O kako lepo iz pticije perspektive izgledaju ove zakrpe oko sahtova, koje ce se na kraju prikriti tankim zavrsnim slojem asfalta! Krpacina - to je prosto stil njihovog rada i propali pokusaj da uvale radove bez prstenastih ojacanja oko sahtova!
Sada je potpuno jasno da su popili primedbu nadzora zato sto su prvo asfaltirali bez ojacanja oko sahtova, sa obicnim konusnim revizijama za sahtove (videti slike iz pticije perspektive koju stranicu ranije - pre onog naknadnog busenja tek postavljenog asfalta) i situaciju sada, odnosno ove gore slike nakon zavrsene krpacine. Dakle prvo su pokusali da uvale ulicu samo sa obicnim revizijama na sahtovima , a onda je neko iz nadzora (konacno) pogledao projekat i nalozio ispravku i eto krpacina i naknadno ubacenih prstena. Iz pticije perspektive se vidi da su prvobitno kruzno busenje tek postavljenog asfalta morali naknadno jos da prosire u kvadratni oblik i to verovatno zato jer im je nadzor nalozio da pored svega naknadno u rupe i krpacinu moraju da ubace i vibro-sabijac (onaj manji sa samo jednom manjom vibro-stopom) kako bi granulat ispod prstena dobio potrebnu cvrstinu. Naravno - pohvala za nadzor, mada krpacina ce uvek biti samo krpacina....
Nadam se samo da ce se izvodjac radova posle ove intervencije nadzora nauciti pameti i da ce ubuduce pre asfaltiranja izvesti sve slojeve puta na projektovane kote i postaviti prstenasta ojacanja tamo gde treba i kada treba- jer je sada jasno da nadzor nece pustiti samo konuse i krpacinu bez vibro utvrde. Vreme ce pokazati kako ce se prstenasta ojacanja oko sahtova raditi u deonicama koje slede.
Jos samo da primetim da sutra pocinje skolska godina te da ce se iljade pre-hormoniranih klinaca uputiti k mnogim skolama duz ove trase, ne bas voljni da propisno obilaze ograde gradilista, do ostavljenih prolaza za pesake, te misim da ce cikama izvodjacima, majstorima, vozacima kamiona, bageristima i dizalicarima trebati malo vise strpljenja, takta (i paznje) - buduci da te generacije nisu bas voljne za neku akademsku raspravu o tome ko gde moze da se krece po gradilistu, ko ima prednost, ko nosi slusalice dok sece put bageru itd......Ne daj Boze da neki dizalicar potegne rukom na nekoga iz EPŠ -a, Drvne il Drapsina......
A videcemo i kako ce pocetak skolske godine uticati na ``zimski red voznje`` na kriticnim raskrsnicama.......