Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Савски амфитеатар








Низак водостај (испод Бранковог моста):

Пецарош скида ухваћени комад ђубрета:





Низак водостај:















Ради се на новој тераси, најближој Газели:





Низак водостај:
 
Функционисање града и естетика не смеју да трпе због финансијске користи. Држава нема неку претерану корист од овог пројекта.
Kako nema druze, porez na imovinu za prosecan stan od 84 m2 je oko 80.000 din ako nisi prijavljen (ako se prijavis umanjuje se nesto) to ti je godisnji porez na imovinu, plus PDV kada se kupuje stan pa ti racunaj da dosada imas 4000 i nesto stanova, plus svi oni nakaceni na centralno grejanje to su sve fiksni troskovi koje ubira drzava. A da ima koristi za gradjane ima u odnosu na ono smetliste od pre, imas biciklisticku stazu, parking u galeriji, lepu promenadu uz Savu, Savski park... i sada naravno prica kako su sve zgrade iste i kako to nije to to, je druga prica... bar je to moje misljenje :)
 
A brate to je teska glupost sto racunate porez na inovinu. Niti su ti ljudi pre bili beskucnici, niti ne bi kupili stan na nekom drugom mestu da nije izgradjen Beograd na vodi. Mozda bi na mestu brodogradilista bio novi grad, bloka 18, luke Beograd. Mi to ne znamo, ali bi tih 4000 stanova i potreba za njima bili namireni na drugom mestu, tako da taj prihod drzave je toliko relativan.
 
Верујем да је само ЖИТ за претовар контејнера са воза недељно имао већу зараду него што се добије од пореза на некретнине у БнВ.
 
Na kraju će još da ispadne da stanogradnja u BnV u stvari motiviše ljude u drugim granama srpske privrede da više rade i zaradjuju više kako bi kupili stanove u BnV ;)

A Beograd prljav, šminka se leš koji se raspada, infrastuktura na ivici pucanja, država se zadužuje preko mere da bi obezbedila energente za zimu, operacije se zakazuju po godinu dana unapred, penzioneri se hrane iz kontejnera, povrenje naroda u "stabilnu" državu je takvo da za tren oka nastanu redovi za benzin, mleko....

Ništa što kreativno mambo-jumbo megatrend knjigovodstvo ne može prikaže kao prihod...
 
Верујем да је само ЖИТ за претовар контејнера са воза недељно имао већу зараду него што се добије од пореза на некретнине у БнВ.
Mislis bolje ovako da je ostalo, jer je bilo vece koristi zbog kontejnera?
pic1.JPGpic2.JPGpic3.JPGpic4.JPGpic5.JPGpic6.JPGPROMENADA 1.JPGPROMENADA 4.JPG
 
Мени није спорно да се праве елитна насеља, скупи станови и сл. Спорни су ми урбанизам и саобраћајна решења као и естетика зграда посебно монотоних дупликата.
Onda se komentar o ljubomori i zavisti ne odnosi na tebe, ali iz komentara mnogih ovde na forumu zrace zavist i ljubomora. O tome sam i ja pisao vise puta. Na primer, svaki komentar gde se pokazuje dusebriznost sto ce stanari dobiti los kvalitet stanova za velike pare, ili briga sto su zgrade previse blizu jedna drugoj pa nece imati dovoljno svetlosti u stanu, nije nista drugo nego zavist. Sta mene briga dal ce vradovicu biti mracno u stanu ili ne? On ce tamo ziveti, on je svoj novac potrosio. Nekog ko nije ljubomoran moze interesovati samo opste dobro - da li su zgrade lepe, da li je setaliste lepo i funcionalno, da li je saobracaj dobro resen...
 
Тешко да су Београдско багербродарско, Партизански пут, Југословенско речно бродарство, ЖИТ, ПИМ и онај увозник нафте што је имао жуто-љубичасте мерцедес цистерне мували и избегавали порез.
Jel su sve te firme sto si nabrojao ugasene zbog Beograda na vodi ili su samo promenile lokaciju?
 
Dragan St - To sto ti nemas osecaj za urbano podrucje, za humano stanovanje, javni interes i sto gledas samo licno sebe, ne znaci da su svi ljudi takvi. Tom logikom treba da nas bude briga ako neko nadogradjuje zgradu, ako neko zauzima zelenu povrsinu sa trafikom npr. jer sta to nas briga, njegova stvar. Tipican radikalski pogled na uredjenje grada. Tebi je verovatno Kaludjerica utopija i urbana matrica kojoj tezis, idealno naselje u kome je svako gledao svoja posla po matrici ulica, blizini objekata, lepoti objekata i u kome izgleda nema zavisti po tvojoj logici. To sve sto si nabrojao nije zavist, vec drustvena odgovornost. Zavist je kada ti hoces da umres od besa sto vradovic kupuje stan ili ima para, a komentarisanje izgleda objekata i njihova blizina ne mogu biti zavist.
 
Nije podmetacina nego cinjenica cista kao i slike kao dokaz, ovo ti je realno poredjenje a ti kako hoces shvati. Ne znam sto se toliko hejtuje projekat na ovoj temi, vise hejt nego neke korisne info...

Nema hejta nego samo utvrđivanje činjenice da umesto reprezentativnog repera urbanizma na sjajnoj lokaciji imamo stambene blokove koji perfektno odgovaraju npr. periferiji. Čak i ti blokovi što su tu maksimalno i agresivno ignorišu matricu i potrebe grada.

Ako plitko razmišljamo onda ti blokovi i jesu bolji nego prethodno stanje, ali to jednostavno ne znači da su dobri.
 
Ајмо лепо да видимо.

ВнВ има фину саобраћајну матрицу, сређене улице, фину густину становања са добром опремљеношћу инфраструктуром... Једини проблем је што су зграде медиокритетске естетски, и можда битније што џаба цела та фина улична мрежа када је некако изолована и "игнорише" остатак града, тј као да је испланирано само за себе. Иначе фин компромис између НБГ и Старог Града - модерно насеље, али за разлику од НБГ нема осећаја да је све удаљено малтене у другој држави, нити набијености карактеристичне за стари део града. Могло је и боље, али ово није страшно.
 
Niko ne pominje urbanističku prevaru sa dodavanjem projektu zelenih površina sa druge strane reke da bi mogla da se poveća izgrađenost, tako da sad ovo "luksuzno" naselje ima znatno manje zelenila nego što bi smelo. Najavljivani beogradski Central Park nije ni park, nego jedno malo veće igralište.
 
To sve u redu ali ta lokacija je bila neiskoriscena i prava katastrofa u sred Beograda.

Na sve to drzava dobija 33% od prodaje svih stanova i 33% od zakupa svih lokala (to je za uzvrat posto je dala zemljiste).
Tako da je pitanje samo koliko vremena treba da se isplati tj kakav je ROI a svakako ce se isplatiti ako ovako nastave.
A sta je dao, odnosno ulozio taj sto dobija 67%? To mi je i dalje misterija. Drzava dala zemljiste, ulozila u infrastrukturu, mora most da zameni, izmesti sajam i dobije samo 33%. Ovaj drugi sto je dobija 67%, mora da je milijarde uplatio. Samo ne znam na ciji racun.
 
Види се да ниси залазио у Савски амфитеатр пре радова, што и разумем пошто индустрија обично јесте одбојна, нико се не шета ни у Белим водама данас.
Портални кран са контејнерским терминалом није снимљен гугловим аутом. Ово су ободи.
Jel su sve te firme sto si nabrojao ugasene zbog Beograda na vodi ili su samo promenile lokaciju?
Нису сва, али нпр. Партизански пут је пропао, не знам да ли су им исплатили за асфалтну базу.

Ајмо лепо да видимо.

ВнВ има фину саобраћајну матрицу, сређене улице, фину густину становања са добром опремљеношћу инфраструктуром... Једини проблем је што су зграде медиокритетске естетски, и можда битније што џаба цела та фина улична мрежа када је некако изолована и "игнорише" остатак града, тј као да је испланирано само за себе. Иначе фин компромис између НБГ и Старог Града - модерно насеље, али за разлику од НБГ нема осећаја да је све удаљено малтене у другој држави, нити набијености карактеристичне за стари део града. Могло је и боље, али ово није страшно.
Улична матрица је добра само по капацитету и опремљености али нема проточност, накарадно је накалемљена на постојеће саобраћајнице, посебно кружни ток код моста.
Постоје модерна насеља и без копија солитера.
 
Vrh