milos.tro
Professional
- Učlanjen(a)
- 24.12.2013.
- Poruke
- 11.210
- Pohvaljen
- 21.860
Karlo sve pohvale na tekstu u vezi Bukurešta,izdvojio sam jednu rečenicu koja sve govori,
"With political will, the human, managerial, and financial resources are there for implementing such a complex project in Romania."
a to je POLITIČKA VOLJA za rekonstrukciju postojećih železničkih stanica,a te volje u našem slučaju nažalost nikad nije ni bilo. Permanentno imamo medijsku priču da je STANICA GLAVNA takoreći najveće zlo u ovom gradu,da je u stanju raspadanja,da se koloseci raspadaju,da imamo gomilu napuštenih vagona,zardjalih šina,da je najveći rizik za ovaj grad prolazak štetnih i opasnih materija kroz centar grada,da smo na ivici kataklizme i da treba svaki dan da se molimo Bogu što smo uopšte živi zbog opasnosti kojima smo izloženi. Stalno se pominje transport tereta,opasnih materija,samo se niko ne seti da pomene PUTNIKE,šta ćemo sa transferom putnika?
Pa vrlo lako, izgradićemo o trošku Grada (verovatno arapskim kreditom) prvu liniju metroa kroz SA,potrošiti 600,700 miliona evra ili čak više,a investitor će dobiti najkvalitetniji prevoz u SA bez ijedne uložene pare,jer tako lepo piše u ugovoru,a za koloseke ga baš nešto zab....,jer svaki kvadrat oslobodjenih šina znači kvadrati i kvadrati stambeno-poslovnog-komercijalnog prostora=profit.
"With political will, the human, managerial, and financial resources are there for implementing such a complex project in Romania."
a to je POLITIČKA VOLJA za rekonstrukciju postojećih železničkih stanica,a te volje u našem slučaju nažalost nikad nije ni bilo. Permanentno imamo medijsku priču da je STANICA GLAVNA takoreći najveće zlo u ovom gradu,da je u stanju raspadanja,da se koloseci raspadaju,da imamo gomilu napuštenih vagona,zardjalih šina,da je najveći rizik za ovaj grad prolazak štetnih i opasnih materija kroz centar grada,da smo na ivici kataklizme i da treba svaki dan da se molimo Bogu što smo uopšte živi zbog opasnosti kojima smo izloženi. Stalno se pominje transport tereta,opasnih materija,samo se niko ne seti da pomene PUTNIKE,šta ćemo sa transferom putnika?
Pa vrlo lako, izgradićemo o trošku Grada (verovatno arapskim kreditom) prvu liniju metroa kroz SA,potrošiti 600,700 miliona evra ili čak više,a investitor će dobiti najkvalitetniji prevoz u SA bez ijedne uložene pare,jer tako lepo piše u ugovoru,a za koloseke ga baš nešto zab....,jer svaki kvadrat oslobodjenih šina znači kvadrati i kvadrati stambeno-poslovnog-komercijalnog prostora=profit.