Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Meni samo nije jasno kako je to jedan politicar javno uspeo da prisvoji temu Beograda na vodi kao sto je Djilas slicno uradio sa projektom metro.

Tapiju na sve gradske projekte ne mogu i ne smeju imati politicari i u tom smislu sta god mislio o projektu i tome da li ce biti izveden ili ne bas zbog ovoga sto sam rekao u prvom pasusu smtram nekorektnom izjavom djilasa da bg na vodi nije razvojni vec je to bas metro. Toliko iskljucivosti i politike mimo bilo kakve logike.
 
@Igor
Uspeli su moj Igore zato sto smo mi narod sklon mitovima, sklon kultu licnosti povodljiv i lenj da razmislja. Znaci nije to njihova sposobnost, uspeh i zasluga, vec nasa plitkoumnost... :-(

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Molim te samo da nemaš dilemu da ja imam bilo kakve simpatije prema Djilasu. Ja sam veliki protivnik Djilasa, ali je neizbežno reći da je Djilas uz mnogo, mnogo pogešnih poteza, čije su posledice katastrofalne, uradio i mnoge dobre stvari za ovaj grad: gradio je vrtiće, škole, iza njega ostaju ulice koje je rekonstruisao uz korupciju slažem se, ali su urađene Požeška, Bulevar, Nemanjina, Vojvođanska, ostaje Most na Adi koji je po meni potpun promašaj, ali je ta grdosija tu, ja mogu do moje tašte da dođem mnogo brže nego do sada, kad se završi saobraćajnica do Tošinog bunara za mene lično će to biti savršeno opipljiva korist, davao je pare penzionerima u Beogradu, dodatne pare mimo njihovih penzija, izgradio je i neke socijalne stanove itd.

A šta je uradio Vučić za dve godine vlasti? Šta je on izgradio i vredno uradio za ljude? Ništa, jedno duplo golo, ništa. Ponovio sam još ranije da je u momentu kada je formirana vlada RS 27. jula 2012. godine javni dug iznosio 15,2 milijarde evra, danas sa danas uzetih 700 miliona evra (1 milijarda dolara) od UAE, javni dug iynosi 21,5 milijardi evra glavnice duga. Dakle sumanuti Vučić nas je zadužio dodatnih 6,3 milijarde evra za nekih godinu i 7 meseci vlasti. To je potpuno ludilo. To je više od 12-13 miliona evra svaki dan. Rekao sam i da se dug privrede (privatnih i javnih preduzeća i preduzetnika) povećao sa 20 na 24 milijarde evra, i da se dug stanovništva povećao sa 5 na 6 milijardi evra. Dakle, ukupan dug se sa nekih 40-42 milijarde evra u julu 2012. godine povećao na 51-52 milijardi evra, što nije normalno.

Slažem se da političari ne bi smeli da monopolizuju gradske infrastrukturne i razvojne projekte, pa ja se ubih da to ne dozvolim upravo na ovoj temi i na ovom slučaju i na ovom forumu. Ovo što se ovde događa po meni nije zloupotreba gradskog projekta u naprizemnije svrhe, već brutalno iživjavanje nad nemoćnim ljudima. To je jadno, bedno i skaredno.
 
Spatiotecte, ti si clan SNS. Batali me te priče i ostalih trivijalnosti šta čita Vučić. Nek čita šta mu se sviđa, ima armiju ljudi koja visi za 50-100 evra mesečno na internetu, sprovode svi zajedno najgoru diktaturu, prave najskarednije izbore do sada, iživljavaju se, leče se, zadovoljavaju najniže porive da se gomila promašenih ljudi pozapošljava po javnim službama i preduzećima, dobije 500 evra i to je sve. Kakvi projekti, kakav Beograd na vodi, kakvi bakrači. Zaposlili su preko 30.000 ljudi u javnom sektoru od jula 2012. do danas. Ljudi nisu normalni uopšte.
 
A što bi neko skidao delove pruge 8. marta? Zašto bi to radio? Projekat će se sigurno realizovati, gradnja kule i tržnog centra počinje do kraja godine, odmah iza njih idu još dve'tri zgrade hoteli i poslovne zgrade, zašto bi sad neko morao da 8 marta čupa prugu? Evo može i 17.marta da počne, upravo da pokaže da sve nije bila predizborna laž, da počne vredno da radi na realizaciji projekta koji znači novo rođenje Srbije. Čemu to upinjanje da se pokaže kako evo već počinju radovi, počinjemo da čupamo šine 8. marta? Zar ne vidite kolika je to laž? Zašto nas tako nisko mentalno ponižavaju? Zašto bi morao da čupaš prugu 8. marta, verujemo ti da ćeš izgraditi sve što si rekao, nema problema? Ili se možda bojiš da ti ipak ne verujemo, pošto znaš koliko lažeš? Pa da nam pokažeš da to nije obećanje, nego realan rad?

I onda neko napiše da se ne čita forum, neverovatno.
 
Чита него шта. Ето прилике да га приморамо да изађе у јавност са конкретним стварима. Још кад би Игор припремио Бећковићку да га позове у своју емисију и изрешета са конкретним питањима везаним за пројекат.
 
Upravo mi se par udaljenih sinapsi sastavilo u jednu košmarnu mogućnost. Prvo je ovde bila Ciganska Bara, a kasnije je, napretkom Beograda, ona postala Bara Vencija. To je to!

Iskopaće RUPU !

Tako se to uvek radi u Beogradu kad se ne zna šta dalje. Bar da se obeleži zemljište. Kao rupa centra nauke. Kao rupa Slavija. Pošto ovde ispod šina ionako sve pliva u vodi, uključujući i podrume železničke stanice, Sava će odmah da je ispuni, pa ćemo dobiti divno novo jezero u sred grada. Sa labudovima. Tako će se posle 130 godina sastaviti pun krug našeg razvoja. Krenuli smo od bare, pa se sada vraćamo u nju. Bar privremeno. Nadam se.

Naravno, ovo je bio samo ružan san.
 
Nažalost, teško je naići na dobar post. Forumaši mnogo trabunjaju. Eto taj Belka. Most na Adi je čist promašaj (on kaže) a onda nabraja kako ga koristi za razne stvari napr. mnogo brže može da dođe do tašte.
 
U decenijama posle WWII gradio se Novi Beograd. Nije bilo moguće istovremeno graditi i Savski amfiteatar. Železnički čvor je ogroman posao i on se gradi postepeno. Železnička obilaznica je praktično paralelna sa autoput obilaznicom. Pruga za teretne vozove koji obilaze BG odvaja se u stanici Batajnica i ide na jug. Kod Ostružnice prelazi Savu mostom koji je podignut još 1950 (gradile su ga komunjare). Ubrzo posle toga izgrađena je ogromna ranžirna stanica u Makišu. Pruga je nastavljena tunelom ispod Ibarske mag. i velikim vijaduktom premostila dolinu i ušla u tunel kod Resnika. Kod stanice Jajinci spojila se sa postojećom prugom. Sve to (i još mnogo drugog) izgrađeno je pedesetih i žezdesetih godina u doba Tita koji tada nije imao čin austrijskog kaplara već Maršala. E, moji forumaši. Mislite da svet počinje od vas.
 
Igor":3is32374 je napisao(la):
Meni samo nije jasno kako je to jedan politicar javno uspeo da prisvoji temu Beograda na vodi
Парадоксално, то су учинили форумаши као Белка, иако су желели да ураде управо супротно. Колико видим на теми уопште нема СНС ботова који би хвалили пројекат без обзира на све. Али зато има прегршт форумаша (противника СНС-а) који од старта указују на политичку/страначку позадину пројекта и тиме су у потпуности предали "тапију" над пројектом конкретном политичару.

Примера ради, Зума је изузетно критичан али не придаје пажњу политичко-страначком делу приче и тиме не политизује тему. Очито је да су тему политички загадили противници СНС-а а не подржаваоци те странке. Па опет нико није те форумаше назвао ДС ботовима. Ваљда зато што само СНС има ботове, а? :roll:


Ајде људи, колико смо пута овде дискутовали о пројектима у предизборним кампањама који се никада нису остварили? Много пута. Колико смо дискутовали о "Граду на води"? Зашто се само ова тема од старта толико ниподиштава? По чему је она другачија од десетина и десетина других о којима смо нормално дискутовали?
 
Izvinjavam se svima zbog ovog posta. Na prošlim izborima je negativna kampanja i dovela do uspeha SNS.
Što se tiče težih političkih komentara, samo opterećuju nas koji čitamo.
 
Ова врхушка је "способна" за много веће пројекте, так да се у финишу предизборне кампање очекује објава дуго припреманог и скривеног плана "развоја и грађења" Београда!
Не, то неће више бити пројекат "Београд на води"!
То ће бити пројекат "Београд на мору"!
То је пројекат који ће надмашити сва досадашња чуда изграђена у историји човечанства (Атлантида, 7 светских чуда, Суецки канал, Панамски канал, хидроелектрана "Три клисуре" итд.).
Ево једног нацрта који је некако доспео у јавност пре званичне премијере пројекта :lol:
beograd-na-moru.jpg
 
Dedinje, mislio sam promašaj u smislu glomaznosti i cene koštanja, ali sam odmah zatim rekao i dam sam se pomirio sa činjenicom njegovog postojanja i našao mu dobre strane.

A to što nema SNS - botova je moja zasluga. Privirili su, videli da nemaju šta da traže i preselili se na forume retardacije. Ja jesam politički zagadio temu, ali zašto mene optuživati da je projekat prisvojio Aleksandar Vučić, kada ga je on jednostavno doneo i nametnuo kao svoju ličnu predizbornu ekskluzivu? Možda sam ja upao u zamku nerazumevanja, jer mi je cilj bio da ogolim jednu prevaru i da ovaj forum, tačnije samo ova tema ne bude još jedno mesto u nizu mesta gde se afirmativno promoviše ovaj projekat, što za nusefekat ima dobijanje glasova za SNS na izborima. E sad, vidim da mi STF indirektno kači da sam ja DS bot. To naravno nije istina, nema čoveka koji više mrzi DS od mene. Ali u ovakvoj nuždi i iznudici, mora čovek da spašava ono malo ljudskosti.

Ok. Preterao sam, malo ću se povući sa ove teme, priključiću se za mesec dana kada budemo videli kako se situacija razvija. No hard feelings.
 
Već viđeno u ovoj temi. (beograd na moru)

Belka, plus za poslednji pasus :) Ništa bolje od toga da se sačeka i vidi hoće li biti nečega.
 
belka":2gqpk2lv je napisao(la):
A to što nema SNS - botova je moja zasluga. Privirili su, videli da nemaju šta da traže i preselili se na forume retardacije.

Ovo je post dana! :laugh: :lool: :mrgreen:
 
Pozdrav svima od novog clana foruma.

Prikljucujem se jer je ovo jedino mesto gde se moze cuti nesto o ovome projektu i njegovim pravim problemima. Nacin na koji je projekat pokrenut ostavlja mnoge sumnje i mene je interesovala tehnicka izvodljivost projekta. Ovo je jedino mesto gde se o tome prica.

Takodje, forumasi ovde su uspeli da zakljuce da sve krece od trznog centra a to je danas ujutru potvrdjeno na radiju B92, (nisam uspeo da shvatim ko je bio gost koji to prica, uhvatio sam na kratko u kolima). Kao, pravice se odmah i kula ali to meni vec ne deluje realno.

Hteo bih da mi neko objasni da li je uopste moguce trenutno napraviti trzni centar? Oni ce skloniti neke sine, ali ako dobro razumem, oni ne mogu da uklone prugu koja ide od Gazele pa posle oko Kalemegdana, jer je to jedini nacin da teretni saobracaj stigne do Pancevackog mosta. Drugi je da ide kroz Vukov spomenik, ali ne verujem da je to dozvoljeno. Da li je moguce praviti trzni centar po njihovim planovima uopste ako ta pruga ostane?
 
belka

Зашто схваташ све толико лично?

Ја сам просто питао по чему се овај пројекат разликује од десетине других на овом форуму о којима смо најнормалније дискутовали а ниједан се није изградио ...

...
 
http://glasno.org/provera-cinjenica/ko- ... -na-vodi-/

Ono što se u domaćim medijima ne pominje, međutim, a trebalo bi predstaviti javosti, jeste da Emaar Properties i njihov čelnik gospodin Al-Alabbar stoje i iza mnogih skupih a neuspelih projekata ovog tipa na manje stabilnim i manje razvijenim tržištima, kao što je srpsko.

Istom prethodno pomenutom pretragom Interneta dolazi se do saznanja da Mohamed Al-Alabbar već deceniju postaje poznat po sumnjivim investicijama u zemljama nestabilnih političkih situacija.

Svi takvi projekti, u kojima je Al-Alabbar bio potpisnik i partner, uglavnom su se završili neuspešno:

2007. je u Damasku pokrenuo izgradnju stambenog naselja u vrednosti 100 miliona usd sa sirijskim tajkunom Ramijem Maklafom, nećakom Bašara Al Asada i osobom koja se nalazi pod sankcijama Sjedinjenih Država. Projekat je završio neuspehom. (www.kippreport.com);
2007. je o sličnoj investiciji razgovarao sa režimom u Pjongjangu. Navodi se da je njegov let bio prvi let privatnim avionom izmedju Južne i Severne Koreje. (www.kippreport.com);
Oktobra 2013. predstavio je projekat vredan 3 milijarde dolara za izgradnju naselja u gradu Erbil u Kurdistanu. Projekat je neverovatno sličan Beogradu na vodi. Predstavljanju projekta je prisustvovao premijer provincije Kurdistan Necirvan Barzani. (www.liveleak.com);
2012. je zapoceo izgradnju hotelskog kompleksa u Masai Mari (Kenija). (www.bizrika.com), gde takođe ima nesuglasica i gde je uspešan završetak projekta takođe pod znakom pitanja.
Bivši gradonačelnik Beograda Dragan Đilas, u izjavi povodom potpisivanja dogovora o ovom projektu, rekao je nedavno za dnevne novine "Blic" da je u prethodnim razgovorima sa trenutnim potpredsednikom Vučićem o ovakvom projektu zaključeno "da treba milijarda evra samo da bi se pripremio teren za gradnju."
 
Wow, firmi koja je izgradila pola Dubaija, i na stotine hiljada kvadrata poslovnog, stambenog i komercijalnog prostora u više država, propala su čitava četiri (4!!!) projekta. Pri tom, koliko god da je Srbija u govnima, nije ni Kurdistan, ni Sirija, ni Severna Koreja.

I čisto da naznačim da po pitanju realizacije Beograda na vodi nisam mnogo veći optimista od Belke, ali mi opasno ide na nerve ta "arabofobija" koja se prosipa po medijima i internet diskusijama - o "nekim tamo šeicima" i "najvećoj džamiji u Evropi".
 
phip":1xmyj68c je napisao(la):
Bivši gradonačelnik Beograda Dragan Đilas, u izjavi povodom potpisivanja dogovora o ovom projektu, rekao je nedavno za dnevne novine "Blic" da je u prethodnim razgovorima sa trenutnim potpredsednikom Vučićem o ovakvom projektu zaključeno "da treba milijarda evra samo da bi se pripremio teren za gradnju."

Ne treba milijarda evra da se pripremi teren.
 
Stf, ne shvatam lično, već sam vrlo korektan, imajući pre svega u vidu da sma ja laik na ovom forumu, da jako malo, tačnije ništa ne znam o arhitekturi i urbanizmu, te s obziorm da sam temu iscrpeo krvnički pravno i politički, mislim da je dosta da ponavljam jedno te isto stoti put, neko je već ukazao da sam smorio. Zato neću dalje poentirati neke stvari, jer ja više i nemam šta da kažem: ja ne znam kako saobraćaj treba da izgleda da bi SA funkcionisao, ja ne znam šta znači visina zgrada, kolika treba da bude, šta je primereno a šta ne, tako da ja malo toga mogu da kažem o ovom projektu sa urbanističke strane. Radije i pametnije je da učim i čitam iz tvojih i Zuminih postova, kao i ostalih koji su iz struke.

Naravno, dok ne budem odstranjen sa foruma kao nepoželjan, postovaću tamo gde mislim da ima šta suvislo da napišem. Veliki pozdrav.
 
Vrh