Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Možda je Mišku bio prevelik lokal u Residences-u pa su se odlučili za Galeriju, ali moguće i da je neki drugi razlog u pitanju.

Odmah da se ispravim, ovaj lokal u Residencesu je trebala da iznajmi druga firma koja je u to vreme bila distributer Maserati vozila za Srbiju, nakon gubitka licence te firme Delta Auto 2022. godine postaje zvanični distributer i otvaraju prodavnicu u Galeriji. Ali da se otvorilo u nekom obliku otvorilo se.

@ProžetVrlinom baš sam se i ja toga setio :D
 
Poslednja izmena:
Ne osporavam da se desilo u nekom obliku, ističem činjenicu da BW pretenduje da trči pred rudu sa stvarima koje nisu sigurne - od najave radnji koje se nikad ne dese (Naomi Kembel dolazi da otvori Guči) do toga da najave čitave zgrade koje se ne dese (W Residences). Nije mi cilj da mračim, samo ističem izvor skepse. Dakle, kao što rekoh: kad se desi, važi, dobiće pripadajuće pohvale shodno učinku. Do tad, nemam više reakcije na najave i priče.
 
Ne osporavam da se desilo u nekom obliku, ističem činjenicu da BW pretenduje da trči pred rudu sa stvarima koje nisu sigurne - od najave radnji koje se nikad ne dese (Naomi Kembel dolazi da otvori Guči) do toga da najave čitave zgrade koje se ne dese (W Residences). Nije mi cilj da mračim, samo ističem izvor skepse. Dakle, kao što rekoh: kad se desi, važi, dobiće pripadajuće pohvale shodno učinku. Do tad, nemam više reakcije na najave i priče.
Isto kao i Elon Musk, Donal Trump pa i nas Predsednik. Mnogi projekti u Dubaiju a i po svetu rade isto. Prodaju pricu.
Istina je to sto ti pricas ne osporavam samo hocu da kazem da je to globalni trend kreiraj hype, nadas se najboljem pa ako uspe uspe. Evo ja sam prvi kupio Teslu jer je Elon godinama najavljivao da ce moci sama da ode od istocne obale do zapadne obale bez vozaca i to je trebalo da se desi pre 3 godine. Sad mi deluje kao da nece to moci ni za jos 5.

Kreiras overhype ulazu ljudi na 'pricu' i to je to. Tako se radi i to je jedino sto prolazi, ne kazem da sam srecan zbog toga sto se tako radi ali kad svi u svetu tako rade onda jednostavno treba da se drzimo toga jer ocigledno je to nacin da se navuku investitori u sto vecem broju.

Inace to zovu jos i "dumb money" :)
 
Čuo sam da neki radnici u obezbedjenju u lidlu žive u beogradu na vodi. Imaju obavezu da rade xx godina a firma im plaća stan tamo. Znači eto obistinilo se, kasirke će uskoro da žive u BNV :)
 
Bice opera, pozoriste, pesacki most, Beograd na vodi ce se reklamirati na CNN-u i najpoznatijim medijima, stotine miliona evra samo u promociju, Beograd ce postati svetski poznat i BNV ce biti najluksuznije mesto za zivot u Evropi.

Kula u potpunosti gotova do marta 2017. godine.

Ceo projekat BNV ce najkasnije do pocetka 2019. godine biti gotovo. Sve.



Sve je slagao.


Gde su opera i pozoriste na prostoru SA, kakav Sajam sad? Sto ne ides veceras u pozoriste i operu koji su zavrseni najkasnije pocetkom 2019.godine?

Postavio si rendere kao dokaz 🤣
Мислим да је погрешан приступ био тада да ли ће он то изградити у БНВ, требало се борити да се то не изгради.

Иста је ствар са ЕКСПО. Сада се бодо дебата да ли је реална цена милијарда, пет милијарди, петнаест милијарди… а нико није рекао да је цео тај пројекат експо суманут, и да би за Београд било најбоље да се ни не деси… исто је и са националним стадионом…
 
Prekoputa Galerije
da1909b1e98355de067b0fc81775f36c.jpg
a203be5cd6d8bd2758526b282394fdd5.jpg


Sent from my SM-S906B using Tapatalk
 
Na javnom uvidu su BW Victoria i gigantski kompleks kod Gazele (tri kule od 100m i dve šestospratne lamele + aneks sa SPA centrom). Nažalost, za ovaj drugi na javnom uvidu nisu 3D vizualizacije :(


Jel se moze razumeti na koji tacno drugi plac se misli? Bas pored Gazele sada ostaju plotovi ka sajmu, a uskoro krece prodaja na velikom trouglastom plotu kod Kule i Galerije ali tamo su planirane 3 zgrade,a u tekstu pisu 5-6 tj da ima nekih manjih, pa me zbunuje.
 
Baš pored Gazele ka Starom železničkom mostu.

plot 27.JPG


Ovako raspored tih silnih objekata izgleda iz vazduha:

plot 27 2.JPG


A kako će to stvarno da izleda u prostoru, možemo tek da naslutimo iz ovih gabarita na 3D mapi na sajtu "Navodnog Beograda":

3d BGH20.jpg


Nazovite me paranočnim, ali mislim da "Beograd na vodi" utiče na to da se na javnim uvidima ne objavljuju 3D vizualizcije objekata za koje još nije krenula prodaja. Npr. za BW Viktoriju su stavili rendere, a za ovaj neimenovani gigantski kompleks sa skoro 900 stanova ne.
 
Nazovite me paranočnim, ali mislim da "Beograd na vodi" utiče na to da se na javnim uvidima ne objavljuju 3D vizualizcije objekata za koje još nije krenula prodaja. Npr. za BW Viktoriju su stavili rendere, a za ovaj neimenovani gigantski kompleks sa skoro 900 stanova ne.

Mene zbunjuje to što prodaju zgrade za koje nemaju ni lokacijske uslove, dok buduće zgrade za koju imaju građevinsku dozvolu ne prodaju niti oglašavaju. Pretpostavljam da je to samo zbog dinamike prodaje, verovatno ne žele da kanibulizuju sami sebe stavljanjem u prodaju previše stanova sličnog cenovnog ranga.
 
Baš pored Gazele ka Starom železničkom mostu.

Pogledajte prilog 187796

Ovako raspored tih silnih objekata izgleda iz vazduha:

Pogledajte prilog 187799

A kako će to stvarno da izleda u prostoru, možemo tek da naslutimo iz ovih gabarita na 3D mapi na sajtu "Navodnog Beograda":

Pogledajte prilog 187800

Nazovite me paranočnim, ali mislim da "Beograd na vodi" utiče na to da se na javnim uvidima ne objavljuju 3D vizualizcije objekata za koje još nije krenula prodaja. Npr. za BW Viktoriju su stavili rendere, a za ovaj neimenovani gigantski kompleks sa skoro 900 stanova ne.
Nece me iznenaditi ako ove dve zgrade desno budu kopije Terasa.
 
@DraganSt Zar je bitno koliko para ko ima i gde želi da kupi stan? Išao sam u Hleb i kifle da ih pitam da li imaju kroasan sa lososom, ali mi je rekla da nisu to ni imali, već neki sendvič sa lososom.
 
Mene zbunjuje to što prodaju zgrade za koje nemaju ni lokacijske uslove, dok buduće zgrade za koju imaju građevinsku dozvolu ne prodaju niti oglašavaju. Pretpostavljam da je to samo zbog dinamike prodaje, verovatno ne žele da kanibulizuju sami sebe stavljanjem u prodaju previše stanova sličnog cenovnog ranga.
Uskoro objavljuju Bristol residence i tri stepenaste zgrade izmedju kule i galerije a biće izgrađene do 2027, a da bi stigli da prodaju toliko stanova u šifonjerima moraju da ih objave i pre lokacijskih.
 
@DraganSt Zar je bitno koliko para ko ima i gde želi da kupi stan? Išao sam u Hleb i kifle da ih pitam da li imaju kroasan sa lososom, ali mi je rekla da nisu to ni imali, već neki sendvič sa lososom.
Bitno je, jer kod pojedinih ljudi nemanje para izaziva teske traume u vidu kompleksa, ljubomore, zlobe, zajedljivosti, tako da to nemanje para utice na njihove karakterne osobine i mentalno zdravlje. Jedan od simptoma tog stanja je upravo ta "briga" o bogatim sto ce im brujati auto put pored glave. Eto kao dokaz koliko te traume mogu uticati na razum, moze posluziti izraz koji je iskoriscen "auto put". Iako to vise nije auto put vec obicna beogradska ulica, suzenje svesti coveku ne dozvoljava da prihvati da to nije auto put. Uzgred, taj "auto put" dalje nastavlja kroz Novi Beograd gde su pored puta sve zgrada do zgrade, ali to mu ne smeta. Zasto? Pa zato sto tamo ne zive bogati, nema razloga biti ljut na njih.

Slicno je i sa tobom. Dzabe si ti isao u leba i kiflu da saznas imaju li sendvic s lososem jer ti ubedjenja nisu dozvolila da shvatis sustinu toga sto sam tada napisao. Trebalo je da se raspitas koliko ljudi KUPUJE i JEDE sendvic sa lososem (to je zanemarljiv deo), , a ne imaju li oni lososa u ponudi. Suzenje svesti ti nije dozvolilo da shvatis da ja tada cak nisam ni pisao o kroasanima (to se neko posle ubacio sa tim, pa sam se ja nadovezao da francuzi ne jedu suplje kroasane nego sa lososem i tako dalje...), vec o kuvanim jelima. To je bila sustina onog sto sam tada napisa. Uz manje mrznje i zlobe, analiticke sposobnosti i razum postaju mnogo efikasniji. Veruj mi na rec.
 
A sto se ti sekiras zbog toga, ionako nemas para da tamo kupis stan, tako da se nemoj brinuti.
Pa kako što, da nam ne ukinu autoput.
Ukinuli su železnicu, žele da ukinu tramvaj, poslali vozove sa opasnim materijama ispod grada.
Postoji realna opasnost da učine nešto i sa Gazelom.
 
Autoput je već “ukinut” prošle godine, info za one koji nisu pratili na času. To je sad gradska saobraćajnica.
A biće još veći promet nego dok je bio autoput. Totalno je svejedno da li je to autoput ili obična saobraćajnica.
@DraganSt Ne vidim da je iko na ovom forumu ljubomoran na stanovnike Bnv, ljubomora je inače loše stanje. Svaka kritika upućena na urbanističko rešenje, arhitekturu i dizajn se shvata kao ,,ljubomora'', bez uzimanja u obzir činjenice na koji način je počela gradnja na najvrednije gradskom zemljištu, ili činjenice da:
nema javnih sadržaja,
nema velikih javnih površina,
da javni prevoz nije adekvatan,
da je ukinuta glavna železnička stanica,
da javne površine koje su izgrađene i koje se planiraju nisu uklopljene sa potrebama građana i sa planskim razvijanjem grada i urbanističkog rešenja grada kao celine,
da je arhitektura primerenija Novom Beogradu (bez cinizma i uvrede) i da se ne uklapa sa vizurama i celokupnom slikom starog jezgra grada i Savskog Venca.
Kada je to podatak koji govori koliko građana kupuje sendvič sa lososom postao bitan pokazatelj ekonomije i napredka države?
 
Vrh