Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Humanoid robot ce ti okreciti zid ili otpusavati cev.
15-20 godina je bas dug period, nije rekao 3-5 godina nego 15-20.

Значи Врадовићу за 15 година хуманоид робот ће да ти монтира туш кабину и кухињу, замени плочице и прозоре, обије зид и премести утичницу за струју итд
 
taman da se vradovic i ja uselimo u BW uz pomoc humanoidnih robota, jedino me brine ako ovaj intuitivni humanodni robot donese zaključak da je bolje srušiti BW pre useljenja i napraviti novi…budućnost je čudo , a i stiže brzo …
 


Ovo je ipak generički render da se popuni prostor između Perle i Rivijere, i Kule. Koliko je meni poznato, još nisu odlučili šta će tu tačno da grade. Ono što je zasad u pripremi je stambena zgrada kod Bristola (BW Bristol Residences), bedemi između Kule i Galerije, stambene kule kraj Gazele, stambene zgrade na mestu BAS-a, Nota i Rima iza Ložionice, i pijaca.
 
Pogledajte prilog 188154
Eto, briga gradskih čelnika za komunalni red je dovela do situacije u kojoj narod želi da se sruši skoro ceo grad i da se pravi nešto poput Bnv.
Znaci ljudi koji upravljaju gradu su doveli do situacije, da neki ljdui zele da se "ruzan" Beograd rusi?
To je licno Vucic kriv, siguran sam. I za los kvalitet vazduha (ne, nisu svi dzipovi koji svaki 2. beogradanin vorzi), kao i za male plate, za boju neba i boju reka.....

brate, oladi malo, sta se palis na komantare nekih morona. Taj koji zeli da se rusi Beograd nije normalan, ocigledno. Mozda to misli na Novi Beograd?
 
To je licno Vucic kriv, siguran sam. I za los kvalitet vazduha (ne, nisu svi dzipovi koji svaki 2. beogradanin vorzi)
Direktno je kriv za zagađenje vazduha. Kinezi, eps, ugalj, ukinute institucije...

Što se saobraćaja tiče on je zanemarljiv u pogledu zagađenja vazduha u Srbiji. Zvanični podaci, a i empirijski dokazano za vreme lockdowna. Možemo da ukinemo saobraćaj situacija bi ostala ista.
 
Рационалније је обрнуто, да се национализује продаја угља, изгради нови блок по најсавременијим еколошким стандардима и тамо пали лигнит а људима продаје црни угаљ по скупљој цени него што је грејање на струју или пелет или гас

Наравно да се у том случају субвенционише струја током зимских месеци због људи који иначе не би могли да приуште
 
Рационалније је обрнуто, да се национализује продаја угља, изгради нови блок по најсавременијим еколошким стандардима и тамо пали лигнит а људима продаје црни угаљ по скупљој цени него што је грејање на струју или пелет или гас

Наравно да се у том случају субвенционише струја током зимских месеци због људи који иначе не би могли да приуште
Stvari ne idu u tom pravcu. Mislim na CO2 taksu koju ćemo plaćati uskoro.
 
Znaci ljudi koji upravljaju gradu su doveli do situacije, da neki ljdui zele da se "ruzan" Beograd rusi?
To je licno Vucic kriv, siguran sam. I za los kvalitet vazduha (ne, nisu svi dzipovi koji svaki 2. beogradanin vorzi), kao i za male plate, za boju neba i boju reka.....

brate, oladi malo, sta se palis na komantare nekih morona. Taj koji zeli da se rusi Beograd nije normalan, ocigledno. Mozda to misli na Novi Beograd?
Glavna železnička stanica je dovoljno bila zapuštena i vlast je uspela da plasira priču o starim vozovima i uspeli su da plasiraju reč ,,štajga''. Vlast ima odgovornost zato što ne sprečava nelegalnu gradnju i vandalizam i što ne zavodi javni red. Da li misliš da bi tako lako zatvorili železničku stanicu da su o njoj vodili računa?
 
IMG_2613.jpeg
 
Direktno je kriv za zagađenje vazduha. Kinezi, eps, ugalj, ukinute institucije...

Što se saobraćaja tiče on je zanemarljiv u pogledu zagađenja vazduha u Srbiji. Zvanični podaci, a i empirijski dokazano za vreme lockdowna. Možemo da ukinemo saobraćaj situacija bi ostala ista.

A pre Vučiča Bor i Majdanpek bili hiperbarične komore. Pančevo bilo zelena oaza. Pa onda došli zli Kinezi.

Inače automobili su najopasniji zagađivači, jer otrovi koje oni izbacuju su ipak štetniji od famoznih PM čestica. A što se tiče čađi od grejanja, kad zimi zasmrdi centar BG ili na primer Užica, teško da to ima veze sa EPS-om i Kinezima. A kada to stvaraju individualna ložišta, zamisli kako je tek bilo kada su sve javne ustanove za grejanje koristili ugalj i mazut. Ali tad nije bilo merenja pa ko ga je*e. Vučič uveo pm čestice.
 
Glavna železnička stanica je dovoljno bila zapuštena i vlast je uspela da plasira priču o starim vozovima i uspeli su da plasiraju reč ,,štajga''. Vlast ima odgovornost zato što ne sprečava nelegalnu gradnju i vandalizam i što ne zavodi javni red. Da li misliš da bi tako lako zatvorili železničku stanicu da su o njoj vodili računa?

Koja vlast? Termin "štajga" postoji još iz doba SFRJ.
 
A pre Vučiča Bor i Majdanpek bili hiperbarične komore. Pančevo bilo zelena oaza. Pa onda došli zli Kinezi.

Inače automobili su najopasniji zagađivači, jer otrovi koje oni izbacuju su ipak štetniji od famoznih PM čestica. A što se tiče čađi od grejanja, kad zimi zasmrdi centar BG ili na primer Užica, teško da to ima veze sa EPS-om i Kinezima. A kada to stvaraju individualna ložišta, zamisli kako je tek bilo kada su sve javne ustanove za grejanje koristili ugalj i mazut. Ali tad nije bilo merenja pa ko ga je*e. Vučič uveo pm čestice.
Kriv je sada. Šta je bilo pre nije bitno. Da se sada poštuju zakoni zagađenja ne bi bilo u ovoj meri.

To za automobile bi trebao nekako da dokažeš, ali i tu je kriv direktno. Već nekoliko godina direktno gazi zakon i odlaže kontrolu izduvnih gasova na tehničkim pregledima. Bukvalno je ukinuo zakon i proglasio ličnu volju za zakon.
 
Da, ali ova vlast je uspešno predstavila Bnv kao jedinu moguću opciju da se taj prostor sredi. Više ne može da se iznese predlog ili kritika.

Koja je opcija za "sređivanje" bila predložena pre toga?

Tzv. struka se javila pričama da će biti zaklonjene nekakve vizure tek kada je projekat predstavljen... Ne znam da li je bnV najbolje rešenje, ali ja se ne sećam nekog drugog rešenja osim onog koje je SPS predstavljao pred izbore pod imenom Europolis. Taj "projekat" se sastojao od grafičkog TV džingla i pesmice koja ulazi u uši, a koja govori o "Lepšem Beogradu". Od svega je ostala pekara preko puta autobuske stanice koja je ukrala to ime da prodaje kifle i peciva. Ne znam da li još radi.

Bila je i čuvena konstantna priča da "Beograd treba da siđe na reke". Ta mantra se vrtela non-stop.

Ne znam zašto od 1945, pa do danas niko nije predstavio neko drugo rešenje, bilo je prilike... Smenjivale su se vlasti.

Više ne može da se iznese predlog ili kritika.

Kritika verovatno može, kao što i sam iznosiš. Za nove predloge je kasno, jer je ovo već sagrađeno.
 
Vrh