I dalje nepotrebno vezujete zgradu stare železničke stanice sa železničkim šinama. Ta zgrada ima istorijsku vrednost, ona uopšte nije dobro prilagođena da i dalje funkcioniše kao objekat javnog saobraćaja. Metro nam je neophodan, a zbog cene duboko sumnjam da će se ikakvi tuneli kopati ispod Save. Zbog toga će ionako biti neophodno da se negde, ali iznad zemlje, provuku i šine za metro, i napravi velika (zbog broja ljudi i ukupnog prometa) nadzemna stanica za njega. Zašto onda uz šine za metro ne bi išle i železničke šine? Onda nova metro stanica može biti kombinovana, i za prigradsku železnicu i sa metro. Tako se zemljište SA troši za samo jednu šinsku trasu, što će ionako biti neophodno, a objedinjeni stanični objekat (tramvaj, metro, voz) je i jeftiniji i funkcionalniji (lakše je presedanje, modernija arhitektura i oprema), a može biti i na boljoj lokaciji, a ne u sred abortiranog kružnog toka.
Ako izgleda da bi ovakva nova stanična zgrada bila skupa, setite se da će ovde na kraju biti 2.000.000 kvadrata, 50.000 do 100.000 ljudi, činjenice da će ovde biti najveći tržni centar na Balkanu, vrlo aktivni poslovni sajam sa proširenom teritorijom i objektima, kula od 200 metara, mnoštvo poslovnih objekata sa svojim radnicima i mušterijama, a sigurno i veliki zabavni centar. Zbog privlačnosti prostora i mnoštva usluga, promet ljudi koji su tu samo privremeno će biti prilično veliki, dakle imaćemo znatnu komponentu koju treba dodati na potrebe onih koji ovde samo stanuju, a koeficjent izgrađenosti i stambena površina su takvi da bi i samo to već bilo dovoljno. To znači da je ovde neophodan VEOMA ozbiljan transportni centar javnog saobraćaja, pa ne verujem da bi se na duge staze improvizacijama uštedelo bilo šta. Zgradu železničke stanice i obližnju rekonstruisanu poštu treba odvojiti za kulturne i administrativne potrebe grada, pa nema nikakvog razloga da ova prva i dalje ima neke veze sa transportom, tim pre što ne pruža ni minimalne uslove za to.