Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Uz pomoć street view(koliko je dostupno), šta se nalazi na delu ispod Starog mosta ka Gazeli
1.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg
 
Ако ишта буде од овог рекламног баснословног провизоријума у стварности, штета ће бити ако нису мислили како да оставе непрекинуто широко шеталиште с бициклистичком стазом поред Саве.
Затим, да ли су мислили на Луку за путничке бродове, садашња је већ превише мала/кратка и неудобна за постојећи промет?

Пре свега, огромна је штета и веома је кратковидо уклонити све колосеке који воде до садашње Железничке станице.

Ја бих оставио бар два: онај од Дунав станице око Београдске тврђаве, и један који би уз мали наставак, ишао до Аде Циганлије.

Тако би Београд добио или надземну полукружну линију метроа/градског воза око Старог Града и Калемегдана, на већ изграђеној траси (наравно - с допунама, решеним укрштањима итд.), или прилику да има сјајан туристички и забавни воз на истој или краћој траси с ресторанима, кафићима, галеријама, изложбеним простором, туристичким-инфо-вагоном, вагоном за радионице, прославе, продају сувенира ...

Паметан град и цивилизована, свесна заједница одговорних грађана не би никако и никада уништила такво, вредно постојеће наслеђе које може да се уклопи у нову градњу и оствари везу с постојећим и прошлим на користан и занимљив начин.
 
E moj Sale, koliko je samo do sada koloseka trajno uklonjeno! Čudo jedno da se Šarganska osmica zadržala... A prelepa je!
Pruga kroz bg je nemereno isplativija i strateški bitnija.

Dalje, ako će već da uklone sve koloseke, onda su tobogani kod mosta na adi suvišni?
 
Sigurno će ostaviti par koloseka zbog metroa (na tom terenu -nadzemna varijanta). U planu je da budu 1-2 stanice zavisno od dinamike izgradnje BnV-a koje bi se spojile sa prvom linijom metroa koja bi se gradila (nadamo se i izgradila za 10-tak godina).
 
Samo banem povremeno na temu, čisto da vidim možda fotkice početka rušenja objekata toliko dugo najavljivanih, kada ono još uvek ništa.

@ Milose pohvale sa moje strane za slike sa street view-a... Evo još par njih...

A kandidata za rušenje ima na pretek...

2.png


Napravio čovek kuću sa odličnim pogledom na Savu...

1.png


Mesto za okrepiti se, za bicikliste...

454.png


capture.png


Negde sam pročitao i čuo da je razlog što svih ovih decenija nije sklonjeno ovo groblje brodova veoma visoka
cena raščišćavanja.

Uglavnom višedecenijski nemar.

dsdsds.png


Još malo olupina brodova i mobilni wc, valjda za bicikliste, mada se iskreno
nikada nisam usudio da uđem u njega.

ghfgfh.png


Naravno i gomila preduzeća, šljunkara itd.

Tu su još i brojne mini marine, za koje čisto sumnjam da imaju bilo kakvu dozvolu od grada.

Ako raščiste sve ovo, skidam kapu.
 
Кад се већ не дешава ништа ево теме за размишљање.

HYNY-hudson-park-and-boulevard.jpg


hudson_park_2008_site_big.jpg


Њујорк, престоница аутомобилске државе, коефицијент изграђености нешто типа 100 (однос површине парцеле и укупне квадратуре објекта) али ту је "гејм чејнџер" - Метро.

Зато сам велики противник па и мрзитељ наводног Београда и 99% сам сигуран да од тога нема ништа.

План оноликих размера са оноликом количином нових квадрата и коеф. изграђености у ком централна тема за дискусију, презентацију, разраду, формирање финансијске конструкције... није јавни превоз и метро није план него демонстрација имебцилности.
 
Њујорк јесте престоница аутомобилске државе али је и метропола која је најдаље отишла у имплементацији "еколошког" урбанизма. Дакле, нису у питању никакви концепти већ директа имплементација кроз институције. Они су међу пар градова у свету коју у свом урбанистичком плану имају уврштено примера ради, урбано баштованство уз план развоја и ширења уз субвенције локалне самоуправе, затим израду "зелених" кровова а имају и мапирано подземље и урбанистички план изградње и урбанизације подземља града.
 
Ма супер је то али

Delija":327kqie0 je napisao(la):
Зато сам велики противник па и мрзитељ наводног Београда и 99% сам сигуран да од тога нема ништа.

План оноликих размера са оноликом количином нових квадрата и коеф. изграђености у ком централна тема за дискусију, презентацију, разраду, формирање финансијске конструкције... није јавни превоз и метро није план него демонстрација имбецилности.
 
Da mi ponudimo Arapima da nam finansiraju metro liniju kroz Savski amfiteatar uz davanje besplatnog zemljista sa druge strane Save?
Pa da beograd na vodi bude izgradjen sa obe strane i jos da ima i metro.
 
Ја сам давно написао да је то поред продаје засебних парцела на јавном надметању једина два друштвено, законски и економски прихватљива модела развоја СА.
 
Pitanje bi samo bilo da li bi Arapi prihvatili da uloze milijardu-dve vise za metro + jos 3 milijarde za izgradnju druge obale SA. vec ulazimo u cifre raspona 8 do 10 milijardi evra i 4 000 000 novih kvadrata za 300 000 ljudi u ovom slucaju.

Moracemo ili da preselimo Novi Sad u Beograd, ili da uvozimo crnce, ili da zabranimo prodaju kondoma da ostvarimo to.
 
Не могу да вјерујем, да озбиљним људима, овакве идеје могу пасти на памет па и у највећој зајебанцији!?
 
Kad nam je sudbina geografskog centra toliko neizvesna kao sad malo sale nije na odmet Rasho. :p

A vidis i sam da neki slave Beograd u najvecoj zaje*******anciji pa nikom nista. :)
 
Ако је зајебација, опроштено ти је.
 
То би било за град Београд далеко далеко пословно боља комбинација од до сада предложене.

Дакле, Арапи добијају земљиште "за џ" без плаћања конверзије у замену за изградњу две линије метроа. По мени за сам град и грађане боља пословна опција од поделе изграђених квадрата где је могућност за муљање неизмерна. А опција са метроом не изискује ни оснивање заједничког предузећа.
 
slažem se, tako bismo bar dobili te konkretne linije metroa, ovako ulažemo u startu pare koje nemamo za infrastrukturu, a dobijamo mačku u džaku.

Ako već možemo da biramo, ja bih pre uzeo prokop + most Vinča + jedna linija metroa :D
 
Delija":d62krnta je napisao(la):
Ја сам давно написао да је то поред продаје засебних парцела на јавном надметању једина два друштвено, законски и економски прихватљива модела развоја СА.

Znaci grad treba da isparcelise SA i rasproda placeve. U tom slucaju dozvoljena spratnost bi bil 6 spratova i dobili bi smo jedno naselje slicno Stepi. Novac od prodaje bi bio ulozen u infrastrukturu SA i ono malo sto bi ostalo grad bi spico na plate raznim direktorima i njihovim putovanjima.

Ili je mozda bolje da se drzava ukljuci u razvoj SA i dovede mocnog investitora sa neverovatnim referencama koji ce sam da ulozi novac u gradnju modernog naselja dostojnog 21. veka. Na nama je jedino da ulozimo i ocistimo zemljiste. Sto znaci da dobar deo od prodaje ide nama i ne samo to nego drzava ima i udeo u vlsnistvu svog poslovnog prostora, hotela, trznog centra i zaradjivace svakog meseca novac od rentiranja, zarade hotela i sl. sto je na duzem periodu svakako vise nego da se proda sam plac.
 
A možda je najbolje da država, kada već tvrdi da je našla ozbiljnog investitora za Savski amfiteatar, kao formalni suinvestotr (davalac zemljišta) počne da vodi računa o javnom interesu - konkretno npr. o onome na šta se Delija osvrnuo - javnom prevozu. Ne vidim zašto se odmah "reži" na jednu ipak utemeljenu kritiku predloženog masterplana.

No, biće prilike u septembru da se žalbe i formalno ulože :dil:

U septembru prostorni plan za "Beograd na vodi"

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali najavio da će od 1. avgusta krenuti aktivniji radovi na rešavanju pravno-imovinskih problema na prostoru koji će obuhvatiti "Beograd na vodi", a u septembru bi trebalo da bude predstavljen prostorni plan.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
sinisa72029072014.jpg


Mali je, na prijemu za predstavnike 12 srpskih firmi koje su učestvovale u rekonstrukciji zgrade Beogradske zadruge, rekao da će danas i sutra biti održani sastanci sa predstavnicima arapskih investitora, kompanije "Igl hils" oko urbanizma i planskih dokumenata.

"Očekujem da ćemo u septembru izaći sa prostornim planom koji će biti dat na javni uvid za komentare. Urbanizam i priprema planskih dokumenata idu svojim tokom", rekao je Mali.

On je precizirao i da će se od 1. avgusta aktivnije raditi na uklanjanju nelegalnih objekata u Savskom amfiteatru, navodeći da su do danas uklonjena četiri nelegalna objekta i da nadležne službe rade svoj posao u toj oblasti.

"Od 1. avgusta krenućemo sa uklanjanjem naredna tri objekta i polako radimo sve neophodne stvari da bi se stvorili preduslovi da se projekat Beograd na vodi realizuje i da se krene u izgradnju na proleće sledeće godine", rekao je Mali.

Gradonačelnik je naveo da je do danas uklonjeno 13 kilometara pruge sa prostora Savskog amfiteatra, dok je, govoreći o renoviranoj zgradi Beogradske zadruge, rekao da ju je od otvaranje, pre oko mesec dana, posetilo više od 20.000 građana, koji su želeli da vide ne samo renovirano zdanje u Karađorđevoj ulici, nego i kako izgleda projekat "Beograd na vodi".

Gradonačelnik je ponovio i da je jedan od prioriteta kako gradske, tako i republičke vlasti projekat "Beograd na vodi".
On se na prijemu zahvalio predstavnicima kompanija koje su učestvovale u rekonstrukciji Beogradske zadruge i koji su, kako je rekao svojim trudom i radom uspeli da posao završe u rekordnom roku i na kvalitetan način.

"Time smo pokazali da imamo građevinsku industriju koja je sposobna da uradi posao brzo i kvalitetno i na taj način ispuni zahteve, u ovom slučaju investitora iz UAE" rekao je Mali.

On smatra i da je gradska uprava pokazala da može brzo i efikasno da radi i izdaje potrebne dozvole što je najbolji i jedini način na koji može da se ide dalje.

"Mi ćemo se i u narednom periodu truditi da zadržimo isti nivo efikasnosti, a to je da u što kraćem periodu zajedno sa izvođačima na zahtev investitora budemo efikasni, dajemo potrebne dozvole i saglasnosti kako bi se projekti završavali u najkraćem mogućem roku i bili kvalitetni" podvukao je Mali.

Gradonačelnik se zahvalio i predstavnicima gradskih preduzeća i republičkih organa na dosadašnjem angažovanjuu u vezi sa projektom "Beograd na vodi".

Firme koje su učestvovale u rekonstrukciji Beogradske zadruge su: Minel Schreder, LDC Euroluks, AS Comerce-Stan, Exing, Gras Garden, Millenium team, Koto, Vladex, Šiping, Viacom VS i AGS.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9t_EyV-mPfs[/youtube]

Izvor: Studio B
 
nombre":3hdcppsy je napisao(la):
Delija":3hdcppsy je napisao(la):
Ја сам давно написао да је то поред продаје засебних парцела на јавном надметању једина два друштвено, законски и економски прихватљива модела развоја СА.

Znaci grad treba da isparcelise SA i rasproda placeve. U tom slucaju dozvoljena spratnost bi bil 6 spratova i dobili bi smo jedno naselje slicno Stepi. Novac od prodaje bi bio ulozen u infrastrukturu SA i ono malo sto bi ostalo grad bi spico na plate raznim direktorima i njihovim putovanjima.

Ili je mozda bolje da se drzava ukljuci u razvoj SA i dovede mocnog investitora sa neverovatnim referencama koji ce sam da ulozi novac u gradnju modernog naselja dostojnog 21. veka. Na nama je jedino da ulozimo i ocistimo zemljiste. Sto znaci da dobar deo od prodaje ide nama i ne samo to nego drzava ima i udeo u vlsnistvu svog poslovnog prostora, hotela, trznog centra i zaradjivace svakog meseca novac od rentiranja, zarade hotela i sl. sto je na duzem periodu svakako vise nego da se proda sam plac.
Или си СНС бот или не знаш апсолутно ништа везано за еву тему, како у домену струке и планских аката тако у домену тржишне економије, основних принципа нормалног друштва итд, па нам сервираш овде некакву демагогију која је у потпуности бесмислена.

Дакле, не пада ми на памет да се упуштам у даљу расправу нити да ти објашњавам зашто ниси у праву. Овај пост који си избацио је једноставно превише за мене.
 
Delija":3cq3p6a5 je napisao(la):
Ја сам давно написао да је то поред продаје засебних парцела на јавном надметању једина два друштвено, законски и економски прихватљива модела развоја СА.
кхм
01.jpg

http://zyalt.livejournal.com/1122725.html
:gobb:
 
Homer Jay":3n5wyx0h je napisao(la):
....

.....
Gradonačelnik je naveo da je do danas uklonjeno 13 kilometara pruge sa prostora Savskog amfiteatra, ....
....

13 km pruge deluje puno.
O kojoj količini se tu radi:
Proverio sam na Google Earth.
Koloseci se protežu paralelno sa Savskm ulicom, u dužini od 1200m (zaokruženo).
Kada se krene od Savske ulice prema Savi, koloseci više nisu paralelni sa Savskom ulicom, već skreću pod nekim uglom - uglavnom, dužina im je više od tih 1200m.
Kada se zumira na Google Earth (slike od feb 2012), u Savskom amfiteatru se može izbrojati preko 20 koloseka koji su potpuno zarasli u travu.
Tako da, prostom matematikom potvrđujemo ono što je i ovako očigledno - uklonjeni su koloseci koje Železnice ne koriste veoma dugo.

A koloseci koje Železnice koriste?
 
Рекао је десет година да се све заврши (ако икада почне). Очекујем нови рок у октобру.
 
Vrh