Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

У овој земљи већ деценијама влада политичарска криминална каста и како се оснивају нове интересне групације или партије и долазе на власт, та се каста само проширује и проширује и више није важно ко је од њих тачно на власти, а ко не, њихове војске су заједно пренапућиле наш јавни сектор који нас уништава, да се ево већ годинама задужујемо да их подмиримо, а они нас воде из пропасти у пропаст.. Хоћеш Брзе пруге Србије или Унутрашњи магистрални полупрстен, ЛРТ, или Београд на води, све могуће фантазије су ту, надомак остварења и после сваког, остају пусти снови, њима рачуни у пореским рајевима богатији, а ми све више у калу..
Већину наших институција треба распустити и формирати испочетка на здравим основама путем јавног конкурса.
 
razgradjevinar":2f65patx je napisao(la):
nije fer da neko promeni tekst agencijske vesti i postuje ga na ovaj forum i pri tome bolduje izmenjeni deo kao da je citat iz biblije.
Ok ako ti nije tesko postavi link tog spornog posta imam utisk ili da ga nisam primetio a trazio sam ga ili da nije naveden izvor i sl.
 
TranspoWarrior":3kpr765f je napisao(la):
21010e3275af301592c95a79d248c771.jpg

"Now, I am become Death, the destroyer of worlds."
 
21010e3275af301592c95a79d248c771.jpg

- "Вако ћемо и целу Србију"

21010e3275af301592c95a79d248c771.jpg

- "Ко бре мали?! Највиши сам у крају"!

21010e3275af301592c95a79d248c771.jpg

- "Славимо Београд, Србија да се спреми"!

21010e3275af301592c95a79d248c771.jpg

- "Кад сам био мал...кхм кхм, кад сам био млад слушао сам панк јер та музика је рушила све око себе. Многи су мислили да сам тада био огорчен и деструктиван а погледајте докле само догур'о.

21010e3275af301592c95a79d248c771.jpg

- "Променада ће бити ево оволико широка"!

21010e3275af301592c95a79d248c771.jpg

- "Јел видите овај град иза мене"?
Не.
- "Управо тако" ;)
 
milanche":2erm8zfu je napisao(la):
Rio, ovaj clanak je toliko relevantan i obiluje cinjenicama da se sutra to odmah moze uraditi. (sarkazam)

A eto, kao sto si dobro primjetio da u prostornom planu ne mora biti tehnickih detalja jos manje ih mora biti u novinskom clanku.

milanche":2erm8zfu je napisao(la):
Ovaj covek istupa kao pojedinac, a ne u ime neke institucije, osim cto se hvali clanstvom u strukovnom udruzenju gde su svi gradjevinski inzenjeri.

mozda jeste a mozda i nije.
ako bi se neko htio zainteresovati (a sumnjam) mozda bi otkrio da ima "dima". A gdje ima dima ima i vatre. ako nekog zanima ima jos jedan noviji clanak iz razgovora sa Ljubivojem Kosticem.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:469568-Moraju-da-se-poloze-racuni-za-Most-na-Adi

Zasto ja stavljam jos jedan link iz razgovora sa "ovim covekom"?
Iz dva razloga:

1. zato sto se stalno provlaci teza kako niko "iz struke" ne govori o prosirenju mosta, sto jednostavno nije tacno.
2. zato sto je "covek koji se hvali clanstvom u strukovnom udruzenju" njen podpredsjednik i covjek sa velikim iskustvom upravo u mostogradnji. Ucestvovao je u projektovanju blizu 300 mostova u Srbiji i inostranstvu (izvor: bigrafija autora knjige "mostovi pricaju" https://www.kupindo.com/Beletristika/10233548_ljubivoje-kostic-mostovi-pricaju)

milanche":2erm8zfu je napisao(la):
Pritom, taj clanak je iz perioda velike (politicke) borbe oko toga da li graditi most na Adi i gde, pa ga treba posmatrati i u tom kontekstu.

To ne sporim.
Ali od posmatranja stvari kroz politicku prizmu nije imun ni beobuild forum. Koliko na koga utice politika individualna je stvar. I ja to ne mogu znati osim za sebe. A kao sto vecina vas zna ja nisam iz Srbije i potpuno mi je svejedno ko je gradonaclenik Beograda ili Predsjednik Srbije. Mene zanima sta i kako se gradi sa tehnicke strane a ne politicke.

Osim toga, ja sam intervenisao samo oko nekoliko tehnickih detalja za koje mislim da nisu tacni. Ne sporim da se moraju znati tehnicke mogucnosti mosta pa cak ni to da se treba graditi novi most ako se njegova gradnja pokaze neophodnom. Takodje imam i primjedbe na saobracajna rjesenja u regulacionom planu i uopste oko projekta BNV ali to jednostavno ne mogu iznositi od neprestanog politiziranja na ovoj temi i potenciranja jedne montazne kafane kao da je najvece zlo u Beogradu.

Onda kad se povede diskusija o ozbiljnim temama ja cu se prikljuciti, naravno ako budem imao sta da kazem, primjetim ili dodam.

P.S.
evo iznad ovog posta je 7 istih slika gradonacelnika sa komentarima. Gdje ja ili bilo ko moze tu naci prostora da prica o ozbiljnim stvarima?
 
21010e3275af301592c95a79d248c771.jpg


Polako ljudi, biće stanova za sve.

Upravo su me zvali iz Eagle Hills-a da me pitaju da li sam i dalje zainteresovan za stan (prijavio sam se iz zezanja) i da li sam dobio prvi newsletter.
 
Astrodule mogao bi da postaviš newsletter :) (tipa kvadratura,strukture stanova,cena,materijali od kojih će se graditi itd.)
Ovako izgleda kako je raščišćeno:
0tdmwxl.jpg

NPI sa SSC
 
Зар су већ порушили све у тој зони ограниченој црвеном? :o
 
Mislim da još uvek normalno radi samo kargo terminal.
 
Pobijanje ovog šipa nije ispred SavaNove.
O čemu se ovde radi?
 
Још само хелиодром за СаваНову да направе..
 
Testiraju temelje Starog savskog mosta
V. N. | 13. avgust 2015. 15:18 | Komentara: 1

Saobraćajnica sagražena 1942. godine trebalo bi, po projektu, da dobije još četiri dodatne kolovozne trake

POSLEDNjIH dana svi koji su prolazili pored Starog savskog mosta mogli su da vide brojne radnike koje vrše ispitivanja temelja ove građevine.

Gradonačelnik je potvrdio da je projektom planirano da most dobije po još dve saobraćajne trake na svakoj strani. Prema ranijim idejama, novi delovi bi se nalazili na zasebnim konstrukcijama koje bi bile pripojene mostu.

Ipak, nije mali broj stručnjaka koji su skeptični po ovom pitanju jer smatraju da se most koji je sagrađen 1942. godine, a na kojem su šine stavljene 1984. nalazi u prilično lošem stanju.

Radimo i na projektu novog tunela koji treba da izađe na Bulevar despota Stefana – najavio je Siniša Mali


http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... skog-mosta
 
Iz usvojenog plana: poprečni presek mosta, na sredini Save, posle proširenja.

PresekSSmosta42.jpg


Ukupna trenutna širina: 10,40 m
Sa svake strane se dodaje još po: 11 m

Ukupna širina bi onda bila 11+0,5+10,40+0,5+11 = 33,40 m
sa uračunata 2 x 0,5 m razmaka između 3 konstrukcije.
 
Zuma, recimo da ova testiranja pokazu da most nije pogodan za prosirenje koje su onda opcije?
Poceo si ranije nesto o tome ali sam te ja prekinuo.
 
Testiraju temelje Starog savskog mosta
V. N. | 13. avgust 2015. 15:18 | Komentara: 1

Saobraćajnica sagražena 1942. godine trebalo bi, po projektu, da dobije još četiri dodatne kolovozne trake

POSLEDNjIH dana svi koji su prolazili pored Starog savskog mosta mogli su da vide brojne radnike koje vrše ispitivanja temelja ove građevine.

Gradonačelnik je potvrdio da je projektom planirano da most dobije po još dve saobraćajne trake na svakoj strani. Prema ranijim idejama, novi delovi bi se nalazili na zasebnim konstrukcijama koje bi bile pripojene mostu.

Ipak, nije mali broj stručnjaka koji su skeptični po ovom pitanju jer smatraju da se most koji je sagrađen 1942. godine, a na kojem su šine stavljene 1984. nalazi u prilično lošem stanju.

Radimo i na projektu novog tunela koji treba da izađe na Bulevar despota Stefana – najavio je Siniša Mali


http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... skog-mosta



A kada sam ja, pre koliko već, pisao i ponavljao da nema svrhe graditi novo naselje u SA bez jednog novog mosta za sav taj saobraćaj, spominjali su mi "automobilski koncept", "mali broj novih automobila"...

Evo, koliko je prošlo, i naši "stručnjaci" koji izgleda kao da kroz "Beograd na vodi" uče kroz svoju prvu praksu, su konačno došli do više nego očiglednog problema - prelazak preko reke Save i kako ga napraviti.

I pošto nemaju kršten i smislen plan, i pošto ne žele da prave most tamo gde je prirodno da ide - da se vezuje na Bulevar Zorana Đinđića i da gazi preko sadašnjeg Deltinog parkinga na NBG, oni bi da budže improvizovan most koji udara u prazno, a to prazno se nalazi između dva postojeća pravca: bulevara Mihajla Pupina i Zorana Đinđića.
Pa bravo majstori!

A glavni razlog - ono što je takođe više nego očigledno - most po sred Savskog amfiteatra zahteva i prostor za pristupne saobraćajnice u istom tom Savskom amfiteatru, a to onda više nema nikakve veze sa ovim skicama, maketama i crtežima na salvetama koje se prodaju kao nekakvi "planovi" a i menjaju se kao postavljeni rokovi....

Ko zna, možda će u nekoj sledećoj iteraciji i stići do bolne realnosti: ideja im je đubre, i neki zaista ozbiljni i stručni ljudi su još pre više decenija napravili ozbiljne i smislene planove za SA, samo što su ti planovi gurnuti u fioke.
 
Dodje mi da dodjem u Beograd i projektujem jedan novi Beograd na Vodi kakav dolikuje ovom gradu.
 
relja":1gells60 je napisao(la):
i pošto ne žele da prave most tamo gde je prirodno da ide - da se vezuje na Bulevar Zorana Đinđića i da gazi preko sadašnjeg Deltinog parkinga na NBG, oni bi da budže improvizovan most koji udara u prazno, a to prazno se nalazi između dva postojeća pravca: bulevara Mihajla Pupina i Zorana Đinđića.
Pa bravo majstori!
.
prirodno je da most bude u produžetku ulice bulevar mihaila pupina,
 
Kopka me nešto danima a to je ova informacija
"Paralelno je u toku i potpuna rekonstrukcija Hercegovačke ulice i Savske promenade u dužini od 250 metara. Obe obnove finansirali su arapski investitori, u vrednosti oko pet miliona evra"
.

Šta u ovom projektu košta 5 milona evra?
11225435_493719407472236_3042907390076778520_n.jpg


Nemojte odmah sa komentarima to je lopovska družina, kriminalci i slično ta rasprava ne vodi nigde a možemo o tome uz pivo.

Može neko iz struke da kaže da li realno ono što je na renderu može da košta toliko mnogo? Moj je doživljaj da je cifra ozbiljno prenaduvana jer se u hercegovačkoj rade ivičnjaci od betona, koliko vidim popločavanje je behaton itd.
 
MilisaV":u9rc8pxo je napisao(la):
relja":u9rc8pxo je napisao(la):
i pošto ne žele da prave most tamo gde je prirodno da ide - da se vezuje na Bulevar Zorana Đinđića i da gazi preko sadašnjeg Deltinog parkinga na NBG, oni bi da budže improvizovan most koji udara u prazno, a to prazno se nalazi između dva postojeća pravca: bulevara Mihajla Pupina i Zorana Đinđića.
Pa bravo majstori!
.
prirodno je da most bude u produžetku ulice bulevar mihaila pupina,

Ko si ti i šta si uradio sa MilisaV-om? :D

Pa bulevar Mihajla Pupina je napravljen u produžetku Brankovog mosta (doduše tada su se zvali Bulevar Lenjina i Most bratstva i jedinstva)...
 
Vrh