Šta je novo?

Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Evo ako nekog zanima kako je uzivo. Primeticete koliko se drma telefon.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=S9Jg5ZtjiEM[/youtube]
 
nije prekoracena brzina:) po onom betonu ni skoda sluzbena fabia ne moze brze da ide...;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Interesantno, Večernje Novosti su objavile rešenje misterije o razbijanju i popločavanju stajališta u Mije Kovačevića. Ne, nije izvođač napravio propust u čitanju projekta! Ovog puta kompletan id*** ima ime i prezime.
Sve se može reći o Milutinu Foliću, osim da se čovek ne meša u svoj posao... Ne da se ne meša, nego ide okolo, obilazi radove i maše ručicama - ovde raskopajte, ovde popločajte! Cijena - prava sitnica!

Ponovo kopaju stajališta - lepša i koštaju 1.800 €
Tek renoviranu Ulicu Mije Kovačevića, odnosno asfalt oko šest stajališta na njoj, putari su pre dva dana ponovo raskopali.

IZVOR: VEČERNJE NOVOSTI PETAK, 25.08.2017. | 16:17

I dok građani nezadovoljno gunđaju kako se uludo troše pare i nije im jasno kako je izvođač radova toliko omašio u "čitanju" projekta, iz Sekretarijata za investicije, koji je zadužen za rekonstrukciju, stiže jasan odgovor - ponovo se kopa zbog estetike!

Radnici firme MBA "Ratko Mitrović", koja je zadužena za sanaciju Mije Kovačevića i Ruzveltove, u sredu su prekopali asfalt oko stajališta, duž renovirane ulice od Bogoslovije do Novog groblja. Beograđani su, da bi ušli u autobuse, prelazili preko izrovanog asfalta čudeći se kako je moguće da se tek sanirana ulica ponovo raskopava.

A onda su dva izrovana stajališta kod Novog groblja juče "popunjena" granitnim pločama, pišu Večernje novosti.

Iz Sekretarijata za investicije, koji je zadužen za rekonstrukciju Mije Kovačevića, Ruzveltove, Slavije i Bulevara oslobođenja, priznaju da prvobitnim projektom nije bilo predviđeno postavljanje granitnih kocaka oko stanica javnog prevoza.

"Pri obilasku sanirane saobraćajnice, glavni gradski urbanista Milutin Folić dao je preporuku da se oko stajališta postave granitne kocke kako bi se razbila monolitnost", ističe Luka Petrović, sekretar za investicije.

Postavljanjem granita stanice će biti naznačene, jednoličnost će nestati, a ulica će biti lepša.

Predlog glavnog urbaniste prihvatili su projektanti, a nadzorni organi se saglasili. Ova izmena građane će koštati 300 evra po stajalištu.

"Cena radova oko postavljanja granitnih ploča neznatno je skuplja, 200-300 evra po stajalištu. To odstupanje od 1.000 i nešto evra malo je u odnosu na 15 miliona evra celokupne investicije", navodi Petrović.

Nema brige - haos je kontrolisan! Samo ljudi, pazite šta predlažete tom Foliću po Instagramima i društvenim mrežama, može niotkuda da se pojavi kombinirka i da vam se ostvari!
 
Video je stajališta ali nije video ispucale betonske baštice koje će prvi sneg(so)da rasturi.
 
Gradska vlast svaki dan plasira sve neverovatnija saopštenja. Sledeći citat više nije za rubriku "Vesić lupeta" već "ono kad Vesić masno laže".
Vesić danas za Tanjug povodom rekonstrukcije tramvajskih pruga:

Kako je naglasio, ulažu se napori kako bi svi radovi bili završeni u najkraćem roku, a to se, kaže, vidi po tome što radovi u Ruzveltovoj, Bulevaru i Slaviji traju šest meseci, dok su prethodnici u Skupštini grada napravili ugovor za izvođače radova u Vojvode Stepe koja je triput manja deonica, a radilo se 12 meseci.

Letimičan pogled na kartu Beograda golim okom otkriva da je Mije Kovačevića + Ruzveltova + Slavija + Bulevarom od Slavije do veterinarskog faksa sve zajedno skoro upola kraća deonica nego Vojvode Stepe od Autokomande do Trošarine i okretnice na Banjici, ali uzalud, Vesić koji sve te ugovore sa dužinom tramvajskih koloseka ima ispred sebe utvrdio je da je to triput duže. Ono kad čoveku ne smeš da veruješ ni koji je dan u nedelji.
 
Video sam da se radi i Bulevar Oslobodjenja od autokomande pa prema trosarini, mozda je mislio i na taj deo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473983#p473983:m1e4yc3t je napisao(la):
srdjanprpa » 27 Aug 2017 04:02 pm[/url]":m1e4yc3t]Video sam da se radi i Bulevar Oslobodjenja od autokomande pa prema trosarini, mozda je mislio i na taj deo.

Haha, dobar pokušaj. Ali čak i ako je računao deonicu bulevara od Slavije do Trošarine (što je neuporedivo jer nije isti tip radova, ne finansira se iz istog ovog evropskog kredita za obnovu ulica sa tramvajskom infrastrukturom i ne uključuje zamenu podzemnih instalacija niti zamenu šina, već samo asfaltnu kolovoznu konstrukciju) kao i deonicu od Autokomande to Veterinarskog fakulteta (koja je rekonstruisana 2004. godine!), čak i onda bi "Vesićeva" deonica bila duplo, a ne trostruko duža od Vojvode Stepe.

Jedina logika koja bi mogla da objasni njegovu odvalu je da su tri ulice (Mije Kovačevića, Ruzveltova, Bulevar oslobođenja) trostruko više od jedne ulice (Vojvode Stepe). Eto, to je taj nivo. Pri tom čovek ima u kabinetu konkretne ugovore sa konkretnim brojkama (dužina tramvajskih šina i dužina podzemnih instalacija obuhvaćena rekonstrukcijom), ali slađe je lagati.
 
Ma ne branim ja tog indijanca, nego sam rekao da je mozda racunao na i taj deo, sto me nebi cudilo, sve je to njihov marketing.
 
Moram ovo da napišem. Za ulicu Mije Kovačevića još i nekako, ali da Ruzveltova ulica ne bude popločana to je po meni SRAMOTA!!! :?
 
Beč , brzo izmenjivi / demontažni betonski blokovi. Sve u ravni.

 
Odlično si se setio tog primera.
Uvek sam se pitao zašto se tako nešto ne koristi i kod nas.
 
akcija "zalivanje pukotina u betonu" nastavlja se, nesmanjenim, intenzitetom.. :violina:
-potez ispred Groblja oslobodilaca Beograda
(možda je rešenje da premažu celu površinu betona .... računica ~1600m x 3m x 2m ~ 10.000m2 @ Sika®
ili da ostave dva radnika koji će održavati, sa ??? premazom, ulicu u garantnom periodu :sesir: )











 
Te baštice ne mogu biti tehnički primljene.Jednistavno ovo nije obnova,ovo je novo a polovno.
 
dzabe mazu, tek ce da puca.....jedino fuge ili minimalna armatura pomaze, a za to je kasno....
 
Морам ову реконструкцију да упоредим са Војводе Степе јер су трамвајске баштице рађене по истом принципу али тамо нису испуцале на оволико места иако ни тамо нема арматуре,те је највероватније проблем у лошем квалитету бетона. Какве су адитиве користили (ако су их котристили) и да ли су довољно поливали бетон јер су врућине биле велике. Овде је опет нестручан кадар највећи проблем. Није морало да испадне овако. Овај конзорцијум мора бити кажњен великим пеналима!
 
Вероватно није добро одрађена нега бетона након уградње (није поливан водом) па зато пуца.
Ове смоле којима поливају су прилично скупе (ако је то то).


Зна ли неко, у Немањиној, како је рађена трамвајска баштица, пошто сви хвале ту улицу?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474665#p474665:28e338d1 je napisao(la):
ChemiR » 30 Авг 2017 04:58 pm[/url]":28e338d1]
Зна ли неко, у Немањиној, како је рађена трамвајска баштица, пошто сви хвале ту улицу?

Štampani beton, poprilično kvalitetno urađen, ali neupotrebqiv za baštice kojima je planirano da voze autobusi - jer je klizav i porozan na opterećenje.

Inače, ni Nemanjina nije imala armaturu u betonskoj podlozi, to se vidi kod Slavije sada kada su poprečno presekli bašticu do zemljane podloge.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474641#p474641:3m3cuqg1 je napisao(la):
abrines » 30 Aug 2017 02:22 pm[/url]":3m3cuqg1]Морам ову реконструкцију да упоредим са Војводе Степе јер су трамвајске баштице рађене по истом принципу али тамо нису испуцале на оволико места

Kako po istom principu, kada u Vojvode Stepe ima habajućeg asfaltnog sloja iznad betona u tramvajskoj baštici, a ovamo nema?
Kada je beton lošeg kvaliteta onda definitivno pomaže da ga habajući asfalt štiti od daljeg pucanja i propadanja...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474665#p474665:3f397k8g je napisao(la):
ChemiR » Sre Avg 30, 2017 5:58 pm[/url]":3f397k8g]Вероватно није добро одрађена нега бетона након уградње (није поливан водом) па зато пуца.
Ne verujem da je to problem, jer sa aditivima koji se dodaju pri pravljenju betona, se taj faktor eliminiše
 
Plus 1 :)

Ovo je prilika i da joj se dodeli status bulevara
jer to ona oduvek i jeste :)

file.php


a sama raskrsnica kod Vuka
ima sve uslove da postane kruzni tok što je daleko ,,udobnije,, svima pa i šinskom saobracaju a
i izbegli ne potrebno zaustavljanje na semaforu koj zapravo koči tu prometnu raskrsnicu

:sesir:
 
Vrh