkerhuis sa prethodnog konkursa):

studioakkerhuis_projects_w_hotel_L1.jpg


Ali naravno BGH20 se drži prakse da uvek bira lošije...
 
Verovatno ce izgledati kao sto je prikazano na maketi koju su skoro update-ovali.

media_share_0_02_05_9faa869c9a19d9052bf4b310d80b.jpg
 
Malo vise od grozno, malo manje od uzasno, negde oko nakaradno, kao i celi bnv, gomila haoticno nabacanih solitercina, harmonija prostornog efekta= 0 (nula)
 
Da vidimo šta smo imali do sada. Šta se, za razliku od "elitnih" najava, ZAISTA pravi u ovoj "veličanstvenoj viziji", i kako se TO uklapa u deo Beograda gde se pravi? Pored istorijskog ambijenta koji ima najviše 6 spratova i zgrade otprilike ovog oblika i arhitekture (na slici su samo najbliži blokovi):

zgrada-beogradjanka1.jpg

OcslXRY.jpg


Treba ubaciti OVE zgrade (prva levo ustvari ima dva sprata po jednom otvoru na fasadi):

BNVzgrade1.jpeg

BNVzgrade2.jpeg


Dakle, šta se ovde pravi? Mravinjak? To je taj budući Beograd koji će da posećuju turisti samo da bi ga videli? Od 3200 kvadratnih kilometara teritorije grada, odnosno 360 km2 uže urbane teritorije, ovo čudo baš mora da se pravi u ionako malom i niskom istorijskom srcu starog grada? Ovde prisutni botovi će jednog dana, kad se ovo izgradi a masovni mediji budu imali drugog gazdu, svojoj deci morati da pogledaju u oči i objasne da su se prodali zbog OVOGA?
 
Ne smemo izostaviti ni budući par "Viste"...

BNVzgrade3.jpeg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437845#p437845:3dbom5po je napisao(la):
milos.tro » Pon Mar 06, 2017 2:10 pm[/url]":3dbom5po]Pogledajte prilog 1
izvor.Eagle Hills
file.php

file.php

Ova zgrada je stvarno grozna. Pre svega mislim na kubaturu, gabarite, volumen, masu, odnos ka pozadini. Ona bi trebalo da predstavlja neki prelaz između starog i novog, a tog prelaza nema. Kakva god da je arhitektura zgrade, ovako nesto treba da se izbegne po svaku cenu. Nekoliko najosnovnijih pravila u planiranju i urbanizmu ovde je prekrseno.
Ako baš mora da bude visoko, zašto ovako naglo? Zar nije prelaz sa nižih na više spratove mogao da bude postepen?
I zbog čega su najviše zgrade u prvom redu čime zaklanjaju sve ostale zgrade iza njih (ne samo stari grad vec i nove koje bi trebalo da se grade na bnv)?
Na sve to ova grozna arhitektura na takvom jednom mestu. To je kao kada bi neko ma čelu istetovirao penis.

Meni sve to izgleda otprilike ovako: Stvarni investitori čije ime zapravo ne znam(o) razgrabili su prvi red parcela da naprave maksimalne kvadrate da ostvare maksimalan profit i kraj price. Briga njih i za Beograd i za vizure i za urbanizam i za arhitekturu. Samo kvadrati na najboljoj lokaciji i to je to. Samo prvi red uz Savu ovde je u igri. Ostalo je manje bitno.
 
У пустињском менталитету нема визура. По мом мишљењу простор између моста и зграде која је у изградњи боље оставити празан.
 
W хотел је неопходно да буде нижи за 6 спратова од предиђеног да би се добио компактнији прелаз са ниске спратности Савамале према високој спратности БнВ.
 
Da bi smo mogli jednim pogledom da obuhvatimo dosadašnje napredovanje, ili nazadovanje, nova verzija postera. Dakle, ovo je najavljena budućnost Beograda.

BNVzgrade4.jpeg
 
Ja sam bio i ostao protiv BnV, ali što više čitam neke postove, sve manje sam protiv.
 
Moram da napravim malu digresiju.
Pošto je ovde na temi bilo dosta reči o tome kako je sa napredovanjem BNV-a sve u najboljem redu, kako se ove godine ide na izmeštanje autobuskih stanica - e pa evo zvanične potvrde da nije sve u redu. Direkcija za GGZ zvanično je odobrila odlaganje ističućeg roka za izradu tehničke dokumentacije novobeogradske autobuske stanice, domaćem konzorcijumu kojeg predvodi čuveni Bauvezen iz Lazarevca, do maja meseca. Direkcija za GGZ praktično je priznala da je izabrani konzorcijum ostavila bez inputa potrebnih za projektovanje i da je konkurs sproveden na osnovu praktično neupotrebljivih konkursnih uslova rešenja.
Time se izvođenje radova u ovoj građevinskoj sezoni stavlja pod debeli znak pitanja.

BG: Isplivali problemi, odlaže se nova autobuska
Beograd -- Izgradnja nove autobuske stanice na Novom Beogradu se pomera, što odlaže i raseljavanje postojeće BAS i "Lastine" stanice.

IZVOR: VEČERNJE NOVOSTI UTORAK, 7.03.2017. | 11:46

Odabrani izvođač je u petak trebalo da završi projektnu dokumentaciju za zgradu autobuske stanice, međutim, od Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda tražili su produženje rokova.

Novi datum za izradu tehničke dokumentacije pomeren je za maj, dok će celokupan posao biti završen umesto u julu, pet meseci kasnije - u novembru, pišu Večernje novosti.

U Odluci koju je pre pet dana donela Direkcija za gradsko građevinsko zemljište navodi se da je zahtev izvođača za produženje rokova opravdan.

Grupa domaćih preduzeća - Saobraćajni institut CIP, "Meta Balkan", "Geomehanika" i "Krip inženjering", predvođeni firmom "Bajvesen" iz Lazarevca, uslove za izradu tehničke dokumentacije dobila je sa zakašnjenjem. Takođe, naručilac posla nije na vreme izdao neophodan nalog, uputstva i odobrenja.

Osim toga, prilikom izrade Idejnog rešenja za pribavljanje lokacijskih uslova, projektant je naišao na niz problema, kao što su visinska kota objekta autobuske stanice, koja mora biti spuštena. I pozicija postojećeg vodovodnog i kišnog kolektora koja onemogućava povezivanje zgrade kako je predviđeno konkursnim rešenjem, jeste jedan od problema koji je usporio projektante.

Predviđeno je bilo da oni za sedam meseci otkako su uvedeni u posao urade projektno-tehničku dokumentaciju za izgradnju objekta autobuske stanice sa podzemnom garažom, peronskog prostora i staničnog trga sa pripadajućom infrastrukturom.

Planirano je da stanični objekat ima osnovne sadržaje neophodne za putovanje - informacije, kupovinu karata, toalet, garderobu, hol, pešačke staze do peronskog prostora, pasarele ka stajalištima javnog gradskog saobraćaja. Prolazi treba da budu prilagođeni za kretanje putnika sa prtljagom, opremljeni pokretnim trakama i liftovima. Javna garaža treba da ima najmanje 200 parking mesta u podzemnoj etaži. Potrebno je obezbediti i mesta za dolazne i polazne perone prigradskog, međugradskog i međunarodnog saobraćaja.
 
^^
jedva docekao ekskluzivu, a ono samo rok produzen za 3-4 meseca :lol:

@Zuma. voleo bih da se izjasnis o sirini setalista imajuci u vidu gabarite objekta izgradjenog.
Da ne trazim postove gde si centimetre brojao, zanima me tvoj misljenje sada.
file.php
 
До сада једино шта ми делује као "здраво планирано" јесте процес исељавања Палате правде (реконструисали две зграде, након тога довели затворенике да пренесу ствари и преселили судове, да би тек тада кренула реконструкција саме палате, без ометања, чекања итд - мислим нема везе са БГ-на води, али је према мом мишљењу добар пример).

Овде од самог почетка најављују пресељење две аутобуске станице и железничку и то у нереалним роковима, чак крену и да руше Ластину станицу, а нису ни почели да граде нову, а да су и почели да граде станице биле би "привремене" - нулта фаза, нешто као и Ердберг у Бечу. То би у нашем случају значило: остаће тако док се не распадне, а БАС који пељеши људе има пара да се сам пресели било где (продају маглу за 170 динара, а за то добијете улазак на перон (без интернета, довољно места за седење, тоалета итд.)
Прокоп отворе без приступних саобраћајница и станичне зграде.
Ево у Загребу су завршили нови терминал аеродрома, и замислите да су отворили зграду без путева, па онда у другој Б2 фази граде путеве итд (контам концесионар је ту у игри, али имамо и ми неке арапе као).
 
Bravo Miloše, ni loše vreme te ne može sprečiti za odličnu foto-reportažu. :kk:
 
Vrh