Sa ili bez pdva? Za dvosobne ili cetvorosobne? Fale kljucne informacije3200 eur/m2 cena..
Sa ili bez pdva? Za dvosobne ili cetvorosobne? Fale kljucne informacije3200 eur/m2 cena..
Na mene deluju negativno prenaglašene reklame za novogradnje na čijim se websajtovima vrte snimci srećnih porodica sa kerovima kako svi skaču od sreće u sred neke osunčane šume pored zgrade, plus je i postalo kliše. To što je prikazano su sve osnove marketinga: kupuju se emocije, stil, lajfstajl, i slično, kao u reklamama za žvake. Da ne nabrajam projekte, nije bitno, ali je trend je takav da je sve vise takvih vizuelnih poruka, i moje je pitanje da li to može bolje. Prenaglašene reklame o zgradama u kojima zgrada nije u fokusu me navode da se pitam zašto je tako, da nema neke kvake. Ostavljam mogućnost da ja nisam ciljana publika.Realno da se gradi onakva oaza kakva je na renderu, i da ti pored bude Odeljenje gerijatrije.... Onda i nije oaza.
Potpuno se slažem. Svaka ti je na mestu.Na mene deluju negativno prenaglašene reklame za novogradnje na čijim se websajtovima vrte snimci srećnih porodica sa kerovima kako svi skaču od sreće u sred neke osunčane šume pored zgrade, plus je i postalo kliše. To što je prikazano su sve osnove marketinga: kupuju se emocije, stil, lajfstajl, i slično, kao u reklamama za žvake. Da ne nabrajam projekte, nije bitno, ali je trend je takav da je sve vise takvih vizuelnih poruka, i moje je pitanje da li to može bolje. Prenaglašene reklame o zgradama u kojima zgrada nije u fokusu me navode da se pitam zašto je tako, da nema neke kvake. Ostavljam mogućnost da ja nisam ciljana publika.
Odeljenje marketinga nema veze sa gradnjom, u smislu da može puno da se iz reklame nasluti o zgradi, sem što se direktno komunicira o zgradi (malo sam nezgrapno sročio ). Nije mi bio cilj da opet hvalim R7 , ali meni je vizuelni identitet projekta bio baš na mestu, jasan, lep i informativan.
Svaka ti dala, case vode iz bokala.Na mene deluju negativno prenaglašene reklame za novogradnje na čijim se websajtovima vrte snimci srećnih porodica sa kerovima kako svi skaču od sreće u sred neke osunčane šume pored zgrade, plus je i postalo kliše. To što je prikazano su sve osnove marketinga: kupuju se emocije, stil, lajfstajl, i slično, kao u reklamama za žvake. Da ne nabrajam projekte, nije bitno, ali je trend je takav da je sve vise takvih vizuelnih poruka, i moje je pitanje da li to može bolje. Prenaglašene reklame o zgradama u kojima zgrada nije u fokusu me navode da se pitam zašto je tako, da nema neke kvake. Ostavljam mogućnost da ja nisam ciljana publika.
Odeljenje marketinga nema veze sa gradnjom, u smislu da može puno da se iz reklame nasluti o zgradi, sem što se direktno komunicira o zgradi (malo sam nezgrapno sročio ). Nije mi bio cilj da opet hvalim R7 , ali meni je vizuelni identitet projekta bio baš na mestu, jasan, lep i informativan.
Svaka ti dala, case vode iz bokala.
Secam se marketinga u punoj ofanzivi za Kapije. Jedan detalj mi je upadao u oci, a ni dan danas ne mogu da ga zaboravim. Mozda necu moci da citiram bas kako je bilo od reci do reci ali fazon "Konacno mogu da sviram bubnjeve u stanu i da nikome ne smetam". I to ne bi bilo tragikomicno da ne cujem komsiju kako hrce ili mu vibrira telefon, a najslikovitiji primer bi bio kada prave plan za pijacu koliko ce i cega da kupe. Onda ga po nekom marfiju sretnem sutradan u liftu gde komsija kaze "evo bili do pijace kupili to i to", a ja uz osmeh "sve znam komso, sve znam".
Ja nisam u stanju da duze boravim u zgradama gde je zvucna izolacija losa i imam utusak da mi je komsija u susednoj sobi
Na zalost, iz iskustva znam kako vam je. Ono sto bi moglo da vam pomogne je da uradite izolaciju ka stanovima iz kojih dolazi buka: mineralna vuna, knauf. Meni je majstor to radio u stanu u kome sam imao problem sa zvucima komsija, i pomoglo mi je, tako da savetujem. Potrosio sam 1000e na taj poduhvat pre nekoliko godina, ali ne zalim.I to ne bi bilo tragikomicno da ne cujem komsiju kako hrce ili mu vibrira telefon, a najslikovitiji primer bi bio kada prave plan za pijacu koliko ce i cega da kupe.
Ne mora TV biti na zidu ako su uticnice gore, ja svakako ne nameravam da ga tako kacim. Doduse, kod mene nijedna pozicija za TV nije na zidu koji ide izmedju dva stana.Na zalost, iz iskustva znam kako vam je. Ono sto bi moglo da vam pomogne je da uradite izolaciju ka stanovima iz kojih dolazi buka: mineralna vuna, knauf. Meni je majstor to radio u stanu u kome sam imao problem sa zvucima komsija, i pomoglo mi je, tako da savetujem. Potrosio sam 1000e na taj poduhvat pre nekoliko godina, ali ne zalim.
Sto se tice R7, zvucna izolacija koju stavljaju izmedju stanova, hodnika i vodovodnih cevi je bila faktor mog izbora kupovine. Iz iskustava koje ste vi gore napisali, su investitori konacno shvatili da treba da izoluju stanove i to je naravno za pohvalu. Giter blok je tvrde strukture, sto je kvalitetniji to je tvrdji i bolje prenosi zvuk. U R7 se koristi Ytong za zidove, trebalo bi da je ok, sudeci po deklarisanim karakteristikama, videcemo.
Sitnica je, al ajde da napisem Nisam bas odusevljen sto je u R7 postavljena instalacija za televizore na zidovima(ako ne gresim), kao sto se moze videti na slici ispod. Buka od televizora se sjajno prenosi preko TV nosaca na zid od giter bloka, ali se nadam i ocekujem da je Ytong bolji po tom pitanju. Proslo leto sam u Grckoj nocu imao problem da zaspim kada komsije iznad puste neki jeftini TV koji ima izrazen visoki ton koji se kroz blok odlicno prenosi. A u R7, na primer, soba koja se nalazi izmedju 2 sobe, znaci da je potencijalno okruzena sa 2 televizora na zidovima u 'svom' stanu, plus sa po jos 3 tv na 2 sprata iznad i ispod = 2 + 6 = 8. Dakle 8 televizora za koje postoji sansa da se cuju. Za sebe znam da cu da okacim lepe lampe na mesta izvoda za TV po sobama.
Tako je kako je, ali nije to toliko strasno. Iako je tu odmah "ispod mosta" - velika je verovatnoca da neces ni imati dodira sa istima u toku dana. Pitanje je da li ces ih i primecivati nakon nekog vremena.али микролокација је више него језива
Popularna turistička destinacija
KOVAČEVIĆ dodaje da je u Zemunu potrebno rekonstruisati i druge ulice, ali da je cilj da ova opština zadrži duh „starinskog grada koji ima svoju dušu“.
– Kao i da te neke stare stvari koje smo olako zaboravili obnovimo, da ih osvežimo i da zaista bude jedna od top destinacija za turiste koji dolaze da posete Beograd u celini, da oni izdvoje posebno barem jedan dan za Zemun – kaže on.