Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Do sada su se držali plana, a tamo se kaže svuda 77m, sem između Brankovog i Starog Savskog mosta, gde će biti 76m. Tako su napravili i promenadu. Koso je nasuta, tj izravnata do otprilike 76m

NovaObaloutvrda.png


To se vidi i na mojoj staroj slici kote koju su crvenom farbom napisali na samom početku vertikalnog zida.

IMG_7169_resize.jpg


Dakle 75,13m plus visina zida, što je valjda nešto malo ispod 76m. Onako, po sećanju, recimo 75,7 ili 75,8m.

To važi svuda sem ispred Savanove. Pošto su zbog preterane žurbe da zarade napravili prvo nju, a posle nasipali zemljište, umesto obrnuto, a mrzelo ih je da posle guraju pesak u kosu rupu ispod Savanove, tamo je ostala praznina u zidiću visine ovog novog vertikalnog dodatka. Tako da bi dovoljno visoka voda okružila Savanovu kao poluostrvo. Međutim, pošto je pruga iza Savanove ionako na otprilike 76m, voda se VEROVATNO ne bi razlila dalje, u grad. Naravno, pod pretpostavkom da onaj tucanik na kome leže šine nije šupljikav do prevelike dubine, tj da je u proteklim decenijama dobro nabijen peskom i zemljom, pa bi tada sam pružni nasip služio kao brana na 76m. Drugim rečima, kod Savanove novi betonski zid nema nikakvu funkciju, a prava brana je pružni nasip iza Savanove. Taj sniženi deo ispred Savanove se recimo vidi na ovoj slici.

IMG_1075e_resize.jpg


Moja trenutna teorija je da je metalna konstrukcija sa slike gruba demonstracija profila buduće obale uzvodno od starog mosta za Abara i Vučića kad su bili u obilasku. To se poklapa sa onim što sam ranije crtao.

BNV_ProfilObale_resize.jpg


Oznake 76 i 77 metara su otprilike na pravoj visini, ali sa druge strane, do vode, postoji oznaka od 71m, a to nije dobro, pošto je 71 metar mnogo niže, trenutno u vodi. Tako da niži deo metalnog profila obale, onaj ka vodi, verovatno nije mogao biti pouzdano prikazan. Naravno, pod pretpostavkom da sam pogodio šta ovo treba da bude. Ove slike sam snimio još pre neki dan, isto kad i one ostale.

IMG_7002_resize.jpg

IMG_7004_resize.jpg

IMG_7031_resize.jpg
 
Da, da, dobro je poznata pouzdanost njihovih rendera i maketa, zato valjda Promenada kod Savanove danas izgleda ovako:

62b6951c88c846449d1a15d70769da5f.jpg


:D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372491#p372491:1tjwma5m je napisao(la):
relja » 20 Феб 2016 08:37 pm[/url]":1tjwma5m]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372430#p372430:1tjwma5m je napisao(la):
stf » 20 Feb 2016 02:19 pm[/url]":1tjwma5m]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372415#p372415:1tjwma5m je napisao(la):
Homer Jay » 20 Феб 2016 12:10 pm[/url]":1tjwma5m]Na ovoj slici sa "Dezinformera" izgleda kao da će postojeći most postati pešački, a bog te pita gde će tramvaji! No, važno je da je Alabar video, ko šljivi ljude koji ovde žive :grand:

Куда ће трамваји? Преко моста на Ади рецимо? Ја сам својевремено предлагао да се након изградње Моста на Ади траваји провуку туда а укине траса преко Зарића и да се он претвори у пешачко-бициклистички. Наравно, подразумевао сам метро друмски Јовинов мост.

Tramvaji svavako treba da prelaze preko oba ova mosta.
Nama ne treba budževina Zarićevog, treba nam potpuno novi most na pravcu Bulevara Zorana Đinđića.

Ali, to je suviše ozbiljan poduhvat za napr'dnjake. Lako je raseljavati magacine i koloseke koji se ne upotrebljavaju.

Волео бих као инжињер да ми кажеш по чему би позиција тог моста била кориснија за саобраћај? Правиш класичну грешку са проценом најоптималније позиције мостова преко Саве гледајући искључиво урбану матрицу Новог Београда иствремено игноришући стари део града.
Прво, булевар Зорана Ђинђића је занемарљиво саобраћајно оптерећен у поређењу са аутопутем са једне и Михајла Пупина са друге стране. Друго, тај правац после преласка Саве удара у урбани зид стамбеног фонда и саобраћај би свакако морао да се у Савској дели на одливање десно, за Мостар па даље или лево за Немањину па даље.

Јовинов метро-друмски мост је замишљен као замена за Зарићев, али је пројектован да покрива осу правца Неамањине улице као једне од најбитнијих трансверзалних улица старог дела града. Са НБГ стране је планиран да купи саобраћај и из Михајла Пупина и из Зорана Ђинћића равномерно. Далеко смисленија позиција.


Још једно запажање. Својевремено је једна од агресивнијих критика на рачун позиције Моста на Ади била управо исувише кратка удаљеност од Газеле, а сада се подржава мост дупло ближи истој тој Газели, и то на рачун позиције моста који је једнако удаљен од Газеле као и Мост на Ади.
 
Most koji bi bio na trasi Zorana Đinđića bi prvo bio povezan sa Vladimira Popovića i sa Milentija Popovića.

Bulevar Zorana Đinđića se spominje samo zbog pravca zamišljene trase.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372555#p372555:2fhk9euy je napisao(la):
stf » Sun Feb 21, 2016 12:11 pm[/url]":2fhk9euy]
Јовинов метро-друмски мост је замишљен као замена за Зарићев, али је пројектован да покрива осу правца Неамањине улице као једне од најбитнијих трансверзалних улица старог дела града. Са НБГ стране је планиран да купи саобраћај и из Михајла Пупина и из Зорана Ђинћића равномерно. Далеко смисленија позиција.

Onda, rekonstrukcija Zarićevog mosta, što se tiče drumskog saobraćaja, praktično znači realizaciju Jovinovog mosta.
Nemanjina ulica preko Savskog Trga i dijela Karađorđeve dobija vezu sa NBG dogradnjom dva drumska mosta uz Zarićev.

Najveće odstupanje je zapravo izostanak metro komponenete i uvođenje tramvaja, tako da se dobija, umjesto metro-drumskog mosta, tramvajsko-drumski most.

I treća komponenta, koja se izgleda nazire, je pješački koridor za koji ne znam da li je uopšte razmatran u Jovinovom metro-drumskom mostu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372559#p372559:28de9y6z je napisao(la):
relja » 21 Feb 2016 12:33 pm[/url]":28de9y6z]Most koji bi bio na trasi Zorana Đinđića bi prvo bio povezan sa Vladimira Popovića i sa Milentija Popovića.

Bulevar Zorana Đinđića se spominje samo zbog pravca zamišljene trase.

da se nadovezem

SA, ukljucujuci i levu obalu save, je ogoman prazan prostor u centru milionskog grada. neozbiljno je planirati urbanizaciju celog tog prostora kalempljenjem na postojece mostove, jednostavno je neophodno obezbediti jos jedan koridor sredinom savskom amfiteatra i to je kraj svake diskusije na tu temu. sta god da se tu izgradi generisace ogromnu kolicini saobracaja i povecace potrebu za povezivanje obala, to je toliko ocigledno da je besmisleno diskutovati

neverovatno je da most na toj poziciji ne postoji vec pola veka. smesno je reci da on "udara u staro gradsko tkivo".. sta onda reci za brankov ili zaricev most. most u centru grada ce naravno udariti u gradsko tkivo, ince ne bi bio most u centru grada. da postoji most na toj poziciji svi mi bi imali potpuno drugaciju saobracajnu sliku grada i razmisljali bi o resenjima problema na sasvim drugaciji nacin posto bi imali vise relnih opcija

ukratko, taj most ce resiti neke postojece probleme i ponuditi neke nove mogcnosti i resenja za dalji normalan razvoj ovoga grada. blokiranje tog koridora je greska epskih rzmera i to je najveca opasnost koj nosi dalji razvoj vucicevog BNV-a. za klasu veca od izmestanja sinskog koridora kroz desni deo SA
 
Zuma pa ako zadrze ovu sirinu to je odlicno. Ovaj pad tj visinsku razliku prema reci mogu resiti na razlicite nacine. Neka od varijanti sa rendera ili recimo kao u Zemunu. Cak i gornji deo na 77 kada se spoji sa biciklistickom stazom sirina je sasvim dobra
IMG_7004_resize.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372568#p372568:1l7bhbwr je napisao(la):
razgradjevinar » 21 Feb 2016 02:33 pm[/url]":1l7bhbwr]
da se nadovezem

SA, ukljucujuci i levu obalu save, je ogoman prazan prostor u centru milionskog grada. neozbiljno je planirati urbanizaciju celog tog prostora kalempljenjem na postojece mostove, jednostavno je neophodno obezbediti jos jedan koridor sredinom savskom amfiteatra i to je kraj svake diskusije na tu temu. sta god da se tu izgradi generisace ogromnu kolicini saobracaja i povecace potrebu za povezivanje obala, to je toliko ocigledno da je besmisleno diskutovati

neverovatno je da most na toj poziciji ne postoji vec pola veka. smesno je reci da on "udara u staro gradsko tkivo".. sta onda reci za brankov ili zaricev most. most u centru grada ce naravno udariti u gradsko tkivo, ince ne bi bio most u centru grada. da postoji most na toj poziciji svi mi bi imali potpuno drugaciju saobracajnu sliku grada i razmisljali bi o resenjima problema na sasvim drugaciji nacin posto bi imali vise relnih opcija

ukratko, taj most ce resiti neke postojece probleme i ponuditi neke nove mogcnosti i resenja za dalji normalan razvoj ovoga grada. blokiranje tog koridora je greska epskih rzmera i to je najveca opasnost koj nosi dalji razvoj vucicevog BNV-a. za klasu veca od izmestanja sinskog koridora kroz desni deo SA
Sem toga, u nekom od starih intervjua je spomenuto da je naša strana tražila upravo takav most, umesto onog pešačkog od koga su odustali, ali da Abar nije dozvolio zato što mu je bilo stalo do kule u centru.
 
Pa moglo je da se napravi resenje i sa kulom i sa drumskim mostom. Ne vidim u cemu je problem?
 
mozda je imao gotovu maketu pa mu bio cim da je menja.

kako god, da li se slazes da postoji problem ukoliko bilo ko, iz bilo kog razloga, blokira taj koridor ili mislis da to nije bitno i da je mnogo vaznije leks specijalisom omoguciti da se sad i odmah izgrade objekte na trasi koridora koji je ucrtan u svim planovima razvoja
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372576#p372576:ns4vwhal je napisao(la):
razgradjevinar » 21 Feb 2016 03:31 pm[/url]":ns4vwhal]mozda je imao gotovu maketu pa mu bio cim da je menja.

To bi zaista bio glup razlog.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372574#p372574:1a549i5j je napisao(la):
spatiotecte » 21 Feb 2016 03:14 pm[/url]":1a549i5j]Pa moglo je da se napravi resenje i sa kulom i sa drumskim mostom. Ne vidim u cemu je problem?
Valjda zato što je čitav njihov način razmišljanja autoritaran, centralistički i hijerahijski, pa to podsvesno prenose i na arhitekturu. Opšti koncept master plana je neka centralna simetrija, gde se svi putevi i pogledi stiču u centru, oko kule. Tu je trebalo da bude glavna, kružna pešačka zona, sa kulom kao vrhuncem doživljaja, tj. nekim tradicionalnim usamljenim falusnim spomenikom vrhovnoj moći koji je kruna svega i gde se stiču svi pogledi i svi putevi. To je dodatno istaknuto prvobitno previđenim poluostrvom koje je trebalo da ulazi u reku (vladar je usamljen, ali svima vidljiv), i pešačkim mostom koji omogućuje pogled na kulu sa još jedne strane, tako da oni koji prelaze Savu PEŠKE (vladaru na noge) imaju prilike da se dugo vremena dive ovom "simbolu moći", polako mu se približavajući preko reke. Automobilski put baš na tom mestu bi srušio ceo ovaj pustinjski koncept simbolične snage koncentrisane u jednom centru.

bgd-Beograd-na-vodi--maketa.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372570#p372570:197ldfvd je napisao(la):
Igor » 21 Feb 2016 02:55 pm[/url]":197ldfvd]Zuma pa ako zadrze ovu sirinu to je odlicno. Ovaj pad tj visinsku razliku prema reci mogu resiti na razlicite nacine. Neka od varijanti sa rendera ili recimo kao u Zemunu. Cak i gornji deo na 77 kada se spoji sa biciklistickom stazom sirina je sasvim dobra
IMG_7004_resize.jpg
Igore, to nije dovoljno. Mi ćemo ustvari imati tri različita pojasa, od kojih je samo onaj u sredini zaista upotrebljiv. Na najvišem nivou (77m) imamo privatno zemljište od zgrade do regulacione linije. Zatim javni deo, od regulacione linije do ivice obalutvrde. I na kraju jedan ili više nižih nivoa obaloutvrde koji se ne brane od vode. Privatno zemljište će za javne gradske funkcije biti sasvim neupotrebljivo jer će biti prekriveno objektima i infrastrukturom koja pripada zgradi (kafanski stolovi, svečani ulazi u zgrade, specijalizovani prostor ispred izloga ...), segmentirano i različito uređeno ispred svake sledeće zgrade, a verovatno ograđeno žardinjerama, živom ogradom ili nečim sličnim. Tu se ne može napraviti ništa što služi svima i kontinualno se nastavlja duž cele obale. Niži nivoi, ispod 77m, su takođe skoro neupotrebljivi zbog vode i taloga, pa se tu nikada ne stavlja ništa komplikovano, pa time i upotrebljivo, zbog cene redovnog čišćenja previše kompleksnih i neravnih struktura od mulja, raznih ulja, kanalizacije, otpadaka i plavnih nanosa iz uzvodnih šuma. Pogledaj bilo koji niži nivo obaloutvrde bilo gde u gradu, tu nema baš ničega sem nezanimljivog, beskonačno dugačkog praznog platoa pored kosog zida koji zaklanja grad. Vidi se voda i asvalt, i to je SVE. Širina koju vidiš na prethodnoj slici, na nivou 77m, je zbir privatnog i javnog dela na tom nivou. A za zbir, to je veoma malo. Deset javnih metara je prostor koji se vidi ispred Savanove. Znači OVO i OVAKO, na sledećoj slici, od Brankovog mosta, pa čak do Sajma. A to je užas.

IMG_1075e_resize.jpg
 
Zuma fotka koju si postavio nije merodavna posto ce sirina biti veca na nivou 77 oko 15m po mojoj proceni i merenju dok je sada oko 5-6m. Videcemo uskoro kako ce objekti biti postavljeni u okviru parcele tj koliko ce biti uvuceni. Neki srednji nivo ispod 77 nece cesto biti plavljen ako pogledas istoriju vodostaja tj prosecne visine vodostaja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372568#p372568:1czj1w3a je napisao(la):
razgradjevinar » Sun Feb 21, 2016 2:33 pm[/url]":1czj1w3a]
blokiranje tog koridora je greska epskih rzmera i to je najveca opasnost koj nosi dalji razvoj vucicevog BNV-a. za klasu veca od izmestanja sinskog koridora kroz desni deo SA

Možda nije za klasu veća ali je kritika sasvim na mjestu :kk: plus od mene.

Bilo bi daleko bolje za Beograd da su 3 planirana vida saobraćaja za Zarićev Most (drumski, tramvajski i pješački) razložena na 3 zasebna pravca, umjesto što su nabijeni na jedan pravac. I da se, recimo, za Zarićev Most odredi tramvaj (ili još bolje metro) a da se na dva zasebna pravca (i mosta) bliže Gazeli, formiraju drumski i pješački prelazi.

Ovako se pravi saobraćajni krkljanac sa obe strane mosta, koji će ići na štetu svakog od pomenuta tri vida saobraćaja.
 
Koristiti termine "privatno" i "javno" u Beogradu na vodi je besmisleno. Ugovorom je dato potpuno pravo zajedničkom preduzeću "Beograd na vodi d.o.o" (68% Eagle hills, 32% Republika Srbija) da upravlja celim područjem koje pokriva prostorni plan, tj. ako bi preduzeće odlučilo da gazda Mika na tzv. javnom šetalištu može da postavi aparat sa kokicama ili frižider sa sladoledom, to će se i dogoditi, bez obzira na to što uprava grada Beograda ima sekretarijat koji se inače bavi tim pitanjima. To je ono što zovemo "crnom stranom medalje".

S druge strane, manipuliše se i pojmom "privatno" zemljište. Ako ćemo da cepidlačimo, nije baš privatno, jer je dato u zakup preduzeću čijih je 32% u vlasništvu Republike Srbije. No, to i nije toliko važno, ono što je važnije jeste da to što se neki prostor nalazi unutar određene građevinske parcele ne znači da taj prostor ne može imati javnu namenu.

Npr. plato ispred tržnog centra Ušće se nalazi na parceli MPC Propertiesa, pa je javni prostor. Šetalište kroz Airport City se nalazi na njihovoj katastarskoj parceli, pa je javni prostor. Unutarblokovski prostor u ABloku se nalazi na parceli Deka inženjeringa, pa se opet koristi kao javni prostor. Plato ispred Radissona je na njihovoj parceli, pa opet ima javnu funkciju itd.

Primera je bezbroj u celom gradu. Niko od njih nije podigao ni žice, ni ograde, niti je postavio kerbere i snajperiste da im to čuvaju. Ako je interes "Eagle hillsa" da zaradi novac, a jeste, onda će ti prostori ispred zgrada ostati otvoreni, tj. ako u aneksu BW Residences budu bili restorani, kafeterije, butici i sl, sasvim sigurno neće na 15m od njih stajati ograda i natpis "Zabranjen ulaz Srbima i psima". To je već teška paranoja.
 
Razumem ja Zuminu zabrinutost mozda i sa razlogom sobzirom da je primer savanove i onih kamioncica suprotan ideji da se ima siri pesacko biciklisticki pojas. Mislim ipak da tih problema nece biti uzvodno od Zaricevog mosta.
 
Mislim da su to malo različite kategorije - tj. čini mi se da ovde govorimo o nečemu što je javno dostupan prostor, a Savanova i kamiončići sa klopom, bez obzira na to što "zagađuju" javni prostor, ipak nisu zatvorene bogataške enklave. Sutra da hoćeš, možeš slobodno da organizuješ Beobuild okup u Savanovi ili da kupiš burger, pastu ili kebab u nekim od onih kamiončića, niko ti to ne brani.

Dakle, ne sporim da će prostor biti maksimalno komercijalizovan i da će se na svakom ćošku naći mestašce gde ćeš lako moći da potrošiš pare, ali tih kamiončića imaš ko govana i na obali Temze u Londonu. Ono što sumnjam da će se desiti jeste da će bilo šta biti "ograđeno žardinjerama, živom ogradom ili nečim sličnim."
 
Slazemo se da nece biti tako.
Osnovna briga je koliko ce u okviru tog privatno javnog prostora ostati zaista prostora za setnju i sl aktivnosti. Rekao bih da ce biti optimalno na koti 77 poput sirine Kneza nekih 15ak metara plus nizi nivo.

Inace mislim da mi prostor treba da profilisemo prema nasoj meri i nasim navikama a ne da kopiramo strane gradove po svaku cenu pogotovo sto ima pregrst primera losih u tim istim gradovima Budimpesta itd na koju se cesto pozivaju ljudi u diskusiji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372588#p372588:2owttczj je napisao(la):
Igor » 21 Feb 2016 04:18 pm[/url]":2owttczj]Zuma fotka koju si postavio nije merodavna posto ce sirina biti veca na nivou 77 oko 15m po mojoj proceni i merenju dok je sada oko 5-6m. Videcemo uskoro kako ce objekti biti postavljeni u okviru parcele tj koliko ce biti uvuceni. Neki srednji nivo ispod 77 nece cesto biti plavljen ako pogledas istoriju vodostaja tj prosecne visine vodostaja.
Koliko će zgrada biti uvučena nije bitno za veličinu javnog gradskog prostora. Regulaciona linije je fiksirana u planu, i ona se ide otprilike ivicom stare obaloutvrde, tj tamo gde je crno žuta metalna ograda (preciznije, gde su pobodene crvene zastavice). Uvlačenjem zgrada se menja jedino to koliko će širok biti pojas privatnog zemljišta ispred zgrade. Sa druge strane, ukupna širina javnog zemljišta je 30 metara, 10 na nivou koji se uvek brani od vode, a 20 za kose obaloutvrde i sve donje nivoe. Tako da se pitanje svodi samo na to koliko je svaki od ova tri pojasa koristan za grad.

Donji nivoi se možda ne plave toliko često, ali pošto se ipak plave, a mi para za čišćenje nemamo, a volje i upornosti još manje, onda se od početka dizaniraju da izgledaju ovako, prazno i pusto, a meni to ne izgleda preterano upotrebljivo, a još manje privlačno. Što onda ostavlja samo najviši nivo, i to njegov javni deo, jer samo tu mođemo smestiti sve, i osvetljenje, i klupe, i česme, i fontane, i drveće, i male prodavnice, bukvalno sve MORA da stane baš tu. Dok plavni nivoi obale u Beogradu izgledaju ovako.

kej-oslobodjenja.JPG

81174863.jpg

n1198900173303775177763747-1318193408.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372559#p372559:q0uqxv7p je napisao(la):
relja » 21 Феб 2016 12:33 pm[/url]":q0uqxv7p]Most koji bi bio na trasi Zorana Đinđića bi prvo bio povezan sa Vladimira Popovića i sa Milentija Popovića.

Bulevar Zorana Đinđića se spominje samo zbog pravca zamišljene trase.
Jasno je meni i lično nemam ništa protiv mosta, samo smatram da je poslednji na listi potrebnih beogradskih mostova i da nikada ne bi smeo da bude širi od 2+2, tj. žuta+1+1+žuta.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372568#p372568:q0uqxv7p je napisao(la):
razgradjevinar » 21 Феб 2016 02:33 pm[/url]":q0uqxv7p]

da se nadovezem

SA, ukljucujuci i levu obalu save, je ogoman prazan prostor u centru milionskog grada. neozbiljno je planirati urbanizaciju celog tog prostora kalempljenjem na postojece mostove, jednostavno je neophodno obezbediti jos jedan koridor sredinom savskom amfiteatra i to je kraj svake diskusije na tu temu. sta god da se tu izgradi generisace ogromnu kolicini saobracaja i povecace potrebu za povezivanje obala, to je toliko ocigledno da je besmisleno diskutovati
Da, ali taj most ne može imati vezivnu ulogu u dolivanju i odlivanju saobraćaja sa lokacije prema širem centru i užoj periferiji jer udara na Pasterovu koja nema nikakav saobraćajni kapacitet. Most na toj poziciji bi smawio gužve na samim mostovima Gazela i Zarić, ali ne bi ni za procenat smanjo saobraćaj na Mostarskoj petlji i Savskom trgu jer sa tog msota saobraćaj mora dalje ... GDE?

Ako on svakako mora na Mostar i Savski trg, čemu onda most? Šta on onda to rasterećuje? Na NBG da, ali u starom delu grada se ne rešava ama baš ništa.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372568#p372568:q0uqxv7p je napisao(la):
razgradjevinar » 21 Феб 2016 02:33 pm[/url]":q0uqxv7p]smesno je reci da on "udara u staro gradsko tkivo".. sta onda reci za brankov ili zaricev most. most u centru grada ce naravno udariti u gradsko tkivo, ince ne bi bio most u centru grada.

Pa Brankov je greška u startu još u vremenu podizanja mosta Kralja Aleksandra, a onda i nova posleratna greška u vidu dupliranja kapaciteta. A Zarićem su Nemci sklepali privremeno, a i takav privremen ne udara u stambeni fond, nego se nastavlja na Nemanjinu.

Kad kažem "udara", to bukvalno mislim. To znači da saobraćaj sa njega nema gde prirodno da se nastavi, saobraćaj bukvalno udara u zid stambene zgrade pod 90% i mora da skreće.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372606#p372606:3drebual je napisao(la):
Igor » Sun Feb 21, 2016 7:18 pm[/url]":3drebual]Razumem ja Zuminu zabrinutost mozda i sa razlogom sobzirom da je primer savanove i onih kamioncica suprotan ideji da se ima siri pesacko biciklisticki pojas. Mislim ipak da tih problema nece biti uzvodno od Zaricevog mosta.

Širina tog pojasa je odredjena prugom i lokacijom Savanove što bliže reci,da li su mogli da je stave sa druge strane pruge,mogli su ali nisu hteli jer im se tako moglo a cilj je bio "ekskluzivitet i lokacija najbliža reci".Šta imamo dalje? Dalje do 30.6 ove godine mora da se raščisti sve ovo zeleno u planu,ljubičasto do 30.6.2017,a plavo do 31.12.2019g.


I baš zato se raščišćavaju one udžerice iza zadruge,kako bi se dobilo još više javnih prostora (šetalište, drvoredi, zelenilo, verovatno proširenje parkinga jer je postojeći premali, restoran u najavi, možda još kioska sa brzom hranom itd.)

Uz odličnu marketinšku kampanju raznoraznih dešavanja sa poznatim ličnostima,priredbama,revijama, zadovoljinih dekica i bakica,porodica sa decom,najpoznatijeg tenisera na svetu,studenata,doktora koji šetaju,opuštaju se, čitaju,voze bajs jednom rečju uzivaju postiže se maksimalna komercijalizacija prostora.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372619#p372619:3tz1z7e4 je napisao(la):
stf » 21 Feb 2016 09:00 pm[/url]":3tz1z7e4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372559#p372559:3tz1z7e4 je napisao(la):
relja » 21 Феб 2016 12:33 pm[/url]":3tz1z7e4]Most koji bi bio na trasi Zorana Đinđića bi prvo bio povezan sa Vladimira Popovića i sa Milentija Popovića.

Bulevar Zorana Đinđića se spominje samo zbog pravca zamišljene trase.
Jasno je meni i lično nemam ništa protiv mosta, samo smatram da je poslednji na listi potrebnih beogradskih mostova i da nikada ne bi smeo da bude širi od 2+2, tj. žuta+1+1+žuta.

...

Kada se na ulici koja je 2+2 desi sudar i napravi zastoj, automobili mogu da zaobilaze mesto sudara prelazeći preko trotoara ili preko suprotnog smera. Na mostu to ne može. To nije "inženjersko razmišljanje" već činjenica iz realnog života.
A taj most bi spajao sredino starog sa sredinom Novog Neograda. Mora da ima tehničke uslove da bude prohodan.

Praviti uzak most u sred Beograda, uži od postojećih - nije pametno (to je ono kada političari koriste negaciju kada nekome kažu da "ne govori istinu", umesto da upotrebe pravu reč).
 
Vrh