Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Uklanjanje Šelovih rezervoara je trebalo da bude deo UMP ili BnV planova. Prvo je uklonjeno rečno pretakalište, sada je red na železnicu.
 
Jesi siguran da je uklonjeno rijecno pretakaliste ili ga samo ne koriste
 
A upravo ukidanje tog pretakalista sa reke je nesto totalno pogresno, jer je ekonomicnije, jer je bezbednije i jer naftni derivati ne bi prolazili kroz grad...
Kod nas je redosled poteza uvek pogresan.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
@progres odlican predlog, ali gubis dragocene arapske kvadrate tolikim saobracajnicama. ja bih umesto kruznog podigao soliter od 200 metara, a ljudi neka pesace
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418128#p418128:1oxaiz89 je napisao(la):
mvbg1 » 21 Nov 2016 09:36 pm[/url]":1oxaiz89]Zuma,ja ne znam šta više da ti napišem pa da najzad priznaš da ipak u ovom slučaju nisi nikako u pravu. Sve ti "sažvakam",objasnim do tančina i ti opet po tvom starom običaju pokušavaš dokazati nedokazivo. Pokušavaš mene predstaviti kao zagovornika BNV iako se ja nisam ni dotakao priče o istom. Jednostavno,u ovih par tvojih postova si se toliko,(izvini na izrazu) izlupetao da mi je po malo i smešno a u istu ruku i žalosno.
Zuma ako ne može da pobedi u argumentu onda pribegava spamu. Žao mi je Zuma, bez obzira na tvoje zasluge na formu ljudski je ne znati sve oblasti života i priznati nekada da nisi u pravu.
 
Данас су се ова два велика теретна брода у покушају маневра нашла на стубу моста...онда је досао један мали чамац који је гурао са бока бродове (види се на једној слици мали црни чамац) не би ли ухватили бољи угао и "склизнули" са стуба моста...што је и успело.

25iro6e.jpg


14xfpz4.jpg


25tkavl.jpg


2ur2q80.jpg


Занимљива су ова два стуба у десном горњем углу...без ослонца на нижим спратовима...

1e3sp1.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418365#p418365:36yivor1 je napisao(la):
direktor » 22 Nov 2016 09:32 pm[/url]":36yivor1]Kanda im se stubovi ne gadjaju

Moze to tako kad su nivo-i u vidu stepenica pa ti stubovi i ne drze veliku tezinu jer iznad njih nema veliki broj spratova.
Sve je ovo uradjeno po propisu, nema razloga za strah. A sto se tice lepote objekta, to je druga prica.
 
Fotku mi je poslao poznanik nisam upoznat ko je autor :(
 
Nikako mi nije jasno da li izvestan i nažalost rastući ljudi na Beobuildu bukvalno ne želi da shvati ono što im ne odgovara, ili ih mrzi da isprate složenije objašnjenje, ili stvarno nisu u stanju da razumeju ako im kompletna logika nešto malo kompleksnije pojave nije do detalja objašnjena. Evo, pokušaću po poslednji put, ali sada detaljno. Ako i posle ovoga nije jasno, onda tu svarno nema pomoći.

Vrlo kratka verzija za nestrpljive: Putanja kompozicija sa naftom nije premeštena zato što je ovako bolje, nego da bi se što pre oslobodio što veći prostor gradilištu Beograda na vodi. Da kamioni sa zemljom ne bi povremeno čekali na pružnom prelazu, i da bi u kasnijim fazama gradnje ona bila brža. I to je JEDINI razlog. Sve drugo je foliranje, navlačenje lažnih razloga koji javnosti treba da opravdaju unapred donetu i spolja nametnutu odluku.

Duža verzija. Zašto nova putanja nafte nije dovoljno dobra? Idemo redom. Prvo mora biti savršeno jasan stepen rizika za Beograd, iz čega bi onda morala da proizilazi potrebna vrsta pristupa rešavanju problema njenog transporta kroz srce grada.

Jedan NIS-ov vagon cisterna ima kapacitet nekih od 75.000 litara nafte. Koliko takvih cisterni vidite na ovoj slici?

IMG_6705c_resize.jpg


Kad je ovo snimljeno bile su parkirane tri kompozicije, a recimo da jedna ima okruglo 20 vagona. Dakle samo jedna kompozicija sadrži 1,5 milion litara nafte! Pošto iz skladišta mora stalno da izlazi isto koliko i ulazi, to znači da samo jedna kompozicija nafte iz Pančeva prouzrokuje da se 3 miliona litara opasne, visoko toksične i zapaljive tečnosti šeta po samom centru milionskog grada. Ja ne znam koliko često takve kompozicije idu iz Pančeva, ali po svakoj već imamo čak 3 litre otrova po stanovniku Beograda.

Koliki je havarijski potencija neke količine u rasponu od 75,000 litara nafte u jednoj cisterni, do 1,5 milion litara iz jedne kompozicije? Može da se prospe i ode u podzemne vode, a može i da se zapali. Probajte da zamislte kako izgleda kad gori ZAISTA velika količina nafte. Ogromna masa otrovnog crnog dima. Ko će biti pogođen isparenjima zavisi samo od pravca vetra u tom trenutku. Mvbg1 me ubeđuje kao je Topčider toliko bolji od od starog tertnog čvora da je to "smešno". Smešna je sama zamisao da će za ove količine nafte koja gori to biti bitno. Ubrzo će biti prekriveno pola grada, pa ma gde da se nafta zapalila. A Topčider ima ogromna naselja sa sa obe strane.

A tek ćemo da nastradamo ako veća količina nafte ode u zemlju i zagadi podzemne izvore vode. Svi oni su u podzemlju prilično dobro povezani pošto je Beograd u bivšoj delti reke Save sa puno poroznih depozita prožetih vodom. Ovde je Topčider daleko gori zato što je neposredno do njega Makiško polje koje je glavni izvor vode za Beograd. Shvatate li da je naftu koja je prodrla u dublje slojeve nemoguće izvaditi iz zemlje? Takođe, Beograd ima tako ogromnu potrošnju vode, da je NEMOGUĆE stanovništvo duže snabdevati vodom ako izvori vode budu zagađeni. Ja ne znam puno nesreća koje bukvalno mogu da onemoguće život u gradu, ali ovo je jedan scenario koji u nekom varjantama može da ima čak i takve posledice.

Zašto ovo spominjem? Da bi postalo jasno koliko je u odnosu na ovo smešna tvrdnja da moj predlog o minimizacii rizika ne može da se realizuje zato što neki ćata misli da određenu kompoziciju iz Pančeva mora da vuče velika lokomotiva umesto male. "Tako im se više isplati". Alo!!! Ovako pola Beograda može da se poguši od otrovnog dima upaljene nafte, ili ceo Beograd iseli u potrazi za vodom, ali železnica ne može da zameni lokomotivu zato što to "krši pravlinik", iako ga već krše na tom istom mestu za ljubav nekog Arapina.

Iako su ovako ozbiljni događaju malo verovatni, oni su ipak mogući. A ako su posledice potencijalno ovako apokalipičkih razmera, onda se ni prema malim verovatnoćama ne sme odnositi nonšalantno, u stilu "valjda se neće desiti". Tada je jedina dozvoljna strategija: "hajde da učinimo sve što je u ljudskoj moći da verovatnoću ovako opasnih posledica smanjimo na što manju meru, pa makar to i koštalo, ili bilo teško. Cena velike havarije će uvek biti enormno veća." Drugačije se ne sme raditi. U pitanju su životi velikog broja ljudi i bezbednost grada. U tom slučaju, odgovarajući organi jednostavno izdaju naredbu šta MORA da se uradi da bi se šansa za ovakve događaje smanjila NA SVAKI MOGUĆI NAČIN. Ako je recimo zamena lokomotive na ovom mestu zbog nečega problem, onda se pogleda šta se može učiniti da to više ne bude problem.

Ili, zašto uopšte poredimo da li je u slučaju havarije opasniji Topčider ili stara stanica? Zato što iz nepoznatog razloga ekološka bomba sa 1,5 milion litara nafte u srcu velegrda stoji u stanici satima ili danima. Zašto? Ti trasporti su redovni i savršeno predvidljivi. Zašto se železnica ne može organizovati da oni stižu u vreme kad je sve spremno da se odmah (ili što brže) proslede dalje? Ovako opasan transport u centru grada se ne može tretirati kao redovan posao i odrađivati po istom prioritetu kao ostala roba.

Ili, zašto se koloseci u NIS-om stovarištu na zamene pa da teška (ili laka) lokomotiva iz Pančeva može direktno da uđe, a da kompozicija nigde ne stoji? Jedan kolosek je dugačak samo oko 250 metara. Cena nesreće sa ovako opasnim tovarom je nesrazmerno veća od prilagođavanja pruge, procedura ili propisa.


Ali idemo dalje. Sad treba videti koje bi sve vrste nezgoda sa vagonima mogli da očekujemo, da bi znali kako smanjiti njihove verovatnoće. Curenje na nekom ventilu jeste nezgodno, ali je ipak relativno najmanje značajno. Ali čak i za taj slučaj, opet je stari železnički čvor povoljniji od Topčidera. Dalje je od Makiškog izvora vode i više nizvodno. Ionako je više zagađen, a i podzemne vode se brže izmenjuju zbog blizine reke i bolje povezanosti sa njom, pa postoje šanse da će reka pre da iz podzemlja ispere ili bar smanji koncentraciju zagađivača.

Ne, pravi problem nije kad cisterna stoji u stanici, kao što mvbg1 implicitno tvrdi, nego kad se kreće, dok je na putu i pod mnogo manjom kontrolom. Tada je energija oslobođena u nezgodi mnogo veća, a tada i mogućnost curenja ili paljenja. Cisterna može da iskoči iz šina. Može da sa sobom povuče i druge. Moguć je sudar dve kompozicije. Pogrešno postavljena skretnica. Srčani udar mašinovođe dok je voz u pokretu, itd.

Kako se u ovim slučajevima smanuje rizik? Smanjivanjem brzine kretanja i skraćivanjem puta koji se mora prevaliti. A šta su oni sada uradili? mvbg1 se hvali kako su sada POVEĆALI brzinu kretanja kroz grad, i još su povećali dužinu puta, pa sad prolaze kroz dobar deo grada.

Nacrtao sam obadve trase. Plavo je stara trasa, crveno je nova, a zeleno je zajednički deo. Pogledajte za koliko je crveno duže od plavog. Koliko tu ima više prlike da se desi nešto loše. A pri tome plava linija sada ide kroz puste, očišćene, pa čak i nedostupne delove SA, a crvena ide uz Savsku i Bulevar Vojvode Mišića.

BNV%20Putanja%20nafte1.jpeg


Kao ilustraciju da se ovakve havarije zaista dešavaju, evo slika gde sam sasvim slučajno 25.02.2014. snimio pokušaje da se vrati puna cistrena koja je iskočila iz šina. Očigledno da je iskočila u pokretu. Dok kompozicija stoji na nekom skrajnutom koloseku ne može joj se baš puno ružnih stvari desiti. Opasnost nastaje kad počnu da je vozikaju napred-nazad po čitavom gradu, a oni su upravo taj put učinili dužim, a brzine većim.

"Beograd -- Na beogradskoj železničkoj stanici danas je iz šina iskliznula cisterna sa dizelom, a saobraćaj je normalizovan posle tri i po sata."
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=816512

BgZs_IMG_3025_resize.jpg

BgZs_IMG_3025c1_resize.jpg

BgZs_IMG_3025c2.jpg


Da na kraju dodam i jedno jednostavno pitanje. Kako to da se niko pre nije setio ovako "genijalnog" rešenja da se milioni litara nafte stalno šetaju do Topčidera i nazad? Nije moguće da to nikome nije palo na pamet. Pogotovo uzevši u obzir kako su se ranije ozbiljno razmatrali problemi bezbednosti. Ako je potrebno, doda se jedno kratko parče pruge i milina, Beograd je bezbedniji nego što je bio. Ali ipak NIKO nije predložio tako jednostavno rešenje ovako velikog problema. Nego izgleda da su sasvim slučajno, baš kad je Abar rešio da gradi, naši autoriteti odjednom dobili napad genijalnosti i savesti, pa shvatili ono što niko pre njih nije. Da je ova trasa tobože bolja. Nažalost, istina je obrnuta.
 
Zuma neznam sta ti nije jasno ta skladista su predvidjena za izmjestanje tu su 80 i kusur godina
Kapacitet jedne cisterne je 57 tona i nikad neide puna
Zeljeznica je jedan od brzbjednijih nacina prevoza opasnih materija .
Kojim ce kolisjekom ici stvarno neigra neku ulogu .
Siguran sam da postoji procjena i plan za akcidentne situacije
Problme sa cisternama u glavnom je bio sa strAnim i zs je uvjek dobro regovala.
Nevidim sta bi sad trebalo preduzeti da bi ti bio zadovoljan.
Pravilnici i uputstva su tu da bi se postovali
 
Puno će vode proteći Savom dok to skladište bude izmešteno.
Cisterne koje NIS koristi su deklarisane na 77000 litara i 75000 litara, ali su tačan broj i stepen napunjenosti od svega najmanje bitni.
Iz ostalog vidim da poruku ili nisi pročitao, ili nisi pokušao da razmisliš šta tu piše, pa nema smisla da joj bilo šta dodajem.
 
Uh, krenuh da pišem dugačak post u kome sam analizirao deo po deo tvoju izjavu ali nisam imao živaca.

Moji profesori sa fakulteta rade kao veštaci nesreća koje se dešavaju cisternama u drumskom saobraćaju gde dolazi do eksplozija, a predavali su mi i predmet koji se tiče fosilnih goriva i sagorevanja.

Pričali su mi o jednoj situaciji gde je drumska cisterna eksplodirala tako da je krater bio 50 metara od iste. Naravno, vozač je izgubio život. Sreća u nesreći je da je samo ono poginuo. Naveli su da znaju značajan broj situacija gde u drumskom saobraćaju dolazi do havarija, i to uglavnom zbog ljudskog faktora, recimo slučaj u kome vozač zapali vatricu ispod cisterne da bi ugrejao istu. Bolje da ne pričam šta se posle desilo, recimo da je patolog imao pune ruke posla.

Pogledaj samo ovaj snimak iz Rusije:

https://www.youtube.com/watch?v=m6ZXOLbFD6M

Posle ovog odgovora ne bi ni trebalo da te uzimam za ozbiljno kada imaš takav stav da su svi id*** osim tebe. A to više govori o tebi nego o nama, ubogim smrtnicima. Kao što rekoh progutaj svoj ponos i priznaj da si grešan i smrtan kao i mi, ostali beobuilderi.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418432#p418432:1a0fagqd je napisao(la):
Zuma » 23 Nov 2016 12:34 am[/url]":1a0fagqd]
Evo, pokušaću po poslednji put, ali sada detaljno. Ako i posle ovoga nije jasno, onda tu svarno nema pomoći.
 
Nigde nisam spomeno idiote, niti sam spomenuo "sve". Takođe mi nije problem da kažem da sam pogrešio kad je zaista tako. Ali ovo poslednje samo kad mi neko konkretno kaže šta sam to pogrešno tvrdio. Uopštene, lične, paušalne i degradirajuće ocene bez ikakvih detalja, su međutim uvredljive. Ne znam zašto očekuješ ljubazan odgovor na tako nešto. I još sam bio veoma uzdržan i nigde vas nisam spomenuo. Pitam se šta bi mi rekao da sam ti odgovorio u istom stilu kao ti meni? Da vas citiram, i jednog i drugog:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418281#p418281:5xsgrcuc je napisao(la):
vucko » 22 Nov 2016 02:53 pm[/url]":5xsgrcuc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418128#p418128:5xsgrcuc je napisao(la):
mvbg1 » 21 Nov 2016 09:36 pm[/url]":5xsgrcuc]Zuma,ja ne znam šta više da ti napišem pa da najzad priznaš da ipak u ovom slučaju nisi nikako u pravu. Sve ti "sažvakam",objasnim do tančina i ti opet po tvom starom običaju pokušavaš dokazati nedokazivo. Pokušavaš mene predstaviti kao zagovornika BNV iako se ja nisam ni dotakao priče o istom. Jednostavno,u ovih par tvojih postova si se toliko,(izvini na izrazu) izlupetao da mi je po malo i smešno a u istu ruku i žalosno.
Zuma ako ne može da pobedi u argumentu onda pribegava spamu.
 
BW_Vista_srb.png


BW Vista - nova, atraktivna stambena zgrada visoka 82 metra prvi put nudi studio apartmane. Pored njih, u ponudi su stanovi sa dve do četiri sobe. Ovo je idealna prilika za ljude koji žele da mudro investiraju i koji traže vrhunski kvalitet života u srcu Belgrade Waterfronta. Izuzetan pogled pruža se iz stanova koji se nalaze u blizini Sava Promenade, Parka Beograd, BW Residences i BW Galerije.

USKORO POČINJE PRODAJA STANOVA U NOVOJ ZGRADI BW Vista.

PRIJAVITE SE ODMAH!

• PRIVATNA PODZEMNA GARAŽA • OBDANIŠTE • PRVOKLASNA LOKACIJA • U BLIZINI W BELGRADE I THE ST. REGIS BELGRADE • POGODNOSTI ZA SVAKOGA •
Prijavite se na: www.belgradewaterfront.com
Kontakt: +381 11 7888 960
Besplatni poziv: 0800 300 888
 
SVI PUTEVI VODE KA "BEOGRADU NA VODI"
U planu dve linije metroa, prva od Višnjice do Makiškog polja!
Prva linija beogradskog metroa trebalo bi da ide od Višnjice do Makiškog polja, druga od Ustaničke do Zemuna, a ukrštanje bi, prema jednoj od mogućih varijanti, bilo kod “Beograda na vodi”.

dq-ktkqTURBXy9hYjVkODc5MmI2YjA1ZDE3MmUyZmI5MDMyODYwYWY2MS5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


http://www.blic.rs/vesti/beograd/svi-pu ... do/b1wbn2y
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418473#p418473:3jo1fxvq je napisao(la):
MilisaV » Sre Nov 23, 2016 11:23 am[/url]":3jo1fxvq]Jel BW Vista kula ili ova zgrada u prvom planu?

Gde će se nalaziti?


To je ta zgrada u prvom planu, koja je doživela evo već treću reinkarnaciju u
pogledu izgleda fasade.

Mada je sada nešto bolje od prvobitnog rešenja.
 
Vrh