Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651980#p651980:1psutu2d je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 23 Aug 2019 11:50 am[/url]":1psutu2d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650868#p650868:1psutu2d je napisao(la):
PIGLET » Uto Avg 20, 2019 8:49 pm[/url]":1psutu2d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502148#p502148:1psutu2d je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 20 Dec 2017 01:43 pm[/url]":1psutu2d]Nece vise biti ivicnjaka izmedju koloseka i kolovoza, svih pet saob traka ce biti nivelisane, a srednje tri trake se mogu i suziti na 2.75, pa ce se dobiti par desetina cm, taman da parking bude propisane duzine i da ne smeta tramvajima i pesacima.
U frekventnoj ulici, zbog brzine uparkiravanja, parking ce verovatno biti dijagonalni, iako bi se poduzni daleko bolje uklopio izmedju drvoreda i ostavio siri trotoar pesacima.

Dakle sve lepo moze da se uklopi kao i u bul oslobodjenja gde parking i spoljna tram bastica potpuno normalno funkcionisu.

Nesrecne srednje bastice su potpuno neprihvatljive, jer ili degradiraju brzinu tramvaja kao u j.gagarina, ili degradiraju saobracajne tokove ukidanjem levih skretanja kao na bulevaru. Od vuka do batutove postoji SAMO JEDNO levo skretanje (trscanska) - pitajte nekoliko hiljada ljudi na tom prostoru koliko im lepo zbog toga.

Da je sam bulevar uradjen po principu 3+3, kao bul oslobodjenja, ostalo bi daleko vise mesta i za parking i za trotoare, jer bi se stajalisna ostrva (sa sve onim trouglovima koji se sa obe strane nadovezuju na njih) uklopila u okviru trotoara. Takodje, sa spoljnim basticama ne bi postojala danasnja anomalija da se spoljna kolovozna traka vise koristi za :bg4: nego za normalno odvijanje saobracaja.

Ljubitelji javnog prevoza moraju konacno da odrastu i da prihvate cinjenicu da gradske ulice pripadaju svima JEDNAKO, i pesacima i privatnim vozilima i javnom prevozu, pa shodno tome trebamo traziti resenja koja su jednako prihvatljiva za sve. A to je, BEZ SUMNJE, model koji je primenjen u bul oslobodjenja.

Takodje, bez obzira koliko iz petnih zila pokusavali, ti isti ljubitelji nikako ne mogu da pobegnu od CINJENICE da su tramvaji NEUPOREDIVO bolje popunjeni na trasama gde dele istu kolovoznu traku sa autobusima. A vi samo nastavite da zivite u oblacima i insistirajte na srednjoj bastici pa ce svi da vam beze na 79. Kao sto beze na 95 i kao sto bi bezali na bulevaru da ima neka autobuska linija. Krajnje produktivno, nema sta... :lool:
Jel si ti polozio predmet Gradske saobracajnice, ili Planiranje prostora i saobracaja?
Ха ха, опет се јављају добро познати аутофобичари, сузама не могу оплачу комбиноване траке. :laugh:
За разлику од булевара, овде (калемегдан-вук) као и у рузвелтовој и бул ослобођења, простор и саобраћај су испланирани на крајње рационалан начин, икоришћеност максимална што значи да ће бити боља проточност и далеко мање саоб загушења него са трамвајем у средини.
Трамвај у мил поповића, рузвелтовој и бул ослобођења је неупоредиво бржи и попуњенији него што би био на средини јер има повољнији семафорски сигнал и зато што користи иста стајалишта са аутобусима па нема путника-пребега. :laugh: То је чиста емпиријска чињеница, занимљиво је да многи себе сматрају за интелектуалце, а немају капацитете да схвате просту логику.
У немањиној, савској, бка (таш-вук), мишићевом бул, код франша и на правцу ЈГ-миланковићев бул нико живи не чека трамвај ако за жељену релацију може да искористи бус, па ви само инсистирајте на средњој баштици. :laugh:

Аутомобиле не можете и нећете протерати никад, или се научите рационалном приступу или ће због нечије тврдоглавости свима бити лоше.
А то шта си ти полагао и на који начин, велико је питање.

Frajeru lupas ko Maksim po diviziji.
Pa nije svet poceo da razmislja na tu temu od kad si se ti uhvatio planiranja prostora i saobracaja.
Sve se svidi na nivo usluge. Svaki putnik ce da koristi prevoz (uslugu) ako je ona brza, komforna i pouzdana.
Tramvaj u sredini ima nezavisnu trasu i moze da garantuje protocnost. Gde si video da je blokiran tramvaj u bastici na sedini ulice.
Nasuprot ovom trammvaj na bokovima obicno biva blokiran od strane motorizovanih korisnika...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653124#p653124:3u8v0ths je napisao(la):
milanche » 26 Авг 2019 11:50 am[/url]":3u8v0ths]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653034#p653034:3u8v0ths je napisao(la):
JohnnyLee » 26 Avg 2019, 08:37[/url]":3u8v0ths]ово је добар предлог, што су НДМБГ дали, и мислим да је овако требало да се уради

predlog-2.jpg
Ja sa ovim bas imam problem. Covece ako nesto uzmes da radis (ne mislim na tebe Johnny) onda se makar malo udubi u tematiku, malo. Sta god to bilo.
Beograd nema tramvaje sa vratima na levoj strani, vec samo na desnoj. Tako je je ovo neiyvodljivo, osim ukoliko je ne promeni smer kretanja tramvaja da se vozi levom stranom sto naravno nije bezbedno zbog ukrstanja.

Ovae stvari su stravno neozbiljne. Ne moze se jednostavno videti kako je u Budimpesti pa samo kopirati bez imalo ukljucivanja mozga. Sami sebe diskredituju.

Ove ulice su trebale kao Vojvode stepe, sa zutom trakom u sredini, i to je to.

Заправо је ово изводљиво и са трамвајима који имају врата на десној страни. У случају са скице, трамваји би се само кретали супротним тр4акама, односно "као у Енглеској" што није никакав проблем ако је трам баштица комплетно независна и исти је профил пруге целом дужином улице, што је опет - изводљиво у случају ове реконструкције. :wink:
 
Nije bezbedno zbog ukrtanja i povezivanja na ostalu tramvajsku mrezu. Ne moze pola tramvajske mreze da se vozi desnom stranom a pola levom. Nije normalno.

Mogli su samo da i drugi kolosek provuku pravo pa da stanicu stave na onom prosirenju sa spoljne strane. Tako jedna stanica na trotoaru a druga na prosirenju, ili vec da predloze neko drugo smislenije resenje, kada vec predlazu. Ovako su samo ispali debili.
 
поента је у концепту, који је добар. и наравно, станица би била на проширењу, не у средини
 
Svakako bi bilo bolje da su bastice + zuta traka uz jedan kraj ulice ili u sredini. Pitanje je da li ima mesta. Koliko me secanje sluzi, bilo je opcija da bastice budu u sredini, ali bi drvece moralo da se pomera, nije bilo dovoljno mesta zbog stanica, pa se zato odustalo. Ako je to tacno. Mada je moje misljnje da je drvece svako trebalo zameniti, a ulicu uraditi da ona bruzi maksimum sto se funkcionalnosti i saobracaja tice.

Sto se tice ove skice, poenta je kad vec izlaze u javnost sa svojim predlozima oni moraju biti smisleni, promisljeni i tacni. To vazi ne samo za njih nego za sve grupe gradjana, nvo... Niko ne moze da smatra drugu stranu za ozbiljnog sagovornika, gde predvidi da se kroz prozor izlazi i ulazi jer mozak na sekundu nije ukljucio. Na takvim osnovnim stvarima se se pokazuje ozbiljnost pristupa problemu, koliko si vrema u to ulozio, promisljanja. Kako onda da verujem da su uzeli tacnu sirinu ulice, da se drvece nalazi bas na toj udaljenosti i da moze da se izvede ovako, ako banalne stvari izmiljaju?

Za mene je to isti ili gori nivo nego dati dokrorat nekome da ti napise. Na to sam reagovao, jer na takve stvari bas ispizdim.
 
Drveće je ograničavajući faktor i ponašamo se prema njemu kao prema božanstvima. Postoje tehnologije za prebacivanje drveća, ali je mnogo bolje da se posadi novo drveće na pravilan način tako da korenje ne ometa instalacije i potpuno preuredi raspored i širine kolovoza, baštice, trotoara, parkinga i bici staza.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653605#p653605:1646ps70 je napisao(la):
astrodule » 27 Aug 2019 10:25 am[/url]":1646ps70]Drveće je ograničavajući faktor i ponašamo se prema njemu kao prema božanstvima. Postoje tehnologije za prebacivanje drveća, ali je mnogo bolje da se posadi novo drveće na pravilan način tako da korenje ne ometa instalacije i potpuno preuredi raspored i širine kolovoza, baštice, trotoara, parkinga i bici staza.
Bas tako. Vegetaciju treba cuvati gde god je moguce.
Ako nije moguce , sece se i sadi novo, al starije sa formiranom krosnjom koji vec za 3-4 godine dostizu funkcionalni kapacitet posecenih.
Rekontrukcije ulica (javnog prostora) nije nesto sto se radi svake druge godine (iako bi ovi pametnjakovici to voleli).
Treba izvuci maksimum iz raspolozivog prostora, bez kompromisa i iskljucivo u dugorocnom javnom interesu, jer u suprotnom obesmisljava se motiv rekonstrukcije.
 
Ma ove platane (koji pritom ni na sta ne lice) je trebalo sve poseci i zasaditi nove ! Zbog njih cemo i dobiti ovu sminku na kraju ! Ali betonske bastice za tramvaje...potpuni besmisao !
 
Betonske baštice lošeg kvaliteta bi smo dobili i da smo stavili šine sredinom ulice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653651#p653651:1vu5lxfi je napisao(la):
solecar » 27 Aug 2019 11:30 am[/url]":1vu5lxfi]Betonske baštice lošeg kvaliteta bi smo dobili i da smo stavili šine sredinom ulice.
Dokle god ih budu radili ovom metodom bice sr...e.
Postoji masina za to koja se zove finiser za beton, em brze em visestruko kvalitetnije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653638#p653638:lg9ykfbi je napisao(la):
zexland » Uto Avg 27, 2019 12:11 pm[/url]":lg9ykfbi]Ma ove platane (koji pritom ni na sta ne lice) je trebalo sve poseci i zasaditi nove ! Zbog njih cemo i dobiti ovu sminku na kraju ! Ali betonske bastice za tramvaje...potpuni besmisao !

da su to uradili bag** bi kukala "SEKU NAM PLUCA, GLEDAJTE SVOJIM OCIMA KAKO OSTAJEMO BEZ VAZDUHA (FOTO) (VIDEO)"
 
Terenski dodatak od danas 9 dana po isteku roka:

Ekipa Indusa radi montazu uskog koloseka koji je u Indiji i najrasprostranjeniji vid prevoza. Vidi se da su vesti u tome, a i vrucina im ne smeta mnogo.
Buduci da su sinska vozila kod nas slicno opterecena kao i tamo kod njih, nekako ima mi logike da oni to rade, kad su ovi nasi vec zdimili u EU......Bilo mi je glupo da ih slikam upravo su doruckovali......

Kod masinca, deo pruge i betonskih bastica polupan i vidi se da su nesto radili u dubini.....Nece taj deo skoro.......

Od Takovske ka Palilulskoj pijaci, pocelo asfaltiranje trake nepostedno uz betonsku basticu.......

Prilog slike:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654577#p654577:2xt3pv3l je napisao(la):
solecar » Čet Avg 29, 2019 2:16 pm[/url]":2xt3pv3l]Jel ovo potez Takovska - Beogradska?
Kakvo pitanje jednog prekaljenog Beogradjanina :lol:
Sole, dole kad se spuustis niz Djusinu pa desno u dalmatinskoj imas dobar burek a i upoznaces malo bolje grad ;)
 
Kod Ljupčeta zaista dobar burek, i još bolja makovnjača!
 
Nekada davno, praksa je bila da iz Minta odemo na burek. Lepo bese kad smo deca bili ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654584#p654584:13iqbv19 je napisao(la):
GOJE » Čet Avg 29, 2019 2:26 pm[/url]":13iqbv19]Kod Ljupčeta zaista dobar burek, i još bolja makovnjača!
bilo nekad....već dugo mu je burek 0 bodova

nego, ovi ladno asfaltiraju preko ove mešavine peska, zemlje i šljunka??
 
Danasnja terenska patrola 10 dana po isteku roka.
Juce su poceli asfaltiranje od Takovske ka Palilulskoj pijaci, ali su zaboravili da pre udaranja asfalta u bazu kanalizacionih sahtova postave armaturna prstenasta ojacanja (pisao sam ranije u postovima o potrebi ugradnje takvih ojacanja), pa se verovatno neko iz nadzora naprasno opsetio te teme i potrebe postavljanja istih i eto tek asfaltiranu ulicu, gde se postavljeni asfalt jos nije ni ohladio, ponovo buse, ruse i raskopavaju gde god su sahtovi i stavljaju ta prstenasta ojacanja......Greota! Em dupli poso, em kajla rabota! Jedno je sigurno gde god bude bila ta neka zakrpa, to nikada nece drzati tako dobro kao da je sve uradjeno na vreme.......Ali zato i jesmo tu gde jesmo.... Prilog slike.

Indusi se bakcu sa usko kolosecnom prugom, cak je i vare jer verovatno nema domacih varioca sa atestom za te poslove......Njihovi radnici na gradilistu izgledaju najdisciplovanije (i najurednije i jedini nemaju pivske stomake), nose svetlo odbojne prsluke, zastitnu opremu, iako je napolju +35, niose slemove i sve vreme rade pognutih glava upiljeni u prugu. Da ne kazem da nam znacajno spustaju prosek godina......Prilog slike iz blizine Palilulske pijace.

Na raskrsnici sa D.St, guzva, protocna samo po jedna traka, saobracaj pojacan, + pesaci se provlace izmedju ograde i vozila, veoma opasne situacije i samo zahvaljujuci sreci nema tezih slucaja.......Prilog slike.......
 
Pre jedno dva meseca menjali su asfalt u Miska Kranjca kod opstine Rakovica, i primenili su isti sistem naneli prvi sloj asfalta pa busili nov asfalt oko sahtova postavljali te prstenove pa onda tek zavrsni sloj asfalta.
 
Isto su radili i kada su rekonstruisali Ruzveltovu, iz kog razloga nije mi poznato.
 
Postupak je sasvim logican i nije niko nista tu zaboravio.
Problem je sto kad bi se postavila prstenasta ojacanja pre prvog sloja asvalta, masina za asvaltiranje ne bi mogla u kontinuitetu da nanese asvalt jer je prstenasto ojacanje vise od kote prvog sloja asvslta koji nanosi. Tj morala bi da se podize u tom delu sto nije dobro za ravnocu puta. Ovako se prvo asvsltira pa izbusi taj deo, ubaci se prsten i onda finalni sloj asvalta moze da se radi bez problema, jer je prsten nizi od kote zavrsnog sloja.
 
Vrh