Šta je novo?

Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Ako ne valja nek se obaveza sa grada prebaci na lični račun Vesića. Što svi da plaćamo ako nešto ne valja, nek plaća ko je odgovoran.
 
Može li neko da napiše, kakva je ovo podloga za tramvajske baštice koja se koristi u Zagrebu.


Izgleda kao daleko trajnije i bolje rešenje od betona.



WDo3Dsz.jpg
 
I ja se slazem sa Earthmoving,zasto licnu predizbornu promociju pojedinaca da placaju svi gradjani!Posebno na projekte koji se raspadaju pre otvaranja i pustanja u upotrebu.Jednostavno neko mora preuzeti odgovornost a zna se i ko.
 
Ко је надзорни орган за ове радове?
 
Od kružnog toka do benzinske pumpe (~100m) na nekih 50-tak mesta popravke na betonu (zaliveno sa ???) - leva strana gledajući prema groblju :violina:
 
Evo danas prođoh I ona dva preostala divlja objekta na zelenoj površini preko puta Novog groblja stoje I uredno rade, nema ni naznaka njihovog rušenja.
 
Tu su radovi gotovi. Nema vise nikakve nade i teorije da ce biti sredjen taj deo i da ce srusiti supe...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471887#p471887:1v5tj04j je napisao(la):
kkorisnikk » Čet Avg 17, 2017 2:03 pm[/url]":1v5tj04j]Može li neko da napiše, kakva je ovo podloga za tramvajske baštice koja se koristi u Zagrebu.

Izgleda kao daleko trajnije i bolje rešenje od betona.

Успео сам да пронађем да је произвођач тих плоча био неки MTG (moderne tehnike građenja), а достављач "Бетон Лучко", међутим нисам успео да пронађем производњу плоча данас, мада на сајту Бетон Лучко има примера са тим плочама о начину постављања итд.

Видео сам то све уживо, свакако је много лепше него јефтини бетон код нас, али није баш да се показало као неки посебан квалитет. У Загребу рецимо центром је реткост видети аутобус, тако да те баштице користе трамваји и понекад аутомобили, док би код нас то распаднути аутобуси развалили као хилти. Опет мислим да је квалитетније него овај бетон што се сада лије код нас (тј мислим да не постоји лошији квалитет од овога који ми добијамо). Има примера како су плоче испуцале у Загребу и види се арматура. Мислим да је пример из Беча најбоље применити код нас, и понегде стављати калдрму, асфалт и овај МБА-фејк бетон су ужас. Мада ово из Загреба не би било лоше видети у булевару Краља Александра, свакако је практичније и лепше од асфалта.

Ако си у Бг-у можеш видети примерак те плоче као у Загребу код Бека, тамо су експериментисали са баштицама па су стављали бехатон и поставили пар тих плоча ;) вероватно је то један од најквалитетније одрађених потеза, уз Немањину.
 
Taj behaton kod Beka je postavljen kao proba po receptu jednog domaćeg inovatora.To je urađeno jako davno i sećam se da je taj inovator nakon dosta godina tvrdio da se njegov izum pokazao odlično ali da u gradu to nikoga ne zanima.
 
Pomenuo sam razbijanje novih granitnih ivicnjaka, pa da zabelezimo i u slici:

20170803_083017.jpg


20170803_083258.jpg


20170803_083312.jpg



Ovoga ima bukvalno mali milion:

20170803_083325.jpg


20170807_173449.jpg



Najveci deo s***nja nazalost nije zabelezen zbog ocigledno nedovoljnog interesovanja nas "zainteresovanih gradjana". To se tice pre svega podloge, licitiranje sa dubinom iskopa, svaka traka ima razlicitu dubinu, sve vrste instalacija sakloni boze...
 
Стварно већи фушерај него у Војводе Степе.
 
@vladanet

To mi i liči na naš mentalitet, da se ignoriše domaći izum ili pametnije rešenje. Zaista šteta da barem oko Kalemegdana nisu to uradili kada tramvaj ne deli bašticu sa drugim prevozom.

Razlozi zašto ne volim asfalt su upravo ovi gde će nakon najobičnije intervencije biti primetno krpljenje i ubrzo će ceo trotoar izgledati užasno.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nazalost, ovo je moj kraj. Ulica kojom prodjem najmanje dva puta dnevno...ovoj rekonstrukciji sam se najvise radovao...kakav samar. Ja kad sam se provozao prvi put pre par nedelja sam se razbesneo...i nadam se da zivimo u koliko toliko ozbiljnoj zemlji i da ovi zakljuci i ovaj fuseraj nevidjenih razmera nece ostati samo ovde na forumu....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471810#p471810:2gxchfv9 je napisao(la):
milos.tro » Čet Avg 17, 2017 12:34 am[/url]":2gxchfv9]
file.php

Je l' to samo slučajno ova skretnica stoji u blizini stare okretnice kod groblja?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471981#p471981:3pyrev20 je napisao(la):
gishko » 18 Aug 2017 12:27 am[/url]":3pyrev20]

Успео сам да пронађем да је произвођач тих плоча био неки MTG (moderne tehnike građenja), а достављач "Бетон Лучко", међутим нисам успео да пронађем производњу плоча данас, мада на сајту Бетон Лучко има примера са тим плочама о начину постављања итд.

...
Ove MTG ploče su se pokazale dobro na mestima gde nema teškog saobrćaja, ali tamo gde je bilo mnogo, pogotovo poprečnog saobrćaja, spoljašnji delovi su dosta propadali. Danas se desi da u rekonstrukciji vrate te ploče između šina, a spolja postave asflat, a na par mesta su čak na raskrsnicama vratili asfalt. Mada se na mestima gde tramvaj ide rubom kolovoza u većini slučajeva ipak drže tih ploča, mnogo je urednije nego ranije.
 
Ove skretnice mi deluju kao da su namenjene za skretanje iz Ruzveltove u Kraljice Marije u pravcu ka Kalemegdanu.
 
Kisna kanalizacija na trotoaru i to na autobuskom stajalistu, taman za pikavce. :D U pozadini genijalna betonaza.

20170820_185429.jpg
 
Чини ми се да су на једном стајалишту омашили настрешницу, која је доста пре нацртаног стајалишта и табле са бројем линије.
 
Mislim da je u pitanju stajalište Vatrogasna komanda u smeru ka kružnom toku. Nadstrešnica ostala na starom mestu, a stub i oznake pomereni kod skretanja za studentski dom.

Sent from mTalk
 
Ја сам то приметио за станицу преко пута, али изгледа су обе омашили.
 
Danas razbijaju asfalt duz celih stajalista (40ak metara) jer kako mi rece radnik stavljaju behaton. :bash:

I dva smotana dundjera su ceo dan SILIKONOM popunjavali pukotine na tramvajskom betonu. :lol:

Sve sam uslikao ako me ne bude mzelo ubacicu.

Ovo nikad nije bilo, a bilo je svacega, ovo je "prvi put u modernoj istoriji".
 
Možda je silikon da ne uđe voda, mada je logičnije da stave ono crno (bitumena valjda)

Tu je uvek i izolir traka ako nešto krene da se odvaja.
 
Vrh