Zuma
Professional
- Učlanjen(a)
- 19.05.2009.
- Poruke
- 10.777
- Pohvaljen
- 25.913
Ove rešetke na platformi, pri visokoj vodi, deluju kao sito za sve vrste otpada koji dopliva Savom. Voda prolazi, nanosi ostaju. Danas se upecalo čitavo stablo i priličan deo njegovih grana.
Prinuđeni su da bukvalno svaki dan skidaju ovakvo đubre. Rečnu policiju opet od istog tog đubreta štiti čitav brod, koji je samo zbog toga ovde parkiran, što je uostalom uobičajena pojava otkad zbog Promenade i propagande ovaj deo obale prosto MORA da izgleda lepo. Ranije se nisu trudili. Sam bog zna koliko nas ovolika "Topčiderka" do sada košta, pošto sumnjam da je Abar plaća da stoji ovde umesto da radi nešto što je više u skladu sa onim čemu brodovi obično služe.
Inače, ja u stvari podržavam njihov pokušaj da obalu učine zanimljivijom i kompleksnijom i na nižim nivoima. To je već davno trend u svetu. Jedino što duboko sumnjam u naše sposobnosti za trajno i skupo odžavanje, pa onda i za dizajn koji to apsolutno zahteva. Pogotovo što su Dunav i Sava velike i brze reke, koje imaju i velike amplitude vodostaja, i nose ogromne količine nanosa i đubreta. Tako da sumnjam u bilo kakvu trajnu upotrebljivost (sem kao običan i prazan prolaz), a pogotovo u lepotu, svih nižih nivoa obaloutvrde. A na najvišem su nam ostavili najmanje što je bilo dozvoljeno, samo 10 metara javnog dela. Tako da ... mrka kapa na duže staze.
Sem, naravno, ako i niže nivoe obalutvrde i prvu trećinu same reke posle izvesnog vremena TAKOĐE ne iznajme privatnicima, sa izgovorom da njihovo održavanje previše košta. Marine, restorani, splavovi, uobičajeno. A tek onda možemo da se pozdravimo sa JAVNOM Beogradskom obalom i silaskom grada na reku.
Prinuđeni su da bukvalno svaki dan skidaju ovakvo đubre. Rečnu policiju opet od istog tog đubreta štiti čitav brod, koji je samo zbog toga ovde parkiran, što je uostalom uobičajena pojava otkad zbog Promenade i propagande ovaj deo obale prosto MORA da izgleda lepo. Ranije se nisu trudili. Sam bog zna koliko nas ovolika "Topčiderka" do sada košta, pošto sumnjam da je Abar plaća da stoji ovde umesto da radi nešto što je više u skladu sa onim čemu brodovi obično služe.
Inače, ja u stvari podržavam njihov pokušaj da obalu učine zanimljivijom i kompleksnijom i na nižim nivoima. To je već davno trend u svetu. Jedino što duboko sumnjam u naše sposobnosti za trajno i skupo odžavanje, pa onda i za dizajn koji to apsolutno zahteva. Pogotovo što su Dunav i Sava velike i brze reke, koje imaju i velike amplitude vodostaja, i nose ogromne količine nanosa i đubreta. Tako da sumnjam u bilo kakvu trajnu upotrebljivost (sem kao običan i prazan prolaz), a pogotovo u lepotu, svih nižih nivoa obaloutvrde. A na najvišem su nam ostavili najmanje što je bilo dozvoljeno, samo 10 metara javnog dela. Tako da ... mrka kapa na duže staze.
Sem, naravno, ako i niže nivoe obalutvrde i prvu trećinu same reke posle izvesnog vremena TAKOĐE ne iznajme privatnicima, sa izgovorom da njihovo održavanje previše košta. Marine, restorani, splavovi, uobičajeno. A tek onda možemo da se pozdravimo sa JAVNOM Beogradskom obalom i silaskom grada na reku.