Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396595#p396595:2auh125s je napisao(la):
JarJarBinks » 09 Jul 2016 03:41 pm[/url]":2auh125s]
Sad malo Zumine lične fantazije da saslušmo... :lol: Auu, majkumu, nije novac u pitanju, nego neko se setio pre njega. :lol: Čovek koji je mislio da će sprečiti BnV ili da se ništa neće desiti od tog projekta... :lol:

Moram reći svaka čast Vučiću kad može da istrpi toliku neprincipijelnu opoziciju i sve čime su pokušavali da ga spotaknu - Titovi pioniri, inžinjeri i arhitekte.
Da bi neko bio uspešan bot, mora da ima bar elementarno razumevanje onoga o čemu piše. Inače samo pravi štetu cilju koji tobože brani, a pretpostavljeni ne gledaju blagonaklono na sabotaže te vrste. Retko ko nesposobnost vidi kao opravdanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396575#p396575:1sx2xtb8 je napisao(la):
CASTELBIANCO » 09 Jul 2016 12:16 pm[/url]":1sx2xtb8]Tema se lagano pretvara iz Savski amfiteatar u Dunavska padina :)
Pa, dok čekamo da se desi nešto novo što zavređuje ozbiljniju pažnju, nije loše pozabaviti se i nekim opštim principima koji su važni i ovde i na drugim mestima. Veza je u tome što je to ista vrsta loše iskorišćenog a izuzetno vrednog obalskog zemljišta koja je postajla i na teritoriji projekta Beograd na Vodi, pa su se isti principi privremenog korišćenja mogli primeniti i ovde i tamo. Tako se izbegava nenadoknadiva šteta usvajanja lošeg projekta, a istovremeno zemljište ne stoji neiskorišćeno do trenutka kada se steknu uslovi da se ono upotrebi na najbolji način. Uzevši u obzir ispoljene apetite Srpske mafijaške elite, koja je iscrpivši potencijale privatizacije socijalističkih preduzeća prešla na gradsko zemljište kao jedinu preostalu vrednost koja se još može staviti u džep, ovo je trenutno VELIKI problem Beograda, pa mali dodatak o takvom načinu korišćenja nije na odmet, tim pre što još nije kasno da se u preostalim delovima BNV-a uradi baš tako.

Što se tiče broda, takođe postoji veza. Mi tek treba da saznamo koji su im planovi o načinima korišćenja reke u okviru BNV-a. To što su sa nje proterali sva druga plovila, znači samo da smatraju da ONI imaju ekskluzivno pravo na korišćenje reke (ili možda stvarno imaju jer je i sama reka u okviru granica plana). Tek treba da vidimo šta će ONI privezati uz obalu. Tako da je jasnije razumevanje šta bi smelo, a šta ne bi smelo biti privezano za obalu u sred Beograda, ustvari neophodno da se mogao zauzeti stav kad Arapi krenu da uobličavaju i Savu prema svojim zamislima. A kakve su im u tom pogledu bile namere u početku, može se naslutiti iz jednog detalja originalne makete. Pogledajte stepen iskorišćenja reke u ovom cik-cak rasteru BNV splavova. Možete samo zamisliti "veličanstveni vidik" na reku koji ima nesrećni šetač "pored Save" dok prolazi duž svojih 3 do 5 metra preostalog javnog prostora gradskog šetališta. Levo neprekidna kafanska bašta, desno neprekidni splav. Svaka čast :bash:

BNVTrzCentSetaliste.jpg


Takođe, splavovi se pojavljuju i ovde ...

IMG_9545_resize.jpg
 
Što se tiče koriščenja reke koliko se sećam pominjan je pristan za čamce na lokaciji promenade.
 
http://www.blic.rs/vesti/svet/posle-nez ... ga/j0d6t18

Posle nezakonitog rušenja paba u Londonu, građevinska kompanija mora ponovo da ga sagradi "ciglu po ciglu"

metro.co.uk / M.A. | 11. 07. 2016 - 06:07h

Građevinskoj firmi koja je ilegalno srušila popularni pab u Londonu naloženo je da ga ponovo izgradi “ciglu po ciglu”. Tavernu Karlton u okrugu Mejda Vejl, u zapadnom Londonu, srušila je građevinska kompanija CLTX, koja je trebalo da ga obnovi.

Kompanija se žalila protiv ovakve odluke, ali je Gradsko veće Vestminstera dobilo spor.

Inspektorat za planiranje naložio je kompaniji da zgradu, koja se nalazi na listi spomenika, ponovo sagradi tako da što više liči na original.

Anketa je pokazala koliko pab znači lokalnim stanovnicima, a rok za obnovu je dve godine.

“Zadovoljan smo što smo dobili spor i jedva čekam da Taverna Karlton ponovo postane posećeni lokalni pab”, izjavio je član Veća Robert Dejvis.

“Ovim šaljemo jasno poruku građevinskim kompanijama širom zemlje da ne smeju grubo da se oglušuju o stavove lokalnih zajednica.”

Članovi udruženja Prijatelji Taverne Karlton juče su nazdravili uspehu kampanje. “Kako stvari stoje, trebalo bi da nam vrate naš pab do septembra 2018. Nadamo se da će CTLX obaviti posao kako treba i sarađivati s većem i opštinom kako bi sve ispalo kako dobro. Ako to ne urade, Gradsko veće Vestiminstera već je jasno stavilo do znanja da će, ukoliko bude potrebno, primeniti sva sredstva kako bi odluka bila sprovedena u delo.”
 
У парку на Бановом брду је био такав филм.
Садашњи ресторан Детлић је прошле године по налогу суда поново сазидан.
 
Citavih 26 sati je proslo, a nema aktivnosti na ovoj temi.

Sta to treba da znaci?

Da li su se akteri diskusije nasli uzivo?

Ili su trajno zanemeli kada su videli neke nove rendere i makete BNV-a?

Ili im je svima prosle noci upala u stan grupa ljudi sa fantomkama i proglasila ih nepostojecim?

Neki jak razlog mora da postoji...

;)
 
ne znam za ostale ali ja sam evo vec dva dana u direktnoj komunikaciji sa zaposlenima u bnv doo... naravno da sam se svojevremeno prijavio da kupim jedan penthaus, pa sad krenuli da salju mejlove i zovu na telefon... mislim da je par gospodjica iz podmlatka sns-a, zaposlenih u doo-u bar na trenutak zazalilo sto nisu ucile skolu na vreme pa sad moraju da pricaju za "zainteresovanim" kupcima
 
Znaci imaces cast da upoznas forumasa Vrhunskog, on radi za BnV.
U svakom slucaju nemoj skrtariti sa informacijama, impresije "kupaca" su zlata vredne.
 
pozor;134077923 je napisao(la):
Prođoh danas kejom, videh da su pri kraju sa oslikavanjem
murala na drugom stubu mosta...
viber+image%203.jpg

viber_image_2.jpg

viber+image.jpg

Ako sam ih dobro razumeo biće oslikano i samo stepenište tj. i taj
poslednji stub.
Pozor sa SSC
 
Sramota. Zeljeznicka stanica u centru grada. :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397104#p397104:2sprlvdf je napisao(la):
Aleksandar1 » 13 Jul 2016 11:00 am[/url]":2sprlvdf]Citavih 26 sati je proslo, a nema aktivnosti na ovoj temi.

Sta to treba da znaci?
Dobro, evo onda jednog vrlo aktuelnog pitanja. Kako se i gde se sada pretovaruju kontejneri? Ko plaća posledice činjenice da smo ostali bez jednog aktivnog kontejnerskog terminala pre nego što mu je napravljena zamena?

Kad god sam dolazio, dizalica je uglavnom radila i bila zaposlena, a često su na red čekale čitave železničke kompozicije.

IMG_7015_resize.jpg

IMG_6740_resize.jpg


Gde one sada odlaze na istovar? Kako se to sad radi? Da potsetim na moju tvrdnju iz febuara i čitav taj dijalog zbog koje su me po običaju napali.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370632#p370632:2sprlvdf je napisao(la):
Zuma » 08 Feb 2016 02:15 pm[/url]":2sprlvdf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370588#p370588:2sprlvdf je napisao(la):
stf » 08 Feb 2016 08:41 am[/url]":2sprlvdf]
У Макишу постоје много бољи стартни инфраструктурни услови него што сх ЖИТ данас има у Амфитеатру. Терминал може релативно брзо и јефтино да се премести и да функционише годинама без Батајнице.
Biće zanimljivo posmatrati kako se bilo šta u Beogradu završava za tri i po meseca. Pogotovo kargo terminal u bilo kom obliku i bilo gde.

Ali kako sad stvari stoje, jednostavno će ga ukinuti, a povećane troškove transporta i duže vreme isporuke roba ladno prebaciti na moćni proizvodni deo Srpske privrede. Abar je, jadničak, siromašan, pa da prevalimo nešto troškova sa njegovih prijateljskih pleća na druge.
 
U Makišu je. Osoblje je u ZOVSu, a kupljen je RIC Stracker koji vrši istovar, utovar i pretovar
 
Okacena su i dve novije epizode

Verovatno jedna od informativnijih epizoda emisije po pitanju setalista i buduce obaloutvrde
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zf4EbkZlND0[/youtube]

Za ljubitelje istorije gostovanje Aleksandra Diklica autora serijala i knjige "Beograd veciti grad"
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ypsxGmb5_Wk[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397350#p397350:3nbiwm42 je napisao(la):
Zuma » Thu Jul 14, 2016 6:17 pm[/url]":3nbiwm42]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397104#p397104:3nbiwm42 je napisao(la):
Aleksandar1 » 13 Jul 2016 11:00 am[/url]":3nbiwm42]Citavih 26 sati je proslo, a nema aktivnosti na ovoj temi.

Sta to treba da znaci?
Dobro, evo onda jednog vrlo aktuelnog pitanja. Kako se i gde se sada pretovaruju kontejneri? Ko plaća posledice činjenice da smo ostali bez jednog aktivnog kontejnerskog terminala pre nego što mu je napravljena zamena?

Kad god sam dolazio, dizalica je uglavnom radila i bila zaposlena, a često su na red čekale čitave železničke kompozicije.

IMG_7015_resize.jpg

IMG_6740_resize.jpg


Gde one sada odlaze na istovar? Kako se to sad radi? Da potsetim na moju tvrdnju iz febuara i čitav taj dijalog zbog koje su me po običaju napali.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370632#p370632:3nbiwm42 je napisao(la):
Zuma » 08 Feb 2016 02:15 pm[/url]":3nbiwm42]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370588#p370588:3nbiwm42 je napisao(la):
stf » 08 Feb 2016 08:41 am[/url]":3nbiwm42]
У Макишу постоје много бољи стартни инфраструктурни услови него што сх ЖИТ данас има у Амфитеатру. Терминал може релативно брзо и јефтино да се премести и да функционише годинама без Батајнице.
Biće zanimljivo posmatrati kako se bilo šta u Beogradu završava za tri i po meseca. Pogotovo kargo terminal u bilo kom obliku i bilo gde.

Ali kako sad stvari stoje, jednostavno će ga ukinuti, a povećane troškove transporta i duže vreme isporuke roba ladno prebaciti na moćni proizvodni deo Srpske privrede. Abar je, jadničak, siromašan, pa da prevalimo nešto troškova sa njegovih prijateljskih pleća na druge.

Sticajem prilika bio sam u ŽITu pre jedno 7-8 godina, tada su oni sami želeli da se presele bilo na Makiš ili Batajnicu i čak krenuli iz svojih para da grade nešto na nekoj od te dve lokacije da se izmeste iz centra (začudo bili profitabilni kao zasebna firma). Tada čak nisu ni bili u sistemu ŽS, ali su u međuvremenu vraćeni u sistem i mislim da je to još tada zaustavljeno.
A ovaj mobilni pretovarivač je svakako samo rešenje za ispomoć, terminal mora da ima pravu portalnu dizalicu (čini mi se da je to ispravan naziv) kako bi uredno funkcionisao.
 
Зна ли се за кран, да ли планирају да га врате у функцију у Макишу?
 
Poznajucu nasu poslovnu praksu, verujem da je ovaj kran iz SA vec putu za Smederevo. Ako ne zavrsi u visokoj peci bicu iznenadjen. Portalne dizalice je nekada pravila GOSA Smederevska Palanka. No kineske su bolje :D . Cena, sitnica, oko pet miliona $ . Nekome se smesi dupla provizija.
 
Велика штета, као да је био проблем поново саставити кран на Макишу и направити 2 шине по којима би се он кретао.
 
Vrh