Šta je novo?

Saobraćajnica T6

Nažalost, živeo sam na Kosi kad su uključili i semafor gore kod kvantaša da trepće, na patrljak-raskrsnici. Još je Koštunuca mislim bio na vlasti, a u Beogradu Bogdanović.
 
Свакодневница на раскрсници код Пупиновог моста, судари, чукања…

IMG_1959.jpeg
IMG_1960.jpeg
 
Из ког смера се најчешће залећу великом брзином на тој раскрсници?
 
Из ког смера се најчешће залећу великом брзином на тој раскрсници?

Колико сам приметио најчешће се судари дешавају у смеру од бивше лакат кривине ка мосту и обрнуто, у та два смера возе као манијаци,
док у улици Цара Душана која сече тај правац има много мање судара,
ту је требало да се направи надвожњак преко улице Цара Душана,
овако је тотални промашај, пут се спушта доле ка раскрсници, па се опет пење на мост.
 
Da, izostanak denivelisane raskrsnice na tom mestu je epski promašaj našeg graditeljstva - uslovljen kuknjavom zbog 'preskupih pristupnih puteva' Mostu na Adi.

Ne samo tu nego na svim novim projektima, i nova magistrala u Surčinu sa semaforizovanim raskrsnicama je težak promašaj, prosto struka ovde dosta zaostaje po primeni tih rešenja.
 
Нема везе, боље ништа него лоша денивелисана раскрсница, овако се оставља простор да се уради накнадно од стране неких мало радикалнијих људи мање склоних компромисима
 
Ма није боље ни од чега, очајно је.

Иначе, један од приоритета треба да буде денивелисање Т6 од Кванташа до Пупиновог моста. Нестварно је да то ни у каквим плановима није, а несрећном Т6 припао је сав саобраћај са никад изграђеног паралелног спољног прстена. Т6 нам у шпицевима већ сада гуши аутопут до Арене.
 
Нема везе, боље ништа него лоша денивелисана раскрсница, овако се оставља простор да се уради накнадно од стране неких мало радикалнијих људи мање склоних компромисима

A što ne kružni tok ovde (dok čekamo tog Godoa koji će napraviti smislenu denivelisanu rakskrsnicu)? NIkad mi to neće biti jasno! Ovaj semafor je smešan!
 
Ili bilo gde uostalom? Ne samo ovde! Što se izbegavaju kružni tokovi?
 
Kružni tokovi su loše rešenje ako se neki od pravaca često zagušuju i ako je velika razlika u obimu saobraćaja među saobraćajnicama koje se ukrštaju. Kružni tok sa nadvožnjakom ili podvožnjakom na najvažnijem pravcu je već nešto bolje.

Ukrštanje T6 sa Ugrinovačkom, Dobanovačkom, Pazovačkim putem (Altina) je idealno za kružni tok iznad T6 (sa rampama/vezama na istu). Već za pravac Ugrinovačka - Novosadski put, normalni planeri bi pravili petlju ili makar "raskrpetlju" sa T6. Naši vrli planeri nisu sačuvali mesto za petlju nego napravili "Poštanski centar". Naravno, kod Cara Dušana nadvožnjak u pravac T6. Naravno, i put od Pupinovog mosta do Krnjače, sa petljom na levoj obali Dunava. Kako ništa ne može da se napravi normalno i kako treba do kraja? Evo mostu skoro 10 godina a ovo nemamo.
 
Kružni tokovi su rešenje kao aksiom (bez dokazivajja) za sledeće uslove:
1. ravnomerno saobraćajno opterećenje po krakovima raskrsnice
2- do dve ulivne/izlivne trake po smeru
3. bez tramvaja u raskrsnici

Sve druge opcije traže analizu i simulacije saobraćajnih tokova da se vidi da li se dobija ili gubi.

Ja i dalje tvrdim da postoji semaforski lobi u gradu Beogradu jer neće da rekonstruišu toliki broj ulica koje su zrele (posebno na saobraćajnicama nižeg ranga-sabirne, pristupne ulice) za ovo unapređenje.

Podsećam da je još 2018 plačeno 12 milon dinara naših para za anlizu 133 raskrsnice a izvedeno je znate koliko- ma znate "0"!
 
Vrh