Hajde da kazem dve reci i o efektu "Bus Plus", koji je definitivno bio najveca sramota iz perioda Djilasove vlasti. Mislim da je Iznogudova gradska administracija u ovom slucaju problematiku nasledjenog sistema vrlo, vrlo dobro odigrala.
Dok je administracija Vesica i Malog u javnost plasirala raznorazne pretnje o raskidu BusPlus ugovora & arbitrazi, iza zatvorenih vrata su radili sa ugovornim partnerom i mislim da su postigli dobro resenje. Optimizovali su troskove, tako sto su smanjili obim odrzavanja sistema koji se gradu pruzao kao eksterna usluga i time su smanjili fiksni deo koji se placa "koncesionaru". I konacno, uredili su sistem. Prvi put u istoriji, ovoga puta bez ikakvog sarkazma, Beograd je dobio vremenske karte za prevoz koje su prenosive prilikom presedanja. I time je sistem koji je za Djilasovog vakta uveden kao skupa zamena antalijskog tipa za primitivni tarini sistem GSP-a, uz vrlo jednostavna unapredjenja odjednom postao sistem koji zadovoljava aktuelne svetske standarde u pogledu tarifiranja.
Dakle, mislim da bi paralela sa Beogradom na vodi mogla da stoji. Polazeci od nakaradnog partnerstva u koje se uslo bez pravog medjunarodnog konkursa, neka nova vlast ima sanse da projekat sprovede tako sto ce birati koje njegove segmente je moguce unaprediti iz Antalije na vodi u nesto primereno Beogradu, pa realizovati bez uvecanja stete po javni interes.
Dok je administracija Vesica i Malog u javnost plasirala raznorazne pretnje o raskidu BusPlus ugovora & arbitrazi, iza zatvorenih vrata su radili sa ugovornim partnerom i mislim da su postigli dobro resenje. Optimizovali su troskove, tako sto su smanjili obim odrzavanja sistema koji se gradu pruzao kao eksterna usluga i time su smanjili fiksni deo koji se placa "koncesionaru". I konacno, uredili su sistem. Prvi put u istoriji, ovoga puta bez ikakvog sarkazma, Beograd je dobio vremenske karte za prevoz koje su prenosive prilikom presedanja. I time je sistem koji je za Djilasovog vakta uveden kao skupa zamena antalijskog tipa za primitivni tarini sistem GSP-a, uz vrlo jednostavna unapredjenja odjednom postao sistem koji zadovoljava aktuelne svetske standarde u pogledu tarifiranja.
Dakle, mislim da bi paralela sa Beogradom na vodi mogla da stoji. Polazeci od nakaradnog partnerstva u koje se uslo bez pravog medjunarodnog konkursa, neka nova vlast ima sanse da projekat sprovede tako sto ce birati koje njegove segmente je moguce unaprediti iz Antalije na vodi u nesto primereno Beogradu, pa realizovati bez uvecanja stete po javni interes.