Kružni tokovi su loše rešenje ako se neki od pravaca često zagušuju i ako je velika razlika u obimu saobraćaja među saobraćajnicama koje se ukrštaju. Kružni tok sa nadvožnjakom ili podvožnjakom na najvažnijem pravcu je već nešto bolje.
Ukrštanje T6 sa Ugrinovačkom, Dobanovačkom, Pazovačkim putem (Altina) je idealno za kružni tok iznad T6 (sa rampama/vezama na istu). Već za pravac Ugrinovačka - Novosadski put, normalni planeri bi pravili petlju ili makar "raskrpetlju" sa T6. Naši vrli planeri nisu sačuvali mesto za petlju nego napravili "Poštanski centar". Naravno, kod Cara Dušana nadvožnjak u pravac T6. Naravno, i put od Pupinovog mosta do Krnjače, sa petljom na levoj obali Dunava. Kako ništa ne može da se napravi normalno i kako treba do kraja? Evo mostu skoro 10 godina a ovo nemamo.