Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Znam da dotični nema veze sa rekonstrukcijom, ali se zatekao na pravom mestu u pravo vreme, kao i ti, i kada se sva ta tri pomenuta faktora spoje, dobijemo malo oraspoloženja, nakon toliko dana, meseci i godina mučenja da ovaj potez postane potez od zelenog betona (aluzija na travu koja raste između ploča).
 
Trava ce rasti izmedju ploca jer je trebalo da izmedju ploca bude pesak.
Medjutim to je tezak posao, oni su samo prelili citave delove trotoara peskom koji je otekao u kanalizaciju ilisuga ljudi razneli cipelama.
 
Prosao prekoputa I gimnazije. Trotoar je daleko od zavrsenog, sve drugo je laz. Potrebna je velika paznja pri kretanju.
 
Budući da gospodin G. poseduje blistavo znanje Turskog, da i ja pokušam. Raskrsnica Dubrovačke i Cara Dušana je par dana bila popločana samo na tri ćoška, pojedini Dorćolci su se zabrinuli da li će se da ne postanu Ućolci, troputaši - üç yol, ali jutros je popločan i četvrti dört yol, ponovo važi.
 
Samo da nije Kaygan Yol :). Mada, po snegu, ovaj granit ide ka tome.
 
Evo i slika vrednih Lala sa jednog ćoška Dort Yol-a:
20210312_082147.jpg

Konačno se vide i tragovi metle:
20210312_082044.jpg

A i trotoar pored CU37 se privršava:
20210312_082027.jpg

A, CU37 krije jednu tajnu na vrhu - verna kopija savskotrške ćenife!!!!!
20210312_081903.jpg

I za kraj, huligani, vandali pokazuju da im ništa nije sveto - krenuli su da taguju i po trotoaru:
20210312_082407.jpg
 
Putem između Scile i Haribde, pešaci radije biraju povrede nanete šinskim vozilom umesto onih koje bi stekli padom u srce Dorćol Centra, te se provlače između tramvajske baštice i parkiranih vozila.
Knićaninova 1 by Dark Pale, on Flickr

Vaistinu napreduje. Još kad bi završili sve trotoare i uklopili ih moglo bi se i hodati.
Cara Uroša 1 by Dark Pale, on Flickr
 
A evo kako izgleda deo Džordža Vašingtona ispred Bajlonijeve pijace.
 

Prilozi

  • bajlonijeva pijaca 1.jpg
    bajlonijeva pijaca 1.jpg
    393,6 KB · Pregleda: 2.754
  • bajlonijeva pijaca 2.jpg
    bajlonijeva pijaca 2.jpg
    367,3 KB · Pregleda: 2.756
  • bajlonijeva pijaca 3.jpg
    bajlonijeva pijaca 3.jpg
    385,9 KB · Pregleda: 2.767
  • bajlonijeva pijaca 4.jpg
    bajlonijeva pijaca 4.jpg
    410,4 KB · Pregleda: 2.771
  • bajlonijeva pijaca 5.jpg
    bajlonijeva pijaca 5.jpg
    429,6 KB · Pregleda: 2.764
Kod nas se i inače poklopci šahti užasno postavljaju, ali ovo je dno dna.

Ispravka nije komplikovana, samo je pitanje ima li neko da to odradi kako treba.

Poslano sa mog SM-G780F koristeći Tapatalk
 
Testiranje novog oblika protupešačkih prepreka.
Pjarona de Mondezira 1 by Dark Pale, on Flickr

Šaht na slici nije utonuo, on čeka prvo da ga izdignu na nivo trotoara pa tek onda da utone.
Pjarona de Mondezira 2 by Dark Pale, on Flickr

Lale praše u malim ekipama.
Pjarona de Mondezira 3 by Dark Pale, on Flickr

Pjarona de Mondezira 4 by Dark Pale, on Flickr

Zašto su neki delovi popločani, a neki još ne? Misterija.
Rige od Fere 1 by Dark Pale, on Flickr

CU37 lepo napreduje.
Cara Uroša 1 by Dark Pale, on Flickr
 
Moram pohvalim da je rešenje kolovoza solidno zamišljeno, asfalt mi deluje čvrst, razdelna ostrva, trake do njih i sl. ima dosta stvari koje su urađene najbolje što se sa datim gabaritom ulice moglo. Kritika je što parking nije sklonjen sa trotoara da bude širi i da ga ima više, npr na svakih 500m je trebala jedna velika garaža od 500 mesta, bar 5-6 komada, recimo: na početku umesto neke udžerice kod Vuka, zatim da prebace kancelarije u visoku zgradu Inexa a onaj niži deo pretvore u garažu, zatim negde kod Dalmatinske, zatim ispod Bajlonijeve, i dole umesto neke udžerice ka Zološkom, ali izgleda su rešili umesto rešenja parkinga daju dozvole za stambene zgrade.
 
Evo još koja slika kod Bajlonijeve pijace....

Kad ovako izgleda sada kako li će biti za godinu ili dve?





 
Ocekuju nas nove rekonstrukcije.
Sve je onako kako je Vesic zamislio.
 
Ko je imenom i prezimenom zadužen za nadzor nad ovim projektom, jer ovo je očigledna zloupotreba službene dužnosti na štetu gradskog budžeta. Ovo je neverovatno šta prolazi ovim izvođačima, pratim izgradnju dosta po Srbiji i mogu da potpišem da bi u većini gradova radili iznova sve ovo gde se pojavi bilo kakva nepravilnost. Npr. imate poslednje slike ovih delova gde se tek radi popločavanje i gde se vidi da su već isprljane nekim mazivom, svaku tu ploču bih naložio da zamene a takvih koje su unakazili sami izvođači ima gomila i nijednu nisu zamenili,to je kao da ti neko uvaljuje polovnu robu kao novu.

Ovih crnih fleka od radova (ne od upotrebe) ima na svakom delu ulice.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830390#p830390:2kz8axic je napisao(la):
GOJE » Fri Mar 12, 2021 8:44 am[/url]":2kz8axic]
file.php
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830986#p830986:1b5wdgoh je napisao(la):
Piccolo » Sub Mar 13, 2021 11:58 pm[/url]":1b5wdgoh]Ko je imenom i prezimenom zadužen za nadzor nad ovim projektom, jer ovo je očigledna zloupotreba službene dužnosti na štetu gradskog budžeta.
27marta-2020-04-23-00-27-49tabla.jpg
 
Za danas sam spremio trotoarske vragolije od Francuske do Dobračine. I par neuspelih suflea :)
20210315_102508.jpg

20210315_102518.jpg

20210315_102530.jpg

20210315_102538.jpg

20210315_102726.jpg

20210315_102617.jpg

20210315_102559.jpg

20210315_103006.jpg

20210315_103109.jpg

20210315_103130.jpg

20210315_103211.jpg
 
Juce su najzad radili i onu azdajsku rupu ispred kupatila.
 
Danas, trotoarske vragolije od Cara Uroša do Dobračine. Lale na lokaciji CU:
20210316_081355.jpg

CU37 lepo napreduje:
20210316_081403.jpg

Prva kompletno završena trotoarska deonica, i to baš na lokaciji lalinskog kontejnerskog vandalisanog hedkvotersa:
20210316_081433.jpg

Nijedan semafor nije na nivelaciji trotoara - neki su izašli stariji:
20210316_081537.jpg

A većina je upuštena:
20210316_081547.jpg

Ovde, kod KP, je većina suflea dobro izašla:
20210316_081624.jpg

Nedostajuća deonica oko Dorćol Centra. Mislim da će ovde trotoar biti završen 2023, sa zatvaranjem gradilišta:
20210316_081642.jpg

WTF:
20210316_081737.jpg
 
Onaj šetajući semafor, nikako da se skrasi. Prvo su ga šetali levo-desno i napred-nazad, a sad ide i trećom dimenzijom:
20210316_081807.jpg

Druga tridesetometarska završena deonica trotoara:
20210316_081852.jpg

I nakon nje, tridesetometarska nezavršena, ali i (za oštro oko) malo pijana, deonica:
20210316_081903.jpg

Jedna Lala udara finiš, a druga hrani besnu mašinu, na deonici, koju im je ranije nagrdila dorćolska karakondžula:
20210316_081956.jpg

Taj deo je pokrpljen, ali karakondžula je napravila dosta štete i ka pijaci:
20210316_082032.jpg

A ovde, gde se pauci parkiraju radi doručka, isto ima puno posla:
20210316_082108.jpg

Prekoputa, standardni prizori:
20210316_082214.jpg

Vibro-žaba jeste pomerana par puta za ove dve nedelje, ali više taktički:
20210316_082242.jpg

Ka Dobračinoj, ispred Berislavobljustitelja, ima još malo posla:
20210316_082145.jpg
 

Prilozi

  • 20210316_082145.jpg
    20210316_082145.jpg
    238,2 KB · Pregleda: 1.382
Zaista skandalozno izak trotoar i za daleku periferiju a kamoli za "bulevar" sa tramvajima, lepim zgradama, lepim drvećem i suvi centar grada.
 
Izgradio - ne izgradio parking mesta, vozila bi se tu parkirala, tako da bi ti pešački koridor bio isti, koliko god da je trotoar širok, jer se jednostavno nema alternativa. A nije ni rešenje da po ceo dan patroliraju pauci parking servisa i uklanjaju vozila. Problem je što niko ne želi da se pozabavi pitanjem kako treba, tako da i kola imaju gde da se parkiraju, a i da pešaci imaju širok trotoar.
 
Imalo je tu par lokacija duž ulice (i u krugu od 50 m) za veće parkinge da je grad stvarno želeo da reši problem ali išli su linijom manjeg otpora, a moglo je stvarno da se napravi značajno poboljšanje, od širih trotoara do bici staza.
 
Vrh