Ево овако @Гунбо, да још једном поновимо.
Од незавршене раскрснице, а садашња лакат кривина, Т6-Марка Челебоновића, један крак тј. Т6 наставља даље до спајања са Грчком улицом и ту ће бити раскрсница, а можда и кружни ток
, и ту би се завршавала саобраћајница Т6 (профила 3+3). Наставак те саобраћајнице ће бити даље улица Срђана Алексића и та улица ће ићи скроз доле до кружног тока у Војвођанској улици. Улица Срђана Алексића ће се градити кроз онај земљани усек и кроз оно садашње циганско насеље, а Сурчинска улица неће више постојати од кружног тока до оног првог семафора. Садашњи кружни ток ће се рушити и градиће се нови већи. Писао сам о томе и постављао цртеж на теми "Градска магистрална саобраћајница Нови Београд-Сурчин".
Други крак од незавршене раскрснице, а садашња лакат кривина, Т6-Марка Челебоновића, ће бити будућа градска саобраћајница 2а-2а (профила 1+1) и она ће ићи до насеља Радиофар, а не до аеродрома Никола Тесла. О томе сам писао и постављао цртеже на теми о насељу "Радиофар, Сурчин" и то није прастаро обавештење
viewtopic.php?f=13&t=2534&start=25#p795264 Од насеља Радиофар ће се градити посебна саобраћајница до аеродрома.
На ортофото снимка сам уцртао (не могу боље
) будуће саобраћајнице и како ће отприлике да изгледа тај део о коме причамо, са будућом пословном зоном, будућин Новим Бежанијским гробљем 2,.... Иначе је све ово јако велики градски пројекат/пројекти, доста скуп/и и због саме обимне експропријације.
Иначе има у свему овоме и помака
, завршена је експропријација земљишта где ће се градити Ново Бежанијско гробље 2, сви намирени, и то је један велики корак ка даљој реализацији пројеката. Да би се почело градити гробље 2, наравно мора се прво изградити саобраћајница Т6, па подземни пролаз испод Т6,.... Све је повезано једно са другим.
Што се тиче наставка градње Грчке улице (оних 450 метара) иза Атлантик дистрибутивног центра, Гранд кафе и оне ергеле (сад је ту неки Рено сервис), још ништа, ту још није завршена експропријација, уцењују власници, али мислим да неће дуго.