Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585558#p585558:1q9ga52v je napisao(la):
dejjan » 02 Dec 2018 03:34 pm[/url]":1q9ga52v]Suština je da se napravi što veća šteta za građane ali da ne bude tehnički i građevinski preskupo da se izvede nego da se prelije novac iz budžeta u privatne firme.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Sustina je da se trosi sto vise goriva kako bi kartel punio rupe u budzetu i svoj konto u bankama.
 
Ispituju zemljiste zato sto na kopnu ce se fundirati stubovi jer je most siri a iznad vode ce biti konzola.
 
A zašto to nije rađeno ranije? Valjda je to glavni uslov.

Svestan sam ja da je ovo jeftinija varijanta, ali mi se redosled poteza ne čini najboljim.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Bender Rodriguez":1vte68l2 je napisao(la):
Ne ruše postojeći nego ga menjaju novim i većim,a stari premeštaju na drugo mesto uzvodno na Savi - do Ade i Blokova.

I ja zameram mnoge stvari ovom projektu, ali ajde da ne idemo u ekstrem i isčuđavamo se stvarima za koje smo znali kako će se odvijati još pre dve godine i za koje je jasno da (manje više) moraju tako da se urade.

Pogotovu imajući u vidu da mnogi projekti koji se sad sprovode ili planiraju u tom delu grada, vode poreklo iz planova i predloga sada starih već pola veka.
Hmmm... Sava je šira uzvodno, premeštanje mosta je potpuno besmislena stvar, utoliko pre što mu trenutno ne fali ništa, osim sto se ne uklapa u nečiju fix ideju.

Ako su planovi stari 50 godina, onda su odavno neupotrebljivi, te je manijakalna realizacija jedino što možemo očekivati...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
cek cek cek, koja je sad to logika, ostaju stari stubovi, a razlog za ne-nadogradjivanje na stari nego pravljenje novog mosta su dotrajali stubovi :shock:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585653#p585653:b0d0jd1b je napisao(la):
dejjan » Ned Dec 02, 2018 11:01 pm[/url]":b0d0jd1b]Hmmm... Sava je šira uzvodno, premeštanje mosta je potpuno besmislena stvar, utoliko pre što mu trenutno ne fali ništa
Osim po dve trake u oba smera...

Tok Save jeste nešto širi uzvodno ali ne toliko.

Što se tiče planova, moja poenta je da ovi neki poduhvati - Novi savski most, izmeštanje skladišta i ruina, gradnja tunela od Gavrila Principa do 29. novembra, i slično... nisu izmišljeni sa početkom BnV. Nego se sve nadovezuje na nerealizovane urbanističke planove iz 70ih i 80ih. Dokaz za to je postojanje 100 metara izgrađenog ulaza u pomenuti tunel ka 29. novembra u Gavrila Principa.

BnV ima svakakvih propusta i muljačina koje treba kritikovati i držati pod lupom. Ali treba razlikovati šta je njihova krivica i odgovornost, a šta je samo prirodno nadovezivanje na planove od pre 50 godina i na logičan tok razvijanja grada s njegovim rastom.
 
Dobro, neka naprave novi most, kao što je neko rekao, koji će bolje gađati Nemanjinu i Z. Đinđića sa druge strane. Tako bi se izbeglo prelaženje preko šina itd.

Pitanje je i koliko je potrebno saobraćajno proširenje na tom delu jer se centar grada prazni. Osim ministarstava nemaš nikakva preduzeća koja bi generisala saobraćaj u špicu, a državne službe su se već razišle u 15h. Posle toga mislim da više nema gužve ni na Slaviji, pa je i tunel koji pominješ postao upitan.
 
Evo ovako. Čudi me da to neko nije već nacrtao, čak i deluje na mapi da je to prirodna veza Nemanjine i Zorana Đinđića
b2192d039fe77501e82da6c1ee145910.jpg


Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Ma koliko to neverovatno zvučalo mnogim članovima ovog foruma, medijima i gradskoj vlasti, u centru Beograda i dalje živi i radi ogroman broj ljudi. Istina, sumanuta zamisao o pražnjenju centra se polako obestinjuje, sa postepenim isterivanjem ljudi iz istog. Ali to ne znači da u ovom momentu, i u narednih 5 godina, on neće biti druga najmnogoljudnija sredina posle Novog Beograda i da neće generisati veliki broj vozila ka i iz njega.

Elem, dugoročni plan (opet, nešto što datira iz 70ih) je da se deo saobraćaja koji preko Brankovog mosta i Terazijskog tunela putuje ka pravcu Pančevca, skloni iz Brankove i Despota Stefana. Za to je neophodan tunel od Ekonomskog fakulteta do Gradskog SUPa. A za to je neophodna brza i velika saobraćajnica u vidu Novog savskog mosta i bulevara koji će voditi od Hajata do njega.

Dakle nije pitanje da li postoji nešto od sadržaja u centru što će da generiše toliki saobraćaj. Apsolutno postoji. Nego je pitanje kako taj most i tunel mogu da poboljšaju saobraćajnu situaciju. A mogu dosta. Za početak, sa izgradnjom tog koridora, Brankova bi se rasteretila dovoljno da može da postane 2+2, i time se napokon smanje zagađenje, buka i gužve, a sama ulica da se oplemeni drvoredima, sadržajem i biciklističkim stazama.

Sad, za budući tok novog mosta, raskrsnice i poziciju tunela nisam siguran kako će izgledati, pa ne mogu da pričam. Bilo je ovde priča o tome, ali mislim da se još ništa ne zna definitivno. Ali koliko je bitno da veza sa Nemanjinom bude što bolja, toliko je bitno i da novi most ''udara'' direktno na novi tunel. Inače se opet pravi zagušenje. Zato krak mosta ne ''gađa'' na Nemanjinu nego će verovatno pratiti stari i završavati se kružnim tokom odnosno ulaskom u tunel.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585667#p585667:6jqrkkr0 je napisao(la):
dejjan » Ned Dec 02, 2018 11:39 pm[/url]":6jqrkkr0]Evo ovako. Čudi me da to neko nije već nacrtao, čak i deluje na mapi da je to prirodna veza Nemanjine i Zorana Đinđića
Pa neki planovi su predviđali i takvo rešenje. Nažalost, izgradnjom Inter Kontinentala skoro posred trase budućeg (kraka) bulevara, ta ideja je de facto odbačena. Ipak, pre par meseci je rečeno da će Bulevar ZĐ da se produži tuda, s tim što će tok malo da krivuda, upravo zbog ćoška IK.
Međutim, ono što jeste odbačeno u odnosu na starije planove jeste njegovo nadovezivanje na most ka Palati pravde. Sa izgradnjom BnV, ideja o takvom mostu je očigledno odbačena ili se bar ne razmatra do daljnjeg. To je, na primer, nešto što neki ljudi zameraju tom projektu. Što je sasvim razumljivo.
 
Za direktno gađanje Nemanjine smeta zgrada Železničke stanice.
Opet, imajući u vidu projekat BnV mogao se praviti novi most uzvodno par desetina metara koji bi gađao dolazne perone BAS-a i za vreme čije izgradnje (ja cenim 2 godine) bi Zarićev most bio potpuno funkcionalan.
Opet, dobra stvar postojećeg plana je što se "požurilo" sa postavljanjem šina na Most preko Ade.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585670#p585670:1l7ai6r5 je napisao(la):
astrodule » Pon Dec 03, 2018 12:00 am[/url]":1l7ai6r5]Za direktno gađanje Nemanjine smeta zgrada Železničke stanice.
Dobro naravno, i to. Mada postoji ona opcija sa velikim kružnim tokom oko nje. Doduše mislim da od toga nema ništa.

U svakom slučaju, očigledno je da će završni krak novog mosta ići na istok (ka EF) a ne na jugoistok, ne samo zbog Žel.stanice nego i zato što na njega treba da se doveže novi tunel. Tako da jeste bitna veza sa Nemanjinom, ali je bitno i da se vozila na putu ka drugom kraju tunela (kraj oko Gradskog SUPa) što brže sprovedu. Otud to ''gađanje'' ka Gavrila Principa i Ek.F. a ne ka Nemanjinoj i GŽS.

Što se tiče mostova, kao što rekoh, na više starih planova je bila zamisao da se stari zameni nekim novim i većim. Pa uostalom, rekli smo ovde sto puta da je Zarićev most privremen, i da to što ga je on spasio onomad ne znači da je imao viziju da on služi tako doveka. Nego da potraje dok se grad ne obnovi i ne naprave nove veze preko reke. Te na kraju i on zameni kad dođe vreme i potreba.
E sad što jes jes, neki stari planovi (npr kao ovaj) jesu predviđali još jedan most između Zarićevog i Gazele i to jeste predmet spora sad sa realizacijom BnV.
 
Bender Rodriguez":18vpc77l je napisao(la):
Ma koliko to neverovatno zvučalo mnogim članovima ovog foruma, medijima i gradskoj vlasti, u centru Beograda i dalje živi i radi ogroman broj ljudi. Istina, sumanuta zamisao o pražnjenju centra se polako obestinjuje, sa postepenim isterivanjem ljudi iz istog. Ali to ne znači da u ovom momentu, i u narednih 5 godina, on neće biti druga najmnogoljudnija sredina posle Novog Beograda i da neće generisati veliki broj vozila ka i iz njega.

Elem, dugoročni plan (opet, nešto što datira iz 70ih) je da se deo saobraćaja koji preko Brankovog mosta i Terazijskog tunela putuje ka pravcu Pančevca, skloni iz Brankove i Despota Stefana. Za to je neophodan tunel od Ekonomskog fakulteta do Gradskog SUPa. A za to je neophodna brza i velika saobraćajnica u vidu Novog savskog mosta i bulevara koji će voditi od Hajata do njega.

Dakle nije pitanje da li postoji nešto od sadržaja u centru što će da generiše toliki saobraćaj. Apsolutno postoji. Nego je pitanje kako taj most i tunel mogu da poboljšaju saobraćajnu situaciju. A mogu dosta. Za početak, sa izgradnjom tog koridora, Brankova bi se rasteretila dovoljno da može da postane 2+2, i time se napokon smanje zagađenje, buka i gužve, a sama ulica da se oplemeni drvoredima, sadržajem i biciklističkim stazama.

Sad, za budući tok novog mosta, raskrsnice i poziciju tunela nisam siguran kako će izgledati, pa ne mogu da pričam. Bilo je ovde priča o tome, ali mislim da se još ništa ne zna definitivno. Ali koliko je bitno da veza sa Nemanjinom bude što bolja, toliko je bitno i da novi most ''udara'' direktno na novi tunel. Inače se opet pravi zagušenje. Zato krak mosta ne ''gađa'' na Nemanjinu nego će verovatno pratiti stari i završavati se kružnim tokom odnosno ulaskom u tunel.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585667#p585667 je napisao(la):
dejjan » Ned Dec 02, 2018 11:39 pm[/url]":18vpc77l]Evo ovako. Čudi me da to neko nije već nacrtao, čak i deluje na mapi da je to prirodna veza Nemanjine i Zorana Đinđića
Pa neki planovi su predviđali i takvo rešenje. Nažalost, izgradnjom Inter Kontinentala skoro posred trase budućeg (kraka) bulevara, ta ideja je de facto odbačena. Ipak, pre par meseci je rečeno da će Bulevar ZĐ da se produži tuda, s tim što će tok malo da krivuda, upravo zbog ćoška IK.
Međutim, ono što jeste odbačeno u odnosu na starije planove jeste njegovo nadovezivanje na most ka Palati pravde. Sa izgradnjom BnV, ideja o takvom mostu je očigledno odbačena ili se bar ne razmatra do daljnjeg. To je, na primer, nešto što neki ljudi zameraju tom projektu. Što je sasvim razumljivo.
Ma koliko neverovatno zvučalo, ti vidiš saobraćaj gde ga nema. Iz Brankove niko ne ide na pančevac nego na pupinov most. Nije pitanje broja stanovnika gde ko živi nego dinamike i generisanja saobraćaja. Ko živi u centru? Crnogorci koji ne žive u njegoševoj nego kod Narodnog pozorišta, ali oni ne idu na Novi Beograd niti u Pančevo nego se vozaju u krug po centru. Penzionisani udbaši koji su oteli stanove po centru takođe ne idu nigde nego sede tu gde su osvojili teritoriju.

Šta imaš od firmi u centru? Retail je zamro razvojem tržnih centara, sada već u svim perifernim naseljima. Ministarstva, sudovi, skupština, NBS i slično su već otišli do 15h. Oko 19h možda neko krene u pozorište ili da prošeta kada je lepo vreme, eventualno u kafanu. Turisti jedino i turistički autobusi koji smatraju da mogu proći kroz svaku postojeću ulicu.

Niko normalan ne ide tamo gde nema niti parkinga niti funkcionalnog javnog prevoza. Ovo sa ukidanjem tramvaja preko Save je glupost za medalju i to u isto vreme kada je Beovoz redukovan na 1 polazak svakih sat vremena.
 
Da stvarno, šta ja znam... Osim što živim u centru i što mi je saobraćaj bio struka...

Elem, idem sad da se vozam malo po ulicama u novoj pozlaćenoj Mečki stečenoj izrabljivanjem ljudi s periferije i pljačkanjem unutrašnjosti Srbije.
Pozdrav od crnogorskog udbaša iz otetog salonskog stana u praznom opustelom centru.



Strašno. I jadno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585658#p585658:1ds7b3xg je napisao(la):
nekianonimnilik » Pon Dec 03, 2018 12:06 am[/url]":1ds7b3xg]cek cek cek, koja je sad to logika, ostaju stari stubovi, a razlog za ne-nadogradjivanje na stari nego pravljenje novog mosta su dotrajali stubovi :shock:
Da, stvarno, Vesić je pričao da su stubovi rađeni na drvenim šipovima, da moraju da se ruše i da će razmak između novih stubova biti veći, "što će olakšati plovidbu" :shock:
 
Ne znam zasto neki hoce da menjaju raspored mostova u Beograd sa gradnjom novog mosta par desetina metara uzvodno kad su mostovi savrseno rasporedjeni skoro na svakih 500 metara ako se izuzme most koji je trebao da se gradi u produzetku Zorana Dzindzica.
 
Bender Rodriguez":pbl50amd je napisao(la):
Da stvarno, šta ja znam... Osim što živim u centru i što mi je saobraćaj bio struka...

Elem, idem sad da se vozam malo po ulicama u novoj pozlaćenoj Mečki stečenoj izrabljivanjem ljudi s periferije i pljačkanjem unutrašnjosti Srbije.
Pozdrav od crnogorskog udbaša iz otetog salonskog stana u praznom opustelom centru.



Strašno. I jadno.
Nema potrebe da vređaš. Nije protiv tebe lično ništa napisano (nebitno je gde ko lično živi, niti te je to bilo ko pitao, niti je bitno), nego sam postavio par očiglednih pitanja i dao odgovore na bazi činjenica.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585698#p585698:29qtbf6w je napisao(la):
spatiotecte » 03 Dec 2018 09:48 am[/url]":29qtbf6w]Ne znam zasto neki hoce da menjaju raspored mostova u Beograd sa gradnjom novog mosta par desetina metara uzvodno kad su mostovi savrseno rasporedjeni skoro na svakih 500 metara ako se izuzme most koji je trebao da se gradi u produzetku Zorana Dzindzica.

Zašto se ne bi "menjao raspored mostova" za koju desetinu metara?! Opet geometrijske dogme?

Evo, da ti kažem zašto: zato što milion i po ljudi živi u Beogradu, od toga je mnogo njih osuđeno da mora da prelazi, dnevno, preko mostova, i život će im, tokom tri godine (20 i neki deo prosečnog ljudskog veka u Srbiji) biti pretvoren u haos. Takođe, grad će isključivanjem kraka tramvajske mreže od Karađorđeve do buvljaka imati poveliki trošak.
 
Gde sam vređao? Šta sad, i sarkazam je postao vređanje?

A pišem tako zato što mi je pun kofer višedecenijskih laži o svakome ko se usuđuje da živi u centru. Pre rata, Srbi su prezirali one koji žive u centru smatrajući ih buržujčinama i Rokfelerima. Došao rat, buržuji se isteraše. Ali avaj, Srbi opet nađoše povod da mrze jedni druge, tako što su napunili sebi glave da tamo sad žive sve same komunjare koje su isterivale ljude iz domova. Sad kad se i ta priča izanđala, konstruiše se nova, treća verzija, po kojoj u centru žive još samo udbaši u penziji i Crnogorci.

I reci mi, da neko tako pljuje po tvom kraju, pa uostalom i po tvojoj porodici implicirajući da se ona dokopala nečega otimačinom i kriminalom, kako bi ti reagovao na to? I jel ti ne bi dojadilo da stalno slušaš iste laži i lupetanja, ne samo od pojedinaca, nego i po medijima i javnosti? Ovde je uvek postojao korpus zajedljivih ljudi koji su iz besa i zavisti huškali jedne protiv drugih, pre rata pričama o buržujima a posle rata pričama o komunjarama. I kao i uvek na ovim prostorima, niko nije skupio herca da to reši sa nadležnim i odgovornim organima - političarima. Nego se sve uvek svodi na pljuvačinu i mržnju prema onim koji sa svim tim nemaju nikakve veze.


Apropo tvog ''pitanja'', pitaš koji se to saobraćaj generiše ka centru? Pa ne znam gde gledaš, ali Brankov most je dobrano popunjen svakog dana, a zakrčen svakog trećeg. Te ne vidim šta tu nije jasno. Jedan deo vozila koje ga pune idu ka centru. U kome, verovali ili ne, i dalje živi i radi mnogo ljudi. Drugi deo vozila putuje ka Pančevačkom mostu. Kad kažem ''ka Pančevačkom mostu'' govorim o tome da idu u pravcu Pančevca, što obuhvata i krajeve poput Višnjice, Karaburme, Zvezdare, Dorćola, Bogoslovije...

Čemu novi most i tunel? Prvo, da se omogući veći protok s NBG do delova centra i do Nemanjine. Drugo, da se skrate putovanja s NBG ka krajevima oko Despota Stefana i Cvijićeve, odnosno da se DS, Brankova i Ter. tunel napokon malo rasterete, a gužve smanje. I opet, taj plan nije stvoren sa početkom BnV, već postoji nekoliko decenija, u različitim iteracijama. Dokaz toga je postojanje 100 metara neizgrađenog tunela iz 70ih u G.Principa. Kao i raspored saobraćajnica pa i blokova na obe strane reke. Tih starih planova ima i na forumu i na internetu i u knjigama, pa ko se malo prošeta kroz njih, videće da se danas mnogo toga nadovezuje na njih.

Sad, glavni problem je što je BnV neke stavke iz starih planova izostavio, a neke odveo u krajnost. I to je jedna od zamerki koje su sasvim na mestu. Pored drugih osnovanih zamerki na transparentnost, kvalitet nekih radova, gustinu sadržaja, i još štošta. Ali problem je što mnogi ljudi ovde nisu u stanju da iskritikuju ono što zaslužuje kritiku a pohvale ono što vredi hvale, nego se dele u dva ekstremistička tabora. Jedan koji će da kritikuje sve, i drugi koji će da hvali sve. Mislim može i tako što da ne. Ali to onda vodi u beskrajan ciklus klin-ploča rasprava, što znači da ne vodi nikuda.
 
Bender Rodriguez":t6hspmkw je napisao(la):
Gde sam vređao? Šta sad, i sarkazam je postao vređanje?

A pišem tako zato što mi je pun kofer višedecenijskih laži o svakome ko se usuđuje da živi u centru. Pre rata, Srbi su prezirali one koji žive u centru smatrajući ih buržujčinama i Rokfelerima. Došao rat, buržuji se isteraše. Ali avaj, Srbi opet nađoše povod da mrze jedni druge, tako što su napunili sebi glave da tamo sad žive sve same komunjare koje su isterivale ljude iz domova. Sad kad se i ta priča izanđala, konstruiše se nova, treća verzija, po kojoj u centru žive još samo udbaši u penziji i Crnogorci.

I reci mi, da neko tako pljuje po tvom kraju, pa uostalom i po tvojoj porodici implicirajući da se ona dokopala nečega otimačinom i kriminalom, kako bi ti reagovao na to? I jel ti ne bi dojadilo da stalno slušaš iste laži i lupetanja, ne samo od pojedinaca, nego i po medijima i javnosti? Ovde je uvek postojao korpus zajedljivih ljudi koji su iz besa i zavisti huškali jedne protiv drugih, pre rata pričama o buržujima a posle rata pričama o komunjarama. I kao i uvek na ovim prostorima, niko nije skupio herca da to reši sa nadležnim i odgovornim organima - političarima. Nego se sve uvek svodi na pljuvačinu i mržnju prema onim koji sa svim tim nemaju nikakve veze.


Apropo tvog ''pitanja'', pitaš koji se to saobraćaj generiše ka centru? Pa ne znam gde gledaš, ali Brankov most je dobrano popunjen svakog dana, a zakrčen svakog trećeg. Te ne vidim šta tu nije jasno. Jedan deo vozila koje ga pune idu ka centru. U kome, verovali ili ne, i dalje živi i radi mnogo ljudi. Drugi deo vozila putuje ka Pančevačkom mostu. Kad kažem ''ka Pančevačkom mostu'' govorim o tome da idu u pravcu Pančevca, što obuhvata i krajeve poput Višnjice, Karaburme, Zvezdare, Dorćola, Bogoslovije...

Čemu novi most i tunel? Prvo, da se omogući veći protok s NBG do delova centra i do Nemanjine. Drugo, da se skrate putovanja s NBG ka krajevima oko Despota Stefana i Cvijićeve, odnosno da se DS, Brankova i Ter. tunel napokon malo rasterete, a gužve smanje. I opet, taj plan nije stvoren sa početkom BnV, već postoji nekoliko decenija, u različitim iteracijama. Dokaz toga je postojanje 100 metara neizgrađenog tunela iz 70ih u G.Principa. Kao i raspored saobraćajnica pa i blokova na obe strane reke. Tih starih planova ima i na forumu i na internetu i u knjigama, pa ko se malo prošeta kroz njih, videće da se danas mnogo toga nadovezuje na njih.

Sad, glavni problem je što je BnV neke stavke iz starih planova izostavio, a neke odveo u krajnost. I to je jedna od zamerki koje su sasvim na mestu. Pored drugih osnovanih zamerki na transparentnost, kvalitet nekih radova, gustinu sadržaja, i još štošta. Ali problem je što mnogi ljudi ovde nisu u stanju da iskritikuju ono što zaslužuje kritiku a pohvale ono što vredi hvale, nego se dele u dva ekstremistička tabora. Jedan koji će da kritikuje sve, i drugi koji će da hvali sve. Mislim može i tako što da ne. Ali to onda vodi u beskrajan ciklus klin-ploča rasprava, što znači da ne vodi nikuda.
Nije niko ništa implicirao, nego si se sam prepoznao. Nema 100m izgrađenog tunela, nego 10m.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Možda nisi lično implicirao ali si ponavljao prazne priče koje si čuo od zajedljivih pojedinaca bez ikakve ideje da se možda sam uveriš ili bar pozabaviš time pre nego što usvojiš takve tvrdnje.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FiVkvBk6VBk[/youtube]
 
Ocigledno je da smo u Srbiji malo unapredili srednjevekovni sistem resavanja fekalija pa umesto kroz prozor sad je praksa da se skupi i izlije pod prozor. I Novi Sad i Beograd koristi isti model :)
Kako bese... ovo ce biti najlepsa promenada na ovim prostorima.. :lol:
.
.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585731#p585731:2qp5yhp0 je napisao(la):
Пантограф » 03 Dec 2018 11:45 am[/url]":2qp5yhp0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585698#p585698:2qp5yhp0 je napisao(la):
spatiotecte » 03 Dec 2018 09:48 am[/url]":2qp5yhp0]Ne znam zasto neki hoce da menjaju raspored mostova u Beograd sa gradnjom novog mosta par desetina metara uzvodno kad su mostovi savrseno rasporedjeni skoro na svakih 500 metara ako se izuzme most koji je trebao da se gradi u produzetku Zorana Dzindzica.

Zašto se ne bi "menjao raspored mostova" za koju desetinu metara?! Opet geometrijske dogme?

Evo, da ti kažem zašto: zato što milion i po ljudi živi u Beogradu, od toga je mnogo njih osuđeno da mora da prelazi, dnevno, preko mostova, i život će im, tokom tri godine (20 i neki deo prosečnog ljudskog veka u Srbiji) biti pretvoren u haos. Takođe, grad će isključivanjem kraka tramvajske mreže od Karađorđeve do buvljaka imati poveliki trošak.

A sto bi potrosili dva put a vise novca za most koji ce biti na istoj poziciji skoro i za koji vec postoje fundirani stubovi u vodi?

Kako god okrenuli nama sledi 3 godine haosa, sa novim postom pored Zaricevog ili sa prepravkom postojeceg.
A taj novi most sto predlazete da se gradi par desetina metara uzvodno mora da se gadja sa nekom ulicom, a u varijanti koju prelazete to nije slucaj ni sa jedna ni sa druge strane reke.

I trece pitanje, sta uraditi sa postojecim stubovima Zariceovg mosta koji ce morati da se pocupaju, dakle, jos dodatni trosak koji uopste nije mali.

Nisu mostovi lego kockice pa da se premestaju tek tako.
Zasto nije nijedna opstina u Srbiji htela da uzme Zaricev most kad im se nudilo za dzabe?
Pa zato sto znaju da u startu moraju da plate pola cene tog mosta na naprave nove stubove u vodi.
 
Vrh