Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Milose znas li lokacije tih mostova? Bilo bi lepo ako bi mogao na mapi da oznacis? Hvala!
 
Na ovoj slici sa "Dezinformera" izgleda kao da će postojeći most postati pešački, a bog te pita gde će tramvaji! No, važno je da je Alabar video, ko šljivi ljude koji ovde žive :grand:

72282_most_f.jpg
 
Према овом њиховом рендеру, људи ће уживати у шетњи средином моста која ће бити озелењена, наравно са савршеним погледом на два нова друмска моста која ће бити тик уз стари Зарићев мост. Врхунац генијалности.
 
Pogledajte malo bolje i videcete da je iznad tramvaja planirana park staza. Saobracaj dole a pesaci izdignuti gore.
To je dosta dobro resenje i naravno iza njega ne stoje nase arhitekte. Voleo bih da je to pobednicko resenje, turistima bi to svakako bilo zanimljivo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372095#p372095:2foofpv1 je napisao(la):
milos.tro » 18 Feb 2016 09:13 am[/url]":2foofpv1]
Arapi su morali da uplate još 20 miliona evra (to je bio i uslov za objavljivanje Ugovora u javnosti).Stvar finansiranja "projekta" je poprilično jasna,kupci će na proleće kada zgrade budu došle do prizemlja zbog dinamike plaćanja,isplatiti vrednost celokupne investicije (cca 50-tak miliona evra). Preduzeće se "dodatno" finansira npr od zakupa lokala- pokretnih štandova na promenadi,firme koje se reklamiraju na promenadi,dešavanja i tome slično takodje plaćaju odredjenu naknadu,naplata parkinga takodje ide u kasu BW itd.Ostaje samo pitanje da li Savanova plaća zakup preduzeću BW?

Osta je samo pitanje cemu Arapin ( ne nije mi bitna nacionalnost, sve jedna rus, amer, nemac...) u celom ovom poslu???
Ovako je bilo ko mogao da investira, zar ne? I drzava i svaki iole bolji investitor koji vec gradi u srbiji, zar ne?
Ali ovde je pamet rekla zbogom, a narod pamti samo kakve sise ima koja starleta i ko je koga kresnuo.

Elem, pre oko 2 godine, vodili smo zucnu raspravu o ovom `projektu` gde smo nas nekoliko bili veliki protivnici cele ove kriminalne rabote!
Osnovni argument pristalica projekta je bio da drzava nema para, da ako bi se prodavala i urbanizovala parcela po parcela, to bi trajalo dugo godina... Da ce abar `uloziti`` 3 milijarde, a mozda i vise... :violina:

Neki bejahu odusevljeni, posebno sto je `vodja` (po obicaju) davao lazna obecanja o brzoj izgradnji i brzom zavrsetku celog projekta.
Belka i nas jos nekolicina smo rekli da od BnV nema nista. Belka je (mozda malo preterujuci) rekao da se nista nece izgraditi, ali fakat, kada se od Objavljivanja ``posla veka`` dodje do toga da se `samofinansiranjem` grade 2 stambene zgrade i jos jedne poslovno stambene u najavi, dal to mozemo poistovetiti sa onim sto je najavljivano?

Efekat je poznat. Mislim da je i cilj...
Beograd i Srbija NISU vise vlasnici preko 100 hektara naj vrednijeg i najatraktivnijeg zemljista u glavnom gradu.

P.S.
prethodne vlasti su otudjile velike kolicine poljoprivrednog zemljista i to u bescenje.
Sadasnja vlast je otudjila centar centra glavnog grada za dzabe.
Srecni vam sledeci izbori. Nadajmo se da neka sledeca vlast nece doci na ideju da nas sve zajedno sa porodicama i preostalom imovinom nekome pokloni (jer im se moze)...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372415#p372415:1dp3m4lh je napisao(la):
Homer Jay » 20 Феб 2016 12:10 pm[/url]":1dp3m4lh]Na ovoj slici sa "Dezinformera" izgleda kao da će postojeći most postati pešački, a bog te pita gde će tramvaji! No, važno je da je Alabar video, ko šljivi ljude koji ovde žive :grand:

Куда ће трамваји? Преко моста на Ади рецимо? Ја сам својевремено предлагао да се након изградње Моста на Ади траваји провуку туда а укине траса преко Зарића и да се он претвори у пешачко-бициклистички. Наравно, подразумевао сам метро друмски Јовинов мост.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372418#p372418:3ix6wwsu je napisao(la):
Max15 » Sat Feb 20, 2016 12:56 pm[/url]":3ix6wwsu]Pogledajte malo bolje i videcete da je iznad tramvaja planirana park staza. Saobracaj dole a pesaci izdignuti gore.
To je dosta dobro resenje i naravno iza njega ne stoje nase arhitekte. Voleo bih da je to pobednicko resenje, turistima bi to svakako bilo zanimljivo.

Interesantno zapažanje. Ako se razmatraju i takva rješenja onda ima nade da ispadne i nešto dobro :roll:
 
pozor;130856559 je napisao(la):
Bejah malopre u prolazu pored SA, uslikao sam nekoliko desetina fotki,
samo da ih skinem sa telefona i puštam ih ovde...
Već u samoj Karađorđevoj dosta lokala u prizemlju susednih zgrada je napušteno...
Na većini njih stoji ovo obaveštenje.
IMAG0074.jpg

Reč je o ovim zgradama...
IMAG0187.jpg


Hajmo da počnemo od Zadruge, tačnije iza nje, veliki broj radnika, krenuli su
u popločavanje prostora, i krečenje onog dela fasade na koji su se udžerice naslanjale...
IMAG0183.jpg

IMAG0184.jpg

IMAG0075.jpg

IMAG0078.jpg

IMAG0083.jpg


Kako idemo napred možemo da vidimo da
Lastina stanica polako počinje da se priprema za selidbu.
Lasta shop se prazni, pojedine klime sa zgrada se skidaju ili su
skinute, a na nekim su krenili i da skidaju stolariju...
IMAG0087.jpg

IMAG0085.jpg

IMAG0179.jpg


U nekadašnjoj Iskri je takođe na vratima postavljeno obaveštenje slične
sadržine kao i na ostalim lokalima, s tim što je ovde to poslato od strane
opštine Stari Grad...
IMAG0178.jpg


Idemo ka gradilištu stambenih kula...
Vetar je ovih dana prilično jako duvao, tako da je dobar deo
ograde sa gradilišta srušen, utom bolje jer se otvorio prostor za
slikanje :D. Žao mi je samo što nisam imao fotoaparat sa sobom i
što sam fotke slikao telefon, ali mislim da je i on odradio posao...
IMAG0134.jpg

Vodostaj polako ali sigurno raste, tako da su ovi bageri radili poslednje
pripreme pred visok vodostaj.
IMAG0115.jpg

IMAG0124.jpg

IMAG0107.jpg

IMAG0094.jpg

IMAG0098.jpg

IMAG0118.jpg
Pozor sa SSC
 
hvala na slikama. Zna li neko šta će biti na ovom mestu gde ste postavljaju ploče?
 
Ваљда ће ту бити шеталиште од дворишта Задруге до променаде.
 
koliko smo svi samo imali srece sa klimom ove godine. Niti velikih poplavnih talasa, ni snega, ni kise previse.. neverovatno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372430#p372430:21b6vty5 je napisao(la):
stf » 20 Feb 2016 02:19 pm[/url]":21b6vty5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372415#p372415:21b6vty5 je napisao(la):
Homer Jay » 20 Феб 2016 12:10 pm[/url]":21b6vty5]Na ovoj slici sa "Dezinformera" izgleda kao da će postojeći most postati pešački, a bog te pita gde će tramvaji! No, važno je da je Alabar video, ko šljivi ljude koji ovde žive :grand:

Куда ће трамваји? Преко моста на Ади рецимо? Ја сам својевремено предлагао да се након изградње Моста на Ади траваји провуку туда а укине траса преко Зарића и да се он претвори у пешачко-бициклистички. Наравно, подразумевао сам метро друмски Јовинов мост.

Tramvaji svavako treba da prelaze preko oba ova mosta.
Nama ne treba budževina Zarićevog, treba nam potpuno novi most na pravcu Bulevara Zorana Đinđića.

Ali, to je suviše ozbiljan poduhvat za napr'dnjake. Lako je raseljavati magacine i koloseke koji se ne upotrebljavaju.
 
mekbejn":1hedy2oi je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371901#p371901 je napisao(la):
Somi303 » 16 Feb 2016 09:07 pm[/url]":1hedy2oi]

Шалу на страну, мени ово бетонско масивно чудо много добро изгледа 8)
Slike su za sada slabog kvaliteta, ali meni ovo za sada ne izgleda tako lose :)
I ne znam da li je dobro ili lose sto se slazem sa Somijem :)
Meni je tuga što javnost mora da se informiše o ovako bitnom projektu provirijući preko ramena dotičnih privremenih državnih službenika i investitora.


Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Sto li poplocavaju deo iza geozavoda gde bi bilo logicno da budu zgrade u nizu?
 
Zato što su oni na nivou kisoka, ne na nivou logičnih zgrada u nizu.
 
Ako je privremeno, onda nema potrebe za tako dobrim poplocavanjem i dizajn osvetljenjem. To je cisto bacanje para.
 
U tv u portu u cg odrade prarking u fulu radi jednu sezonu pa razlupaju krenu sa zgradom ploce se i tako mogu ukloniti kao i bandere itd
 
Meni je jedan od ljudi koji su izgledali kao da nadgledaju radove, u prolazu rekao da još nisu izabrali šta će tu biti. Kao mogućnost razmatraju ili neki plato sa zelenilom ili još jedan restoran. Pošto su već počeli sa popločavanjem, nije mi jasno kako je moguće da još ne znaju, ali vam prenosim ono što mi je rečeno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372491#p372491:96anx77j je napisao(la):
relja » 20 Feb 2016 08:37 pm[/url]":96anx77j]
Tramvaji svavako treba da prelaze preko oba ova mosta.
Nama ne treba budževina Zarićevog, treba nam potpuno novi most na pravcu Bulevara Zorana Đinđića.

Ali, to je suviše ozbiljan poduhvat za napr'dnjake. Lako je raseljavati magacine i koloseke koji se ne upotrebljavaju.
Naravno. Od svih gluposti koje ovde planiraju, postoje tri koje su daleko najteže, sa katastrofalnim posledicama po Beograd, a nedostajući most je jedna od te tri.

Neverovatno kako nije jasno da je Beograd već sada ogroman grad koji reka Sava kao nožem deli na dva jednaka dela. Imati samo DVA ozbiljna mosta u najvažnijem, središnjem delu TAKVOG grada je potpuno ludilo. Pa, jednom će desiti da se jedan od njih mora zatvoriti, makar zbog popravke, da ne spominjem nekog ludog teroristu sa bombom, u svetu koji postaje sve gori i gori. To je samo pitanje vremena. Time automatski odlazi čak 50% saobraćajnih kapaciteta centralne zone grada i trenutno nastupa kompletan kolaps (da ne spominjem prekid toplovoda, vode, gasa, telekomunikacija i svih drugih vitalnih magistralnih instalacija koje ti mostovi nose). Znate li koliko traje OZBILJNA popravka recimo ležišta mosta ili njegovih nosećih delova? Ili koliko će se Beograd i njegov saobraćaj još povećati u sledećih 30 godina? Mi ne treba da krpimo nacistički most na drvenim šipovima koji su njihovi vojni inženjeri u sred rata napravili onako usput. Treba nam NOV, VELIKI, savremeno dizajnirani most preko Save, tako da ih imamo bar tri. To je apsolutni minimum za buduće potrebe. A pogotovo ako, ili bolje reći kad, budu napravili tunel ispod Terazijskog grebena, ka Dunavu i Pančevačkom mostu. Redundantnost i novi kapaciteti. Koliki je koeficjent inteligencije potreban da bi se shvatilo nešto ovako elementarno? A on može da dođe SAMO u Savskom Amfiteatru, a IPAK se ovi upravo spremaju da ga kao košnicu popune zgradama, čisto da bi i jadni Arapi mogli nešto zaraditi.

Drugi veliki problem je postavljanje ovako visoke koncentracije objekata u samo središte terena oblika amfiteatra, u njegovu fokusnu tačku. Jer, upravo bi ONA trebala da bude relativno manje zauzeta, otvorena ka okolini i fleksibilna, da bi se napravlo elitna i prostrana slobodna površina za skupljanje ljudi iz svih ostalih radijalnih pravaca jednog amfiteatra (poput buduće Terazijske terase, ali i mnogih manjih ulica okoline SA). Ovo bi po značaju trebalo biti jedno od središta gradskog života, mesto prepuno ljudi, sa najvažnijim zgradama, zelenilom, prostranim širokim prolazima i velikim trgovima. I još je pored reke, u vizuelno otvorenoj, spoljnoj tački središta rečne krivine. Nema boljeg mesta. A šta oni rade? Oni OVDE biraju pustinjski, Dubai stil urbanizma, gde je 100% prizemnog nivoa ZATVORENO, da bi se Srbi-kao-Novi-Beduini sakrili od vazduha, od pogleda, od Sunca i reke, praveći desetine hektara najrazličitijih verzija zatvorenih tržnih centara. Pogled je oduzet masi i dat nekolicini privilegovanih u visinama, a na nivou zemlje, za raju, maltene svaki blok je POTPUNO prekriven zatvorom u obliku neke verzije nekog komercijalnog "Centra" bez suvišnih prozora, koji im uzima pare na 1001 način. Jer šta će napolju? Što napolju ima manje mesta, to će ovcama manje padati na pamet da budu izvan neke privatne zgrade. Ovaj, za jedno ovako posebno vredno mesto izrazito destruktivni i apsurdni urbanistički koncept, vremenom će napraviti ogroman broj najrazličitijih problema, od saobraćajnih, infrastrukturnih, finansijskih (na duže staze), problema lošeg imidža, ekoloških, preko vizura, kompletnog zaklanjanja ili vizuelnog degradiranja arhitekture starog dela grada, pa na kraju i do promene ono malo dobrih tradicija i navika koje bi očajnički trebalo čuvati da bi nam ostalo bar nešto od našeg identiteta (pozitivan odnos prema otvorenom prostoru, prema reci, vrednost grupnih doživljaja gde su u fokusu ljudi, a ne konzumerizam i objekti).

I treći veliki problem je takođe toliko bolno očigledan, da se pitam da li je neko od stručnjaka sa naše strane bio drogiran ili ucenjen, kad je prihvatio da se preseče jedina moguća pešačka veza između istoka i zapada grada. Desna obala Save je sva u brdima. Iako ona ne izgledaju velika kad se gleda iz vazduha, ako po tim brdima treba pešačiti par puta dnevno, svaki dan vašeg života, ona postaju efektivno neprolazna za 90% populacije. Stari Grad, Kalemegdan i Dunavski deo grada se mogu povezati sa Topčiderom, Košutnjakom, Banovim Brdom, Adom Ciganlijom, Hipodomom, Topčiderskom rekom i Makiškim poljem SAMO DUŽ OBALE SAVE. Nigde drugde niti ima dovoljno mesta, niti postoji ravan teren neophodan za pešačko-rekreatvno-ekološku vezu. Ovakva javna površina, kao jedina neprekidna pešačka zona ove dužine i u ovom pravcu, ima čak i neke apsolutno neophodne socijalno integrativne funkcije. Ukratko, to je JEDINI prolaz kojim se istočni i zapadni deo grada može spojiti u jedinstvenu i skladnu funkcionalnu celinu. I šta su ovi manijaci uradili? Za sve ovo su ostavili SAMO 10 METARA javne površine uz reku, pa su onda i to izdali privatnicima na sledećih 100 godina!!! To je krivično delo. Za nešto ovako očigledno ne postoji druga kvalifikacija, sasvim nezavisno od svih ostalih problema i grešaka.

Molim vas da mi bilo ko ko se sa ovim ne slaže, uzimajući u obzir oblik okolnog terena, jasno objasni zašto jedna dovoljno široka žuta linija na sledećoj slici nije potencijalno samo srce ovog grada, jedna od njegovih najvećih dragocenosti, i kuda je to JOŠ moguće pešački integrisati ove delove našeg grada u jednu nedeljivu celinu?

Beograd3DObalskaStazaAn.gif
 
Плављење
Планска решења за све предстојеће радове на заштити од поплава су:
- да се коте круна насипа димензионишу према меродавним нивоима који се везују за ниво на ушћу реке Саве у Дунав од 76,00 mnm који одговара водостају на водомерној станици "Земун" вероватноће 1% (сложена вероватноћа, која узима у обзир коинциденцију великих вода реке Саве и Дунава);
- да надвишење насипа у односу на меродавни ниво за реку Саву износи 1,3 m; и
- да усвојена заштитна денивелација круне насипа у односу на меродавну велику воду (1,3 m за реку Саву) поред основне функције - заштите насипа од таласа од ветра - има смисао и сигурносне резерве у погледу компензације негативних утицаја од хидротехничких радова у сливу реке Саве и Дунава, који доводе до повећавања нивоа великих вода. Наиме, прорачуном меродавног нивоа није обухваћен утицај евентуалног искључења инундације реке Дрине у Мачви и Семберији, нити је обухваћен ризик од погрешног управљања постојећим објектима, који би могао да утиче на повећање великих вода (бране на реци Дрини, ретензије на реци Сави у Републици Хрватској). Такође, нису узети у обзир утицаји могућих ледених појава и ефекти таложења наноса у Ђердапској акумулацији. Имајући у виду те неизвесности и појаву високих водостаја на подручју Просторног плана, (тзв. хиљадугодишња велика вода на ушћу реке Саве у Дунав износи 76,60 mnm), за све обалоутврде и кејове на планском подручју коту круне треба планирати до коте 77,00 mnv.

Zuma na kojoj koti je uradjena sadasnja promenada posto je ona povisena u odnosu na deo prema Brankovom mostu?

IMAG0094.jpg
 
Vrh