Šta je novo?

Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Ja sam oko 18 prošao iz Mije Kovačevića, zamalo isto da završim..nemoguće je uključiti se levo.....
 
Pored mesta za dostavu trebalo bi uvesti i mesta za majstore
Nego evo kako izgleda ulica od bogslovije do visnjicke sa gomilom gluposti
20231031_151720.jpg

Kordinacija nista da se ovo odma uklopi
20231031_151318.jpg

Ovo je za nekog da dobije otkaz zbog ove.....
20231031_152109.jpg

Uvjek su bili majstori da povuku granicu radova i da ostave fus krs nedovrs ...
20231031_151435.jpg

Stubice verovatno neće staviti
20231031_151256.jpg

20231031_151335.jpg

I malo signalizacije
20231031_151540.jpg

20231031_151953.jpg

Čestitam svim koji slave ...
 
Prvi put vidim punu zaustavnu liniju ispred pešačkog prelaza. Koja je logika toga? U teoriji koliko se ja znam to znači da je obavezno zaustavljanje.

Nikad nisam video takvu zaustavnu liniju mimo raskrsnice/semafora.
 
Opet parkirani automobili na trotoaru,zar nisu mogli odmah u rekonstrukciji da posade stubove?Opet treba da dolaze,da se opet trosi gorivo i mehanizacija,sa sve novim radnim satima.
Ne mora čak ni trošak za novi stubić,negde sam,mislim u Bosni, video ivičnjak na sprat,u obliku zaravljene piramide,isklesan iz jednog komada,pa se ti prijatelju popni na njega.Nema troška gvoždja,farbanja,busenja rupe,jednostavno montiras ivačnjak, koji i ovako mora da se ugradi,dodatni trošak bukvalno nula.
Da li je grad toliko bogat,da olako rasipa pare?????
 
Poslednja izmena:
Isto zapažanje, sinoć prošao prvi put, rekao bih da su oba pravca dosta talasasta. Na gore se baš oseti ali kako idu vozila iz suprotnog pravca i svetlima osvetle put vide se lepo talasi i neravnine i u suprotnom. Ok nisu rupe, bolje je nego što je bilo, ali neverovatno je koliko je loše renovirana ulica.
 
Opet parkirani automobili na trotoaru,zar nisu mogli odmah u rekonstrukciji da posade stubove?Opet treba da dolaze,da se opet trosi gorivo i mehanizacija,sa sve novim radnim satima.
Ne mora čak ni trošak za novi stubić,negde sam,mislim u Bosni, video ivičnjak na sprat,u obliku zaravljene piramide,isklesan iz jednog komada,pa se ti prijatelju popni na njega.Nema troška gvoždja,farbanja,busenja rupe,jednostavno montiras ivačnjak, koji i ovako mora da se ugradi,dodatni trošak bukvalno nula.
Da li je grad toliko bogat,da olako rasipa pare?????
Isključivo betonski blokovi ili takav dupli ivičnjak rade posao u našim uslovima. Jeste ružno, ali nema druge. Svaki stubić se vremenom rasklati i iščupa, pa ga niko ne zameni .
 
Baš je katastrofalno asfaltirano. Pogotovo smer ka centru.
 
Kad smo već kod ove teme, kako najefikasnije zalepiti ivičnjak na postojeći ivičnjak ili trotoar, kako bi se sprečilo parkiranje? Da li je keramički lepak ok?
 
Паук и по џепу, то је једини лек. Стубићи су бежање од проблема.
 
Опет нешто копали на уласку Рузвелтове и Богословије. Кад завршили уредно асфалтирали коловозни део а 15м канала у зони бици стазе и тротоара наравно оставили без асфалта. Па теже је било то прескочити него одједном урадити све док је ту био асфалт и ваљак. Притом, све се то одвија на 300м од базе Београд Пута.

Као да се труде да нас што више нервирају и малтретирају. Мораћу опет да их напушавам у мејловима
 
Опет нешто копали на уласку Рузвелтове и Богословије. Кад завршили уредно асфалтирали коловозни део а 15м канала у зони бици стазе и тротоара наравно оставили без асфалта. Па теже је било то прескочити него одједном урадити све док је ту био асфалт и ваљак. Притом, све се то одвија на 300м од базе Београд Пута.

Као да се труде да нас што више нервирају и малтретирају. Мораћу опет да их напушавам у мејловима
Jeste. Čuo sam da su to 'ladno ostavili neasfaltirano. Bilo bi previše očekivati da bici-stazu obeleže drugom bojom.
 
Vrh