Zuma » Thu Jul 14, 2016 6:17 pm[/url]":3nbiwm42]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397104#p397104:3nbiwm42 je napisao(la):
Aleksandar1 » 13 Jul 2016 11:00 am[/url]":3nbiwm42]Citavih 26 sati je proslo, a nema aktivnosti na ovoj temi.
Sta to treba da znaci?
Dobro, evo onda jednog vrlo aktuelnog pitanja. Kako se i gde se sada pretovaruju kontejneri? Ko plaća posledice činjenice da smo ostali bez jednog aktivnog kontejnerskog terminala pre nego što mu je napravljena zamena?
Kad god sam dolazio, dizalica je uglavnom radila i bila zaposlena, a često su na red čekale čitave železničke kompozicije.
Gde one sada odlaze na istovar? Kako se to sad radi? Da potsetim na moju tvrdnju iz febuara i čitav taj dijalog zbog koje su me po običaju napali.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370632#p370632:3nbiwm42 je napisao(la):
Zuma » 08 Feb 2016 02:15 pm[/url]":3nbiwm42]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370588#p370588:3nbiwm42 je napisao(la):
stf » 08 Feb 2016 08:41 am[/url]":3nbiwm42]
У Макишу постоје много бољи стартни инфраструктурни услови него што сх ЖИТ данас има у Амфитеатру. Терминал може релативно брзо и јефтино да се премести и да функционише годинама без Батајнице.
Biće zanimljivo posmatrati kako se bilo šta u Beogradu završava za tri i po meseca. Pogotovo kargo terminal u bilo kom obliku i bilo gde.
Ali kako sad stvari stoje,
jednostavno će ga ukinuti, a povećane troškove transporta i duže vreme isporuke roba ladno prebaciti na moćni proizvodni deo Srpske privrede. Abar je, jadničak, siromašan, pa da prevalimo nešto troškova sa njegovih prijateljskih pleća na druge.