Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Ne secam se da je neko pomenuo. Tramvajske sine se pomeraju jedan metar od trotoara ka sredini ulice u delu oko Takovske.
 
Ili je to zbog parking mesta ili će ipak tu da uglave bici stazu.
 
Valjda nece ostati prostora za zaustavljanja na sred ulice

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
Било би, онда, лакше и јефтиније да направе обични дрвени или метални обруч одговарајућег пречника и висине, асфалтирају улицу с њим, затим уграде горњи део шахта с поклопцем и поставе други слој асфалта. Без трошења додатног времена, труда и новца.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655041#p655041:3877g2lu je napisao(la):
shadestudio » 30 Aug 2019 04:31 pm[/url]":3877g2lu]Postupak je sasvim logican i nije niko nista tu zaboravio.
Problem je sto kad bi se postavila prstenasta ojacanja pre prvog sloja asvalta, masina za asvaltiranje ne bi mogla u kontinuitetu da nanese asvalt jer je prstenasto ojacanje vise od kote prvog sloja asvslta koji nanosi. Tj morala bi da se podize u tom delu sto nije dobro za ravnocu puta. Ovako se prvo asvsltira pa izbusi taj deo, ubaci se prsten i onda finalni sloj asvalta moze da se radi bez problema, jer je prsten nizi od kote zavrsnog sloja.


Bez zelje da oponiram i uz napomenu da uopste nisam iz gradjevinske struke, ali iz obrazlozenja koje si dao, i neke proste logike mene kao totalnog laika, govore mi da Ima tu nekoliko probema koji se lako uocavaju na slikama koje sam postavio i to:
Pre asfaltiranja u vise prolaza preko celokupne podloge od granulata prolazi vibro-sabijac (Hannomag) koji vibro papucama satima sabija granulatnu podlogu. Cilj te radnje trebalo bi da bude sto ujednacenija i proracunata nosivost citavog puta, a kako bi ona duzi period nosila asfaltni sloj. Nosivost zbog efekta udara tockova narocito mora biti pojacana oko sahtova, sto su oni sada ovim busenjem i rusenjem potpuno upropastili. Na slikama se jasno vidi da je ta granulatna podloga skrljana bar 15 centimetara ispod donje baze asfalta i oko 30-40 cm u krug sire nego sto je betonski prsten sahta. Ako sada u tu rupu koja je znatno veca od prstena samo naspu podlogu od granulata i sabiju je drvenim tuckom (ili je uopste ne sabiju), pa kad na to stave prsten i asfaltiraju tanji sloj asfalta preko svega, a onda preko toga krenu duple krcate 65-ce ,77-ce i 79-ke, one ce sabiti taj prsten i prostor oko sahta jos pola metra unutra i po 30 cm oko samog sahta, kao sto obicno i biva u gradu.....Bar toga su se gradjani nagledali (da ne kazem naosecali) svih ovih godina....Primera za to ima svuda......
Sledeci problem je sto su revizije za sahtove (vec sam pisao oko toga) od jako tankog betona i imaju konusni zavrsetak, pa kad na njih sada nakace odozgo ove jake i masivne prstene(koji nisu konusni) - to ce pod opterecenjem Heavy traffic-a u tom delu grada, jako brzo popustiti. Zivi bili pa videli. Inace ne verujem da se igde u svetu radi ovaj nacin postavljanja sahtova (asfaltiranje, busenje tek asfaltiranog, krpljenje, pa ponovo asfaltiranje???). Uostalom voleo bih da gresim i da ce me vreme demantovati. Praticu ovaj deo pomno do isteka garantnog roka.......
 
Videćemo za par meseci, pa će se videti ko je bio u pravu. Za početak bih voleo da se po točkovima ništa ne oseća, tj, da sve bude nivelisano.
 
Garantujem da postoji neko bolje rešenje od lomljenja asfalta da bi se postavio taj betonski prsten nego kod nas je uvek sve nelogično, kao i gomila stvari gotovo na svakoj rekonstrukciji u gradu.


Ali da nije sve tako crno evo vam jedan primer rekonstrukcije jedne velike ulice u provinciji u mom rodnom gradu. Naime prvo su zamenili kompletan asfalt, da bi prostupili rekonstrukciji trotoara i onda su izvaljivali ivičnjake i uništili novi asfalt koji su posle krpili duž cele ulice. Na kraju rekonstrukcije su se setili da nisu iznivelisali šahte pa si onda oko svake šahte razbijali asfalt i podizali ih u nivo. Tako da sada imate novu rekonstruisanu ulicu u zakrpama.

A kada je sutra otvaranje to me zanima?
 
Prvi rok je bio 20.8. za deo od Starine Novaka do Ruzveltove i posle tog probijanja su samo rekli da se tu opravdano kasni zbog lošeg stanja instalacija koje su zatekli i od tada nema pominjanja rokova.
 
Despota Stefana i Dz.Vasingtona 12:55

e66b5acf89d8c8938ec96fba7ec51feb.jpg
649eb7291aded0976da58e64ca503fcc.jpg
557d9df10454a6e0ca7fa1f7d76b7fe8.jpg
8ec0b7088694791cbfd1a8ce6c51096a.jpg
 
Kada je otvaranje,to je bilo ironično pitanje :D
 
Pomeren je rok za oktobar.
Do sredine septembra treba da završimo deonicu od Stanoja Glavaša do Takovske. Ono što je bio problem za potez od Ruzveltove do Starine Novaka jesu cevi koje nisu bile povezane, pa je to usporilo radove. Očekuje se da taj potez bude gotov do početka oktobra, a Dušanova i Džordža Vašingtona do kraja godine - rekao je Vesić za Večernje novosti od petka.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/deo-m ... ne/zsnwwl0
 
Da li je iko iz gradskih sluzbi, javnih komunalnih preduzeca i/ili od strane izvodjaca radova na citavom ovom potezu, ustanovio koliko je pronadjeno ilegalnih prikljucaka za vodu/struju/kanalizaciju?

Prostim laickim uvidom u dosadasnje radove ja sam ih na ovoj trasi ``otkrio`` bar nekoliko.
Priznajem da mi je to pasija, buduci da samo u okolini moje zgrade postoji nekoliko takvih prikljucaka od svake navedene vrste, za koje znam od ranije, a koje sam svojevremeno cak i prijavljivao, ali svi se prave ludi, i naravno sve je bilo bez uspeha.........
Nadam se da ce se neko iz nadleznih preduzeca, grada, opstine i sl. malo posvetiti paznje ovom problemu, koji i nije tako mali, kako se to mozda na prvi pogled cini.......Da ne govorim da to predstavlja problem i izvodjacima radova jer kad natrce na takav prikljucak sta raditi.....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655356#p655356:2ecux598 je napisao(la):
zoran_m » 31 Aug 2019 01:31 pm[/url]":2ecux598]Za koga ce otvarati polovinu ulice do Stanoja Glavasa? :bash:
file.php
Za stranačke stanare Central gardena
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655356#p655356:lrb8b7xy je napisao(la):
zoran_m » Sub Avg 31, 2019 2:31 pm[/url]":lrb8b7xy]Za koga ce otvarati polovinu ulice do Stanoja Glavasa? :bash:
file.php
Za one koji mrdaju dalje od svog kraja jednom u mesec dana , pa je na njih drukčiji efekat ovakvih rekonstrukcija , tj. njima je super što se grad uređuje , dok se drugi nerviraju jer ne mogu da brzo i lako da dođu do željene lokacije , nego više vremena provedu u prevozu negoli obavljajući stvari zbog kojih su izašli.

P.S.
Uređenje grada može da se radi i tako što se jedna po jedna lokacija uređuje , bez haosa u gradu , i bez nerviranja ljudi koji svakodnevno izlaze dalje od svog kraja , a ne više lokacija odjednom , sa haosom po većem delu grada , gde negde prerasta u kolaps.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655356#p655356:3o39yng6 je napisao(la):
zoran_m » Sub Avg 31, 2019 2:31 pm[/url]":3o39yng6]Za koga ce otvarati polovinu ulice do Stanoja Glavasa? :bash:
file.php
Zure da zavrse i otvore taj deo zbog zavrsetka Paliluske pijace. Kako otvoriti pijacu a da ne mozes da joj pridjes.
 
U pravu si do sada su strašbo vodili računa o tome. Recimo i trotoare će da srede dotle kako bi babe i dede imali uslove za troskok (optika,27.marta, pijaca)
 
Verujem da je priča malo šira, da su se dobacivali teže reči i slično. Što nikako nije povod za ovakvu reakciju, a ne znam ni šta ti radnici očekuju. Zatvore potez od 500m, ne može da se pređe ulica kako treba, i onda se nešto bahate kada neko hoće da pređe. Ne razumem uopšte kakva je ovo organizacija radova da se tako onemogućava normalan život stanara.
 
Šta će civil u ograđenom prostoru gradilišta?!

Ako nekome smeta što ne može da prođe kroz gradilište, neka se obrati VeUpravi.
 
Pa, kada je ceo grad gradilište, gde drugde da prođe...

A i niko nije kriv radnicima što sve radove otegnu u beskraj.
 
Sad tek vidim da je Despota Stefana presecena i da nema nijednog autobusa od Trga pa sve do Cvijiceve.

Dokke pajseri misle tako da opstruiraju jednu od najprometnijih ulica u ovom delu grada???!!!
 
Vrh