Šta je novo?

Saobraćajnica T6

Zašto ne bi saobraćajnica bila delom ukopana, a pešačka komunikacija iznad zemlje? Znam da je to skuplje rešenje, ali upravo je ova vlast poznata da preferira skuplja rešenja (npr. vidi metro projekat).

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Tunel kroz groblje :) , ili samo potkop sa mostom iznad?
Pa kapiram da se ide na maksimalno iskorišćenje površine i da se izbegne vizuelni kontakt posetioca groblja sa saobraćajem, možda iz zbog potencijalnih samoubica ako bio pešački most... a i već mogu da zamislim kako bi naš narod nazvao taj tunel ili pešački most na groblju...
 
Реља, не знам јеси некад ишао возом за Ужице, али пред саму станицу имаш тунел који иде испод гробља, тако да постоје ти случајеви.
spooky.jpg
 
OK, ali valjda je očigledno da su ova dva primera neuporedivi? U Užicu je tunel probijen kroz podnožje brda na kojem je groblje, na Bežaniji je sve ravnica, osim toga tu nema tog vizuelnog kontakta kojeg sam spominjao, a red veličina značaja železnice i jedne gradske ulice takođe nije za poređenje.... a i jasno je da se radi o iznuđenom rešenju. Ako negde zaista postoji ulica koja ide ispod groblja, hajde da to vidimo... a mi ovde još uvek nemamo ni tu ulicu ni to drugo groblje, zar ne? Nema potrebe za improvizacijama, sve se projektuje od nule kao celovito rešenje.
 
Ма све се слажем, само сам искористио ситуацију да укажем на занимљиви "подгробни" тунел који сам одавно приметио а нисам ни са ким зборио о томе :)
 
Da li se ista desava po pitanju T6?
dosta se pominje na temi Surcin-Vojvodjanska.
Sta bi sa onom SNS tetom kojoj je T6 bila baza kampanje za izbore na NBG :unsure::LOL:
(greskom sa postavio isto ovo na temi Petlja Zmaj)
 
Vrlo je važno da T6 ima direktnu vezu sa delom autoputa ,,Miloš Veliki" koji ce pocinjati na Novom Beogradu, kao sto mora da se autoputizuje cela deonica od ,,Pupina" do groblja, pisao sam vise puta na koji nacin, da ne pisem ponovo i odatle da se nastavi, makar i kroz podzemni tunel, koliko god da je morbidno. Taj tunel ce ici pored, a ne kroz groblje. Taj deo moze i nadzemno, ali da posle ,,Grand kafe" pravi nadvoznjak da se premoste ,,Ledine", da li je realno? Tunel definitivno.
 
Кад кажеш денивелисано од петље Змај до Пупуна, мислиш на сва укрштања?
А има 5 критичних укрштања: 1. пут за Плаве Хоризонте (лево), ЖС Земун (десно), 2. Солунска (код окретнице 15-ице), 3. Угриновачка, 4. екс лакат кривина и 5. Батајнички друм, Цара Душана. Ово би било одлично али мислим да су то пусти снови.
Или мислим на саму петљу Змај, која је делимично денивелисана а ужасно функционише (управо због овог "делимично").
 
Мислим, дабоме, на сва укрштања, 3+3, 80 км/сат.
Кад се то учини, онда се укупан број укрштања обично и смањи.
Нажалост, није у плану, а морало би бити.
 
Odlicno bi bilo da su vec odavno krenuli da rade T6 i kada ovi krenu sa novim kruznim tokom onda da sve to upakuju u kompletu,ali ocigledno je to nemoguce,bar ne sada i ove i sledece godine,nazalost. Taj deo od kruznog toka do Grand Kafe bukvalno grcka i place za prosirenjem a ima prostora,nema potrebe za rusenjem kuca i slicno. Beograd je to i Srbija, sto da radimo odjednom kad mozemo dvaputa,vrvt i skuplje na kraju ce biti. Ostaje samo da se nadamo...nada poslednja umire.
 
Trenutno stanje u katastru; zeleno je čisto, u svojini grada ili republike, plavo takođe, ali postoji upisano pravo korišćenja trećim licima, a crveno je privatna svojina. Interesantno je da je na nekim od privatnih parcela vlasnik "Station group d.o.o.", je l' zna neko nešto o njima?
Screenshot_20221028_100705.jpg
 
Da li se isplaćuje i šta za "ukidanje" prava korišćenja? (kapiram da je to ono na po 99 godina do plus beskonačno:))

Van plavog, ne vidim veće probleme za prvu i ključnu fazu. Tako da se verovatno isplaćuje kao crveno :D
 
Нема изговора зашто су Т6 сада одлучили да раде у кратком делу до кружног тока у пуном профилу.
 
Trenutno stanje u katastru; zeleno je čisto, u svojini grada ili republike, plavo takođe, ali postoji upisano pravo korišćenja trećim licima, a crveno je privatna svojina. Interesantno je da je na nekim od privatnih parcela vlasnik "Station group d.o.o.", je l' zna neko nešto o njima?
Pogledajte prilog 147756
Црвено јесте приватна својина, неких 10 до 12 хиљада квадрата, а експропријација још није на видику. Као што знамо, туда треба да се настави градња Грчке улице, још неких 450 метара и да избије на Сурчинску улицу. О томе смо давно писали @Белка и ја. Кад буде биће.

"Station group d.o.o.":
https://search.bisnode.rs/rs/1034836/station-group-doo/
https://www.companywall.rs/firma/station-group-doo/MMtyW46C
 
Од кад постоје планови за спајање Грчке и Сурчинске преко спорног плаца у власништву те фирме? Мени то мало сумњиво, фирма је основана 2016.
 
Значи неко је наменски купио ту земљу.
 
Moram da napomenem da je i plavo uglavnom privatno vlasništvo. Kako i zašto je upisano samo pravo korišćenja je posledica jednog višedecenijskog imovinskog-pravnog pitanja koja ima svoje korene u posledicama 1945. godine.
 
To da li ga neko smatra privatnim nema baš pravnih posledica, dok je god u katastru državno. Kao što su i silne jadne porodice izbacili iz stanova koje su platile samo zato što je neki drugi upisan u katastru. Ono što je pitanje je da li ima razlike u eksproprijaciji između svojine i prava korišćenja i tu nam treba neko od bolje upućenih (kao što je bio @belka).

U krajnjem slučaju, izguraše saobraćajnicu od obilaznice do Vojvođanske sa sve rušenjima kuća, a ovde govorimo o mnogo manje parcela i par baraka.
 
Veceras u BG hronici bila tema nehigjenskog naselja na okretnici.
Navodno grad planira na tom mestu da gradi saobracajnicu i da gradi naselje za bezbednjake vec naredne godine. Jel zna neko nesto za to naselje za bezbednjake?
 
Baš ću da premotam i pogledam... Ne znam samo gde su to naselje planirali kad je gore previđeno proširenje groblja...
 
Vrh