Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Koliko je novca do ovog momenta potrošeno na BnV?
Koliko sam shvatio železnica je iz svojih para sklonila one šine.
Grad daje pare za raseljavanje ljudi sa lokacija koje nisu pokrivene adekvatnim planom.
Obnova fasade Zadruge se dešava a ja nisam čuo da je to i plaćeno. Ko bi to trebao da plati?
 
Ne postoji "placeno" vec - platio taj i taj. Ne postoji izgradimo, dobijemo, obnovimo. Kad cujete reci placeno, izgradimo, dobice, obnovimo znajte da je to prevara. U vek neko plati a neko ima koristi. U Srbiji to znaci da u 95% slucajeva plate gradjani koji placaju porez, buduce generacije kroz zaduzivanje, nezaposleni kroz smanjivanje ekonomije, i svi kroz realnu inflaciju.
Upravo iz tog razloga nemoralno je da Beograd ima metro, a Arapi i Vucic - beograd na vodi. Jer ne postoji informacija ko placa a ko ima korist.
Ako hocemo da imamo buducnost moramo da pitamo ko placa i zasto. Takodje ko donosi odluke i zasto. Imenom i prezimenom. Ko je sta potpisao i zasto.
 
brdjanin":1lt8ymqz je napisao(la):
Koliko je novca do ovog momenta potrošeno na BnV?
Koliko sam shvatio železnica je iz svojih para sklonila one šine.
Grad daje pare za raseljavanje ljudi sa lokacija koje nisu pokrivene adekvatnim planom.
Obnova fasade Zadruge se dešava a ja nisam čuo da je to i plaćeno. Ko bi to trebao da plati?

Železnica je uklonila oko 8km šina (od ukupno 50km),raseljeno je 2 od 250 porodica,a Arapi sa donacijom od 2 miliona evra finansiraju obnovu Zadruge.
 
dosen":14riwriv je napisao(la):
Ne postoji "placeno" vec - platio taj i taj. Ne postoji izgradimo, dobijemo, obnovimo. Kad cujete reci placeno, izgradimo, dobice, obnovimo znajte da je to prevara. U vek neko plati. U Srbiji to znaci plate gradjani koji placaju porez, buduce generacije kroz zaduzivanje, nezaposleni kroz smanjivanje ekonomije, i svi kroz realnu inflaciju.
Upravo iz tog razloga nemoralno je da Beograd ima metro, a Arapi i Vucic - beograd na vodi. Jer ne postoji informacija ko placa a ko ima korist.

Što se BNV tiče videćemo kako će biti kad se potpiše ugovor sa Arapskim investitorom (rečeno je da će biti dostupan javnosti,da je spreman za parafiranje i da treba da se parafira). Ako bi Arapima ustupili ceo SA za novac od x kvadrata od trećine prodatog stambenog prostora (ako bi Arapi uredjivali obalu, taj procenat bi bio i manji), prve pare bi u najboljem slučaju videli za 6 godina (po meni realno za 8-9 godina) u svakom slučaju bi Arapi bili na dobitku i imali korist, a mi :bash: . (Dobili bi SA za džabe i ubirali profit od kule,šoping mola i nekoliko hotela koji bi se gradili u prvoj fazi). Ako bi se poklonio deo SA za prvu fazu izgradnje , Arapi bi opet bili na dobitku (dobili bi deo SA za džabe i ubirali ceo profit od objekata koji bi se gradili) :bash: . Jedini tekst koji govori o angažmanu sa Arapima je tekst koji smo komentarisali (Politika "šta Srbija dobija od Beograda na Vodi"),nigde se u tekstu ne pominje da bi Grad Beograd mogao da proda deo zemljišta Arapskom investitoru za prvu fazu izgradnje po tržišnoj ceni.

A evo šta bi još država trebala da izfinansira:
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/ ... di.sr.html
"Пре него што дође до тих питања, држава ће за наредне три године, како је најављено, морати да обезбеди 66 милиона евра. Та сума би, осим расељавања дела објеката који закрчују Савски амфитеатар, требало да обухвати и израду пројеката моста код Винче и железничке станице у Земуну, као и завршетак прве фазе нове главне железничке станице у Прокопу. Све је то потребно како би се надоместио пружни систем који ће бити измештен с десне савске обале.

Како ћемо подићи главно здање нове станице у Прокопу, јер новац из кувајтског кредита покрива само изградњу система шина и перона, још није решено. Могуће је да нас она ништа неће коштати. То би било изводљиво уколико бисмо се, говорило се незванично, договорили са неименованом турском фирмом, која би можда била вољна да сагради ту станицу у замену за концесију. Тај договор није известан јер се у јавност пуштају и информације да би Кувајт могао пристати да кредитира и изградњу зграде станице у Прокопу.

За ослобађање Савског амфитеатра неопходно је, осим Прокопа, завршити још један деценијски сан – обилазницу око Београда."
Cena "prava sitnica" :bash:
 
Radovi na Prokopu još nisu počeli, a rok za izgradnju šina i perona iznosi 420 dana ili godinu i 3 meseca. Ako počnu da rade recimo 1. jula, to znači da bi u najboljem slučaju mogli da završe 1. oktobra 2015. godine, i to šine i perone. Gde su pristupne saobraćajnice i gde je stanična zgrada? Gde su pare za njih, koliko koštaju i kada će početi da se rade, a kada da se izgrade?

Na osnovu završenog konkursa, radiće se Plan detaljne regulacije za autobusku stanicu u bloku 42 na Novom Beogradu i za železničku stanicu takođe. Kada će početi njegova izrada i kada će biti usvojen? Kada će početi izgradnja nove autobuske i nove železničke stanice na Novom Beogradu? Koliko će koštati?

Sada već normalna čovek može samo da postane zabrinut. Na prethodni tekst iz Politike reagovao sam sa opravdanim čuđenjem, šokiranošću i fascinacijom obiljem ludila koje je isti sadržavao. Onda se javio Borčanac sa neverovatnom kritikom, kako ponovo pridajem značaj izjavam političara. To je neverovatno. Čekajte, zar ne bi trebalo da promovišemo princip odgovornosti na ovom forumu za javno iznetu reč? Zašto se tako olako zaboravlja šta je rečeno? Pazite, ako je neko omanuo delimično u nekoj proceni, u redu i da ga ne potkačimo, ali ako je neko divljao u svojim izjavama i vređao elementarni zdrav razum i inteligenciju, onda mislim da to treba nazvati pravim imenom. Evo poslednje što je rečeno je da će u martu 2015. godine početi radovi na izgradnji kule. To je ustvari i jedino konkretno što je rečeno. Hajde još malo da vidimo, sad je 3. jun 2014. godine, kako će se stvari razvijati, pa da zatim sudimo ima li priča o ovom projektu ikakvog smisla.
 
Radovi na "Prokopu" su počeli 1976 godine i najveći deo je već izgrađen. Tu mislim na tri dvostruka tunela, komplikovan vijadukt preko autoputa i stanicu "Vukov spomenik". Izgrađena je i betonska ploča koja pokriva koloseke kao i dva koloseka. Saobraćaj (isgtina nepotpun) odvija se preko Prokopa već 30 godina. Treba izgraditi staničnu zgradu i dovršiti koloseke. Takođe treba poboljšati vezu Prokop - autoput i izgraditi vijadukt za Deligradsku ulicu. Sve to bi bilo 90% posla. Posle ostaaje dalje doterivanje, uklanjanje pivare, ortopedskog zavoda Rudo, uspostavljanje veze sa Resavskom ulicom i metro. Potrebno je još defintivno urediti stanice Pančevački most i Franše Deperea. Belka, trebao bi bar malo da smanjiš svoj ekstremni pesimizam.
 
Došen, ko će platiti valjda znaju ili će uskoro saznati vlada i Ministarstvo finansija. Potpuno si neumesno upotrebio reč "nemoralno".
 
dedinje":1cct8bdq je napisao(la):
Radovi na "Prokopu" su počeli 1976 godine i najveći deo je već izgrađen. Tu mislim na tri dvostruka tunela, komplikovan vijadukt preko autoputa i stanicu "Vukov spomenik". Izgrađena je i betonska ploča koja pokriva koloseke kao i dva koloseka. Saobraćaj (isgtina nepotpun) odvija se preko Prokopa već 30 godina. Treba izgraditi staničnu zgradu i dovršiti koloseke. Takođe treba poboljšati vezu Prokop - autoput i izgraditi vijadukt za Deligradsku ulicu. Sve to bi bilo 90% posla. Posle ostaaje dalje doterivanje, uklanjanje pivare, ortopedskog zavoda Rudo, uspostavljanje veze sa Resavskom ulicom i metro. Potrebno je još defintivno urediti stanice Pančevački most i Franše Deperea. Belka, trebao bi bar malo da smanjiš svoj ekstremni pesimizam.

Објекти које помињете, као и сама Железничка станица Београд - Центар, део су пројекта Београдски железнички чвор. Радови који су преостали на Жст Београд - Центар су ипак обимни. Подсетио бих Вас на конкретну тему која се овим пројектом бави и где можете пронаћи релевантне информације захваљујући уваженим члановима.
 
Vožd, to što si napisao naravno poznato mi je. Ja sam mislio samo na stanicu "Prokop" i njenu neposrednu okolinu a sigurno ne na ceo Beogradski železnički čvor. Mada i tu je već ogromno urađeno. Pre nekoliko decenija izgrađena je železnićka obilaznica Batajnica - Ostružnica - Jajinci (sa odvojkom za Resnik), Ona je omogućila da teretni vozovi zaobiđu Beograd na relaciji (Zagreb) Šid - Niš i Novi Sad (Inđija) - Niš. Ove dve pruge, koje su deo koridora X, sastavljaju se kod Stare Pazove. Od krupnijih poslova ostaje još samo most preko Dunava kod Vinče koji će omogućiti i da teretni vozovi iz pravca Pančeva ka Nišu zaobilaze Beograd.
 
dedinje":1uwlxbun je napisao(la):
Vožd, to što si napisao naravno poznato mi je. Ja sam mislio samo na stanicu "Prokop" i njenu neposrednu okolinu a sigurno ne na ceo Beogradski železnički čvor. Mada i tu je već ogromno urađeno. Pre nekoliko decenija izgrađena je železnićka obilaznica Batajnica - Ostružnica - Jajinci (sa odvojkom za Resnik), Ona je omogućila da teretni vozovi zaobiđu Beograd na relaciji (Zagreb) Šid - Niš i Novi Sad (Inđija) - Niš. Ove dve pruge, koje su deo koridora X, sastavljaju se kod Stare Pazove. Od krupnijih poslova ostaje još samo most preko Dunava kod Vinče koji će omogućiti i da teretni vozovi iz pravca Pančeva ka Nišu zaobilaze Beograd.

У комуникацији је важна прецизност, да је постојала, не бих ни имао потребу да реагујем.
Свакако, остатак Београдског чвора је посебна тема, али Београд - Центар и када га посматрамо издвојено јесте обиман пројекат. Да би се привео крају, потребно је урадити још пуно тога, што свакако вишеструко повећава износ потребних улагања, из чега произилази да је поменути кредит само мањи део средстава која су потребна за довођење објекта у стање пуне функционалности. О неопходности довршетка објекта нема потребе дискутовати, потпуна изградња Београдског железничког чвора је императив, само је питање модела финансирања. Не бих даље о овоме, јер као што рекох, постоји тема.

Него ове наше "близнакиње" помало подсећају на оне у Торонту..
urbantoronto-5391-16902.jpg
 
Još:

2. Robna stanica
5. Stanica Beograd Spoljna
5a. Kontejnerski terminal
8. Severna Ploča

sine.jpg
 
Tačno je da je sve manje više povezano i uslovljeno jedno drugim ali ni to ne treba apsolutizovati. Prokop može da se potpuno završi i pusti u funkciju i bez izgradnje BG na vodi. Isto važi i obratno.
 
Janković: "Beograd na vodi" značajan i zbog obaloutvrda na Savi i Dunavu
Tanjug | 05. 06. 2014. - 15:48h | Komentara: 0
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/471263 ... i-i-Dunavu

Projekat "Beograd na vodi" znači početak pravljenja obaloutvrda ne samo na Savi, nego i njihov završetak na Dunavu, kaže predsednik Privredne komore Beograda Milan Janković.

"Videćete koliko je važno da se zaštite i obale, ali i imovina, i da država Srbija od toga ima koristi, jer kad napravite obaloutvrdu, ona nije samo za šetanje, već i za turističku i komercijalnu upotrebu", kazao je Janković u Privrednoj komori Beograda.

On je rekao da je predviđeno da više od 80 hektara bude stavljeno u funkciju, a po njegovoj oceni, to će biti najpogodnije mesto za investiranje u jugoistočnoj Evropi.
 
Zahvaljujući svežim slikama iz Zadruge koje nam je podario Direktor, možemo da vidimo za koje rešenje kule su se opredelili na kraju:

direktor":1nsrmhgs je napisao(la):
Pa da zavirimo malo unutra dobri covjek mi poslao na mejl
cam01186.jpg

cam01184.jpg

To je ova kula koju smo imali prilike da vidimo na fotkama s prezentacije u Dubaiju.

dubai-aleksandar-vucic-muhamed-alabar-prezentacija-beograd-na-vodi-foto-kurir-1393766224-454419.jpg
 
Koliko je širok ovaj pljosnati deo na vrhu? Kad košava počne ozbiljno da duva ...
Zna li neko koja je tada brzina vetra na 220m visine? Stanari bi mogli imati impresivnu muzičku pratnju dok spavaju.
 
Beograd danas savrseno funkcionise bez Savskog Amfiteatra, realno nikome ne smeta velika praznina u centru grada a malo ko je toga i svestan.

Predlazem da tako i ostane, da vrednujemo situaciju koju smo nasledili i urbanizujemo samo obode koji dodiruju postojece gradsko tkivo a u sredini ostavimo prostranstvo, 1000 metara otvorenog pogleda na vodu:

108_savski-amfiteatar_v2.jpg
 
Somi303":2m8ywjrl je napisao(la):
Зграде достижу 660+ метара, а ти се бринеш за 220м?

Ne, samo ne bih voleo tu da spavam kad duva košava. Visoki zavijajući zvuk koji osećaš isto toliko koliko ga i čuješ? Čudna serija tihih kliktanja i cviljenja u kojoj se konstrukcija prilagođava drastičnim promenama u bočnom opterećenju? Hvala, ali bolje je bez toga. Posle dobro prospavane noći u običnoj zgradi i bar malo prijatnih snova, svet izgleda MNOGO lepše.
 
Zuma":1tsy2fem je napisao(la):
Koliko je širok ovaj pljosnati deo na vrhu? Kad košava počne ozbiljno da duva ...
Zna li neko koja je tada brzina vetra na 220m visine? Stanari bi mogli imati impresivnu muzičku pratnju dok spavaju.

Pa racimo da donji deo bude za Hotel,a gornji deo za poslovni prostor.Kad se japijevci unesu u posao,nista nece registrovati :wink:
 
zidar":orxh3ocg je napisao(la):

Zanimljiv i neobican predlog svakako!
Samo sto sa hidroloskog aspekta ne znam koliko je ostvariv sto zbog struje vode sto zbog erozije. Na slici deluje kao da je to jedno veliko mirno jezero dok u stvarnosti je Sava reka koja tece velikom brzinom.
 
zidar":ivzntfc8 je napisao(la):
Beograd danas savrseno funkcionise bez Savskog Amfiteatra, realno nikome ne smeta velika praznina u centru grada a malo ko je toga i svestan.

Predlazem da tako i ostane, da vrednujemo situaciju koju smo nasledili i urbanizujemo samo obode koji dodiruju postojece gradsko tkivo a u sredini ostavimo prostranstvo, 1000 metara otvorenog pogleda na vodu:

108_savski-amfiteatar_v2.jpg

Po dinamici radova imacemo ovakvu sliku SA za 10-tak godina
 
Zuma":1j7teux9 je napisao(la):
Ne, samo ne bih voleo tu da spavam kad duva košava. Visoki zavijajući zvuk koji osećaš isto toliko koliko ga i čuješ? Čudna serija tihih kliktanja i cviljenja u kojoj se konstrukcija prilagođava drastičnim promenama u bočnom opterećenju? Hvala, ali bolje je bez toga. Posle dobro prospavane noći u običnoj zgradi i bar malo prijatnih snova, svet izgleda MNOGO lepše.
Па не савија се зграда толико. Притом бетон не шкрипи, пукне и не осетиш ништа :lol:
Нема бре никаквог зујања ту, неће прозоре, односно фасаду постављати жика и мика, уз флашу ракије па да оставе размак. Ако се то икада изгради биће одлично, јер сумњам да би арапи оставили простора за фушерај :)
 
Vrh