Да одговорим сам себи. Несрећни семафор плац није реконструисан када су му Лале пришле на 12 метара. Није реконструисан ни када су шахтари пришли на 8 метара, Није реконструисан ни пре неки дан када су коцкари пришли на 2 метра!!!!Ксмет.
Но, да видимо да ли су Лале случајно урадиле и семафор плац, чије се фалинке налазе на око 7 и на око 12 метара од радова који су управо завршени прекопута:
Pogledajte prilog 163973
Нису.
Добро, можда је то било предалеко. Ево нове шансе, сада се (шахтарски) радови (због Дорћол центра) одвијају на 8 метара:
Pogledajte prilog 163974
Када бих био кладионица, примао бих оплкаде са најмањом могућом квотом на НЕ. Ипак, од мене се свашта може очекивати, али да постанем кладионица, не бива.
Jeste pod uslovom da se parking mesta mogu videti, sto je u centru grada (a i sire) misaona imenica ... Moje skromno misljenje je da "estetika" treba da se primnjuje gde ima smisla i ne kompromituje funcionalnost. Mislim da je primer 27. Marta (ili onaj trg u palmoticevoj) vrlo jasan, htelo se mnogo a pstiglo vrlo malo i uz to ne funkcionalno. Na mnogim mestima korektno uradjena asfaltna podloga bi bila kud i kamo bolja nego poplocane povrsine kao na fotografijama u prilogu ovoj temi.Dobro izgleda u prizrenskoj kao i u garasaninovoj isto ko sto raster sace ploče po nbg kocka je estetski prihvatljivije rešenje od asfalta
Асфалт се показао као дупло гори.Betonske ploče se nisu baš pokazale kao dobro rešenje za tramvajsku bašticu / traku u Požeškoj.
У овом случају велике гранитне плоче на паркинг местима су расипништво.Svaki materijal koji se koristi kao podloga je OK ako se postavi kako treba, ali kod nas u 90% to nije slučaj.