Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Sminkeraj, nego sta.



Ovo je printsreen jednog video snimka radova. Samo da pokazem koliki je populizam po svaku cenu ostaviti drvo, umesto zameniti i obezbediti adekvatne uslove kako za rast drveta tako i za infrastrukturu grada. U gradskim sredinama drvo treba da bude postavljeno u betonski prstenove dubine 1-1.5m da zastite vodove i da usmeravaju koren da raste neometano u dubiu. Tu se onda postave i cevi za automatsko zalivanje. Ovako se sece koren drveta da bi se polozile instalacije, drvo se ostecuju, a instalacije se dovode u opasnost da budu pokidane u narednim godinama.

Zato je ono sto je uradjeno u bulevaru trajati mnogo duze nego bilo sta drugo, jer je uradjeno kako treba, uprkos otporu.

Umesto razbacivanja granitom po ulicama, trebalo je zasaditi odrasle sadnice drveca, koje jesu skupe, ali je to ulaganje za buducnost. Primer kako moze samo kad se hoce i kad je "visi" interes - bnv

pozajnmio sliku od sase sa teme bnv, nadam se da se neljuti
20190819-184811.jpg
 
Neko je na forumu kačio sliku ili video sa specijalnim mašinama za postavljanje i vađenje odraslog drveća. Mi sad sečemo korenje da bi smo postavili instalacije , koje će kasnije da preraste iste , i postoji verovatnoća da će ošteti instalacije , a ako se to kojim slučajem ne desi , naši "stručnjaci" će ih oštetititi prilikom uklanja korena da bi došli do istih. Umesto toga , mnogo svrsishodnije je da smo izvadili drveće sa sve korenom , i posadili ga na neko drugo mesto , a umesto njih u ulicu posadili novo drveće pristojne veličine. Ako je moglo da se tako uradi tokom izgradnje podzemne garaže kod skupštine , ne vidim zašto ne bi moglo i u ovom slučaju.
 
Па то је директна последица задржавања дрвореда који је требао бити замењен. Постојећи дрворед није сађен у касете и његов корен је уплетен у подземне инсталације које су такође зреле за замену.
 
Свака полулистичка хајка, па тако и она о "дрвосечи Ђитлеру", плати се десетоструко већ на следећем кораку.
Не може другачије.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650868#p650868:1dj39tnc je napisao(la):
PIGLET » Uto Avg 20, 2019 8:49 pm[/url]":1dj39tnc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502148#p502148:1dj39tnc je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 20 Dec 2017 01:43 pm[/url]":1dj39tnc]Nece vise biti ivicnjaka izmedju koloseka i kolovoza, svih pet saob traka ce biti nivelisane, a srednje tri trake se mogu i suziti na 2.75, pa ce se dobiti par desetina cm, taman da parking bude propisane duzine i da ne smeta tramvajima i pesacima.
U frekventnoj ulici, zbog brzine uparkiravanja, parking ce verovatno biti dijagonalni, iako bi se poduzni daleko bolje uklopio izmedju drvoreda i ostavio siri trotoar pesacima.

Dakle sve lepo moze da se uklopi kao i u bul oslobodjenja gde parking i spoljna tram bastica potpuno normalno funkcionisu.

Nesrecne srednje bastice su potpuno neprihvatljive, jer ili degradiraju brzinu tramvaja kao u j.gagarina, ili degradiraju saobracajne tokove ukidanjem levih skretanja kao na bulevaru. Od vuka do batutove postoji SAMO JEDNO levo skretanje (trscanska) - pitajte nekoliko hiljada ljudi na tom prostoru koliko im lepo zbog toga.

Da je sam bulevar uradjen po principu 3+3, kao bul oslobodjenja, ostalo bi daleko vise mesta i za parking i za trotoare, jer bi se stajalisna ostrva (sa sve onim trouglovima koji se sa obe strane nadovezuju na njih) uklopila u okviru trotoara. Takodje, sa spoljnim basticama ne bi postojala danasnja anomalija da se spoljna kolovozna traka vise koristi za :bg4: nego za normalno odvijanje saobracaja.

Ljubitelji javnog prevoza moraju konacno da odrastu i da prihvate cinjenicu da gradske ulice pripadaju svima JEDNAKO, i pesacima i privatnim vozilima i javnom prevozu, pa shodno tome trebamo traziti resenja koja su jednako prihvatljiva za sve. A to je, BEZ SUMNJE, model koji je primenjen u bul oslobodjenja.

Takodje, bez obzira koliko iz petnih zila pokusavali, ti isti ljubitelji nikako ne mogu da pobegnu od CINJENICE da su tramvaji NEUPOREDIVO bolje popunjeni na trasama gde dele istu kolovoznu traku sa autobusima. A vi samo nastavite da zivite u oblacima i insistirajte na srednjoj bastici pa ce svi da vam beze na 79. Kao sto beze na 95 i kao sto bi bezali na bulevaru da ima neka autobuska linija. Krajnje produktivno, nema sta... :lool:
Jel si ti polozio predmet Gradske saobracajnice, ili Planiranje prostora i saobracaja?
Ха ха, опет се јављају добро познати аутофобичари, сузама не могу оплачу комбиноване траке. :laugh:
За разлику од булевара, овде (калемегдан-вук) као и у рузвелтовој и бул ослобођења, простор и саобраћај су испланирани на крајње рационалан начин, икоришћеност максимална што значи да ће бити боља проточност и далеко мање саоб загушења него са трамвајем у средини.
Трамвај у мил поповића, рузвелтовој и бул ослобођења је неупоредиво бржи и попуњенији него што би био на средини јер има повољнији семафорски сигнал и зато што користи иста стајалишта са аутобусима па нема путника-пребега. :laugh: То је чиста емпиријска чињеница, занимљиво је да многи себе сматрају за интелектуалце, а немају капацитете да схвате просту логику.
У немањиној, савској, бка (таш-вук), мишићевом бул, код франша и на правцу ЈГ-миланковићев бул нико живи не чека трамвај ако за жељену релацију може да искористи бус, па ви само инсистирајте на средњој баштици. :laugh:

Аутомобиле не можете и нећете протерати никад, или се научите рационалном приступу или ће због нечије тврдоглавости свима бити лоше.
А то шта си ти полагао и на који начин, велико је питање.
 
Средња асфалтна трака која је и за аутобусе и за трамваје као у Војводе Степе се показала као најбоље решење.
Наравно возачи се жале, али јавни превоз у Војводе Степе десет пута боље фунцкионише након реконструкције.
 
Pričali smo već da je svaka ulica priča za sebe jer ima dosta faktora koje utiču na idealnu poziciju šina. Vojvode Stepe je zaista odlično rešenje za tu ulicu.

Bilo bi lepo da postoji neka studija koja je to lepo ispitivala i za ovaj potez.
 
Ispred Masinskog polupase znacajan deo betonskih bastica koje su betonirali?!?! Sta li ti ljudi rade??? Sad ce i sine koje su postavili da sklone
 
Можда стигла наредба да иде калдрма?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652435#p652435:3dsgf2nk je napisao(la):
Zoran80 » 24 Aug 2019 01:39 pm[/url]":3dsgf2nk]Ispred Masinskog polupase znacajan deo betonskih bastica koje su betonirali?!?! Sta li ti ljudi rade??? Sad ce i sine koje su postavili da sklone

Skracuju dvojku preko Starine Novaka (jedno vreme se govorkalo o tome), a peticu premestaju na neki drugi pravac, pa sta ce im onda sine.......hahahahaha! Brze ce zavrsiti deonicu tako, hahahah......
 
U delu blize Takovskoj betoniraju bastice i pripremaju podlogu za asfalt, ubrzali su radove jer im je stiglo pojacanje od 20ak radnika iz Indije
 
Zar nema nigde bliže jeftine radne snage , nego smo morali da potežemo čak iz Indije?
 
ima dosta azilanata i migranata...pokupili su sve sto ima


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Koliko ja znam, Indijci se ne iseljavaju u Evropu, iseljavaju se stanovnici Bliskog istoka kao i severne Afrike.

Ali, sa druge strane, radnici iz Indije su već duži niz godina angažovani na gradilištima u Bliskom istoku (Emirati, Kuvajt i sl.) tako da nije neki problem naći ih i strpati na avion za Beograd... za plaćanje ne znam da li će biti "problem".

Ali ono što ne ogu a da ne primetim: u tim zemljama smo (tj. pokojna SFRJ) gradili infrastukturu, hotele, palate... i to za ozbiljne pare... a sada iz njih uvozimo najamnu radnu snagu koja i sama potiče iz neke treće države, da ti ljudi rade zanatske poslove na jednom sasvim rutinskom građevinskom poduhvatu.
Zaista zlatno doba... ali za koga?
 
Dobro je da se ovo drveće u 27.Marta oporavilo.

Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Džaba što se oporavilo , kada je nekima sečeno korenje da bi se postavile instalacije , dok će druge dočekati ista sudbina kad prerastu instalacije.
 
Odakle bre u Srbiji radnici iz indije? Kad je usvojen taj zakon? Sindikat?

Jel se to bilo ispod zita cutalo da je uvezeno 1000 radnika iz indije?

Eto nam boljitka
 
To je sad u modi. To i naseljavanje afganistanaca i paki... ovaj, mislim ''izbeglica iz Sirije''...
 
ово је добар предлог, што су НДМБГ дали, и мислим да је овако требало да се уради

predlog-2.jpg
 
Свако друго решење сем овог које се гради је неупоредиво боље решење за овај потез. Потпуно бесмислена реконструкција којом се неће побољшати ниједан једини вид саобраћаја.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653034#p653034:1giqod3e je napisao(la):
JohnnyLee » 26 Avg 2019, 08:37[/url]":1giqod3e]ово је добар предлог, што су НДМБГ дали, и мислим да је овако требало да се уради

predlog-2.jpg
Ja sa ovim bas imam problem. Covece ako nesto uzmes da radis (ne mislim na tebe Johnny) onda se makar malo udubi u tematiku, malo. Sta god to bilo.
Beograd nema tramvaje sa vratima na levoj strani, vec samo na desnoj. Tako je je ovo neiyvodljivo, osim ukoliko je ne promeni smer kretanja tramvaja da se vozi levom stranom sto naravno nije bezbedno zbog ukrstanja.

Ovae stvari su stravno neozbiljne. Ne moze se jednostavno videti kako je u Budimpesti pa samo kopirati bez imalo ukljucivanja mozga. Sami sebe diskredituju.

Ove ulice su trebale kao Vojvode stepe, sa zutom trakom u sredini, i to je to.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651392#p651392:2i64pmea je napisao(la):
varos kapija » 22 Aug 2019 07:51 am[/url]":2i64pmea]
"Biće pušten deo projekta ‘četiri bulevara’ od Ulice Starine Novaka, Stanoja Glavaša do Takovske i na taj način će početi da se polako pušta deo po deo saobraćaja u ova četiri bulevara", dodao je Vesić.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1580580

Dobro ne rece da ce biti pustena desna traka i leva sina, 20% trotoara sa 3 bandere i 2 kante za djubre, a sve to samo na neparnoj strani ulice. :bash:


Ni ovo neće stići da urade, sad je najnovije, otvaraju raskrsnice. Koje nisu ni trebali da zatvaraju.


Osim Karađorđeve ulice, od 1. septembra za saobraćaj će u punom profilu biti pušteni i Trg republike, Topličin venac, raksrsnica Takovske sa Ulicom 27. marta, zatim raskrsnica Bulevara despota Stefana i Džordža Vašingtona, a već je puštena u rad raskrsnica Starine Novaka sa Ulicom kraljice Marije

https://www.ekapija.com/news/2610488/od ... djumrukane


Ali zato ubacis u razgovor "lift do Kosančićevog venca". Valjda da se smanji gužva oko novoizgrađene galerije...oh wait...
 
Danas sam prvi put prošao kroz Kraljice Marije od početka jula. Iako pratim temu, mislio sam pak da ću bolje sam, uživo proceniti promenu. I praktično je nema. Ja ne znam šta su oni to radili mesec i po dana kada je promena na tom potezu minimalna. Trotoar na strani Mašinca je iskopan samo od prilaza tom faksu do TMFa, od TMFa do raskrsnice sa Karnegijevom nije dirnut, kao ni od Mašinca do raskrsnice sa Ruzveltovom. Šine i dalje stoje na betonu, sredina ulice i dalje nije završena, druga strana sad ne sećam se, ali vidim da nije zakopano za kanalizaciju ili šta god je na toj strani.
Katastrofa, samo to imam da kažem. Ne smem ni da zamislim kako je stanovnicima te ulice već dva meseca ili tri.
 
Vrh