Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397500#p397500:34bmro8s je napisao(la):
tzoran1 » 15 Jul 2016 12:09 pm[/url]":34bmro8s]Poznajucu nasu poslovnu praksu, verujem da je ovaj kran iz SA vec putu za Smederevo. Ako ne zavrsi u visokoj peci bicu iznenadjen. Portalne dizalice je nekada pravila GOSA Smederevska Palanka. No kineske su bolje :D . Cena, sitnica, oko pet miliona $ . Nekome se smesi dupla provizija.
Kran je napravila bivša domaća firma, Fering, iz Gračanice. Pravljen po Nemačkoj licenci. Firma još postoji i pravi isti ili sličan tip dizalice, pa je servis bilo lako obezbediti. Link je ovde http://www.fering.com.ba/portalne.html

IMG_8475_resize.jpg

portalna2.jpg


Bilo bi lepo da Studio b pokaže kako ta, pretpostavljam jedna, portabl dizalica zamenjuje ovakav kran, na kom prostoru, i kako se uopšte ceo taj proces sada odvija? Naprimer pristupni putevi i sva druga logistika kargo terminala. Da li su u Makišu napravili bilo šta novo? Uzevši u obzir da i dalje smatraju da im je potrebno, i da se pripremaju da prave, nešto OVE veličine:

RtcMakisMapa.jpg
 
Тај "Феринг" није из Грачнице за коју ми знамо, из оне што "сва у сјаају дочекуууује Видовдан"(*1), него из неке у Босни, тако да није домаћа фирма.

Како год, хоће ли неки од генија међу ботовима да ми објасни има ли смисла одрећи се овако вредне опреме?


___________________________________________________

(*1) - Ако у 35. минуту буде било јасно да Звезда испада од Лудогореца, та песма ће се зачути са Севера
 
Да ли се тачно зна судбина дизалице? По мени је крајње имбецилно одрећи је се.
 
U Makišu se koriste postojeći potencijali koji je svrstavaju u jednu od najvećih ranzirnih stanica u jugoistočnoj Evropi.Evo još nekih podataka:" Reč je o jedinstvenoj ranžirnoj stanici sa četrnaest prijemnih, a ukupno 48 koloseka, dužine preko 70 kilometara. Stanica je projektovana kao najsavremenija, sa dnevnim kapacitetom od šest hiljada ranžiranih teretnih vagona. U prethodnoj deceniji u stanici su rekonstruisani stanični kapaciteti, s ciljem poboljšanja rada i povećanja obima prevoza."
http://www.zeleznicesrbije.com/system/s ... 26178.html
Što se tiče portalnih dizalica moguće je da su nabavili i neku polovnu po povoljnijoj ceni,a svakom slučaju bitno je da posao ne stoji,jer je ŽIT ostvarivao značajne prihode,koliko se sećam najviše se poslovalo sa lukom u Rijeci.
------
Koliko se sećam(davno mi je jedan prijetelj pominjao) mogu se napraviti tzv."mobilne zelezničke stanice" bukvalno za jedan dan. Ako može neko od stručnih ljudi na forumu da nam to pojasni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397512#p397512:3i2t1k4s je napisao(la):
Дошљак » Fri Jul 15, 2016 1:13 pm[/url]":3i2t1k4s]Велика штета, као да је био проблем поново саставити кран на Макишу и направити 2 шине по којима би се он кретао.
Svojevremeno isekose u staro gvozdje "tobogan" kod Sajma, a mogao je da premosti neku reku ili kanal na zadovoljstvo i zahvalnost lokalnog stanovnistva. Stetocine i rasipnici bile tada na vlasti a ni ovi nisu bolji. Ma mi smo bogata zemlja da bi iskoristili nesto polovno i cudi me da su prihvatili "stare" svajcarske tramvaje... O polovnim lokomotivama onog kvazi inzenjera mrke i druga mu Velimira Ilica i da ne pricam.
 
Пантограф":2bggrmdy je napisao(la):
Тај "Феринг" није из Грачнице за коју ми знамо, из оне што "сва у сјаају дочекуууује Видовдан"(*1), него из неке у Босни, тако да није домаћа фирма.

Napisao je bivše

Послато са B1-810 уз помоћ Тапатока
 
Stvarno mi nisu jasni sa ovakvim rasciscavanjem terena. Do pola sruse pa onda ostave nedeljama, pa onda opet dodju i 1/3 sruse, pa opet nista. Ako su vec reseni svi imovinsko - pravni problemi na tim lokacijama, ne znam sta je problem da za 2-3 dana ociste sve.
 
Ovo na pola rušenje i raščišćavenje predstavlja samo jedan od primera nemara,neodgovornosti i loše organizovanosti.

Pre par meseci našao sam na netu fotku gde radnici železnice čiste od djubreta deo gde su koloseci - stanica Glavna.Ne znam u čemu je problem da se očistili sav taj korov do Gazele,postoji kamiončić koji kosi (ima ga zelenilo i počeli su da ga koriste pr. blokovi na NBG-u) i sve bi to moglo da se odradi za dan-dva.
 
Железница притом има и нове багере који могу да се крећу по шинама и који имају различите алате међу којима и косачице.
 
Pocetak gradnja W hotela pomeren za sledeću godinu!
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WhlzC14lHVs[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397994#p397994:2pbj0mae je napisao(la):
milos.tro » 18 Jul 2016 06:07 pm[/url]":2pbj0mae][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WhlzC14lHVs[/youtube]

Lažeš da to ima i sezone?
Jel ima da se skine na torentima?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398021#p398021:2v3sdgbr je napisao(la):
milos.tro » Pon Jul 18, 2016 9:44 pm[/url]":2v3sdgbr]Korov je čudo kad je pre izdžigljalo :(
Možda od kiše zadnjih par dana.
Inače još nema mašina za rad na donlem šetalištu.
 
sunce je za korov bitno, na ovom suncu samo korov uživa. A da uzmeš korov da posadiš i da ga gajiš ne bi raslo :)
 
Diklic pomenu da ne voli Korbizjea i Dobrovica ali rece i par cudnih stvari koje nisu stvar ukusa i razumevanja arhitekture i urbanizma.

1. Visina Albanije je ista kao dubina rimskog bunara zeleci valjda da kaze da je to namerno a ne da je sticaj okolnosti mada moze biti i samo konstatacija ukoliko je uopste tacna.
2. Da piramida bunker kod palate pravde ustvari nije bunker nego spremiste za kancelarijski materijal :?

Ovog "recitog" dzudistu sto se prvi put obreo na ovom novom delu u polu trku sa vodietljkom koja sugerise odgovore necu kometarisati ali mu zeilm puno uspeha u Riu :)
 
Vrh