Bulbulderac17
Advanced
Evo ako nekog zanima kako je uzivo. Primeticete koliko se drma telefon.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=S9Jg5ZtjiEM[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=S9Jg5ZtjiEM[/youtube]
Ponovo kopaju stajališta - lepša i koštaju 1.800 €
Tek renoviranu Ulicu Mije Kovačevića, odnosno asfalt oko šest stajališta na njoj, putari su pre dva dana ponovo raskopali.
IZVOR: VEČERNJE NOVOSTI PETAK, 25.08.2017. | 16:17
I dok građani nezadovoljno gunđaju kako se uludo troše pare i nije im jasno kako je izvođač radova toliko omašio u "čitanju" projekta, iz Sekretarijata za investicije, koji je zadužen za rekonstrukciju, stiže jasan odgovor - ponovo se kopa zbog estetike!
Radnici firme MBA "Ratko Mitrović", koja je zadužena za sanaciju Mije Kovačevića i Ruzveltove, u sredu su prekopali asfalt oko stajališta, duž renovirane ulice od Bogoslovije do Novog groblja. Beograđani su, da bi ušli u autobuse, prelazili preko izrovanog asfalta čudeći se kako je moguće da se tek sanirana ulica ponovo raskopava.
A onda su dva izrovana stajališta kod Novog groblja juče "popunjena" granitnim pločama, pišu Večernje novosti.
Iz Sekretarijata za investicije, koji je zadužen za rekonstrukciju Mije Kovačevića, Ruzveltove, Slavije i Bulevara oslobođenja, priznaju da prvobitnim projektom nije bilo predviđeno postavljanje granitnih kocaka oko stanica javnog prevoza.
"Pri obilasku sanirane saobraćajnice, glavni gradski urbanista Milutin Folić dao je preporuku da se oko stajališta postave granitne kocke kako bi se razbila monolitnost", ističe Luka Petrović, sekretar za investicije.
Postavljanjem granita stanice će biti naznačene, jednoličnost će nestati, a ulica će biti lepša.
Predlog glavnog urbaniste prihvatili su projektanti, a nadzorni organi se saglasili. Ova izmena građane će koštati 300 evra po stajalištu.
"Cena radova oko postavljanja granitnih ploča neznatno je skuplja, 200-300 evra po stajalištu. To odstupanje od 1.000 i nešto evra malo je u odnosu na 15 miliona evra celokupne investicije", navodi Petrović.
Kako je naglasio, ulažu se napori kako bi svi radovi bili završeni u najkraćem roku, a to se, kaže, vidi po tome što radovi u Ruzveltovoj, Bulevaru i Slaviji traju šest meseci, dok su prethodnici u Skupštini grada napravili ugovor za izvođače radova u Vojvode Stepe koja je triput manja deonica, a radilo se 12 meseci.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473983#p473983:m1e4yc3t je napisao(la):srdjanprpa » 27 Aug 2017 04:02 pm[/url]":m1e4yc3t]Video sam da se radi i Bulevar Oslobodjenja od autokomande pa prema trosarini, mozda je mislio i na taj deo.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474665#p474665:28e338d1 je napisao(la):ChemiR » 30 Авг 2017 04:58 pm[/url]":28e338d1]
Зна ли неко, у Немањиној, како је рађена трамвајска баштица, пошто сви хвале ту улицу?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474641#p474641:3m3cuqg1 je napisao(la):abrines » 30 Aug 2017 02:22 pm[/url]":3m3cuqg1]Морам ову реконструкцију да упоредим са Војводе Степе јер су трамвајске баштице рађене по истом принципу али тамо нису испуцале на оволико места
Ne verujem da je to problem, jer sa aditivima koji se dodaju pri pravljenju betona, se taj faktor eliminiše[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474665#p474665:3f397k8g je napisao(la):ChemiR » Sre Avg 30, 2017 5:58 pm[/url]":3f397k8g]Вероватно није добро одрађена нега бетона након уградње (није поливан водом) па зато пуца.