PIGLET
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 13.06.2007.
- Poruke
- 900
- Pohvaljen
- 1.561
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651980#p651980:1psutu2d je napisao(la):Bumbarevo brdo » 23 Aug 2019 11:50 am[/url]":1psutu2d]Ха ха, опет се јављају добро познати аутофобичари, сузама не могу оплачу комбиноване траке. :laugh:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650868#p650868:1psutu2d je napisao(la):PIGLET » Uto Avg 20, 2019 8:49 pm[/url]":1psutu2d]Jel si ti polozio predmet Gradske saobracajnice, ili Planiranje prostora i saobracaja?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502148#p502148:1psutu2d je napisao(la):Bumbarevo brdo » 20 Dec 2017 01:43 pm[/url]":1psutu2d]Nece vise biti ivicnjaka izmedju koloseka i kolovoza, svih pet saob traka ce biti nivelisane, a srednje tri trake se mogu i suziti na 2.75, pa ce se dobiti par desetina cm, taman da parking bude propisane duzine i da ne smeta tramvajima i pesacima.
U frekventnoj ulici, zbog brzine uparkiravanja, parking ce verovatno biti dijagonalni, iako bi se poduzni daleko bolje uklopio izmedju drvoreda i ostavio siri trotoar pesacima.
Dakle sve lepo moze da se uklopi kao i u bul oslobodjenja gde parking i spoljna tram bastica potpuno normalno funkcionisu.
Nesrecne srednje bastice su potpuno neprihvatljive, jer ili degradiraju brzinu tramvaja kao u j.gagarina, ili degradiraju saobracajne tokove ukidanjem levih skretanja kao na bulevaru. Od vuka do batutove postoji SAMO JEDNO levo skretanje (trscanska) - pitajte nekoliko hiljada ljudi na tom prostoru koliko im lepo zbog toga.
Da je sam bulevar uradjen po principu 3+3, kao bul oslobodjenja, ostalo bi daleko vise mesta i za parking i za trotoare, jer bi se stajalisna ostrva (sa sve onim trouglovima koji se sa obe strane nadovezuju na njih) uklopila u okviru trotoara. Takodje, sa spoljnim basticama ne bi postojala danasnja anomalija da se spoljna kolovozna traka vise koristi za nego za normalno odvijanje saobracaja.
Ljubitelji javnog prevoza moraju konacno da odrastu i da prihvate cinjenicu da gradske ulice pripadaju svima JEDNAKO, i pesacima i privatnim vozilima i javnom prevozu, pa shodno tome trebamo traziti resenja koja su jednako prihvatljiva za sve. A to je, BEZ SUMNJE, model koji je primenjen u bul oslobodjenja.
Takodje, bez obzira koliko iz petnih zila pokusavali, ti isti ljubitelji nikako ne mogu da pobegnu od CINJENICE da su tramvaji NEUPOREDIVO bolje popunjeni na trasama gde dele istu kolovoznu traku sa autobusima. A vi samo nastavite da zivite u oblacima i insistirajte na srednjoj bastici pa ce svi da vam beze na 79. Kao sto beze na 95 i kao sto bi bezali na bulevaru da ima neka autobuska linija. Krajnje produktivno, nema sta... :lool:
За разлику од булевара, овде (калемегдан-вук) као и у рузвелтовој и бул ослобођења, простор и саобраћај су испланирани на крајње рационалан начин, икоришћеност максимална што значи да ће бити боља проточност и далеко мање саоб загушења него са трамвајем у средини.
Трамвај у мил поповића, рузвелтовој и бул ослобођења је неупоредиво бржи и попуњенији него што би био на средини јер има повољнији семафорски сигнал и зато што користи иста стајалишта са аутобусима па нема путника-пребега. :laugh: То је чиста емпиријска чињеница, занимљиво је да многи себе сматрају за интелектуалце, а немају капацитете да схвате просту логику.
У немањиној, савској, бка (таш-вук), мишићевом бул, код франша и на правцу ЈГ-миланковићев бул нико живи не чека трамвај ако за жељену релацију може да искористи бус, па ви само инсистирајте на средњој баштици. :laugh:
Аутомобиле не можете и нећете протерати никад, или се научите рационалном приступу или ће због нечије тврдоглавости свима бити лоше.
А то шта си ти полагао и на који начин, велико је питање.
Frajeru lupas ko Maksim po diviziji.
Pa nije svet poceo da razmislja na tu temu od kad si se ti uhvatio planiranja prostora i saobracaja.
Sve se svidi na nivo usluge. Svaki putnik ce da koristi prevoz (uslugu) ako je ona brza, komforna i pouzdana.
Tramvaj u sredini ima nezavisnu trasu i moze da garantuje protocnost. Gde si video da je blokiran tramvaj u bastici na sedini ulice.
Nasuprot ovom trammvaj na bokovima obicno biva blokiran od strane motorizovanih korisnika...