Šta je novo?

Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Tu je trebalo prvo videti zašto ljudi pretrčavaju ulicu. Verovatno jer se sa jedne strane nalazi autobusko stajalište, a sa druge strane okretnica autobusa do koje dosta ljudi dolazi preko tog stajališta. Ovde bi po meni pešački prelaz trebalo pomeriti od kružnog toka ka autobuskoj stanici jer je oćigledno da je to najekonomičniji put. Upravo ono što na Slaviji ne treba da se radi ovde je potrebno uraditi.
 
Чекај, нису обележили трамвајску баштицу са жутом траком? Ко је овде луд?
 
Svi su/smo ludi, ali što se baštice tiče, u ovoj ulici nije ni postojala žuta traka jer nema potrebe, pa je neće biti ni sad.
 
ad9162da487d34e9b74322748e785847.jpg
637e585551c9b3e0ae395d2c8f044fe1.jpg
78db5fb241b99118f6baa3b27ea799ae.jpg
ea7e04020b0619a2690c5c306a6fc008.jpg
08d3b8e27bab0c9a802cb168bf2c5a3f.jpg
510fee68d7956f60dff17c4b0e4185ab.jpg
59fdb8d09772436c5738c29bdae9851c.jpg
a72bd624fd035f64478fa1203272c695.jpg
534489be70f9ae05665065e0574980f7.jpg
0762e71978972c1bd4cf443a0993c359.jpg
888798dc5b6c80bd31d609ed4e461ca7.jpg
a7b78fabd9b1bca73c5c1feeb2cd1d90.jpg
28ebf1f26267e9ee55a3b953f2978f45.jpg
dd624b0e60f20e05db60b38942234d02.jpg
57e8a7bf6a3129839b7a401e247368d2.jpg
1710dc45134f71f5ce5db312df836d43.jpg
cfbee9786e523bdc685bb0eb8d879976.jpg
3404fef503d304c817e2aa64b11d7ec6.jpg
4cc8c7976bdc6903ed7173226335e5d7.jpg
06b452dab92aa13bdbd78178f467433c.jpg
37584e929bfa9d172c4cf0a593323b67.jpg
47587f229396b78241cddd076f7e0ef0.jpg
6ce02c1407848da0ab50f1a2d677921f.jpg
ed8a08c71942b3ab4c03265a2e2e8565.jpg
427c17d887dd616adaca883f025e023a.jpg
340c4c111a00308485fdc20cd96ed9dc.jpg
b4361a23142aa826beabc7c6d6ccb3aa.jpg
d0650e8fb3f8b7aca34e69eb75491b72.jpg
4e9c2a6f93842c18ed2dc515f69cdad7.jpg
6401305b3ac86843b2817c847659b1ce.jpg
c61614eca7af882a8c60ad1797c4a32a.jpg
e8ca2e0d3d838b86a0b0079d09660ea6.jpg
6cc98f1a41dc5ecd2f3cb37132ae2759.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
+

Hvala na detaljnoj reportaži!

Jel planirano postavljenje stubića na trotoarima da se spreči banda da parkira, prepreči, zamasti i obesmisli rekonstruisan trotoar?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Sa ogradom po sredini izgleda dosta klaustrofobično, ali nužno. Nego, jel' to planirana bici staza na trotoaru ka bogosloviji, ili mi se samo prividelo? Fina reportaža!
 
Bici staza je predvidjena da bude razdvojena u dve jednosmerne bici staze od K Marije do vatrogasnog doma...posle vatrogasnog doma ce se opet spojiti u jednu.

Stubice ne verujem da ce postavljati, deluju dovoljno visoki ivicnjaci..mada parkiranja ce svakako biti...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bas lepo izgleda ovaj sredjeni deo deonice. Drago mi je da nije podignut sinski deo u odnosu na ulicu. Ne umem najbolje da objasnim osecaj ali one silne ilegalne objekte koji su gusili ovaj deo mi je zamenila ova ograda na sredini. Nekako mi blokira sirinu. Izuzev toga bas mi se svidja i mnogo je lepse nego sto je bilo.
 
Verujem da je svima iole upucenima poznato da je kvalitet radova na jako niskom nivou. Krenuo sam od kruznog toka da slikam sve brljotine i odustao sam posle dva metra, previse je toga. I vec ima previse krpljenja i popravki, posle zime ce biti veselo.

20170725_164648.jpg


20170725_164639.jpg


20170725_164655.jpg


20170725_193612.jpg


I za kraj jedna zanimljivost, pre nekog vremena su odsekli staru banderu sa cetiri nogara na drugoj stani kruznog toka kod OFKovog (i stavili betonsku :roll: ) ali ostala je stopa sa upisanom 1935. godinom - kada je zavrsen i Pancevac. Bogami dosta je potrajala s obzirom da je bila uz sam kruzni tok...

20170725_164940.jpg
 
Kom pametnjakoviću je palo na pamet da u baštice stavlja beton koji je ekstra osetljiv na so.
Zar nije bilo bolje i deset puta trajnije da su stavili kamenu kocku.
Ovaj beton kada ga nagrize so i unište vibracije mora da se vadi kompresorom i to najmanje za dubinu šina ,što je skup i dugotrajan posao.
 
Zaista jadno izgleda, a nije ni puštena u promet :/

Još sam skoro gledao baš studioB naručenu reportažu gde su pljuvali po kvalitetu radova u Požeškoj, a po svemu sudeći ovde će biti ista priča. Tako je Mali pljuvao po podzemnim kontejnerima, a nove koji su ugradili nisu ništa bolji.

Nadao sam se da će barem Bulevar Oslobodjenja raditi u kocki zbog kataloga, ali sam pročitao da je neko pisao da je već beton izliven i tamo.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bolje bi bilo da su preko betona išli sa asfaltom,bilo bi daleko trajnije.Treba ih pitati koja je svrha betona i da li je iko ikada uradio analizu trajnosti baštica kroz eksploataciju.
Ako već toliko vole beton,zašto nisu koristili štampani beton koji je 5 puta jači i izdržljiviji od klasičnog betona.Štampani beton ima lak kao završni sloj, koji štiti beton od soli i prodora vode.Običan beton ,kakav god da je nije pogodan da bude završni spoljašnji sloj.Nadvožnjake od betona farbaju da bi zaštitili beton od vlage i vode.
Treba nekome postaviti ovo pitanje.
Oni rešenje baštica tretiraju kao rešenje eksterijera, a ne kao funkcionalno rešenje koje ne zavisi od zone grada.
 
Ipak bih asfalt oko šina najradije izbegao :/

Beton kao beton može da bude dobar kao podloga, ali mislim da je kvalitet ovog betona što su uradili otprilike najlošiji koji je mogao biti.
Na primer, u Beču se tramvajske baštice rade isto u betonu, tačnije postavljaju se velike betonske ploče koje se izradjuju negde drugde i kasnije se postavljaju gotove oko šina (poprilično su masivne i kvalitetne, ne pucaju niti se krune kao ovaj krš beton). Tamo se to pokazalo kao odlično rešenje, a jednom sam posmatrao zamenu betona, rade je u par dana i ne zaustavljaju tramvajski saobraćaj uopšte. Prvo poskidaju deo starih ploča i onda polako postavljaju nove već pripremljene.
Kod nas sve naopako, kao da uštede pa urade fušerajski ulicu i onda na svakih 5 godina plaćamo papreno.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Liveni beton je svakako najgore rešenje.Ploče su bolje jer na manjim dimenzijama nema pucanja ploče,niti je krajnja ivica ka šini sklona krunjenju.
Na kraju dolazimo do toga da je armirano betonska podloga plus kamena kocka ,ubedljivo najtrajnije rešenje,bolje i od betonske ploče.
Inače su naši znalci izvozili kocku skinutu sa ulica,toliko o njihovoj stručnosti.Na pitanje zašto su to radili,odgovor je bio da nema majstora koji je znaju posložiti na novim lokacijama,strašno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466267#p466267:9aiwo4jp je napisao(la):
johnny_s » 18 Jul 2017 11:44 pm[/url]":9aiwo4jp]Svi su/smo ludi, ali što se baštice tiče, u ovoj ulici nije ni postojala žuta traka jer nema potrebe, pa je neće biti ni sad.
Зависи шта се сматра потребом. Да ли се жели ефикасан транспорт? Аутомобил се закуцава у загушења на прилазу унутрашњости Круга двојке у свим случајевима. До сада су возачи аутомобила доста избегавали крајњу десну траку због лошег коловоза, али сада то неће бити случај. Што се тиче јавног превоза, постоји доста велики слободан простор да се унапреди исти на овом правцу, али за било која напреднија решења основни услов је да у траци за јавни превоз нема аутомобила.
 
Stavljali su stajalista posle asfalta pa sada stoje ostrva betona oko stubova. To tako ne ide.
 
Zar nije u Nemanjinoj svojevremeno kod tramvajskih baštica stavljen liveni beton. Koji, da kucnem
u drvo evo i dan danas je u relativno dobrom stanju.
 
Јесте стављан штампани бетон али тамо су баштице само за трамвај а овде ће се кретати и возила на точковима па можда не би издржало.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469505#p469505:1yo7p9sn je napisao(la):
kkorisnikk » Fri Aug 04, 2017 10:40 pm[/url]":1yo7p9sn]Zar nije u Nemanjinoj svojevremeno kod tramvajskih baštica stavljen liveni beton. Koji, da kucnem
u drvo evo i dan danas je u relativno dobrom stanju.

Bastice u Nemanjinoj, kao i cela ulica su najbolji primer kako je moguce dobro uraditi ulicu u Beogradu. Kralja Milana je primer broj dva. Na zalost, spisak se tu i zavrsava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465492#p465492:2n5sm40u je napisao(la):
Žika » Fri Jul 14, 2017 3:41 pm[/url]":2n5sm40u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465444#p465444:2n5sm40u je napisao(la):
HoRuS » Pet Jul 14, 2017 12:33 pm[/url]":2n5sm40u]

Квалитет? Биће следећи пут...


Odmah zovi Beograd put i prijavi sleganje kolovoza. :D
Znači ulica još nije u funkciji a kvalitet radova se vidi.

Pre 3 dana sam razgovarao sa čovekom koji fizikališe kod podizvođača (Mije Kovačevića, Ruzveltova, Bulevar oslobođenja). Kaže da je u Mije Kovačevića asfalt postavljen preko podloge koja nije nabijena, pominjao je i razne druge primere totalne neorganizacije pri čemu se isti posao radi više puta... Da li se zna ko ovog puta radi nadzor?
 
Na projektima gde su rokovi nerealni to se radi na ovakav način. Završe se radovi kako god, samo da se ispuni rok, a onda kreće prijava nedostataka sledećih godinu ili dve. Političarima je bitan što manji rok da bi se hvalili u medijima. Kako se kaže, ko god je pravio šupu u dvorištu misli da se razume u građevinu.
 
Лепо да се ради овако:

Рок не постоји,него сваки дан цео дан надгледа се да не забушавају али и да раде квалитетно да не журе

Дуже ће трајати али ће резултат бити много бољи
 
I kod groblja, asfalt na trotoarima, ovo je horor rekonstrukcija...
 
Gledao sam kako su asfaltirali trotoar i nisam mogao da verujem: bager uzima asfalt uskom kasikom iz kamiona i prosipa a radnici ga rasporedjuju. Nisu ni jedan temelj van trotoara pipnuli. Uz svaku banderu ostavili gibljiva creva za kablove a bandere vec imaju donji otvor koji sluzi za provlacenje kablova. Naravno mozete da pretpostavite kako je oko tih creva asfaltirano. Pre neki dan su razbijali nove ivicnjake na vise mesta jer su se iskrivili ili su utonuli. Mnogo gore od V Stepe. Vec ima bezbroj krpljenja.
Juce sam prosao autobusom u delu koji su pustili za saobracaj, trucka samo tako, nije ni prici Pozeskoj.
 
Vrh