Šta je novo?

Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Samo što vrlo lako može da se desi da to posle dobije neka druga partija.
 
Ima li neka tabla za ove radove sa rokom završetka istih? I da li je bar u medijima negde rečeno kada će ovo biti završeno?
 
Koliko znam nema table što je nezakonito.

 
htvvN64.jpg
pMYabrn.jpg
 
Imali gde da se vidi plan/crtež ovih radova koji se izvode između KT Bogoslovija i Višnjičke? Zanima me kako će biti uklopljen uliv ulice u sam KT.
 
Ako bi nešto zaista bilo dobro od ovog proširenja, to je ako urade tu stranu ulice kako treba, sa poštenim trotoarom jer je do sada bilo baš ružno i nefunkcionalno. Govorim o strani ulice ka stadionu Ofke.
 
Da li ce se smanjiti prečnik, unutrašnjeg prstena kružnog toka,pošto će biti više ulivnih traka u sam kružni tok,a inače je i sam asfalt, u katastrofalnom stanju?
 
Verujem da neće dirati sam kružni tok. Svakako, nije za očekivati da postoji više od dve trake unutar kružnog.
 
Ovde je asfalt bio katastrofa, tako da je dobro što su se setili da odrade sve kompletno, a ne samo ta proširenja, kad su već dirali ovaj deo...
 
Nije dugo trebalo da dođe do ozbiljnog sudara:


Očigledno je neko proleteo bez usporavanja. Budući da večeras tu nisu radili semafori (komplet ugašeni, čak i bez trepćućeg žutog). Naravno za to neće niko odgovarati, pustili raskrsnicu, takvog profila, bez da su uključili semafore. Samo u Srbiji.

Uzgred:
Od kad je Višnjička proširena, na raskrsnici sa Mije Kovačevića, vozila koja skreću u Višnjičku iz Mije Kovačevića sada imaju izolovanu traku, tako da u teoriji ne dolaze u konflikt sa vozilima iz Despota Stefana (dve trake iz pravca Pančevca se slivaju u krajnju levu i srednju traku Višnjičke), međutim naši vozači jelte ne prate signalizaciju na kolovozu, pa često voze direktno pravo i tako uleću u desnu traku, koja je rezervisana za vozila iz Mije Kovačevića.
 
Poslednja izmena:
Vrh