Београд је био геогрфски на рекама, али су обале река биле у катастрофалном стању. Живим у Београду и сећам се како је цео тај крај изгледао (шљункаре, магацини, ђубриште...) Ајде да оставимо по страни политичке симпатије и несимпатије и уобичајена препуцавања. Просто не могу да замислим да неко искрено мисли да је раније било боље. Као што не могу да замислим да неко заиста мисли да Стари савски мост не треба дирати и правити нови. Много ту има острашћености и већ већ унапред ископаних ровова где су се људи већ унапред определили у складу са неким својим политичким афинитетима, често веома ирационалним.Beograd je uvek bio na rekama. Ne ponavljajte nešto što su vas naučili misleći da jednom ponovljenu laž po principu "619 Đikasovih miliona" možete da ubacite svima u glavu.
Jedini način da se Beograd otvori ka svojim rekama je da se napravi krajnje na silu ugurano naselje, bez ikakvih javnih i gradu potrebnih sadržaja.Uopste se ne slazem. Gasenje glavne zeleznicke stanice je bio veoma pametan potez. Beograd se konacno otvorio ka svojim rekama.
Možemo samo da izmenimo fasade nekim zgradama...Niko ne kaže da je pre bilo bolje, ali je moglo lakše nešto normalno da se napravi. Sad smo upropastili grad za sva vremena.
U razgovoru sa poreznicama u opštini savski venac sam čuo da je Bg na vodi sada prva zona, ali da će ga u narednom periodu prezonirati u ekstra zonu "kada bude gotov" ali ne znaju ni one kada će to biti, pretpostavljaju da će raditi prezoniranje tek kada kula bude useljena jer nema logike da to bude prva zona.Zar nije bilo vec price o uvodjenju extra zone negde? Ja sam mislio da je to vec uveliko u planu.
Pretvaranje hale 2 i 3 u Muzej zeleznice (ako imamo toliko eksponata da se napune) bi bilo dobro resenje, mnogo lepse od novih sifonjera za stanovanje. Sto se povratka zeleznice tice, nadam se da nece usvojiti predlog.Moj predlog ocuvanja Sajma kao i varijanta pretvaranja hale 2 i 3 u zeleznicke objekte sa povratkom zeleznice su zvanicno zavedeni kao predlozi na pomenuti plan trenutno na uvidu u formalno pravnoj formi.
Да али када је већ објављен план за већи део простора који помињу, и за који има смисла тренутно борити се, они потурају нешто десето што су сами цртали како би се људи побунили против тога а не онога шта се заправо ради. Надлежне институције уз подршку СНС-а и БНВ-а објаве план којим се руше све хале осим прве али оставља зеленило између зграда тако да око Чукаричког рукавца нема ништа
и они објаве ово да нам покажу страшан план, шта нам раде:
Pogledajte prilog 208921
Ова страшна опција којом плаше људе, са зградама око Чукаричког рукавца, кулом на мостарској петљи и свим очуваним халама сајма.
Што дуже загледаш све је смешније
Сада ће људи да се побуне против овога и онда ће званичан план који предвиђа рушење хала испасти као спасоносно решење којим смо избегли нешто што никад није ни било у оптицају.
A zašto baš Savski most? Zašto ne Gazela ili Brankov? Zašto ne Pančevački?Као што не могу да замислим да неко заиста мисли да Стари савски мост не треба дирати и правити нови
Побогу, Савски мост има само по једну траку по којој иду и трамваји и аутомобили. Са обе стране моста се зида или ће се зидари и наравно да је потребна већа проходност. Бранков мост има 2+1 траку по смеру. Немој да се љутиш, заиста ништа лично, али стварно не разумем твој коментар.A zašto baš Savski most? Zašto ne Gazela ili Brankov? Zašto ne Pančevački?
U čemu je tačno ta mračna i destruktivna sila Savskog mosta?
-Ако већ кажеш да није пребукиран, зашто би онда Београд клизио у катастрофу...Savski most ne treba dirati sve dok se ne napravi novi, jer Beograd na duže vreme (1+ god) bez jednog od četiri centralna mosta klizi u saobraćajnu katastrofu.
Pritom, zaista ne vidim da je sada nešto prebukiran, pa su mu baš neophodne dodatne trake? Da ne pričamo da je jedna od dve tramvajske veze starog i Novog Beograda i da mu je alternativa da tramvaji idu preko Mosta na Adi, što je neprihvatljivo ogromnom broju putnika.
Hoćemo li da rušimo i Gazelu samo zato što nema šine?
Znamo svi zašto se ruši, iz istog razloga kao i stara BAS, a to nema veze sa interesima građana.
Znamo svi zašto se ruši, iz istog razloga kao i stara BAS, a to nema veze sa interesima građana.
-Ако већ кажеш да није пребукиран, зашто би онда Београд клизио у катастрофу...
-Мост је предвиђен као део пројекта заједно са тунелом и "приближавањем" Новог Београда и Карабурме...
-Преко пута БНВ ће сигурно нићи још једно ново насеље и број кола ће се само повећавати.
Што се тиче овог последњег дела искрено не бих да реплицирам, само би поново вртели исту причу где ће свако остати при свом.
Наравно, свако има право на своје мишљење.
-Ако већ кажеш да није пребукиран, зашто би онда Београд клизио у катастрофу...
-Мост је предвиђен као део пројекта заједно са тунелом и "приближавањем" Новог Београда и Карабурме...
-Преко пута БНВ ће сигурно нићи још једно ново насеље и број кола ће се само повећавати.
Што се тиче овог последњег дела искрено не бих да реплицирам, само би поново вртели исту причу где ће свако остати при свом.
Наравно, свако има право на своје мишљење.