Šta je novo?

Saobraćajnica T6

Moje mišljenje je da je ovo još jedna osveta opranih radikala opštini koja nije glasala za njih.Slično kao u slučaju Starog Grada (pristup Dorćolu je blokiran) i ovde žele da zagorčaju život stanovnicima ovog dela na čije su glasove računali (mahom izbeglice u divljim kućama iza Ledina).Podsetiću vas da su u međuvremenu postavili ona dva nebulozna semafora kod Grand kafe koja prave kolonu do kružnog toka u popodnevnim časovima.
Kada se bude pravio produžetak J.G. ka Surčinu,nadam se da će rešiti i ovaj pravac jer je to prirodni nastavak starog novosadskog puta i veza Zemuna i Pupinovog mosta sa autoputem za zapadnu Srbiju.

Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Богами игнорисали су ово и претходни а могли су да направе.
 
Mislim da ovo pokušavaju da uvale Kinezima kao tzv. autoput Novi Beograd - Surčin (a zapravo bulevarska veza od Pupinovog mosta do petlje kod budućeg Naci stadiona).

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647810#p647810:2gok6s1b je napisao(la):
Svetlopis » 12 Авг 2019 08:30 am[/url]":2gok6s1b]Nebitno, ako neko zna, mozda ce napisati.
Ево једне могућности.
Можда људи скупљају (беру) разно растиње кога ту поред Сурчинске улице има доста (посебно боквице), и то после продају на зеленој пијаци, или на Старој Бежанији или овде код мене пијаца "Бежанијска коса". Испред и иза моје зграде има велики парк, и ту расте свашта нешто (јабуке, вишње, .... има и кестења и ораха), то беру и носе на пијацу и продају !
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647832#p647832:3q4726gb je napisao(la):
Miksa » 12 Авг 2019 09:58 am[/url]":3q4726gb]Toliko toga se radi u BG, zna li se kada bi neko u gradu mogao da se pozabavi ovim putem. Dole se radi Lidl, koliko vidim tu se planira i auto put do Surcina u Vinogradskoj. Potpuno je logicno da prosire gore magistralu kroz ono brdo sve do groblja. Ali vidim da niko o tome ne prica.
@Микша, о томе се прича и те како, и ми смо овде на форуму причали доста пута о томе на другим подтемама. Само у кратко.
Та улица неће бити магистрала него само улица и то ће бити улица Срђана Алексића. Део те улице већ постоји горе на Бежанијској коси и то је онај део где је садашња окретница градских аутобуса 70,74,75. Спуштаће се на доле према кружном току у Војвођанској и Виноградској улици.
Проблем је откуп кућа и земљишта, а ту има доста за откуп, чини се да нема, али има. Улица траба да избије код оног садашњег хотела Мар.

 
Ja sam mislio da ce samo Surcinsku da prosire ovaj deo iznad kruznog toga, nisam znao da planiraju i tu Srdjana Aleksica da spustaju. Mada i ne vidim tu neki razlog sta ce to doneti.
 
I Surčinska i Vojvođanska su trenutno u haosu. Veliki broj bočnih priključaka , veliki broj kuća, prodavnica, firmi i sve direktno na glavnu i možda jedinu vezu ka Surčinu i kroz Surčin. Mogu zamisliti kakav bi to haos nastao kada bi ovi naši stručnjaci samo nakalemili vezu sa AP ka Obrenovcu.

I Grčku ulicu bukvalno da produže za 450 m , rsteretilo bi od kružnog toka ka Ledinama.

 
Neka rešenja se sama nameću samo gledajući mapu. Jedna zapuštena livada sprečava razvoj grada. Doduše ta livada ima milion vlasnika.



A opet, kada se setim koliko je godina moralo da prođe da se napravi normalna veza Ledina sa Bežanijskom kosom (pre je tu bila malo neka betonska podloga, malo zemlja) :bash:
 
Vec dugo ovde na forumu pisemo u krug. Ako se ovako nastavi docekacemo 2030 godinu piskarajuci vrlo verovatno. Mozda neku inicijativu da pokrenemo sad pred izbore.
 
Poprilično sam siguran da će većina onih koji željno iščekuju izgradnju ove saobraćajnice prvo popuniti prazne rupe na B. groblju i da će tek onda generisati zajedno razlog za konačnu izradu ove saobraćajnice usled neophodnosti proširenja groblja. Do tad ništa.....

Vračarac, čitaš li ti ove teme ili te samo interesuje popločavanje granitom u centru?
 
Можда није уско везано за тему али морам да приметим да је Сурчинска пример како цивилизација некад може да се креће у назад. У свим старим сремским насељима може да се види како су се улице тамо градиле пре 100 и више година, дакле свака је имала дубоке канале са обе стране улице а дворишта су била увучена иза ових канала, и тако је и сада барем тамо где се није много мењало и где се водило рачуна. На овај начин се становништво успешно бранило од плављења улица чак и при великим падавинама.
Насупрот томе једна од најпрометнијих сремских улица, тј Сурчинска је пример неспособности и дивљаштва. Овде се и при мањим кишама стварају језера, приликом већих киша имамо праве потопе и улицом се једва пролази.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648461#p648461:q26k5fv1 je napisao(la):
paradox polje » 14 Aug 2019 08:38 am[/url]":q26k5fv1]Можда није уско везано за тему али морам да приметим да је Сурчинска пример како цивилизација некад може да се креће у назад. У свим старим сремским насељима може да се види како су се улице тамо градиле пре 100 и више година, дакле свака је имала дубоке канале са обе стране улице а дворишта су била увучена иза ових канала, и тако је и сада барем тамо где се није много мењало и где се водило рачуна. На овај начин се становништво успешно бранило од плављења улица чак и при великим падавинама.
Насупрот томе једна од најпрометнијих сремских улица, тј Сурчинска је пример неспособности и дивљаштва. Овде се и при мањим кишама стварају језера, приликом већих киша имамо праве потопе и улицом се једва пролази.
To ti je druze moj posledica kolektivne svesti naroda koji ima manje- vise funkcionalnu drzavu.Nasa je na zalost jako niska i svest i funkcija drzave...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648461#p648461:2po7ak14 je napisao(la):
paradox polje » Sre Avg 14, 2019 8:38 am[/url]":2po7ak14]Можда није уско везано за тему али морам да приметим да је Сурчинска пример како цивилизација некад може да се креће у назад. У свим старим сремским насељима може да се види како су се улице тамо градиле пре 100 и више година, дакле свака је имала дубоке канале са обе стране улице а дворишта су била увучена иза ових канала, и тако је и сада барем тамо где се није много мењало и где се водило рачуна. На овај начин се становништво успешно бранило од плављења улица чак и при великим падавинама.
Насупрот томе једна од најпрометнијих сремских улица, тј Сурчинска је пример неспособности и дивљаштва. Овде се и при мањим кишама стварају језера, приликом већих киша имамо праве потопе и улицом се једва пролази.

Ima i do toga da su sremska sela organizovali, planirali i urbanizovali habzburški Nemci krajem 18. i u prvoj polovini 19. veka, dok je sadašnji urbanizam posledica planiranja i urbanizovanja Srbalja iz 21. veka.

Nema tu baš regresije, jer jedni i drugi nisu jedno te isto.

Sad but true :( .
 
Grad je dao 50 miliona evra za eksproprijaciju u Savskom amfiteatru za poslednjih par godina, a nema para da izvrši eksproprijaciju zemljišta za 450 metara ulice, da olakša život desetinama hiljada ljudi, pa gde je tu logika.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 
Zato što BnV puni džepove par ljudi (da se zaustavimo samo na restoranu Savanova), a od T6 finansijskog interesa nema ama baš niko u vlasti.

Tako da je logika vrlo prosta :(
 
Plan detaljne regulacije za ulicu Surčinska - Vojvođanska od raskrsnice ulica Grčke I T6 do autoputske obilaznice u Surčinu (prva faza do skretanja za aerodroma) je usvojen pre 3 godine I na osnovu njega sprovedena parcelacija u katastru I praktično formirana građevinska parcela tog puta. Put ima profil širine oko 30 metara, sa po 2 trake u oba smera od po 3,25 metara, razdelno ostrvo od 4,5 metra, po 4,5 metara zelenog pojasa sa obe strane I po 2 metra trotoara sa obe strane. Od završene parcelacije koja je sprovedena u katastru prošlo je 2 godine. Red automobila od okretnice na Ledinama do semafora kod Bežanijske kose izgleda zastrašujuće za svakog ko 2 puta mora za 2, 3 sata da ode sa Bežanijske kose do Ledina I nazad. I ništa. Mrtvo more. Svi uredno stoje u redu automobila I čekaju da prođe čep. Čep prođe, oni prođu I nastave, odu. Gledam ih, mrtve face, od života izmrcvarene, izmučene, napaćene... Dal bar opsuju u sebi I kažu: Šta je ovo, život ti je***, pa na šta ovo liči?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652283#p652283:3hkzgw17 je napisao(la):
belka » 24 Aug 2019 12:36 am[/url]":3hkzgw17]Plan detaljne regulacije za ulicu Surčinska - Vojvođanska od raskrsnice ulica Grčke I T6 do autoputske obilaznice u Surčinu (prva faza do skretanja za aerodroma) je usvojen pre 3 godine I na osnovu njega sprovedena parcelacija u katastru I praktično formirana građevinska parcela tog puta. Put ima profil širine oko 30 metara, sa po 2 trake u oba smera od po 3,25 metara, razdelno ostrvo od 4,5 metra, po 4,5 metara zelenog pojasa sa obe strane I po 2 metra trotoara sa obe strane. Od završene parcelacije koja je sprovedena u katastru prošlo je 2 godine. Red automobila od okretnice na Ledinama do semafora kod Bežanijske kose izgleda zastrašujuće za svakog ko 2 puta mora za 2, 3 sata da ode sa Bežanijske kose do Ledina I nazad. I ništa. Mrtvo more. Svi uredno stoje u redu automobila I čekaju da prođe čep. Čep prođe, oni prođu I nastave, odu. Gledam ih, mrtve face, od života izmrcvarene, izmučene, napaćene... Dal bar opsuju u sebi I kažu: Šta je ovo, život ti Je***, pa na šta ovo liči?
Da bar!
Nego sve vise dolazim do zakljucka da smo postali amorfna masa, jer kako drugacije objasniti ovoliku ambivalentnost?
 
@Belka,@Piglet 75 godina se zabranjuje kritičko mišljenje,30 godina se narod provlači kroz apokalipsu (samo nam kuga fali) i propada u ponor.Unapred se podkopava bilo kakav društveni angažman.Sistematski se uništava obrazovni sistem.Propagiranje šunda i šljama je dostiglo vrhunac.Sistem vrednosti i zakona okrenut naopačke.I za kraj,otvorena je mogućnost onome ko iole vredi da ode odavde i pobegne od nesposobnjakovića koji rukovode.
Uopšte me ne iznenađuje dezorjentizacija i apatija.Moramo da priznamo da mi kao društvo više nemamo kapaciteta.

Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652283#p652283:egyhc9lk je napisao(la):
belka » Sub Avg 24, 2019 1:36 am[/url]":egyhc9lk]Plan detaljne regulacije za ulicu Surčinska - Vojvođanska od raskrsnice ulica Grčke I T6 do autoputske obilaznice u Surčinu (prva faza do skretanja za aerodroma) je usvojen pre 3 godine I na osnovu njega sprovedena parcelacija u katastru I praktično formirana građevinska parcela tog puta. Put ima profil širine oko 30 metara, sa po 2 trake u oba smera od po 3,25 metara, razdelno ostrvo od 4,5 metra, po 4,5 metara zelenog pojasa sa obe strane I po 2 metra trotoara sa obe strane. Od završene parcelacije koja je sprovedena u katastru prošlo je 2 godine. Red automobila od okretnice na Ledinama do semafora kod Bežanijske kose izgleda zastrašujuće za svakog ko 2 puta mora za 2, 3 sata da ode sa Bežanijske kose do Ledina I nazad. I ništa. Mrtvo more. Svi uredno stoje u redu automobila I čekaju da prođe čep. Čep prođe, oni prođu I nastave, odu. Gledam ih, mrtve face, od života izmrcvarene, izmučene, napaćene... Dal bar opsuju u sebi I kažu: Šta je ovo, život ti Je***, pa na šta ovo liči?
Da, mnogo je bolje bilo '45. kad je moj deda-ujak u 19. godini odveden na sremski front da pogine.
 
Nisam shvatio poentu ovog posta sa 1945. godinom I sremskim frontom. Mislim da svaki normalan čovek koji iole ima predstavu o sremskom frontu, može tako nešto samo da osudi, jer se radi o svesnom žrtvovanju ljudi, ali ja sam govorio o nekom trenutnom stanju I ponašanju ljudi vezanom za konkretnu saobraćajno urbanističku situaciju. Jednostavno na Ledinama se dogodila eksplozija divlje gradnje, koja je realizovana, koja je obimna I koju su ljudi počeli da eksploatišu. Radi se o sada već izvesno preko stotinu stambenih zgrada I mnoštvu kuća, izgrađenih u samim njivama, uz gomilu poslovnih objekata. Tome se mora odgovoriti saobraćajnim proširenjima, tj izgradnjom novih funkcionalnih I protočnih saobraćajnica, jer ovo ne liči ni na šta.

U tom kontekstu sam govorio, zar ne postoji neko razočarenje, ljutnja, ne ide ovako, to samo znaju oni koji permanentno moraju da idu na Ledine I da se vraćaju. Izgradnja Surčinske ulice mora biti vrlo skori prioritet, a sa njom naravno I izgradnja kanalizacione mreže urgentno, jer se pet hiljada komada stanova ne mogu graditi na septičkim jamama. Nema nikakvog smisla..
 
Ceo taj potez je užas. Da je življa Vojvođanska bi pretekla ovako na prvom mestu Surčinska. Bezbroj priključaka skretanja i ko zna čega čini saobraćaj veoma stresnim/opasnim i usporen do zla boga. Nekad ga začepe ali što kažu ide pa se kasnije ka Surbinu i razvodni.
Uređenjem saobraćajnice sa razdelnim ostrvima bi se saobraćaj dodatno ubrzao, umanjio konfliktna skretanja, polukružna okretanja.....
 
Ljudi su navikli tako da žive i uopšte ne razmišljaju o boljem. U stvari razmišljaju, ali da oni ništa ne urade,tj “država d’uradi nešto.”

Kako ono beše “samo sloga Srbina spašava” - poslovica koja mnogo govori o našem mentalitetu.
 
Vrh