Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Zar nije to bolje nego da placaju pacenike da lajkuju i komentarisu po forumima u korist stranke?
 
U cemu je problem sto "Ne davimo Beograd" ima facebook reklamu. Inace ponekada je potrebno platiti reklamu samo da bi link dopreo do svih clanova facebook grupe ili u opciji i njihovih prijatelja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368531#p368531:1sbtyq71 je napisao(la):
Max15 » 24 Jan 2016 07:40 pm[/url]":1sbtyq71]Ladno ovi pacenici iz ,,Ne davimo Beograd'' placaju reklamu na facebook i tako skupljaju lajkove. :laugh:

Oni se i onako ne pitaju ni za sta tako da ni to im nece nicemu pomoci.
 
Da li administrator FCB stranice (npr ne davimo beograd,savanova,beograd na vodi npr.) može da ukloni komentar koji mu "ne odgovara"?
 
Pitam zato što bi administratorima stranica npr Savanova,Ne davimo Beograd itd bilo u interesu da se uklone "negativni komentari". Ili to ipak zavisi od FCB administratora tipa uklanjanje uvredljivih,neprimerenih sadržaja,psovki a ostali komentari bez obzira bilo pozitivni ili negativni ostaju na stranici?
 
Administratori FCB stranica imaju kompletnu slobodu u odlučivanju šta će na stranici opstati od komentara.
 
Ovo bi npr bili komentari za Savanovu:
5 stars -74
4 stars- 9
3 stars -1
2 stars
1 star -199
Ne znam koji im je rezon da ostavljaju negativne komentare ili je u pitanju marketing "bitno je da se samo priča" bez obzira na sadržaj.
 
Što, smeta kad se cenzuriše a smeta i kad se ne cenzuriše? :D

Inače, lupanje negativnih komentara na FCB stranici Savanove je letos bilo organizovano od određenih protivnika po pravom stanačkom - botovskom principu. ne znam samo, da li su dobili sendviče :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368607#p368607:1z3pkbso je napisao(la):
spatiotecte » 24 Jan 2016 11:09 pm[/url]":1z3pkbso]Mozda udruzenje "Ne davimo Beograd" isto deli sendvice svojim aktivistima.

Pre ce biti da su to strani placenici koji namerno hoce da stopiraju sve sta valja u Srbiji. Na primer neke od okolnih zemalja ih finansiraju samo da bi pokusali da sprece ovakav fantastican projekat. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368622#p368622:2zy7d3xn je napisao(la):
vradovic » Pon Jan 25, 2016 12:09 am[/url]":2zy7d3xn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368607#p368607:2zy7d3xn je napisao(la):
spatiotecte » 24 Jan 2016 11:09 pm[/url]":2zy7d3xn]Mozda udruzenje "Ne davimo Beograd" isto deli sendvice svojim aktivistima.

Pre ce biti da su to strani placenici koji namerno hoce da stopiraju sve sta valja u Srbiji.


Ma masoni.

Tebe su za vikend izgleda cak i ubedili da se Prokop stvarno zavrsava posle 44 godine
 
Да ли на овој мапи Калемегдана примећујете један топоним везан за БнВ :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366463#p366463:15hj7agr je napisao(la):
Пантограф » 12 Јан 2016 02:48 pm[/url]":15hj7agr]Нажалост, то је тачно, али је баш зато неопходно радити што више на рушењу лажног мита - јер, он се заснива на најобичнијој лажи да је икада постојао некакав план да се железница измести са тог места.

Да ли се тај мит заснива на лажи?

Директор је фотографисао издање Београдске ревије из осамдесетих која се општирно, преко неколико страна, комплетно бави изградњом новог железничког чвора. Обрати пажњу на "легенду".

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368550#p368550:15hj7agr je napisao(la):
direktor » Sun Jan 24, 2016 9:31 pm[/url]":15hj7agr]

20160124_200319.jpg
 
Pitam se da li su se u tom članku bavili izgradnjom BNV-a,osim nešto tipa silasku grada na reke i vekovnoj težnji ka tome?

U planu je da BNV ima 31.000 stanovnika (stanari+zaposleni) -podaci iz nacrta plana,pa turisti, posetioci komercijalnih,zabavnih sadržaja,prolaznici itd. ovde se radi o desetinama i desetinama hiljada ljudi koji bi tu svakodnevno cirkulisali.
Pogledajte prilog 1
distribucija hotela i hostela u Beogradu(centar grada)

http://www.belgradelive.net/smestaj.php

Da li sve ovo treba da zanemarimo?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368651#p368651:2a9bxazq je napisao(la):
stf » Mon Jan 25, 2016 8:34 am[/url]":2a9bxazq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366463#p366463:2a9bxazq je napisao(la):
Пантограф » 12 Јан 2016 02:48 pm[/url]":2a9bxazq]Нажалост, то је тачно, али је баш зато неопходно радити што више на рушењу лажног мита - јер, он се заснива на најобичнијој лажи да је икада постојао некакав план да се железница измести са тог места.

Да ли се тај мит заснива на лажи?

Директор је фотографисао издање Београдске ревије из осамдесетих која се општирно, преко неколико страна, комплетно бави изградњом новог железничког чвора. Обрати пажњу на "легенду".

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368550#p368550:2a9bxazq je napisao(la):
direktor » Sun Jan 24, 2016 9:31 pm[/url]":2a9bxazq]

20160124_200319.jpg

Odlican foto dokument. Zato sam ga i "lajkovao" na temi o Prokopu gdje ga je Direktor i okacio. Ova slika fino pokazuje svu izopacenost ranijih planova. Ogromnu infrastrukturu koju treba srusiti i jos vecu koju treba u zamjenu izgraditi a sve to zarad "oslobadjanja prostora".

No, vise nije bitno ko se toga i kada prvi sjetio, jer je misao, koja zeli sacuvati ovo malo teskom mukom izgradjene infrastrukture i spasiti je od potpunog unistenja, svedena na saku pojedinaca.

Zato i nisam da se sporimo oko toga "ko i kad se sjetio" da ovako unakazi Beograd, vec da probamo biti kreativni i konstruktivni nudeci bolja rjesenja nego sto ih nudi gornja slika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368651#p368651:3jtd2o1i je napisao(la):
stf » 25 Jan 2016 08:34 am[/url]":3jtd2o1i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366463#p366463:3jtd2o1i je napisao(la):
Пантограф » 12 Јан 2016 02:48 pm[/url]":3jtd2o1i]Нажалост, то је тачно, али је баш зато неопходно радити што више на рушењу лажног мита - јер, он се заснива на најобичнијој лажи да је икада постојао некакав план да се железница измести са тог места.

Да ли се тај мит заснива на лажи?

Директор је фотографисао издање Београдске ревије из осамдесетих која се општирно, преко неколико страна, комплетно бави изградњом новог железничког чвора. Обрати пажњу на "легенду".

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368550#p368550:3jtd2o1i je napisao(la):
direktor » Sun Jan 24, 2016 9:31 pm[/url]":3jtd2o1i]

20160124_200319.jpg


Као и сваки савремени мит, заснива се на дуготрајном и истрајном понављању неистина и полуистина. Од појаве масовне штампе, средином 19. века, новинарска ограниченост постаје значајним фактором настанка полузнања. Тако је и у овом случају: пруга поред Хиподрома је, као коридор регионалне железнице, била уцртана у план београдског метроа, важећи у време настанка мапе коју си окачио, међутим, редакција ју је "порушила".

Уз то, има и још нешто, а то је тај наш комплекс да скинемо окове, да сиђемо на реке, тј. да створимо у свом, јадном свету, савршени град. А то онда знатно утиче на подсвест, посредно и на настанак митова.
 
^^ najzalosnije na ovoj slici gore je promena simbola grada.
Nekada su na mapama ikonicama obelezavani Sajam, 25. maj i Muzej savremene, a danas Savanova i TC Usce
 
Истина. И у таквом друштву су централни објекти БнВ - кула без јавне намене и шопинг центар.
 
Drustvo se menja, ranije se na televiziji prikazivali kulturni programi sada zauzimaju medijski prostor razne starlete i seljacine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368651#p368651:3t6e0mw9 je napisao(la):
stf » 25 Jan 2016, 08:34[/url]":3t6e0mw9]

Да ли се тај мит заснива на лажи?

Директор је фотографисао издање Београдске ревије из осамдесетих која се општирно, преко неколико страна, комплетно бави изградњом новог железничког чвора. Обрати пажњу на "легенду".

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368550#p368550:3t6e0mw9 je napisao(la):
direktor » Sun Jan 24, 2016 9:31 pm[/url]":3t6e0mw9]

20160124_200319.jpg
Ova fotografija predstvalja novi Beogradski zeleznicki cvor, i kao takva je tacna. Ono sto na mapi nema i cime se ona ne bavi je plan gradskog i prigradskog saobracaja u Beogradu, koji obuhvata metro i regionalni metro - tj gradsku zeleznicu. Ta gradska zeleznica prolazi pored hipodroma, koristi postojeci stari zel cvor, spaja se sa dunav stanicom i dalje ide prema pancevu, ako i velikom selu itd. Takodje, kao sto je poznato, predvidjena je podzemna trasa te zeleznice na nbg, kao i prelazak reke i ukrstanje u SA. Posto to nije realno izvodjivo u ovom veku, onda mislim da je racionalno da se stari zel most i postojeca pruga na Nbg koristi u te svrhe. Da ne bi dilazilo do ovakve zamene teza, to je bitno ponavljati u nedogled, tj sve dok se ne donese odluka i udje u planska dokumenta da ostanu 2 koloseka u SA u bilo kom obliku (nadzeno ili podzemno)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368759#p368759:2xs3u735 je napisao(la):
milanche » 25 Jan 2016 08:30 pm[/url]":2xs3u735]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368651#p368651:2xs3u735 je napisao(la):
stf » 25 Jan 2016, 08:34[/url]":2xs3u735]

Да ли се тај мит заснива на лажи?

Директор је фотографисао издање Београдске ревије из осамдесетих која се општирно, преко неколико страна, комплетно бави изградњом новог железничког чвора. Обрати пажњу на "легенду".

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368550#p368550:2xs3u735 je napisao(la):
direktor » Sun Jan 24, 2016 9:31 pm[/url]":2xs3u735]

20160124_200319.jpg
Ova fotografija predstvalja novi Beogradski zeleznicki cvor, i kao takva je tacna. Ono sto na mapi nema i cime se ona ne bavi je plan gradskog i prigradskog saobracaja u Beogradu, koji obuhvata metro i regionalni metro - tj gradsku zeleznicu. Ta gradska zeleznica prolazi pored hipodroma, koristi postojeci stari zel cvor, spaja se sa dunav stanicom i dalje ide prema pancevu, ako i velikom selu itd. Takodje, kao sto je poznato, predvidjena je podzemna trasa te zeleznice na nbg, kao i prelazak reke i ukrstanje u SA. Posto to nije realno izvodjivo u ovom veku, onda mislim da je racionalno da se stari zel most i postojeca pruga na Nbg koristi u te svrhe. Da ne bi dilazilo do ovakve zamene teza, to je bitno ponavljati u nedogled, tj sve dok se ne donese odluka i udje u planska dokumenta da ostanu 2 koloseka u SA u bilo kom obliku (nadzeno ili podzemno)

^^^Tako je. Deo čvora obeleženog u žuto je ustvari prenamena istog u deo RM koji je na ovoj mapi obeležen zelenom bojom:

32bgd1977big.gif


U pitanju su trase RM1 i RM3 južno od stare Glavne Železničke Stanice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368759#p368759:2h6s57y3 je napisao(la):
milanche » Mon Jan 25, 2016 8:30 pm[/url]":2h6s57y3] Da ne bi dilazilo do ovakve zamene teza, to je bitno ponavljati u nedogled, tj sve dok se ne donese odluka i udje u planska dokumenta da ostanu 2 koloseka u SA u bilo kom obliku (nadzeno ili podzemno)

Slažem se.
Ali bih dodao...dva kolosjeka minimalno a poželjno 4. Jer razlika u suštini, u zauzimanju prostora pa i u cijeni rekonstrukcije i izgradnje nije velika jer se radi samo o 1 km pruge kroz prostor BNV, a sa druge stane mogućnosti na 4 kolosjeka su daleko veće.

@Express,
nesto ti nije u redu sa slikom iako mislim da znam sta si htio pokazati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368838#p368838:3tz742pv je napisao(la):
RioBL » 26 Јан 2016 08:36 am[/url]":3tz742pv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368759#p368759:3tz742pv je napisao(la):
milanche » Mon Jan 25, 2016 8:30 pm[/url]":3tz742pv] Da ne bi dilazilo do ovakve zamene teza, to je bitno ponavljati u nedogled, tj sve dok se ne donese odluka i udje u planska dokumenta da ostanu 2 koloseka u SA u bilo kom obliku (nadzeno ili podzemno)

Slažem se.
Ali bih dodao...dva kolosjeka minimalno a poželjno 4. Jer razlika u suštini, u zauzimanju prostora pa i u cijeni rekonstrukcije i izgradnje nije velika jer se radi samo o 1 km pruge kroz prostor BNV, a sa druge stane mogućnosti na 4 kolosjeka su daleko veće.

И опет долазимо до суштине пропасти те идеје. Подршке грађана. Нема је. И неће је бити док год се мудрије не приступи рушењу митова.

Железница нам је пакао којим се возе заљубљеници и они који морају. Рецимо, најприближнији приступ идеји је био Делијин рендер за Удружење љубитеља железнице који је урађен као визуелизација ЛРТ пруге за Обреновац. Међутим ... ни то није баш омиљено код грађана због две ствари:

1. трамваји су омражени као преспори, прљави, непоуздани
2. КАФ трамвај као лртолико возило сем лепоте нема предности јер је и спорији од осталих трамвајских конзерви.

Дакле, моја је идеја да се приступи сасвим новом идејом, до сада не виђеном у БГ а која ће се свидети са једне стране просечном полуписменом гласачу а са друге стране арапском инвеститору. Говорим о надземном метроу на фенси стубовима. Нешто што има у Дубајиу рецимо, нешто на шта се просечан гласач "ложи".
 
Vrh