Šta je novo?

Saobraćajnica T6

Kao ono kad oćeš da batališ cigarete ili da kreneš na dijetu pa govoriš ajde u nedelju ću, ajde od ponedeljka ću, ajde od prvog, ajde posle rođendana, ajde posle Vaskrsa...tako izgleda i mi sebi ulivamo lažnu nadu - Samo da se završi uključenje za autoput, samo da se popuni groblje...
 
Trenutno ne postoji interes Grada za izgradnju nastavka T6 do kružnog toka u Vojvođanskoj ili bar do Grand kafe, jer se izgradnjom te saobraćajnice ne ostvaruje mogućnost da zemljište u vlasništvu Grada bude opremljeno takvim infrastrukturnim objektom I da Grad može sutra da time prvo uveća vrednost svog zemljišta koje uz tu trasu poseduje (a ne poseduje ga), a zatim I to zemljište proda nekome po višoj ceni nego danas. Izgradnjom te saobraćajnice uvećala bi se vrednost isključivo privatnog zemljišta, a što Gradu nažalost ne znači ništa, jer em mora da sprovede I dovrši eksproprijaciju I isplati visoku naknadu za sticanje prava na predmetnom zemljištu koje čini saobraćajnicu, a zatim I da je po izuzetno skupoj ceni izgradi I da time uveća vrednost čitavog zemljišta u delu tzv Gornjeg polja (prostor između ograde groblja I aerodroma), a od toga nema nikakvu efektivnu I brzu korist za sebe kao javnu instituciju - organ lokalne samouprave, već to imaju samo privatni vlasnici zemljišta na tom prostoru.

Upravo zbog toga smo Gaga I ja ukazivali da jedini razlog I motiv koji bi, da se tako izrazim, naterao Grad da nastavi izgradnju ove saobraćajnice jeste potreba za izgradnjom još jednog Novog bežanijskog groblja br 2, čija izgradnja neće početi najmanje pre 2023. godine, iz razloga što postoje ogromne površine slobodne za sahranjivanje na postojećem groblju. To je sva suština price. Naravno da to mnogim ušima ne prija I ne raduje ih, ali to su neumitne činjenice I sa njima se moramo pomiriti. Jednostavno fokus izgradnje saobraćajne infrstrukture u ovom momentu nije na ovoj poziciji I moraju se sačekati neki novi momenti, koji će doprineti potrebi da se ova saobraćajnica izgradi.
 
Срамота, само финансијску корист гледају, а добробит становника Ледина, Бежаније, Сурчина и блокова није битна.
 
Ako dobro shvatam, to se sve odnosi na dio od groblja do Grand kafe. Međutim, šta sprečava da se uradi bar od Grand kafe do kružnog toka?
 
Gospodine Svetlopis, evo odgovora I na to pitanje. I tu je problem eksproprijacija. Naime, na samom kružnom toku sa leve I desne strane, potrebno je izvršiti eksproprijaciju ukupno 5 kuća sa zemljištem, plus još malo sitnih eksproprijacija na samoj trasi, što izaziva troškove, plus cena same izgradnje koja je velika, jer se radi o praktično saobraćajnici profila autoputa sa po 3 trake u oba smera plus razdelno ostrvo. Plus sva komunalna infrastruktura. A zašta konkretno, za koje babe zdravlje, ako ovde uopšte ima zdravlja? Šta se time dobija? Taj deo trase bi povezao kružni tok sa ulicom Grčkom? I šta se time dobija? Da neko ko krene na Bežanijsku kosu ka groblju može efikasno da dođe do kraja Grčke, skrene desno I na kosi je? Ili da neko ko ide sa Bežanijske kose skrene iz Grčke levo I spusti se do kružnog toka? Pa to već mogu svi da urade, na malo zaobilazniji način.

Zato će se verovatno raditi jedinstvena veza Kvantaš - kružni tok Vojvođanska, jednog lepog dana, jer ta trasa I veza pogađa u centar I daje smisao tom saobraćajnom pravcu. Činjenica da na ulazu I izlazu sa Ledina sada postoji jedna vrsta pakla saobraćajnog, koja ne liči ni na šta, ali... Razmišljanje o potrebama građana sa aspekta realizacije javnih investicija u tu svrhu se po meni kreće u sledećem pravcu: ako je neko prodao stan u blokovima, da bi kupio dva jeftinija manja na Ledinama, on je sebe time verovatno deklarisao kao osobu koja nema neku urbanu konotaciju I potrebu za maksimalnom ili bar pojačanom urbanizovanošću prostora u kome živi, a gde je saobraćajna konotacija putničkih vozila bitna komponenta. To je neki opšti rezon, te samim tim nema ni potrebe da se previse potresamo da li sad ta masa ljudi na Ledinama ima ne saobraćajnu, nego bilo kakvu infrastrukturu (vodovod, kanalizacija, struja), jer su sami sebe izopštili na Ledine. Da bi kvadrat u centru NBG bio 2.500 - 3.000 evra, a u blokovima I na Bežanijskoj kosi od 1.400 do 1.800 evra, na Ledinama ne sme biti jake infrastructure, jer onda ode na Ledinama kvadrat na 1.500 evra I šta smo uradili?

Nadam se da je ovo bilo interesantno razmišljanje na ove teme.
 
Troškovi eksproprijacije i igzradnje se ne mogu izbjeći. Nisam očekivao da je za ovu denoicu eksproprijacija skupa, pošto u mojoj glavi postoji jedna stara kuća na početku za koju imam duboko poštovanje, te onaj jedan autoservis sa desne strane koji, iako loše pozicioniran, uvijek ima posla, i nekavo čudnovato brdo (ne mislim na Tomasa Mana) koje bager poravna dok si rek'o keks, kada na to dođe red. No, izgleda da nisam u pravu.

Svakako, ne osjećam nikakvu empatiju prema budžetu, a samo sam poželio da se bar taj jedan dio uradi odmah. Baš zbog tog saobraćajnog pakla, kako mu tepaš, a onda, kasnije, kada se mogne, nastavi se odatle.

Scenario u kojem se Ledine razvijaju je neizbježan i nisam siguran da razumijem svu tu matematiku oko kvadrata. Brko sa šeširom koji preprodaje stanove i ostvaruje finansijsku dobit mora da zna u šta ulaže stranu valutu, ne mogu mu ja pomoći. Ledine se uvećavaju strmoglavom brzinom i jako je poželjno da se neko pozabavi infrastrukturom i planiranjem, kako bi to naselje koliko toliko ličilo na nešto u budućnosti, a ne na mambo-džambo. Ne očekujem mesiju, samo da se šta je moguće uradi na vrijeme i pomogne napaćenom narodu koji pod ručnom troši ogromne litre skupocjene nafte da se popne do semafora i osjeti miris Grand kafe.
 
Због тромости градске власти испаштају цела општина Сурчин и насеље Ледине. Проширење од кружног тока до Грчке би изузетно значило јавном превозу на потезу 600.
 
Nikako ne mogu da shvatim ni opštine ni grad a ni građane koji svaki dan preživljavaju taj pakao.Gore ima i puno firmi i jakih privrednika,zašto oni ne izvuku taj problem ispod tepiha.Belka je upućeniji ali koliko novca je potrebno za eksproprijaciju tih 4-5 kuća? Sećate se da je bilo spora oko one kuće u Zemunskoj (mislim da se vlasnik,član foruma zvao BekaBeka) i da su oni ostali nezadovoljni (pretpostavljam grad im je dao neku tržišnu vrednost a ne neke silne milone ako su to oni uopšte i tražili).
Videh i na vrhu one uzbrdice od kružnog toka a i na onom prevoju sa B.Kose,postavljene su one kamere-krstače.Da su neki radovi u planu ne verujem da bi ih stavljali,tako da ...

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
Ovo moje pitnaje nema veze sa rekonstrukcijom, ali ima nešto što sam zapazio nekoliko puta prolazeći ovom ulicom od kružnog toka do Grand kafe.
Naime, više puta sam vidio jednu ženu, a poslednji put i jednog čovjeka, kako pored puta nešto rade, a misterija mi je šta. Za takav posao u bašti, reklo bi se "prškanje".

Da se razumijemo, ne smetaju mi i ne mislim ništa loše, štaviše izgleda mi više kao da se bore za dinar, ali ne mogu da procjenim o čemu se tačno radi.

Ako ima neko ko zna o čemu je riječ, volio bih znati.
 
Ту мислиш на Сурчинску улицу. А у ком делу те улице ? Ако то што раде, раде на свом имању, ту им нико ништа не може. Мало је нејасно због чега те то интересује !

 
Da, mislim na tu ulicu. Već smo diskutovali o njoj na ovoj temi, pa rekoh, najprije će neko ovdje znati.

Radi se o donjem dijelu ulice. Ne smetaju mi ništa, ne remete nikog, niti rade bilo šta loše. Samo mi je nejasno o čemu je riječ. To što rade, rade uz samu ulicu, dakle "okopavaju" vrlo usku površinu uz sam asfalt. I tako bar pola godine već otkako ih ja viđam, možda i više.

Interesuje me iz prostog razloga što je to nešto nesvakidašnje. Ne izgleda obično, pa ni normalno. Opet, ne mislim ništa loše, samo bih volio da znam o čemu se tu tačno radi.
 
Što im jednostavno ne priđeš i pitaš ih , kad već prolaziš tuda često?
 
Toliko toga se radi u BG, zna li se kada bi neko u gradu mogao da se pozabavi ovim putem. Dole se radi Lidl, koliko vidim tu se planira i auto put do Surcina u Vinogradskoj. Potpuno je logicno da prosire gore magistralu kroz ono brdo sve do groblja. Ali vidim da niko o tome ne prica.
 
Па нормално да треба да се ради.

Али, иако је градски буџет пробио милијарду евра, не ради се Т6, не шири се Булевар иза Цветка, ни Макензијева, ни СМТ се не гради, о УМП преко Врачара се размишља да ли је уопште потребан; даље, не помиње се реконструкција Тошиног бунара, пробијање Бул. М. Пупина до Угриновачке и њено ширење... Мало се чепрка, скромно и споро, по Раковици. Ширење Ибарске? Нова саобраћајница од Чукаричке падине до Железника?

Шта се чека? Паре, чули смо, нису проблем.

Весићу Горане, да ли си ти домаћин овога града и колико ти је стало до њега? Колега Вучевић по Новом Саду пробија булеваре, а нема баш милијардицу годишње.
 
Objasnio Belka na ovoj temi pre par meseci - Grad nema (finansijski) interes da pravi taj put. Kada se Groblje bude proširivalo, tek tada će se pozabavit ovom trasom koja bi MNOOOOOGO značila svima (osim gradskim ocima, mada je mislim bolje da ih zovemo GRADSKI OČUSI ili MAĆEHE))
 
A kada će se uopšte završiti groblje? Po njima širenje može da traje u beskonačnost , jer livade su svuda u krug od Grčke i Norveške.
 
Тужно је што се фунансијска добит ставља испред функционалности саобраћаја и олакшавања живота многобројним становницима. Сурчин, Ледине и Бежанијска Коса имају око 100.000 становника, али није исплативо направити овде нормалну широку саобраћајницу у дужини од 700 метара од кружног тока до Грчке улице са новом семафоризованом раскрсницом и још 400 метара од те нове раскрснице до правог дела Сурчинске улице куда би ишло 5 линија јавног превоза , али зато је корисно направити 2 километра 3+3 саобраћајнице са поплочаним тротоарима, бициклистичком стазом, дрворедима и системом за заливање ван било ког тока кретања људи, без и једне линије јавног превоза, за потребе четири зграде и једног тржног центра и њихове фиктивне становнике.

Да ли је град предузеће које гледа финансијску корист или сервис грађана?

Зашто не ураде део од кружног тока до Грчке са раскрсницом, а део око гробља оставе за касније ако се већ чека његово ширење? Да ли су битне уопште потребе становника?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647892#p647892:1rzqxzig je napisao(la):
solecar » 22 minutes ago[/url]":1rzqxzig]A kada će se uopšte završiti groblje? Po njima širenje može da traje u beskonačnost , jer livade su svuda u krug od Grčke i Norveške.

Prvo sledeće širenje je ka aerodromu, tj, preko planirane saobraćajnice, tako da samo čekamo da se popune trenutni kapaciteti. Unutar groblja ima još dosta površina gde teoretski mogu da se kopaju rupe, ali nisam siguran da su te površine planirane za grobna mesta. Mada, ne bi me čudilo da odluče to da rade samo da se ne bi širili i počeli spajanje Ledina i Kvantaša
 
Плус неће бити баш одмах преко пута, него иде нека зелена површина па тек онда продужетак гробља (са опцијом да се то ново после можда прошири до ту, ваљда је то зелено остало јер далеководи)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647810#p647810:1g1skqz0 je napisao(la):
Svetlopis » 12 Aug 2019 07:30 am[/url]":1g1skqz0]Nebitno, ako neko zna, mozda ce napisati.


Ja mislim da oni tu samostalno prokopavaju i prave trotoar kojeg inače u tom surduku nema :)))
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647903#p647903:1h4sv9b2 je napisao(la):
SRBO » 12 Aug 2019 12:45 pm[/url]":1h4sv9b2]Плус неће бити баш одмах преко пута, него иде нека зелена површина па тек онда продужетак гробља (са опцијом да се то ново после можда прошири до ту, ваљда је то зелено остало јер далеководи)

Zelena površina je neizbežna, jer se tuda pruža trasa dalekovoda, i tu ne sme biti sahranjivanja
 
A evo i kojom brzinom se Groblje širi. Planirano je da se prošire na jednom delu na gornjem delu. Uz tu gornju ivicu i treba da ide T6. Na donjem delu je ulaz iz Ljubinke Bobić.

2001Pogledajte prilog 14

2002Pogledajte prilog 13

2005Pogledajte prilog 12

2008Pogledajte prilog 11

2009Pogledajte prilog 10

2010Pogledajte prilog 9

2011Pogledajte prilog 8

2012Pogledajte prilog 7

2013Pogledajte prilog 6

2014Pogledajte prilog 5

2015Pogledajte prilog 4

2016Pogledajte prilog 3

2017Pogledajte prilog 2

2018Pogledajte prilog 1

2019
 
Vrh