Šta je novo?

Saobraćajna signalizacija

Screenshot 2024-08-03 101939.png

Mislim da na ovoj raskrsnici, od kako su napravili stanicu ya autobuse, treba da iscratju ove bele linije. Do sada nikad nisam imao konflikte sa ostalima, jer uvek sam u desnoj traci, i po skretanju idem tamo skroz ka trotoaru, a sada zbog neznanja ostalih koji ne znam kako su dozvole dobijali, imam konflikte svakog puta. Tamo ima 3 trake i logično je da ako si u levo u pasterovoj skrećeš skroz levo, a ja u sredinu. Svaki put me sada skoro ne tresnu jer bi i oni u sredinu. Kad im svirnem svi mi tipa mašu kao šta hoćeš??
 
Nemam pojma kakvi su sada testovi za vožnju ali izgleda da su samo skuplji i gluplji. Skoro sam saznao da čak nemaju ni jasan test da li si prošao, nego komisija potpuno emirijski može da te obori iako nemaš konkretne greške. Poligon za legalizovanje korupcije, ne poznajem nikoga ko je položio iz prve poslednjih 10 godina. Sve neki treći, četvrti put. To je normalno tako
 
Stalno pominju kako imamo pametne semafore (svi su umreženi), ali niko te pametne semafore ne ume da prilagodi trenutnim uslovima. Očigledno je danas blokiran pristup Brankovom mostu iz Bulevara Nikole Tesle.

Nije ovo jedina takva situacija, nisam primetio da se ijedan režim promenio zbog nekih radova.

Pogledajte prilog 206911
Потпуно си у праву. Исто сам приметио и кад затворе Бул. Николе Тесле од моста од Трешњиног цвета (а то се често ради) никад не промене режим семафора на укрштању Трешњиног цвета и Булевара Михајла Пупина што би било логично свакоме са IQ преко 80.
 
Pisao sam ranije, problem sa pametnim semaforima jesu prečesta raskopavanja, prilikom kojih se ošteti oprema koja vodi do senzora u asfaltu ili čak se ošteti i sam senzor. I čim nema veze računar-senzor, semafor ne može da se prilagođava automatski u zavisnosti od gustine saobraćaja.
 
Vrh