Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

@neshaoct Poenta je da je gradonacelnik rekao da od ponedeljka pocinje prodaja a sad ipak ne pocinje nego eto ispituje se trziste. A sto se tice politicke ostrascenosti ja sam samo tebe ovde primetio kako od pocetka pricas o ovom projektu kao o necemu realnom i ostvarivom pa cak i dobrom za grad, tako da ako iko ovde ima neki politicki interes to si ti.

http://www.tanjug.rs/novosti/168916/od- ... a-vodi.htm

"Od ponedeljka će svaki građanin koji je zainteresovan moći preko sajta Beograda na vodi da dobije sve informacije o prodaji stanova, u novinama ćemo takođe od sledeće nedelje objaviti sve detalje"
 
neshaoct":2szzypx2 je napisao(la):
Pomešao si.
Ovo je 500X. On nema veze sa fabrikom u Kragujevcu. On se pravi u Italiji...

OK, pomešao sam fabrike i tipove, ali ne i suštinu.
Fabrika i proizvodnja postoje, ovo je samo jedan od modela/proizvoda te fabrike u nizu. Za primer koji si sam potegao je nebitno da li je fabrika u Srbiji ili Italiji.

I zato ovo što si napisao na kraju
neshaoct":2szzypx2 je napisao(la):
...
Ne kontam da li je moguće da ćeš pokušavati da osporavaš uobičajenu proceduru, za koju i sam znaš da je uobičajena, ali eto ovde ćeš zbog političke ostrašćenosti čak i to da osporavaš i navodiš kao nekakav problem...

nema veze sa vezom, kakva politička ostrašćenost. Ovde i jeste problem elementarne logike - reklamiraju se stanovi, a ni jedan jedini ugovor, počev od zemljišta, kamoli o izgradnji ne postoji, jer ne postoji ni projekat. Postoji samo usmeni dogovor nekih ljudi.
... za razliku od jednog od mnogih tipova automobila koje je FIAT konstruisao i proizvodio.
 
Prvo neozbiljno je da gradonacelnik juce prica ,Kako prodaja u Beogradu na vodi pocinje u ponedeljak.Danas prica da to nije prodaja vec procedura.
 
Neozbiljno je da verujete u sve šta gradonačelnik priča za medije.
Neozbiljno je da verujete da niko ne može da se izlupeta, kaže nepotpunu informaciju, ili ga novinari ne prenesu od reči do reči nego skrate info. Izjavljivao je on i da se zglobni autobusi nisu pokazali u Beogradu kada je raspisivan onaj tender za nabavku 30 (ili beše 50) solo autobusa, iako se zglobni autobusi uspešno voze po Beogradu decenijama, pa? Lupeta isto.

Radi se klasično prikupljanje ponude o zainteresovanosti i to je sve, Normlana procedura.
Sad možete do sutra da guslate o tome šta je rekao gradonačelnik, da li ga je novinar iz Kana preneko kako treba ili skratio, da se bavite formom i zarezima...ili možete da se bavite suštinom šta se to radi od danas.
 
Slobodan Milošević ‏@sloba_milosevic 3m3 minutes ago
WELCOME TO MAGLOVIL
Ako biste kupili nešto što ne postoji i nema cenu - javite se!
(pa ćemo videti koliko bi to koštalo, kada bi postojalo)
 
arsa.arsa":zeg7vw1n je napisao(la):
http://www.belgradewaterfront.com/en/1229/Register-your-interest.shtml

Prijavih se za stan, pa cemo da vidimo kako ce da me obaveste....


Niko ne može da ti kaže "e, nemoj to da radiš".

Sa druge strane, svaka od prijava, makar i neozbiljna, će služiti samo propagandnoj mašineriji za opravdanje ovog ludila:

"samo prvog dana prijavljivanja je iskazano veliko interesovanje za stanove u Beogradu na vodi"
"do sada se prijavilo 50.000 potencijalnih kupaca...", "što pokazuje da smo bili u pravu"

Pa se vi zezajte.
 
A zašto gradonačelnik uopšte radi kao agent za prodaju nekretnina?
 
Cuj ti to, neozbiljno je citirati gradonacelnika, mi smo deca kad mu verujemo. Pa ko je onda ovlasceno lice da prica o BnV? I ti ne vidis nista lose u tome sto gradonacelnik prodavac nesto izjavi i sutra porekne?

Tzv. verzija 2.0, botovi specijalizovani za forume.
 
relja":1xb437am je napisao(la):
Fabrika i proizvodnja postoje, ovo je samo jedan od modela/proizvoda te fabrike u nizu. Za primer koji si sam potegao je nebitno da li je fabrika u Srbiji ili Italiji.

Ne.
U vreme kada se počelo sa prikupljanjem ponuda o zainteresovanosti širom svih tržišta NIJE postojala proizvodnja tog automobila, već najava proizvodnje. Cena mu nije formirana u Srbiji ni dan danas, kao i na većini EU tržišta...samo okviri od-do. Postoje cene za ''opening edition'', ali to je mali kontigent i opet služi samo iz marketinkih razloga da privuče pažnju.
Ne može još uvek da se proba, ne može da se provoza jer nema još uvek test primeraka za vožnju. Ima samo press automobila koje su vozali automobilski novinari po Evropi...

===========================

Ne želim da se petljam dalje u ovo oko prikupljanja ponuda o zainteresovanosti. U pitanju je uobičajena procedura koju mogu ismevati samo oni koji veze nemaju o svetu oko sebe.
Onome ko hoće da vidi, dovoljno je.
Onome ko neće možeš do sutra pisati - džabe je.
 
Kada ćemo videti ugovor :dil: :dil: , odnosno koje su poslednje informacije kada bi to trebalo da se dogodi i ko je to izjavio?
 
E, to oko Ugovora je suštinsko, važno...i mnogo bolje za temu o tome da se piše (i kasnije analizira kada bude objavljen), nego ovo podizanje prašine oko najnormalnije tržišne procedure sa prikupljanjem ponuda.
Koliko se sećam, najavljivali su ga oni bar 5 puta do sada, te odmah posle izbora, te odmah kad se formira Vlada...a, nema ga ni posle skoro godinu dana Vlade. Sigurno je da neće biti potpisan (objavljen) pre nego bude usvojen lex specialis.
A, posle toga...ostaje nam da čekamo.
 
Jeste spratnost je visa u odnosu na priobalni deo pa se opet spusta uz savsku.
 
Ne, Neco, potegao si pogrešan primer za poređenje. Firma FIAT postoji u ovom ili onom obliku preko 100 godina, i FIAT, kao i druge firme koje iza sebe imaju desetine modela, milione prodatih proizvoda i dokazane obrte milijardi dolara - i za njih je krajnje normalno da se reklamiraju i prikupljanjem ponuda, pa i za auto za koji još nije počeo da se masovno proizvodi.
Zato što je to fabrika koja zaista pravi automobile, pravi nešto - oni ne prikupljaju ponude za stanove iza kojih ne postoji ni ugovor o zemljištu, ni ugovor o izgradnji, ni o vlasništvu ne postoji ni projekat, za koji na silu treba da se donsese zakon o proglašenju javnog interesa... treba to da zovemo interes Vučića, Malog, Vesića i SNS-a, a ne "javni interes".
 
ftj":1dr07ypl je napisao(la):
A sto se tice politicke ostrascenosti ja sam samo tebe ovde primetio kako od pocetka pricas o ovom projektu kao o necemu realnom i ostvarivom pa cak i dobrom za grad, tako da ako iko ovde ima neki politicki interes to si ti.

Provalio si me.
Zato sam se i registrovao na forum pre bilo kakve priče o BnV.
Zato sam i najviše postova, do skoro, imao u temo o mostu na Adi u kojima sam pisao o opravdanosti mosta, navodio da smatram da mu je pozicija ok, navodio pozitivni uticaj koji je ostvario na saobraćaj u gradu...jer ja imam SNS politički interes. Joooooj... :bash: :bash: :bash:
 
Bulevarac":3vzbubx6 je napisao(la):
Kada ćemo videti ugovor :dil: :dil: , odnosno koje su poslednje informacije kada bi to trebalo da se dogodi i ko je to izjavio?

Za nekoliko nedelja po poslednjim informacijama (Mali),sutra u upitniku gostuje Premijer tema:BNV
BDW kakav god da se potpiše ugovor i analizira uvek postoje "tačke ugovora" koje nisu dostupne javnosti.
 
relja":1fmfel42 je napisao(la):
Ne, Neco, potegao si pogrešan primer za poređenje. Firma FIAT postoji u ovom ili onom obliku preko 100 godina, i FIAT, kao i druge firme koje iza sebe imaju desetine modela, milione prodatih proizvoda i dokazane obrte milijardi dolara - i za njih je krajnje normalno da se reklamiraju i prikupljanjem ponuda, pa i za auto za koji još nije počeo da se masovno proizvodi.

Pričaš o stvarima o kojima ne znaš dovoljno.
Plus, kažeš da je Fiat poznat kao proizvođač automobila (tačno), i da je zato normalno da unapred prikuplja ponude za ono što još ne pravi, što još ne može da se proba, za šta još nema detaljne cene...dok valjda Mohamed Alabbar (koji nam je predstavljen u pogledu projekta BnV), ustvari izgleda nigde do sada nije napravio ništa...ono, neki je anonimus totalni, pa ga dovukli ovde u Beograd da nam glumata... :bash: :bash:
Kod:
http://www.youtube.com/watch?v=iZ1xIp56aL8
 
Neso jos mi nisi odgovorio da li si po vokaciji pravnik pa eto strucno obrazlazes leks specjalis
Belka javi se falis nam .
 
Белка је прошле године рекао да ће се јавити када буду изградили први објекат!
 
Iza tog modela Fijata ako se ne varam stoji Fijat, a iza projekta BNV za sada izgleda jedino stoji neka zajednička kompanija
(Kompanija je kod naše Agencije za privredne registre – možete proveriti – registrovana u avgustu prošle godine, sa osnivačkim ulogom od sto dinara. Dobro ste pročitali: 100 RSD)
.
 
Ne, neco, ja dobro znam o čemu pričam, nego je tebi logika van vinkla.

Pogrešan ti je primer. U stvari, ni jedan primer ne bi odgovarao.
Ovde ne postoji ni jedan dokument na koji mi možemo da se oslonimo. Ovde se raščišćava i ruši sve u SA (nemam ništa protiv, samo da se ne bacaju pare), bez ikakve garancije da će se bilo šta graditi, a oni već "prikupljaju ponude", a samo mogu da pone maketu i neke umetničke impresije koje se menjaju svake nedelje. Meni dogovor na uvo između premijera, u ime naše zemlje, i tzv. "njegovog prijatelja" ne znači ništa, a ne znači ni sudu.
 
Pritom niko nije ni pokušao da izračuna koliko to očišćeno "parče" Beograda vredi, jer verovatno poseduje neku vrednost. Nije u pitanju 500m2, da se tek tako provuče a ne vidi.
 
Vredi ravno oniko koliko košta izmeštanje železničkog saobraćaja i prateće infrastrukture, plus cena raseljavanja i raščišćavanja terena.
Sve preko toga je veština prodaje.
 
Не знам јел негде пренето.

Ал Абар гради нову престоницу Египта.
 
Сјајно. Сад, треба побројати све крш земље које су у новије време градиле нове престонице. На памет ми падају Пакистан, Нигерија, Мјанмар, Екваторијална Гвинеја. А сад генералски Египат. И ми ћемо од сипања милијарди у ружне стамбене зграде поред реке да имамо таман толико користи колико и поменути од својих новонасељених ледина. То, са оваквом памећу на власти, реално и јесте наша лига. Лига без брига.
 
Vrh